Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz Vismajor01 #268854 üzenetére

    Pedig atlag autohoz kepest a Priusban is magasan, lablogatosan ulsz (plusz jon meg hozza a kanyarban dolos-puha futomu) :))
    tul sok SUV-os tapasztalatom nincs, Tucson nem rossz, de szvsz foldszinteskent tobb hely lehetne benne, Touareg utasterben hatalmas, de a csomi pl eleg rosszul kihasznalhato, szvsz nem nagyobb a nyilas se, mint egy golf/passat kombie. De a rossz utakat tenyleg jol birja.

    [ Szerkesztve ]

  • kisza25

    félisten

    válasz Vismajor01 #268854 üzenetére

    A SUV nem egyenlő a prémiummal :N , minden gyártónak van már SUV-ja (lassan már más nincs is), egy stonic, vagy mokka, vagy kona, aygo X... Szerinted prémium?🤔
    Egy SUV rugózását sokkal keményebbre kell hangolni, hogy ugyanolyan viselkedése legyen kanyarokban, mint egy kombinak, mert magasabb és nehezebb, lehet lágyabbra hagyni, de akkor billegős lesz minden irányban. Alapból keményebbre csinálják. Egy rendes terepjáró úgy megy alattad 80-90- nél, mintha egy hajóban ülnél. Nekünk volt suzuki grand vitara soft top, na az nyeli a hibákat.
    Kanyarokat ne feszegessük egy kombival: RS 6 ról hallottál már? Vagy RS skodáról, meg van pár kombi bmw és merci... :D

    [ Szerkesztve ]

    Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Vismajor01 #268854 üzenetére

    Lexus az prémium, a Vitara is SUV aztán ha abban ülnél elég szúrná a pópód a fapadjából kilógó szálka... :P

    #nincsbennetarcsi

  • focvis

    veterán

    válasz Vismajor01 #268854 üzenetére

    Nem kötözködés, tény megállapítás következik.

    bár kombi biztos jobban, de közbe meg sztem se kombival se suvval nem kénye kanyarokat feszegetni, arra ott van az mx5 :D

    A legjobban kanyarodó autóm evör a 2008-as évjáratú Mondeo kombi volt. :K 1.6 szívó, 16"-os kerék, bármikor "bárhová" berámoltam teljes lelki nyugalommal, magabiztosan vette a hosszú, húzós kanyarokat is.
    Plusz hatalmas csomagtartó - ettől még nem szerettem, ratyi beltér, szénné kellett forgatni, hogy haladjon (1.6, 125 ló).

  • brumi1024

    veterán

    válasz Vismajor01 #268854 üzenetére

    Ha nem a fogyasztás az érdekes hanem haladni szeretnél akkor sokkal könnyebb jól motorizált suvot venni mint kombit

    Ha mar premium SUV-okrol beszelunk akkor ezt cafolnam. Egy X5-ben pl egy 30d tud kevesnek erzodni, mig egy 3-ast vagy 5-ost sokkal jobban mozgat, es igaz ez az osszes felette levo motorra.

    -Magasan ülsz, ami egyszerűen kényelmesebb, biztonságérzeted ad. Tudomtudom, majd mindenki tankkal fog járni és akkor ez nem lesz, de most van :D Feleségem is ment vmerre anyám priusával és ez volt az első amit mondott, hogy olyan furcsa h alacsonyan ült benne.

    Megint csak preferencia kerdese, nekem rendszeresen az az erzesem van a SUV-okban, hogy se elindulni, se megallni nem tud es meg fel is akar borulni. Az ulespozicio sem szimpatikus, en lent a foldon szeretek ulni.

    Ez motorfüggő, vannak suvnál is benzinfaló V8asok és takarékos dizelek/hibridek és viszont

    Azonos hajtaslanccal egy kombi kevesebbet fog fogyasztani.

  • 6030D

    Ármester

    válasz Vismajor01 #268854 üzenetére

    Nem akarom etetni, csak ide rakom.
    Apóséknak az elmúlt 23 évben volt CR-V, Kuga, Tucson, XCeed, rendszeresen ült X-Trailben. Beült az Octaviába, és az volt az első benyomása, hogy rugózik (meg nem 10 lóval erősebbnek érződik, mint az XCeed). A busznak kétszer akkora rugóútja van, mint egy SUV-nak. De ültél már tengely felett buszon?
    Én például azt nem szeretem a SUV-ban, hogy úgy ülök benne, mint a széken, hátul meg főleg. Kanyarban mindegyik dülöngél, amelyik nem, az meg rázni fog (vagy sok milliós futóműve van). Ez a magas súlypont miatt nem is lehetne máshogy, fizika, a versenyautóban is ezért ül a "lemezen" a sofőr.

    Csomagtartóban én a CR-V-t imádom, az olyan magas belül, hogy a szárítógép állítva befért gyári csomagolóssal. :) Meg a 2.0 benzines motor városban elég vidám a rövid váltóval. Fogyasztása nem a legjobb, volt olyan, hogy a Vác - M1 - Győr retúron benyakalt majdnem egy tank benzint. Le is lettem baxva, hogy ilyen hamar hazaértünk. :DDD Sajnos nagyon csámcsogja már a rozsda, pedig még valami kis erdőjárót lehet, hogy faragnék belőle egyszer.

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

  • MC Pite

    veterán

    válasz Vismajor01 #268854 üzenetére

    -rugózás: Legröbb modellnél megemelik, keményebb rugót és nehezebb lereket ad. A seggem alatt lévő T-Roc, Kuga, Vitara (ha Baleno a földszintes tesója), Quasqai, stb esetén mindig ez van.
    Van ahol puhábbra veszik, de nem az a jellemző, elmúlt 10 évben az alapmodell furóművét emelték. Emelt kombik dettó.
    De egy IS is sokkal ügyesebb mint egy RX, ami félelmetes rossz úton nagy kerékkel gyorsan.

    -fogyasztás: felesleges billentyűzetet koptatni, magas autó nagy kerékkel többet eszik.

    -szélzaj

    -suv NEM prémium, hanem divat, extraprofit.

    A suvokon jóval drágábbak a gumik. Ne prémiumokon nézd, hanem átlagautókon is. Focus/Kuga, Baleno/Vitara, 308/3008, Clio/Capture, Golf/Tiguan, és napestig sorolhatnám a kétszeresébe kerülő kombókat.

    -csomagtartóban ne velem kezdj vitázni :) . Ridc tele adatokkal, rengeteget használtam, suvot, kombit, egyterűt. Nekem kell a hasznos belmagasság, se a prémium, se a sima suvok nemmjók ebben. Az a pár japán/francia egyterű ami crossovernek/suvnak lett álcázva, más tészta, meg az amcsinfullsizeok. RXnek nincs kombi tesója. Szuper a fejtér meg a hely a suvodban, de rendes (nem dísz/sport) kombikban is, kompakt egyterűkben is, tegnap volt róla szó, képek.

    -a tied prémium, nem a Vitara/TCross/TRoc/Duster; ne ragozzuk ezt sokadszorra.

    -rossz utak: a divatsuvok ami földszintesből készült (azaz felénk a 90%) sokkal szarabb rosz úton. Ami kényelmesebb rossz úton, terepre, és/vagy puhára készült, a kanyarodás messze nem olyan mint a földszintes hasonlóval.

    Amúgy típusa válogatja milyen szegmensbe, milyen célra készült, miből csinálták a suvot, de euban 90%ban meglévő kisautóból/kompaktból, olcsón, kinézetért, divatért.

    Értem hogy vannak jó suvok is(amik előzőleg egyterűk voltak ;] ), de kevés.

    <ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák