-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
A muanyag csatlakozo az injektor oldalaban sajnos ilyen. autoknal is problemas, konkretan 2 darabot vagtam haza egy mapszenzor es levegohomerseklet szenzor cserenel, pedig nem tartom magam egy ketbalkezes turelmetlen embernek.
Japan sornegy motorokban is veszelyes ilyen szinten a kabelezes. Azt sokszor szetszedni nem nagyon lehet, vagy csak rohadt ovatosan.
Persze magatol ott nem torik le, csak ha nekiallsz szetbontaniAz ara telleg borsos, autohoz hibatlan bontott injektorfejet 5 ezerert vettem.
Nem csodalkoznek, ha ez az injektor elofordulna valami mas jarmuben is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
kcsa
veterán
válasz Topiccsendőr #40751 üzenetére
Nem nagyon találtam más típust ahol ez lenne (úgy értem a Quasar-okon kívül), pedig túrtam a netet rendesen. Valószínűleg valami gyári dokumentáció alapján okosabb lennék, de ez nincs, úgyhogy IJ.
-
Den
veterán
válasz Grillo #40739 üzenetére
Ha hidegen fullad gázra, melegen nem, akkor valszeg kicsit dúsabbra kell állítani. Légszűrő csonk csere után érezheted jobbnak a motort, van amelyik nagyon érzékeny a szívórendszer, karbi előtti részének állapotára is.
Ha az index egyik irányba működik, akkor valószínüleg a kapcsoló utáni részen van valami kontakt hiba, esetleg maga a kapcsoló rossz. Triviális ugyan, de az izzók jók? Mi már jártunk úgy, hogy komoly hibát kerestünk, pedig csak az egyik oldalon mindkét izzó rossz volt.
www.simson4t.hu
-
balazs1011
aktív tag
válasz Topiccsendőr #40751 üzenetére
Ha beütöm a gugliba hogy Piaggio Beverly 500 injektor akkor felzozza találatként még a renault kangoo injektort is ami ugyan így néz ki.
Csak lehet hogy a mérete más.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #40754 üzenetére
A szomorú helyzet az, hogy nem elég hogy a fizikai méret azonos Áteresztőképesség, üzemi nyomás, belső ellenállás ami biztosan eszembe jut lehetséges különbségként. Ezen kívül még ki tudja mi van
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #40744 üzenetére
Amikor nekem ilyen gépeim voltak arra törekedtem minél nagyobb kerekei legyenek.
Én még mindig azt mondom,hogy sok benyát kap. Amikor megálltunk a csomagért éreztem benzinszagot.Persu:
Rendkívül kormos a kipuff vége,előzésnél nagy gázra fűstől,néha benzinszag érződik.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #40759 üzenetére
az tényleg a sokallás jele.
a légszűrőszivacsot lehet ki kéne takarítani, az nagyon sokat le tud fojtani. Ennyire nem tud az úszószint elmászni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz balazs1011 #40754 üzenetére
sőt a twingonak is ugyanilyen az injektora.
a műanyag gyűrű színe a döntő, ami a csatlakozónál van. ha ugyanilyet találsz akkor elméletileg csereszabatos.
bontóban 5 e környéke. egy próbát megér. sztm méret stimmelni fog. de le kell mérni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Grillo
senior tag
Index izzókat megnézem holnap, bár most cseréltem ki minden izzót, de hátha.
Karbi állításról van valahol valami normális olvasni vagy nézni való? Angol is jöhet. Soha nem csináltam ilyet, de szeretném megtanulni.
Kábelkorbácsot minden esetre szerintem télen újra vezetékezem, mert a csatlakozók is több esetben fáradtnak tűnnek már kicsit, meg van, amelyiken már nincs rajt a borítás, és kapják telibe a koszt.
Műszerfalban lévő kis izzókat tekerni kell, vagy hogy jönnek ki, műanyag basz látszik csak a hátulján a doboznak, de nem akartam feszegetni. Elvileg 12V 2W-osak.
Ilyen az aljuk, akkor gondolom 90 fokkal kell elforgatni. -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40766 üzenetére
Vidd el Tudjukkihez, ő imádja mosni. Amúgy passz. Viszont jó vicc: szegény
Madison is mennyi muslicát(?), meg ilyen-olyan bogarat szedett össze az este!
(Nem csodálom, hogy a Varaderora is ráfért egy mosás, noha nappal csillogott.)Az a sisaktisztító spray viszont nagyon nagy ötlet, ha az ember túrázni megy!
Bp-en 2 hét alatt nem szedek össze annyi bogarat, mint az erdős szakaszokon,
akár 2 óra alatt. Légszűrő témához: mondta a szerelőm, hogy mossam ki,
meg is fogom tenni, de olajozni is kell, úgyhogy egyrészt berendelek ilyen olajat,
másrészt egy új szivacsot is - tartalékba, meg amíg a másik szárad, vagy mi.Szerk: ha esetleg hozzászólás érkezne a fentiekhez (ne ilyet stb.), akkor még egy
kicsit várok. Addig meg egy kicsit OFF kérdés! Mosquito34: mikor előztél, kiraktad
balra a kezed (már előzés közben), mint amikor a bringások indexelnek. Elsőre én
ezt rohadtul félreértettem, azt hittem, hogy nekünk jelzel, hogy lehet menni utánad,
tiszta az út. Aztán rájöttem, hogy sajna nem (mert rögtön jöttek szembe).
Szóval a kérdés: ez mit jelez? (Utána már kétszer meggondoltam a dolgot, inkább
lemaradtam, ha úgy jött ki... Szerintem amikor először húztam ki 140-ig, az is egy
ilyen lemaradás miatt volt: beragadtam egy kamion mögé kb. 90-nel, záróvonal stb.
De aztán jött egy elég hosszú egyenes szakasz, nulla szembejövővel, ott mentem
el mellette 120-130-ig gyorsítva, aztán nem lassítottam, hogy utolérjelek titeket.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #40770 üzenetére
Mosás ügyben: neeeem! Van egy régi mobil-oprendszer, akinek szokás szerint
szívják a vérét (másik topikban), mert slickre lekopott gumin, csúszós, faleveles
aszfalton csodálkozik, hogy nyélgázra elkapar a motor. S akkor erre rátromfolva
írja, hogy soha nem vitt utast, az utasa sosem ült motoron, de azért gyááá: 150!Az előzéshez: akkor jó! Csak a Madison a maga 30 pacijával nem indul akkorát,
meg valszeg későn is reagáltam le az elsőt, és néztem, hogy ez így húzós lesz.Szerk: amit még irigyeltem tőletek az a vészvillogó "köszönés" célból: Maján volt,
használtam is, most meg ha arrafelé nyúlkálnék, (vész)leállítanám a motort.
Próbáltam néha lábbal inteni a lehagyott (kis)robogósoknak, de elég fura volt...[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #40771 üzenetére
Jaaa nem tom kijaz..
Mondjuk nem 30-50m-re kell követni ám.. Megelőztem valakit,nézem jöttök-e.. Hát még ott szagoljátok a kocsi kipuffot..
Sztem a egy jó villanyos be tud kötni egy kapcsolót,hogy vészvillógoként működjön.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #40772 üzenetére
egy jó villanyos be tud kötni egy kapcsolót,hogy vészvillógoként működjön
Bekötni én is be tudom, mert nem "rocket science", csak hova rakom. -
AndrewTdi
addikt
Mintha csak én csináltam volna. Szuperül csinálták, ajánlom ö őket. Kerepesen vannak. Most műanyag ápolózuák.
DigitXT: amikor néhányszor elmentem melletted előzéskor az azértu volt, hogy menjünk Mosquito kolléga után, vágtam a jelzést.
Mosquito: azétt nem mentem, mert DigitXT kollégára vártam, hogy meginduljon.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40778 üzenetére
Úgy nem ér, hogy hozzáveszed a papis tempót, amit még egyedül ráraktál.
Egyszer már írtál fogyasztást a túráról, az 4,63 volt. Jó, nekem meg a 4,7 a
csalóka, mert a végén még tekertünk elég rendesen: ott biztos többet elkért...
(8000 fölött is pörgött szegény eleget: az M3-as bevezetőt ne is említsétek!)Előzéshez: nézzétek el nekem, most voltam először így túrázni, ráadásul 100
fölött tartósan nem hajtottam korábban a motoromat; csak 1 hónapja van meg.
Azt se tapasztalhattam ki, hogy mennyire indul meg magasabb tartományban:
amúgy nem volt vele gond (füstölésen kívül!), ha a Nexust is nyelezni kellett.Szerk: légszűrő témához senki többet harmadszor? Mert akkor megrendelem.
Szerk: csomagtartó témához meg elfelejtettem említeni, hogy azért csukódott
picit nehezen, mert be volt dobva a cucc alá egy pulóver és a téli kesztyű (just
in case): az megemelte a cuccot, így a protektor találkozott a lépcsős üléssel.
Amúgy egy Burgi tuti jobb lenne csomagtartó szempontból! (Majd megnézem,
milyen, ha esetleg el tudunk menni egy karikára SirKero-val együtt is. Jövőre?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40782 üzenetére
Ja úgy más, akkor azt meg feltolta az ereszd el a hajam rész: jogos!
Viszont azon gondolkodom, hogy ha átlag 4,08-ból eldöcögsz, akkor
mennyire kell meghajtani a 4,8-hoz?!? (Vagy az város + állatkodás?)Azt amúgy mondtam, hogy mennyire behallatszott a Nexus a házba?
Szerintem a szomszédok szívbajt kaptak, hogy ilyen motorom van.
Barátnőm nem hallotta, amikor én felértem. De a Nexust... Hajjaj.[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #40783 üzenetére
Igen, az teljesen városozás és lendületes tempo.
Na épprn ez a bajom nekem is. Nem tudok hazasunnyogni.
Egyébként meg mond meg az ottlakóknak, hogyha valamelyik problémázik, kölcsönkéred a Nexust és azzal jársz haza pár napig.Apropó. Amikor a 2/An bementél tankolni este és ott volt az a néhény motoros, odsjött az egyik és klrdezte mi a szar van ezzel csinálva mert nagyon megindul még 130 fölött is.
Mondtam neki gyári a motor, a hajtáson van egy picit mókolva (malossi vari).
Erre Mosquito aszondja neli: fel van fúrva 700ra -
DigitXT
félisten
8,5K nem sok egy kicsit egy ilyen olajszűrőért?
Cserélni amúgy tavasszal érdemes az olajat, nem? -
kcsa
veterán
Nos, utolsó előtti lépést is megtettem eladás felé, imént itt járt az állapotfelmérő, eredetvizsgán is túlvagyok.
De még mindig nem tudom hogy Silverwingre vagy Burgmanra izguljak jobban
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #40789 üzenetére
Esztétikailag nekem sem feltétlenül topkategóriás vágyálom a SW. De a két henger, 50 lóerő, tengernyi nyomaték már csábítóbb (vs.: egy henger, egyharmaddal kevesebb teljesítmény). De a fogyasztás kicsit visszatart még mindig
Meg hát.. mégiscsak Honda. Akkor is ha autóból Suzukit használok -
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #40791 üzenetére
650estől félek mint a tűztől a váltó miatt Nyilván akinek semmi baja vele az dicsérni fogja, de ha bármi történik (ismeritek a történeteimet, velem szokott történni mindenféle negatív ) az elég drága.
De SirKero véleménye érdekelne, hogy miért vágyik SW-re AN helyett Ha erre jársz... plz
szerk.: ha már a történeteknél tartunk... ma mentem eredetvizsgára, erre elhagytam a kiegyenlítőtartály takarófedelét... kolléga (a vevő) már csak röhög. Igazán jellemző rám. Elmúlt két hétben több szopásom volt vele, mint az öt évben összesen
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
A 650-esből min 1M-tól kezdődik amire azt lehet mondani,hogy alakul,ill. megvehető. Szíj csere 60ekm-nél vagy ha szakad akkor,de azt azért nem kéne megvárni. Komplett javítás kb ~250eft. Maga csak a szíj 140eFt.
Honda SW
Tény megy,de iszik is. Ismerősnek azt hiszem valmi 20ekm vette most 80ekm van a gépben. 2db izzó,egy teló szimmering folyása, elgyengült az első rugók (csere progresszívre), egy gyertya kampec ennyi hibálya volt. Jah meg kapott egy Malossi varot.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #40794 üzenetére
Nna, ezért nem akarok 650es burgonyát Thx
Sw-ről pedig: amit én néztem magamnak, 27k-t írnak bele, de igen megbízható forrásból tudom hogy valójában 50k felett van. De ez kevéssé zavar, mert úgy tudom hogy bőven 100k felett mennek ezek nagyjavítás nélkül ha rendesen karban van tartva. Teló ezen is folyt, már javítva van.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Burgi tele van rakva elektrónikával na meg a CVT váltó/szíj kombó. Ha Magyar és biztos előélete van akkor tuti elmegy gond nélkül 60ekm-ig. Olasz behozott a majrés ketegória. Az SW-ben varió van,ha kell akkor szíj/varió csere max kb 60-80eft azt szega. Ennyivel jobb ez tény és való. Egyszerű szerkezet. Viszont ha nem érdekelne a pénz,felülnél,megnéznéd mindkét motort akkor az SW vicc a Burgi mellett,és tudnád miről beszélek.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #40797 üzenetére
Na jó, de gondolom épp esedékes volt, km szerint. Ha még nem, akkor?
Amúgy fogalmam sincs: ha szerzek szűrőt, lecserélem... Mert csak abban
lehetsz biztos, amit te magad csináltál. Az, hogy a kereskedő mit írt róla...
Szerk: a motor amúgy 3000-ről számol vissza. Szóval nullázva valóban volt.
Persze lehet, hogy tavasz lesz: ki tudja, hány km fér még idén bele...[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #40796 üzenetére
Ezeket elismerem. De úgy érzem, hogy egyáltalán nincs szükségem a plusz tudásra, úgyhogy ezért hajlok az egyszerűbb megbízhatóbb technika felé. Egyébként olasz import, nyilván. Ez fér bele a költségvetésbe.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Scarabeo-ból mekkora a legnagyobb?
Csütörtök késő délután a Yarissal tekertem Kalocsáról Debrecenbe, 3 napos munkahelyi összeröffenésre. Megyek a 4-esen valahol Cegléd körül valós 110-zel (ennyi azon a szakaszon a megengedett), és egy robogó utolért, és úgy ment el mellettem, hogy tuti volt 40km/h a sebességfölénye hozzám képest. Csak azt bírtam leolvasni a hátuljáról, hogy Scarabeo...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest