Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
.DLL
veterán
válasz DuDieHUN #32438 üzenetére
Szerintem is bőven jó, nekem a régebbi W9000 van, szintén másodkézből, szintén DC2 chippel (azt hittem DC3, de azt a W10K kapta meg) és ha már van valami minimális tartalom a képen, akkor a nagyon kontrasztos optikája miatt észre sem venni, hogy fekete helyett egy kis fényerő van a vásznon. Igen, két jelent közötti elsötétítésnél, amikor tényleg full "fekete" a tartalom akkor látni, hogy fénylik, de ez utána "el is múlik", és a jeleneten belüli feketék meglehetősen mélyek és realisztikusak. Persze ha van pénz a Sim2-re, akkor miért ne, újabb gép.
(P.H.)
-
őstag
válasz DuDieHUN #32192 üzenetére