Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz #48584626 #225287 üzenetére

    rallyban is lehetne RWD ma is, de megse hasznaljak, mert lassu, pont a kanyarokban
    az, hogy ladamaniasok mit gondolnak masik kerdes

    a hatso kerekek tapadasa adja meg a kanyarstabilitast, es ha abbol a tapadas egy resze hajtasra forditodik, akkor kevesbe fog jol az iven fordulni

    ha meg csuszik a kerek, akkor lassabb a tempo
    FWD + LSD es az meg kihuzza magat a kanyarbol, ahogy az elso kerekek beneznek az egyenesbe mar lehet enterezni
    olyankor RWD autonak hato tengelye meg réééég kifele nez a kanyarbol

    az utcai RWD buzulas is abbol fakad, hogy jobb kepessegu vezetot igenyel, azaz brahibol is azt favozzak
    plusz mert evtizedekig nem volt kepes az autoipar megfelelo minosegu feltengely csuklot gyartani FWD-hez
    a hosszmotor+hatsokerek tema azert is terjed el jobban, de a 70-s evektol egyre tobb auto lett FWD a korabbi RWD elodeik helyett

    manapsag mar alig talalsz RWD autot, mert az AWD se sokkal nehezebb nala, szoval RWD-nek igazabol pont semmi ertelme manapsag

    pl Manta 2.0i 10sec kilora RWD-vel, az E Kadett GSi 8v meg 9sec
    16v GSi csak a Kadett-bol volt, az 8sec

    E30 320i 10.4sec 100-ra 125loval, 318iS 16v is 9.9sec 136loval
    ezeket a 8v GSi is siman megharapja a 115loval a 16v GSi meg egyenesen kört adott nekik

    E18iS 1120kg, a 8v GSi Kadett 1020kg
    szamolsz ra egy tomeg/lo aranyat es pont a Kadett-e a szarabb egy hajszallal
    szoval nem latom, hol gyorsabb az RWD


    1sec diffi 100-g, az nagyon sok meter am a valosagban

Új hozzászólás Aktív témák