-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz huszi.gyb #41249 üzenetére
Tényleg nem kötekedésképp, de az sem érdekel ha a pápa mondta, senki nem tévedhetetlen.
Felülről, hátulról. Nem is értem miért kéne ezért szétvágni a sisakot...
Szerintem úgy lehet ahogy kcsa mondja.
Egy gagyi sisaknál talán előfordulhat ilyen "gyártási hiba", de hogy bármelyik nevesebb gyártó megengedne magának ilyet azt kétlem.
Peace!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
Runner:
Motoros topicban ( Symbian ) keres/nek vérszívásra,degecelni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Tothgera30
Ármester
Bírom az ilyen hirdetéseket...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Tothgera30 #41257 üzenetére
Termeli a benzint, mi... És a csúcsnyomatékát is 5000-nél adja le.
www.dongosofor.hu
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #41256 üzenetére
Áh, már kezdem sajnálni csórit.
Bár, lehet h csak túl jó napom volt, nah majd legközelebb."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
maszekember
aktív tag
Ht ez hihetetlen...
Olvasgatom a sportmotor.hu-s CBF 250 fórumot.Kezdem az első oldaltól(2005-ben van az első bejegyzés) ,majd a harmadik oldalon felbukkan egy "zee" nevű tag,szintén fekete Böfivel (Honda Maxxpower-ből,újonnan). Olvasom tovább a fórumot,a színegyezés miatt "zee" hsz-ei több figyelmet kapnak részemről.Írogatja,hogy biza 50 kiló vasággyal,170 cm,és hogy főként túrázásokra használja a gépet.Itt már elmormogtam magamban egy "nanebassz"-t (a tűzoltótól annyi infóm volt az 1. tulajról,hogy egy nagyon kis méretű egyén,40 kilós bnővel,aki túrákra használta Böfit, megjárta vele Ausztriát és Németország több részét is) . Most már célirányosan csak "zee" hozzászólásait olvasom. Megemlíti a 40 kilós barátnőjét,az ausztriai és német túrát szintúgy. Többször leolt minden kis kötsögöt,aki a CBF 250-el egy kerekezni akar . Folyamatosan lő egy képet a motorról,írja ha kicserélt vmit,karbantartásokat,lemosásokat,miket vett rá (állandóan rá tett vmi hülyeséget,ledeket szerelt az aljára,a tank alatti műanyag idom alá ragasztott vmi zöldre fújt vashálót,egyedi oldaldobozokat stb.),de az leszűrhető,hogy nagyon szerette a kis nakedet, gondozta,becsületesen cserélgette benne a kopóalkatrészeket,olajat,illetve azokat is,amik még elmentek volna pár ezer km-ert,de inkább nem várt vele (kuplung pölö).Írja többször is,amikor kérdezik,hogy alatta a végsebesség 148 km/h,ennyivel nem hajtja,hanem olyan 110-120 körül nyomja neki (városban és azon kívül is ) .
Pörögnek az évek,már a 130 valahanyadik oldalt olvasom,amikor 2012 tavasza körül elkezdi írogatni,hogy eladóvá vált a motor,kinőtte.37 ezer valahány száz km-er volt benne (ahogy a tűzoltó mondta) .
Felvettem vele a kapcsolatot privát üzeneten keresztül,bediktáltam Böfi rendszámát. És tényleg az Övé volt .
Februárban elgurítom majd egy ismerőshöz a mocit,nézze át,de a tulajok,és a leellenőrizhető előélet alapján asszem hatalmas mázlim volt." The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
runner 125
nagyúr
válasz maszekember #41260 üzenetére
Konklúzió? Immár Mo. minden 10. háztartásába nincs csak a' internet bekötve.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
maszekember
aktív tag
válasz runner 125 #41261 üzenetére
Nem értem,de írok egy nevetős smile-t,hogy leplezzem tanácstalanságomat.
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #41259 üzenetére
Ezzel a hozzáállással már kinyírta volna magát* egy 100 lovas gépen.
Hiába vezet "dízel" üzemmódban. A nyomaték már megviccelte volna.
De ha az nem is, akkor a 200 fölötti végsebesség biztos. Mert ugye se
fékezni, se kanyarodni, se előzni, se közlekedni nem tud. Hajmeresztő.
Ne legyenek illúzióink. 150-nél a gép fogyott el. Nem az esze jött meg.*: esetleg a csaját is, vagy még pár ártatlan embert egy frontálisban.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz maszekember #41260 üzenetére
Ez egyaltalan nem egyedi eset.
A sportmotoron meg lehet talalni ennek a maroknyi gepparknak - ami ebben az orezagban van - a tulajdonosait.
Bar pont egy idiota rak ledet meg minden mast egy a bol b be motor aljara, de olvastam en mar ennel cifrabb dolgokat is, amit eladasnal termeszetesen azonnal elfelejtenek.
Fiatal motor letere azonnal megganyolta az az agysebesz. Csak itt ne vegyek hasznaltmotort. Komolyan nemetorszagban fogok nezelodni, ha hosszutavra gondolkodok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
maszekember
aktív tag
válasz Topiccsendőr #41266 üzenetére
"Bar pont egy idiota rak ledet meg minden mast egy a bol b be motor aljara" - Nagyon nem volt idióta. Fura ízlése volt,az fix,de nem az a fajta baromarcú ,aki a CBF-re azt hiszi,hogy egy nyélgázas sportmotor...és ezt mindenkinek meg is mondta,ha vki el volt tévedve.
"Fiatal motor letere azonnal megganyolta az az agysebesz." Gányolta,de szakszerűen . Legalább a motorhoz,blokkhoz szerkezetileg nem nyúlt.Rendelt pár égőt Louisból,bekötötte,felrakta a kapcsolót a kormányra,oszt világított mint a kacsasegg. Ha neki így tetszik,engem nem zavar. Legalább nem azt csinálta,hogy lelakta a mocit,aztán felújította a külsejét,majd eladta,mint megkímélt.
Pölö vki panaszkodott,hogy hidegen lefulladozik a motor. A srác válasza:
"Helló!
Ha hideg motor,akkor csinálhatja ezt,vagy ha benzincsap zárva...
Én ált.beinditom,szivató,szépen vissza,1-2perc melegités,utána lassabb tempo,majd ha bemelegedett motor,50-100km/h." - ezt azért kellemes olvasni[ Szerkesztve ]
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
huszi.gyb
senior tag
Szerintem mindenkinek van ilyen korszaka. Én 17 évesen volam meggyőződve, Simsonon. Váltani tudtam, nem fulladt, nem ugrált. Kanyarokba már egész jól döntögettem. Egészen addig, amíg ki nem csúsztam (első fék híjján, mert nem jött meg az alkatrész) egy autó elé. GTK-ra vágtam a frissen fényezett 71-es Schwalbet. Utána megjött az alkatrész, összerakam, felújítottam, már csak az újbóli fényezés, meg ami azóta kijött rajta van hátra. Majd ha egyszer sok időm lesz, megcsináltatom... De egy dolgot megtanultam: Alázat kell, a gép, az út és a sebesség felé. Azóta mindenféle géppel több 1000km-t tettem, de még mindig úgy érzem, hogy lenne hova fejlődni.
Ma reggel sikerült megcsúsztatnom az első kereket. Kanyarodam, amikor előtem hirtelen lefékeztek az autók. Mivel nem akartam csattanni, első féket is használtam, de vizes volt az út, és megcsúszott. Reflexből felengedtem (nem teljesen), majd újra rá a fékre, de kicsit gyengébben. Megúsztam borulás, koccanás nélkül De nem (csak) a gyakorlaton múlt szerintem... Kell a szerencse is.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #41267 üzenetére
Nem írtad, hogy mész, meg amúgy is: meló van, sajnos
napközben nem nagyon érek rá, max. ha szabin vagyok.
120-140 között tudunk menni, mint azt kipróbáltuk, de a
alacsonyabb rendű utakon én nem erőltetném. Nem erre
találták ki a Madison futóművét/fékrendszerét. Ez van.Fogyim javul a légszűrő csere óta, ma fogom másodszor
mérni (1 mérés nem mérés!), de még mindig 7 körül lesz.Mondjuk kíváncsi lennék, hogy ha fos légszűrővel 4,7 volt
a túrán, most mennyi lenne, hasonló körülmények között.
(Ha nem tekergetjük a bajuszt 140 fölé, jobb lett volna.) -
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #41271 üzenetére
(Vágom, azért nem szóltam, mert tudtam, hogy dolgozol). Ja... Neeem azért írtam a 120-140-et, hogy azt kell tartani. Azt már csak a fogyi miatt írtam. kényelmes a 100-120 is. Nomeg amikor egyedül vagyok, teljesen rendszertelenül megyek. Néha kényelmesen, néha jól esik megvadulni. De fasza volt az út.
Pont beszéltük tegnap a "laptopeladó Mr. Hónapdolgozójával", hogy nagyon nagy a kontraszt a városi és a túrázos fogyasztásod között. De azért azt is ecseteltem, hogy nagyon jól megy a bringa.
Aztán meghallgatta élőben a kipufogót is, aszonta az övé lényegesen hangosabb volt. mondom azigen. De amikor elindultam hazafelé, meghallgatta akkoris. este írta, hogy azért odahúzva fasza a hang.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #41272 üzenetére
Az SBK-nál lényegesen hangosabb? Jesszus. Netán dob nélkül?
Gondolom mobiltelefon operációs rendszerekről nem esett szó.kcsa: jó, hát ha a kuplungot nem kezeled finoman*, akkor még a
Simson is képes rángatni. Mondjuk DT50 alá nem adtam.Vagyis
egyszer mentem valami Rigával, de az tényleg nagyon régen volt.*: esetleg azt hiszed, hogy az a hátsó fék...
Szerk: a fellengzős szöveg "fordítása": unokatesóm DT50-et vett,
és azt próbálgathattam, Simsonja soha nem volt, így azt nem.
Mielőtt valaki félreértené, hogy lenézem a Simsont, vagy ilyesmi.[ Szerkesztve ]
-
-
-
huszi.gyb
senior tag
Az meg teljesen érthető... Meg kell szokni
Csak monom, hogy nem mindig user error ezeknél a gépeknél... Szíveem szerint elhoztam volna azt a Simsont, mint elretttentő példa. (Persze ingyen, hogy ha bedöglik, akkor árokpartra küldjem ) 40k sok lett volna érte...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Naja... Gondolkodtam, hogy a Schwalbe-ba csináltatok egy normális áttételű váltót. 3 sebesség, 1-es épp csak mozdul 2-es használható, de rövid, totál kipörgetve 3, és leesik a fordulat, majd erőre kap, ésmegy 60-70ig, de akkor már üveghangon (itt elbírna egy üzemanyag spórolós 4-et)
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Nocsak, valaki gondolkozik is?
"...kezdeményezi továbbá a motorkerékpárok regisztrációs adójának csökkentését, sőt indítványa szerint a 80 köbcentisnél kisebb motoroknál a jelenlegi 20 ezer forint helyett egyáltalán nem kellene regisztrációs adót fizetni, míg a 81 és 125 köbcenti közötti motorok után 95 ezer forint helyett csak 20 ezret. A KDNP-s politikus az e fölötti kategóriákban is csökkentené az adóterhet, hogy megszűnjenek a különböző típusú gépjárművek regisztrációs adója közötti aránytalanságok. "
-
Topiccsendőr
addikt
Tudtok olyan robogoboltot Bpen ahol raktarrol tudok venni 70 es hengerszetthez gyuruket, hengertalptomitest?aprilia sr AC lenne, DR 70es hengerszettel
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #41284 üzenetére
Náluk kérdezz rá, van-e darabonként is: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #41284 üzenetére
robogoalkatresz.eu szigetszentmiklóson vannak, kis nyugati robeszokhoz tőlük szoktam rendelni alkatrészt. Nagyker úgyhogy sokmindenük van raktáron, és magánszemélyt is kiszolgálnak
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Adott egy postás Simson (S53), amiben első kerékcsapágyat kellene cserélni. Apósomék próbálták kiütni, és egyben cserélni, de valahogy nem sikerült. Én félek, ez olyan, mint egy kerékpárnál, hogy kónuszos, és a "belső" része nem cserélhető.
Igazam van, vagy tényleg ki lehet szedni valahogy, ha igen, hogy?
Előre is köszi!
Atesz
-
molnarpeter
nagyúr
válasz huszi.gyb #41291 üzenetére
S51 jobb lenne, abba még 6-os váltó is létezik Táboriéknál van mindenféle fogszámú fogaskerék.
KrenAtesz: Cserélhető. 94-95. oldal.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #41293 üzenetére
Ha jól tudom a blokk ugyan az, sőt szinte mindenben megegyezik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
huszi.gyb
senior tag
válasz molnarpeter #41293 üzenetére
Úgy tudom, hogy rá lehet tenni az S51 4 sebességes váltóját. Csak az áttételek miatt nem lesz sokkal jobb... Mondjuk nem foglalkoztam vele, mert 20 évet állt a garázsunkban, lassan 2 éve megint áll, sőt...
Pénzt nem fektetek bele, kell másra. Ha egyetem után lesz szabadidőm (és garázsom) akkor esetleg nekiállok, megcsinálok rajta mindent. És akkor lesz váltócsere is. Mondjuk a 6 sebességet túlzónak tartanám ahhoz a blokkhoz. De 4-et elviselne. És akkor talán nem enne
54,5L-t/100kmwww.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz molnarpeter #41296 üzenetére
Értem... Akkor maximum marad így. Valószínűleg úgysem lesz már hétköznapi használatban, max hobbi motorként, vagy állni fog tovább.. Bár tervben van, hogy felújítom teljesen. De az nem lesz olcsó, így várat magára A színe meg úgysem lesz gyári...
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest