Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz kzkz #19007 üzenetére

    Nézd, a motorozás / maxi robogós - pláne már a mai világban - nem olcsó mulatság, nevezhetnénk egészen egyszerűen luxusnak.

    Aki 1m + vesz motort / nagy robogót, úgy vélem, nem azért dönt valamelyik mellett, mert épp kevesebbet enne egy literrel és olcsóbb lenne a biztosítása. (Kb. ennyi érv szól egy maxirobogó mellett.)
    Egy normális, minőségi motoros felszerelés sisakkal együtt 150-200k, és akkor még mindenből a középkategóriát számoltam.
    Eleve, ha a motor alapgondolatából indulunk ki, pont nem arról szól, h fillérre kiszámolva közelekedjen vele az ember, sokkal inkább a szabadság, kikapcsolódás, hobby, sport gondolatok jutnak eszembe, - most persze a nagy kategóriáról beszélek.

    Egyértelműen létezik a spórolós kategória, sokan ülnek át a 2-3 literes fogyasztás miatt robogóra, de ezek a pár 100k-s, 50-es 125-ös darabok.

    Szervizelni egy robogót is ugyanúgy kell. Olaj, szűrőcsere 6000-enként, hajtásszíj csere 12.0000km-enként (pláne a maxiknál), görgő csere 6-7.000km-enként, esetleges szelephézag ellenőrzés, sokat futott modelleknél variátor - kuplung csere, vagy egyéb - akár injektor probléma - egyszerre viheti a 10.000-eket, úgyhogy akkora különbség fenntartás szempontjából nincs a két kategória között.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák