Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Throme

    veterán

    válasz Stauffenberg #93961 üzenetére

    " kicsikarok a szervizből egy papírt, hogy a hibát elhárítani nem tudják"
    Bár nem ismerem a pana szervizt (remélem sosem kell megismernem), de más gyártó szervizével már szívtam hasonló esetben.

    Ilyen papírt nem hinném, hogy kapsz, hiába csapkodod az asztalt (akár). Ez a szerviznek öngól lenne. Olyan papírt fogsz kapni, hogy az obi jó, a teszteken nem produkált hibát. Esetleg a munkalapon lesz még valami bullshit javaslat.
    Ezzel a papírral felesleges elmenni a bolthoz, mert beállnak a hivatalos szerviz írott álláspontja mögé. Kör bezárul....

    Úgy látszik ez (is) itthoni betegség, hogy kib@sznak az emberrel.
    Szerviznek nem éri meg a garis csere/javítás és ahogy tud menekül ebből.
    Emiatt rendelek mindent online ettől az esettől fogva, és én is tesztelek, mint most a napokban a vázat (amivel itt az agyára mehettem a többieknek :B ) .
    Még lehet fogy.védőkkel fenyegetőzni, de tudják, hogy kevesen mennek valóban oda. Ráadásul, ha nem tudják ők sem bebizonyítani, hogy szar az obi, akkor fizetni kell a költségeket... Nekik tuti nincs teszterük. Az hogy ők is látják nem tudom mennyit ér egy műszeres bevizsgálással szemben (ami nyilván nem történik meg, de simán csinálnak neked olyan eredmény). Bemenni meg nem engednek.

    Esetleg kipróbálás kedvéért lehetne kérni a szerviztől egy árajánlatot decenteres obi javítására. Sajnos ez pénzbe kerülhet ugyan (bevizsgálás), de kiugrasztható a nyúl a bokorból.

    szvsz

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák