Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Azt hiszem, hogy egy ilyen, viszonylag egyszerű kódot nem kell agyonkommentezni. A lényege az, hogy minden egyes elemtől indulva végigmegy az irányokon. amit mondazs, azt más is ajánlotta már, de nem tudom, hogy miért jobb az, ah a for ciklusok feltételében ez van, hogy a következő elem 0 (ami a keretező tömbelemeket jelentené), vagy hogy ne lépje túl a tömb htaárait. Ennek így is működnie kellene. Amit te ajánlasz, az annyiban változtatná meg a kódot, hogy for(count=1;game[row+count][col]!=''0'';count++). De ez pontosan azt csinálná, mint hogy elér az eredeti tömb széléhez, ami az én feltételeimben van.Andris - http://andriscs.blogspot.com
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Anime filmek és sorozatok
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- World of Tanks - MMO
- Elite: Dangerous
- Mikrotik routerek
- Asszociációs játék. :)
- Gyúrósok ide!
- 2024 - Már fut a Steam téli vására (PC)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest