Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
nadtom
tag
válasz Pro Koryak #31573 üzenetére
Igen, van.
-
a8l
aktív tag
válasz Pro Koryak #31591 üzenetére
Nekem az első projim egy infocus x1 volt még 2003-ban vettem,és bár az egy 800x600 vetítő volt de még az is nagy élmény volt, 2004-ben upgradeltem egy sp5700-ra ami már 1024x576-ot tudott akkor vettem a pio 868dvd-t meg ax5i avr-t is. Ennek sokkal jobb képe volt, felbontása illeszkedett a dvd felbontáshoz, de elég hangos hűtéssel rendelkezett.
2005-ben eladtam, pár évig egy 61"-os 720p-s DLP tv volt helyette, ezt követte 2008-ban a sony hw10, érdekes ezt évekig még a dvd-vel néztük, 2011 végén vettem egy mediaplayert akkor láttam először full hd-ban, le is esett az állam hogy miért vártam eddig. Most meg holnaptól hw65, legközelebb már 4k jön remélem. Ha lesz elég 4k film akkor upgradelek megint.
A hw10-et meg csak megveszi valaki.[ Szerkesztve ]
-
törölt tag
válasz Pro Koryak #31591 üzenetére