Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyorsan?
csendes tag
válasz #95590400 #29634 üzenetére
Nagyon sokat segítettél, köszönöm. És köszönöm mindenkinek a kedves és jószándékú hozzáállást.
számszakilag úgy nézne ki a dolog, hogy kb 3,2 méterről vetítenék, nagyjából ahogy néztem a 90 coll képátló az jól kijönne. A nézési távolság szintén olyan 3,2-3.5 méter lenne.
Egyébként ma bent voltam az acernél, azt mondták, hogy minden projektorhoz adnak most ingyen váasznat.
Amúgy a vászon elengedhetetlen, mert színesek a falaim.Annyit pontosítanék, hogy pont azt írtam, hogy NEM csak tök sötétben fogom nézni, így kell majd a fényerő is.
Egy kérdésem lenne még. Lesz olyan szituáció amikor kb 7 méterről kellene elvinnem a jelet hdmi kábellel. Gondolom ebben a távolságban nagyon nem mindegy a kábel minősége. Tudnátok ajánlani olyan márkát vagy típust, ami ezt a távolságot is jól kiszolgálja?
-
gyorsan?
csendes tag
-
gyorsan?
csendes tag