Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Azt hiszem, hogy egy ilyen, viszonylag egyszerű kódot nem kell agyonkommentezni. A lényege az, hogy minden egyes elemtől indulva végigmegy az irányokon. amit mondazs, azt más is ajánlotta már, de nem tudom, hogy miért jobb az, ah a for ciklusok feltételében ez van, hogy a következő elem 0 (ami a keretező tömbelemeket jelentené), vagy hogy ne lépje túl a tömb htaárait. Ennek így is működnie kellene. Amit te ajánlasz, az annyiban változtatná meg a kódot, hogy for(count=1;game[row+count][col]!=''0'';count++). De ez pontosan azt csinálná, mint hogy elér az eredeti tömb széléhez, ami az én feltételeimben van.Andris - http://andriscs.blogspot.com
Új hozzászólás Aktív témák
Téma tudnivalók
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
Aktív témák
Új prémium hirdetések
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care