Hirdetés
-
GAMEPOD
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Pénteken előttem majdnem összecsúsztak, megindult a sor, Suzukis megijedt vmi GÖDÖRtől, mögötte a Hondás már kettesben húzatta volna, szerencse, h egy fékcsikorgással megoldódott.
Cora/Auchan körforgalomba ahogy bemegyek, két kacsaúsztató, az útfelület majdnem teljes szélességét elfoglalják (szóval kerülgetni sanszos), vagy 10 centi mély, hét közepe felé már mindkettő foltozva volt... Ahogy esik - úgy puffan módszerrel, pár nap és tavaszra jó lesz az ebihalaknak.
werszomjas: igen, Segner tér. Én előtte jártam arra, akkor is foltozták, kis gázperzselőzés, belehánnak egy kis misungot, oszt hajrá, 2 napig jó! -
Kornel
veterán
ez lehet kicsit off lesz.
sok jót ne várjatok ilyen téren, a beruházások (állami és magán szféra is) lassan stabilizálódnak a nulla szinten, beleértve az útépítéseket, és felújításokat is.
két verzió van, vagy megszoksz, vagy megszöksz.
én tudok olyat utat mondani, ami konkrétan alkalmatlan a közlekedésre, de ez semmilyen illetékest nem érdekel, így megy ez errefelé, abszurdisztánban. -
zolikaDB
veterán
ÁÁÁÁ, b.sszátok meg, ez hihetetlen... Munkába menet sincs már egy normális útvonal; ahol tűrhető az út (nem jó, csak nem bitang pusztulatosan fostos), az vagy kva forgalmas, vagy tele lámpával, ami nem, az meg mint az ementáli. Hát a rohadt jó k.va apjuk f.szára menjenek ezek.
-
cafat
aktív tag
Mi a gond a kereskedéssel? Van velük valami negatív tapasztalatod? Az 1.2 htp-t ismerem, jelenleg is olyannal járok minden nap.
Azt tényleg megöli a 4 személy +klíma. Az 1.2es Fabia most asszonyé lesz, és Nekem nézegetünk Octáviát. Igazából autópályán évi max 1szer lesz használva. Napi 40km --t megyek vele. Igazándiból amire használom a Fabia is elég volt, de másik autónak olyat akarunk aminek nagyobb a csomagtartója. Ahogy nézegettem a hahu-n 1,4ből sokkal nagyobb a kínálat. Az 1,6ból ennyivel kevesebbet vettek újonnan vagy annyira jó hogy nem akarják eladni?
Vagyis inkább 1millióig bezárólag mert 1-1,1millióig bezárólag nézegettem. -
whitezo88
nagyúr
igen, szó szerint az ablakom alól vitték el, mert itt áll rögtön. volt pofája, még a rendőrök is csodálkoztak hogy csak így, lámpa alól, kereszteződés mellett álló kocsit a ház elől feltörnek... bár csak a letörés járt zajjal a többi nem, éjjel meg mindenki alszik...
most nemsokára megyek a feljelentés miatt a rendőrségre, aztán hívom a szerelőmet hogy meg kéne csinálni a helyreállítást, és ki kéne jönni mert ugye mozdítani sem tudom a kocsit, hiába dugom be a kulcsot, se kép, se hang.
-
harry
veterán
Erre mondtam én is, amikor korábban reszeltem itt ezen a védelem témán, hogy jó, hogy profik ellen komoly cucc, motortérzár meg miegymás talán túl nagy felhajtás és nem biztos, hogy megéri - de az ilyen gyökerek ellen valami minimális védelmet muszáj alkalmazni.
De legalább megvan a járgány. -
footy
addikt
Azért emeltem ki a hsz számát, hogy ne legye félreérthető
Fejegység kérdésében a Sony-t elvetném, a jól bevált Alpine, Clarion, Pioneer, esetleg JVC csapatból vennék.
Ha egy kicsit komolyabban érdekel a téma, akkor pedig ajánlom Autóhifi - melyiket szeressem? -
footy
addikt
-
footy
addikt
A táblafelismerés már sokkal kisebb osztályú autókban is benne van, nem hiszem, hogy ez gondot jelentene.
(#36482)
A 2Dinesek 120e alatt szarul szólnak. 1 Dinesben sokkal jobbakat találni zenehallgatásra. Ha nincs szükséged aktív vágásra és időkorra, akkor tudsz valami találni 30 körül. (Én a Clarionnál nézelődnék) -
#10726912
törölt tag
Mi lenne, kimegy a mezőre és leparkol ott
Én még sokadik megnézésre is kételkedek, nem e trükk... nem láttam még ilyen szintű önvezetős technikát (mod: ilyen hétköznapi körítéssel)...
de így majd jönnek a csájnából a 20k-ért vehető, bármibe beépíthető cuccok, amik ugyanerre okosítják a trabit is
Egyébként jó dolog lenne, ha elterjedne, gondoljatok bele: nem kell felmenni a parkoló házba, kiszállsz a kocsiból, az megy, leparkol, te meg mész a dolgodra, vissza felé ugyanaz...de arra igazán kíváncsi lennék ilyenkor, hogy mi lenne, ha beállna egy fizető parkolóba
Laraxior: tizenévesen 3 milláért gyári állapotban, kevesett futottan, hobby autóként, rendszeresen szervizelve...soroljam? A TIÉD lehet -
!Overdose!
őstag
A szervizkönyvben általában az is benne van, hogy nagyobb igénybevétel (gyakori városi használat) esetén az intervallum feleződik, kevesen tartják be. Az olaj egyik feladata, hogy lebegtesse a szennyeződéseket, ezért feketedik el. El kéne már felejteni, hogy ez rosszat jelent.
Személy szerint nem igazán hiszek a 20-30k-s csereintervallumokban, 10 ezernél nem szívesen használok tovább egy olajat. 10k HUF alatt megvan a csere gyári olajszűrővel.
Taat: Te nem számítasz, mert nem autót tartasz, hanem szobrot!
Nálad hamarabb öregszenek el az alkatrészek, mint, hogy elérnék a max. futásteljesítményüket.
MunezXBK: Mitől olyan drága?
-
latyak17
tag
Nagyobb értékű kocsinál énis a márkaszervízt választanám, de mivel 20 éves kocsim van ezzel leboldogul a haverom is (autoszerelő), alkatrészt mindig én veszem és csakis a piacon kapható legjobb minőséget vagyis a gyárihoz közeleit... és engem nem érdekelt eddig bármit csináltak a kocsimon jelen voltam és vagy végiv vártam vagy meglepetés szerűen befutottam.. így bukott meg egy régebbi szerelő is aki 3/0 alkalommal dolgozott a kocsimon villámlátogatásomkor..
-
http://prohardver.hu/tema/milyen_autot_vegyek_2/hsz_35377-35377.html
Ott van benne: 11.3-on áll most az átlag mérője. 460 a vépóver literje. Cca 5500 körül van meg 100km városon belül.
(#35382) hossszú: Ha nem kötöd senki orrára , Te mint magán ember, akkor igen. Értem ez alatt hogy nem üzleti meg nem hírdeted, és nem okozol olyan környezetterhelést ami miatt a szomszéd felnyom. Amúgy veszélyes üzem, és csak speciális engedélyek illyetve munkamenet tartásával lehet.
-
-
harry
veterán
Miért ne fizetném a benzint? Az mondjuk 6k, nekem ennyit még megérne. Ha én megyek, akkor is ki kell, nem az utazás költségeivel van a gond, hanem annak járulékos dolgaival. Ha meg el akarja adni, dolgozzon meg érte
De ezt talán akkor nem erőltetném.
gamek!ller blogját olvastam, akartam is már beszélni vele, na majd nemsokára.
-
-
Én Gazsi és Lujzi miatt is több száz km-t utaztam és igen is kifizettem a kereskedőnek amikor elment a pohu-hoz és ott ült 3 órát az átvizsgálás miatt.Elhozni meg bizony vonattal mentem ódinál, passatnál meg kifizettem egy barátom benzin és szabadság költségét. Ez szvsz ezzel jár. Akii ezen akar spórolni, rosszul teszi.
-
harry
veterán
Pajzs nagyon védi a cuccukat, hogy egyedi motortérzárakat fejlesztenek, az övék különb rendszert alkot a többi megoldásnál, nem tudom, ez mennyire lehet igaz, és egy külön immo + motortérzár mennyivel lehet gyengébb, de biztos, hogy ez is megnehezíti a dolgokat némileg.
Árban talán azt mondanám, hogy 50k-t rászánnék, de akkor a váltózár mellé más nem fér, így azt akkor talán nem... ezek alapján kéne akkor egy immo, motortérzár (ez már alapszinten jó is), és mondjuk egy UV gravír. Bár nem tudom, ez árban mennyi, avagy mennyiért kapni egy normális indításgátlót. Gondolom ezek mind valamilyen vezeték nélküli módon kapcsolhatók, ebből nem lehet gond öreg, lemerülő aksi esetén?
Nekem annyira nem szimpatikus a zárdugózás, bár ha van indításgátló a kocsiban, úgyis csak távirányítóval tudom indítani, szóval végül is nem lehet gond ez sem.
-
harry
veterán
Egyedi rejtett gyújtáskapcsoló. Valahol megszakítani az áramkört, hogy ne tudják a kocsit beindítani. De feltételezem más elektromos berendezés is van, aminek esetleg meg lehet szakítani az áramkörét indításgátlás céljából, passz, nem értek hozzá.
MunezXBK: ránézek, mi ez. De ha már itt vagyunk, írhatsz is róla, mire is jó ez, hogyan működik, milyen áron, stb.
-
harry
veterán
No most akkor mégis jó önmagában egy váltózár, vagy ezt hogy értsem? Ahogy néztem, hátramenetben zárnak a manuális váltók.
UV gravír sok helyre? 20k körül. Elvileg ugye nem eltüntethető, úgy meg nem feltétlenül éri meg elvinni, hogy minden fontosabb elemen ott virít.
Rejtett kapcsolóval egyetlen gondom, hogy azért az kifigyelhető... de persze egynek jó.
-
-
zoo8800
veterán
Kicsit gyere be BP-re, lesz az 8-9 is. Aki ennél kevesebbet mond, az hazudik vagy téved
Tankblock
szerintem úgy kalkulálj, hogy egy benzines kb. 30-40 %-kal fogyaszt többet, mint egy benzines. Ha egy dízel 6 litert eszik, akkor egy kb. ugyanolyan (ló)erős benzines 8 litert fog enni. Spritmonitoron érdemes nézelődni egy típus valós fogyasztási adatait illetően. -
Tankblock
aktív tag
-
-
Nekem a legsúlyosbb balesetem Lengyelországban volt. olyan 7cm mély betonkemény hóbordás bolt az út, és gy jobb kormányos kamion elkezdett előzni egy enyhe jobb kanyarban. Még mellettem volt amikor jöttek szembe, és elkezdte rámhúzni a kormányt. Igen ám, de hiába mentem főúton, lakot területen kívül csak 40-nel, nem bírtam megálni és hiába tekertem ütközésig a combo kormányát jobbra, nem is kanyarodtam. Aztán egyszer csak megakadt a kerék, combo keresztbe , majd az árokba, ott meg átfordultam 1,5x. A jobb oldalán állt meg a szegény kocsi. Kemény 40 dolláromba fájt mire kivontattak a szántóból. A kamionos nem állt meg, aki meg neki szembe jött, hála Istennek éppen egy máltai szeretetszolgálatos kocsi volt, uh beszéltek annyira angolul, h mim tört el. Viszont a legközelebbi település ahonnan traktor tudott jönni a vontatáshoz, vagy 40 km-re volt, uh a hóban és mínusz 20 fokban toporogtam sokat. Na ez az eset óta kerülöm a nálabb nagyobbakat az úton.
1 szó mint 100, hagyni kell a sok sietőst menjenek csak, miattuk ne te érezd magad rosszul.
-
whitezo88
nagyúr
annyira elképesztő ez is. Hihetetlen hogy jogsis embereknek teljesen ismeretlenek olyan fogalmak, hogy
-jobbkéz
-követési távolság
-piroslámpa
-elsőbbségadás tábla
-csúszós úton nem 120al cikázunk a ladával
-megfordulás előtt, közben körültekintés
-ugyanez sávváltásskor..
-nem összevissza megyünk, kanyodunk a kereszteződésben
-főleg nem hatvannal...
és még lehetne sorolni -
aero.
veterán
A 3:13-as élő példa a karcagi balesetre, meg hogy mennyi időd van csinálni is valamit. Vajon visszamegy még a sávjába, csak picit elbambult, vagy tényleg átjön teljesen és csinálnod kell valamit?
Nem húzta nagyon ki, gondolom le volt blokkolva is, meg féltette a kocsit is, de itt az élő példa.
-
-v-
addikt
Nagyonszép
MunezXBK : Az is még az baj, egy ilyen idős autó szinte biztos nem első tulajos.. a sok tulajdonos közül pedig biztos volt legalább egy, amelyik sokat ment vele. Eleve ritka az első tulajos bármilyen autó, ami ennyi idős, meg eleve ritka, ha egy dízellel kevesebbet mennek évente, annak az esélye meg, hogy a kettő egyszerre játszik, tehát 1x éve az első gazdánál van, és alig megy vele évente.. hát elenyésző, na.
-
harry
veterán
Nem, még képlékeny az egész, de magánszemély esetén ennél azért összetettebb, nekünk kell intézni mindent.
Elsőre körben gondoltam megnézünk több kocsit valami hozzáértőbb ismerőssel, aztán ha megvan melyik, azt elvinnénk egy szervizbe is, ahol ha minden rendben, már el is hoznám, csak a papírozás miatt fölöslegesnek tartom megint időpontot egyeztetni, utazni, stb.
De lehet akkor az lesz, hogy írunk egy szerződést foglalóról, elmegy megcsinálni az eredetvizsgát, aztán mielőtt megint találkoznánk az adásvételi / átadás végett, aznap megkötöm a kötelezőt is, a találka előtt.De nem hiszem el, hogy nincs ennek egy megszokott menete, ne nekem kelljen ezt most kitalálni... Az egész olyan idióta dolognak tűnik, kötelező az adásvétel napjától biztosítással rendelkeznem, de visszamenőleg kötni nem lehet, csak előre. És ha addig lecseréli a kereket / összetöri / meggondolja magát? Mit csináljak a már előre kötött biztosítással?
Amit nem tudom amúgy, szintén hogyan lehet, mert elvileg a forgalmiba bejegyzett üzembentartó / tulajdonos köthet, ami csak az átírás után lesz meg, ahova már kell, hogy legyen biztosításom, vicc az egész.
Vagy csak nekem nem világos valami, de akkor megköszönnék némi útmutatást, ki-hogyan vásárolt, hisz ha jól tudom, itt majd mindenki használtan vett kocsit, szóval egyszer már végigjárta ezt.
Ez a kereskedőnél megkötjük a biztosítást sem világos, most ott van előtte minden biztosító ajánlata, az összes kedvezmény lehetőségével, amit át tudok böngészni? Mert neten igen, és azért nem mindegy, kinél kötöm, és én milyen kedvezményekre vagyok jogosult egyik-másik helyen. -
harry
veterán
Mármint biztosítónál van ilyen lehetőség?
Mert azt láttam, hogy lehet variálni a felelősségvállalás időpontjával, tehát mondhatom, hogy most kötök, de csak egy hét múlva érvényes, és akkor adott napon kell megejteni az adásvételt is. Gondolom, ez lenne a hivatalos menet. Nem tudom, ez idő alatt le lehet-e mondani, ha mégsem jön össze a vétel, hiszen nyilván nem szívesen kötnék biztosítást úgy, hogy még nincs az autóról semmi papírom.Ezért lenne érdekes:
A tévhittel ellentétben a kötelező biztosítás mindig az új tulaj, üzembentartó nevére kell, hogy szóljon az adás-vétel pillanatától, tehát amikor megkötetett a szerződés akkor már nekünk rendelkezni kell felelősség biztosítással az adott járműre és az előző tulaj biztosítása nem biztosít minket. -
mycso
veterán
Igen ez már volt többször is tárgyalva, hogy itthon ezért is ferde picit ez a kép, mert nem reális.
Ugyan is, amit megvesz kispista 1.6tdci fókuszkombit másfél milláért 86.235km-el (amit azért lássunk be nem valószínű, hogy ilyen tényleg létezne), majd beszarik rajta minden 1 éven belül --> szardízel, szarford, szarrönő, szarv6, szarminden, stb. .....hol ott, ez igazából 300k km-et futott autó, amit jürgen kint arra használt, hogy reggel belepattant, ütötte neki egész nap, majd este lerakta, aztán vagy volt 10k km-enkét olaj cserélve, vagy nem, vagy okosan használta hidegen/melegen leállítás előtt vagy nem, stb. ...
Ha látnánk a valós futást + valós szervizelést az autó egész életében, akkor azért mindenki más képet látna, de sajnos addig ettől nagyon messze vagyunk. Így meg jön az általánosítás...
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Négy P-maggal jön a Panther Lake generáció
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- TP-LINK routerek
- Google Pixel topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R3 2200G 8GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T6 Zalman 500W
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
- Dell Precision 5560, 5550, 3561 i7, 10-11. gen. Nvidia 4k Touch, gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest