-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
plömplöm
őstag
válasz golya32 #2423 üzenetére
a van-ban biztos, hogy nagyobb a tér? mert sztem nem. ha kiveszed a középső üléssort (is), akkor pont ugyanakkorának kellene lennie odabent, mint a 7 (és az 5)személyesben. annyival kisebb a tér, amennyi a kárpitozás vastagsága. legalábbis így elméxem (megnéztem élőben a van-t kereskedésben)
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
lorcsi
veterán
válasz golya32 #2425 üzenetére
sima szem. autóban 2 milla körül van a logan kombi asszem a 2007 körüliek
újban meg mindennel olyan 3-3,4 körül
annyiért pedig az alap felszereltségű kia ceed kombi is megvan...amire 7 év gar jár és jóval jobb a minősége isa van-nak vizsgáztatást viszont nem tudom
mi van ha sima szem. autóként veszed és mindig ki vannak véve a hátsó ülések?új vagy használtban gondolkozol?
árban kb. mennyiért ? -
lorcsi
veterán
válasz golya32 #2429 üzenetére
én is iyleneket néztem, de nekem is csak ezek jutottak eszembe
még annyit hogy az 1,5dci renault moci elég kevéssel is beéri..4 küröl simán elszaladgálunk vele városon kívül
a használt puttonyostól meg eléggé félek, mert cégautó volt mind..és azokat enyhén szólva nem kímélték -
-
MPowerPH
félisten
válasz golya32 #2446 üzenetére
Nem a 3000-es mocival van a gond, azok tényleg eljárnak 7.5 -el, de nem az automaták persze. Itt a probléma a V8 -al, és a 32V -vel van. Ez még a régi típusú, Vanos nélküli erőforrás, 1992-es fejlesztés. E32-től kapta meg arra az időre, amíg a 28 -as motor nem készül el. Ez kb. 1 év volt csak, tehát elég ritka az ilyen kis V8-as ebből a típusból.
Egyébként M60B30, és hiába V8, elég 'nyomatékszegénynek' érződik, mert azt a 290NM-t csak 4500RPM körül adja le.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz golya32 #2449 üzenetére
Ehhez a kasznihoz is elég lenne ez a motor, de a karakterisztikája végett mégsem az. Annyiból más lehet, hogy itt nincs olyan, hogy erőtlen...magyarul 2000-től is húz, egyenletesen. Ezek a nagy dögök még alapjáratról se fulladoznak, főleg a V8-ak. De ha ne adj isten sietősre vennéd, akkor bizony vissza kell váltani. És itt jön az ellentét, ez nem pörgős V8-as, 5800-nál már el kell váltani. Tehát van szűk 1500RPM -es tartomány, ahol domborít az autó.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz golya32 #2452 üzenetére
Javítási költségek terén nem a motorral lesz probléma. Az majdnem elpusztíthatatlan, a kötelező szervizen kívül semmi pluszt nem igényel. A V8 miatt a nagyobb szervizeknél kicsit költségesebb lesz minden. Elektronikailag lehetnek gondok, öreg autók, bonyolult megoldások.
Tessék, ez jó kombó. 28-as motor, dual Vanos, csak az automata váltó problémás. Az +2l. Ha ilyet találsz manuállal, akkor 9l alatt is eljárhatsz vele. Csak a 1998.08 utániak a jók, előtte csak sima M52-es mocik vannak. Ha nem félsz nagy költségekbe verni magad, akkor 730D. Az városban is 10l alatt eszik.
zoo8800: Jah, hát az ilyen 7-es BMW-ket, és nagyobb motoros autókat arra veszi az ember, hogy városban furikázzon vele. Sarki zöldséges és vissza... LOL....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
őstag
válasz golya32 #2486 üzenetére
sajnos ez megy évtizedek óta, a valós megoldások helyett egyfolytában csak adót emelnek, szigorítanak
egyébként van egy olyan kiskapu, hogy felveszed az autókereskedelmet is tevékenységnek, és áruként tartod a nevén az autót
nyilván így az üzemanyagköltségeket csak nagyon korlátozottan tudod elszámolni (esetleg akkor ha van másik autója is a cégnek), viszont nem kel cégautóadót fizetni
ha az autókereskedelmet fel tudod venni főtevékenységnek, akkor pedig illeték és eredetvizsga nélkül is névre tudod iratnicryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz golya32 #2546 üzenetére
Elméletileg nincs benne kockázat
gyakorlatban nekem a 4-es úton volt már olyan ellenőrzés, amikor a kocsinak megnézték az alvázszámát (nincs szélvédőben az akkori kocsimnak sem), és alaposan átnézték a kocsit, még az alját is tükrökkel (feltételezem drog vagy csempészett alkohol, cigi után kutathattak)
ilyen ellenőrzésbe egyszer futottam bele 10 év alatt, tehát nagyon ritka lehet az ilyen szerintem
ja és nem vagyok rossz arcú kopasz sem kisebbségi tehát nem hiszem hogy ránézésre csak engem szúrtak volna kicryptot minden termékemért elfogadom
-
neduddki
nagyúr
válasz golya32 #3221 üzenetére
HI!
kedress mar vissza ki vot aki a meganjaba fillerekert vett felujitott alkatreszeket, neki volt a debrecenes kore is amin vol tegy jo kis langolas:- )))
udv
neduddki
mod: tessek: bof
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
soldi3r
veterán
válasz golya32 #3221 üzenetére
octavia kombi? elég jól bírja a futást
(#3226) Integra, hát azért 1-2 új autónál nem megoldható az óratekergetés (bmw, audi...) pontosabban megoldható, de nem csak az óra tárolja a km állást és ott bukás van
(#3229) Integra, szervizkönyvnél nem a papír a lényeg, az nagyjából semmit ne ér
már majdnem mindenhol a központi szerver tárolja az adatokat, bármelyik szakszervizbe viszed, az rögzítve vanE30 (oo=[][]=oo)
-
Rick4
félisten
válasz golya32 #3243 üzenetére
most fogok rá gyárit szerezni akkor már az sem fog rozsdásodni
Jó kocsi ez, hogy nem a fényezésen, meg az aládolgozáson múlik a rozsda, hanem egyszerűen rozsdamentesből készül a gyári sárvédő..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
V.Stryker
nagyúr
válasz golya32 #3490 üzenetére
Ez nem teccik? Kevís km-er, kevís lóerő.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
dízelracer
senior tag
válasz golya32 #3490 üzenetére
Igáslónak én valami gázos német kombit néznék. Astra F Caravan, Golf III kombi... ilyesmik.
szerk: valami ilyesmit
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz golya32 #3490 üzenetére
Gondolkodtam amerikain is de azok drágák és öregek.
Mutass csak 1 db amerikai kocsit ami drága. Nem fogsz tudni. Vegyél egy jó gázos Astrát és meg van oldva a probléma. Pesten 200 a gáz, Veszpémben 230, de az Astra ebből kér 8-at, a Clio-d is többet evett...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Stafni
aktív tag
válasz golya32 #3509 üzenetére
Inkább olyan gondok lesznek, hogy megváltoznak dolgok. Nekem mindkét autóm normálisan ment benzinnel, miután gázosak lettek, benzines üzemben nem remekelnek. Az opel miután indítom amikor a pedálra lépek visszaesik a fordulatszáma. Van amikor le is áll. Amikor felmelegszik nincs gond. Gázos üzemben rendesen működik. Hiába viszem a gázos szervizbe nem értik a dolgot. Vagy csak nem akarják. Olyan variáció lehetne, hogy otthagyom nekik vizsgálatra, de a család miatt kell az autó.
Valakinek nincs semmi problémája, de nekem mindkét autónál változtak a dolgok.
Viszont lényegesen olcsóbb autózni.[ Szerkesztve ]
-
soldi3r
veterán
válasz golya32 #3509 üzenetére
kenési hibái hol? mi történt konkrétan?
szerintem sem nem több, sem nem kevesebb, persze vannak olyan motorok, amik nem szeretik
kényes a szelephézagra, vesztesz a csomagtartóból vagy egy tartálynyit, vagy egy pótkeréknyit, olcsó, nagyon olcsó
ha értelmes szerviz szereli be (ez nagyon fontos, sok a barbár), akkor nem lesz vele gond, 1x-2x vissza kell majd vinni finomhangolásra, mert elsőre nem fogják eltalálni a táblát(#3515) Stafni, a csobogás az beszerelési hiba lesz, nem a gázrendszeré, a benzines tábla pedig a beszerelőé
E30 (oo=[][]=oo)
-
Szplöttyy
senior tag
válasz golya32 #3536 üzenetére
Hát, úgy mindenre Kis futót húztam már, de hát az, mintha nem is lenne. Arra lennék kiváncsi, hogy egy ilyen nagy cucc, hogy viselkedik, autópályán? Hivatalosan gondolom 80km/h a megengedett. Mennyi az, amennyivel még jó? Hallottam olyanról, hogy becsóvál, ott, ha jóltudom ha gázd adsz, kihúzza, stb. Csak érdekelne.
Smoke & Torque
-
jasszer
senior tag
válasz golya32 #4054 üzenetére
Nekem az égvilágon semmi bajom a Skodákkal, sőt. Fateromnak volt 2 Fabiaja is, mindkettővel elégedett vagyok. A helyzet viszont az hogy anyámnak kellene vmi városba rohangálós gép az 1,3 benya Swift helyett. Odáig már el tudtam vinni a dolgot hogy LPG legyen, mivel újat akar garanciával így össze kell szednem a lehető legtöbb ilyen kisautót, majd kiválasztani a lehető legjobbakat számára. Na itt jön majd el az a pont hogy melyik tetszik neki, ezért kell minden szóbajöhető típus.
Apokalipszis? Ezeknek?!
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Adóbevallás
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Parfüm topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen