- Dragon's Dogma 2
- World of Warships
- Horizon Forbidden West
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Elden Ring
- Contra: Operation Galuga teszt
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Feltámad a Hellgate sorozat
- PlayStation 5
- The Planet Crafter - Megjelenési dátumot kapott a teljes változat
Új hozzászólás Aktív témák
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Láttam, hogy nincs igazi Java topic, ezért gondoltam, én nyitok egyet, jó lenne, ha itt kérdezgetnénk Java-s dolgokat. Szóval, hogy megnyissam a sort, lenne is egy kérdésem. Szóval van egy egyszerű Java alkalmazás, é szeretnék beolvasni az inputról. Van két {B}int tpusú változó, és {B}readCharacter(){/B} függvénnyel próbáltam beolvasni, de nem igazán ismeri a függvényt a fordító. Mit kell importálni, hogy működjön?
Kb. ilyen a progi:
class xy{
public static void main(String []args)
{
int x;
int y;
x=readCharacter();
y=readCharacter();
}
}
Ha van ötlet, írjatok!!Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
És ezzel most mit kezdjek? Mi az input? Mert nem igazán ismer ilyen függvényket, bármit import-álok be. ha xyválozó.readInt() van, akkor nem lehet hívni, ha csak magában readInt() van, az úgy nem elérhető, ha osztályszinten csinálom, az se jó. Szóval ez így nem működik. Kicsit bőveb help?Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
válasz Alvin_ti4200 #6 üzenetére
Hi!
Oké, de akkor ebből a Console osztályból kellene származtatnom az eredeti osztályt, hogy elérjem a Console class metódusait. De ez a Console nem ''gyári'' Java osztály, hiába írnám be, hogy class xy extends Console. Szóval vmi eredeti Sun inputolvasás nincs?
[Szerkesztve]Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Megnéztem, létezik olyan, hogy System.in.read(), és elvileg van olyan verziója, ami int-et kér argumentumnak, de miután megkapja, gondol egyet, és kér még egy int-et, meg egy byte-ot. Pedig van olyan read aminek 1 int argumentum kell. Szerintem be van b*szv* a fordítóm.Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
válasz Alvin_ti4200 #16 üzenetére
Hi!
Ez így oké, de majd mikor ZH-t írok Java-ból, akkor mit írjak a lapra? Hogy tessék tanár úr, itt egy link, ezen ellenőrizheti, hogy az általam használt Console osztály létezik, csak nem jegyeztem meg, de amúgy müködik. Megpróbálom ezt a BufferedInputStream.In.Read.Int.Load.Integer.ReadLine.DoWork.Already.Java.Very.Easy.ToUse.This.Input.Read() függvényt, talán működikAndris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Működik a dolog, csak csináltam auto-formázást, és a csodálatos progi átrakott egy {-t, így minden a catch alá került, persze, hogy nem futott le. Ez így elég hosszadalmas dolog, de ha nincs ló, jó a szamár is (én is megnéztem C#-ban van olyan Console-os readInt() ).
[Szerkesztve]Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
HI!
Címkézett vezérlésnél mi a teendő? Elvileg csináltam egy ide: cimkét, majd használtam a break ide parancsot, de hibát jelez, hogy a cimke hiányik. Hova kell rakni?Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Sziasztok!
Új problémával állok elő. Szóval van egy 2 dimenziós tömb, amiben azt vizsgálom, hogy egy adott elemtől indulva az elemet körbevevú 8 irányban találok-e még legalább 3 ugyanolyan elemet (amőba jellegű a dolog). A probléma azt, hogy a tömb belsejében tökéletesen működik a dolog, de a széleken mintha összeadná az összes találatot. Emiatt megcsináltam úgy, hogy minden irányban új változó tárolja a találatot, de így sem működik. Nincs ötletem, hogy mi a hiba. Természtesen a tömböknél figyelni kell, hogy ne lépje túl a tömb határait. Bemásolom ide az adott függvény kódját, hátha valaki rátalála hibára:
public boolean searchEngine() //need to check
{
int clone1=0;
int clone2=0;
int clone3=0;
int clone4=0;
int clone5=0;
int clone6=0;
int clone7=0;
int clone8=0;
for(row=0;row<size;row++)
{
for(col=0;col<size;col++)
{
for(int count=1;row+count<game.length;count++){
if (game[row+count][col].equals(game[row][col])) {
clone1++;
if (clone1>=3) return true;}
else clone1=0;
}
for(int count=1;row-count>-1;count++)
if (game[row-count][col].equals(game[row][col])) {clone2++;
if (clone2>=3) return true;}
else clone2=0;
for(int count=1;col+count<game.length;count++)
if (game[row][col+count].equals(game[row][col])) {clone3++;
if (clone3>=3) return true;}
else clone3=0;
for(int count=1;col-count>-1;count++)
if (game[row][col-count].equals(game[row][col])) {
clone4++;
if (clone4>=3) return true;}
else clone4=0;
for(int count=1;(row+count<game.length) && (col+count<game.length);count++)
if (game[row+count][col+count].equals(game[row][col])) {clone5++;
if (clone5>=3) return true;}
else clone5=0;
for(int count=1;(row-count>-1) && (col-count>-1);count++)
if (game[row-count][col-count].equals(game[row][col])) {
clone6++;
if (clone6>=3) return true;}
else clone6=0;
for(int count=1;(row+count<game.length)&& (col-count>-1);count++)
if (game[row+count][col-count].equals(game[row][col])) {clone7++;
if (clone7>=3) return true;}
else clone7=0;
for(int count=1;(row-count>-1) && (col+count<game.length) ;count++)
if (game[row-count][col+count].equals(game[row][col])) {clone8++;
if (clone8>=3) return true;}
else clone8=0;
}
}
return false;
}
Akinek van ötlete, ne kíméljen!Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Azt hiszem, hogy egy ilyen, viszonylag egyszerű kódot nem kell agyonkommentezni. A lényege az, hogy minden egyes elemtől indulva végigmegy az irányokon. amit mondazs, azt más is ajánlotta már, de nem tudom, hogy miért jobb az, ah a for ciklusok feltételében ez van, hogy a következő elem 0 (ami a keretező tömbelemeket jelentené), vagy hogy ne lépje túl a tömb htaárait. Ennek így is működnie kellene. Amit te ajánlasz, az annyiban változtatná meg a kódot, hogy for(count=1;game[row+count][col]!=''0'';count++). De ez pontosan azt csinálná, mint hogy elér az eredeti tömb széléhez, ami az én feltételeimben van.Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Úgy látom, hogy tényleg el kell megyaráznom, hogy hogyan működik a függvény. Szóval a külső 'for' ciklus a tömb oszlopain lépdes egyesével, az abba beágyazott 'for' pedig a sorokon lépked, magyarul a két 'for' bejárja a 2D-s hálót. A kis 'for' ciklusok az adott elem (game[row][col]) értékét hasonlítják össze egy bizonyos irányban a többi tömbelemmel (tehát mikor pl- game[row+count][col] van, akkor egy soron megy végig addig, amíg el nem éri a tömb szélét). Minden irányban más változó tárolja az azonos elemek számát. Mikor ez a változó elérte a 3-at, akkor van 4 egyforma elem ugyanabban az irányban. Ilyenkor lesz a return true. Egyébként pedig false. Szóval egy elég primitív algoritmus. Csak ezt nem értem, hogy miért nem működik a széleken. Ha valaki rájön a megoldásra, szóljon!Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Látom, hogy senkit sem mozgat az előbbi probléma, most viszont van egy újabb. betöltöttem egy képet így: Image img=Toolkit.getDefaultToolkit().getImage(''bg.jpg''); Ezután egy a metódusban meghívtam ezt: g.drawImage(img,0,0,Color.RED,this);, ennek ellenére csak egy fehér képet kapok. Mi a hiba?Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Azt hiszem, hogy megtaláltam a 2000-es év 101. matematikai problémáját, ugyanis a kód szintaktikailag jó, és véleményem szerint szemantikailag is, csak éppen nem úgy működik, ahogy kellene, de ne, jövök rá, hogy mi okozza az anomáliát. Ha valaki tudna segíteni, annak nagyon örülnék, mindegy, hogy milyen nyelven próbálja ki, nekem még pszeudo-kód is jó, csak valaki nézzen már rá, hogy mi a hiba! Arra már rájöttem, hogy akkor is talál megoldást, ha egy irányban elszórva vannak azonos elemek. De ez még nem magyarázza meg, hogy a derékszögű 4-es sort miért találja meg. Légyszi segítsetek!Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Itt egy link, remélem, nem gond, hogy angol:
Bővebben: link
Az én problémámra nem talál senki megoldást? Már el tudom érni, hogy 1 irányban max 3 egységig keressen, de még mindig talál derékszögű dolgokat. Help me!Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Az ilyen file-kezelésről nem nagyon tudok még dologokat, de asszem itt is valami FileInputStream kell, meg adatcsatornák, ilyesmi. Szerintem nézz körül a Sun honlapján.
Nem tudom, hogy miért nem működik, de kiírja, hogy a paraméterlistában vessző helyett ) kell. Szóval nem megy. Megnézem, hátha találok mást is. Egyelőre a háttér a legkisebb bajom. Fontosabb a hégyzethálóm problémája, amit sehogy se lehet megoldani. Azt hiszem, ez lesz a diplomamunkám: Univerzális hálóprobléma, avagy egy újabb NP probléma, amelyik megoldásra vár.Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Kicsit átírtam a kódot, hogy világosabb legyen, tettem bele megjegyzéseket. Természtesen értem, ogy mit csinála kód, a látszólagos kuszasága ellenére eléggé szimpla kód, csak sokat ismétlődik, apróbb változásokkal. Szóval a koncepció az, hogy minden kattintás után a függvény végigfut a tömbelemeken, ls megvizsgálja, hogy van-e valamelyik irányban 4 egyforma jel. A lényeg (tehát a keresés) mindenhol ugyanaz, csak az irány változik, szóval lényegében 8x fut le ugyanaz a kód, nagyon minimális eltéréssel. Ami a for ciklusok feltételeit illeti, az azért annyira bonyolult, mert ugye nem léphetek túl a tömb határain, tehát pl. az 1,1 elemtől nem tudok 4-et balra menni, mert az már kilépne a tömbből. Tehát biztonsági intézkedések miatt van a hosszfigyelés. Ha még valami nem tiszta, akkor magyarázok, de itt az új kód (ez már csak max. 4 egyforma elemet talál):
public boolean searchEngine() //need to check
{
for(col=0;col<size;col++) //oszlopokon lépked
{
for(row=0;row<size;row++) //sorokon lépked
{
for(int count=1;row+count<game.length && count<4;count++) //soron jobbra
{ //ameddig nem éri
if (game[row+count][col]==(game[row][col])) //el a tömb szélét v. 4 jelet
{
clone1++; //ha van egyforma, növeli
if (clone1==3) return true; //min. 3 kell, hogy összesen 4 legyen
}
else clone1=0; //ha nincs egyforma, nullázza a számlálót
}
for(int count=1;row-count>-1 && count<4;count++){ //elemtől balra megy
if (game[row-count][col]==(game[row][col])) //stb...
{
clone2++;
if (clone2==3) return true;
}
else clone2=0;
}
for(int count=1;col+count<game.length && count<4;count++)
{
if (game[row][col+count]==(game[row][col]))
{
clone3++;
if (clone3==3) return true;
}
else clone3=0;
}
for(int count=1;col-count>-1 && count<4;count++)
{
if (game[row][col-count]==(game[row][col])) {
clone4++;
if (clone4==3) return true;}
else clone4=0;
}
for(int count=1;(row+count<game.length) && (col+count<game.length) && count<4;count++)
{
if (game[row+count][col+count]==(game[row][col]))
{
clone5++;
if (clone5==3) return true;}
else clone5=0;
}
for(int count=1;(row-count>-1) && (col-count>-1) && count<4;count++)
{
if (game[row-count][col-count]==(game[row][col])) {
clone6++;
if (clone6==3) return true;}
else clone6=0;
}
for(int count=1;(row+count<game.length)&& (col-count>-1) && count<4;count++)
{
if (game[row+count][col-count]==(game[row][col]))
{
clone7++;
if (clone7==3) return true;}
else clone7=0;
}
for(int count=1;(row-count>-1) && (col+count<game.length) && count<4;count++)
{
if (game[row-count][col+count]==(game[row][col]))
{
clone8++;
if (clone8==3) return true;}
else clone8=0;
}
}
}
return false;
}Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Nem tudtam megállni, és teszteltem, úgy néz ki működik. Ahogy átnéztem a kódodat, rájöttem, hogy az enyém túlságosan körülményes, a tied viszont lényegretörő. Az egyik tanáromnak is írtam már, aki azt ajánlotta, hogy vigyázzak, mivel én String tömben tárolom a dolgokat, és a sima == csak referencia, inkább használjak equals() tagfüggvényt, mert az ő szavaival élve a ''programom egy időzített bomba''. Remélem, hogy azzal már rendesen működni fog, most már csak egy alap mesterséges intelligencia kell bele, aztán mehet a dolog.
Apró megjegyzés, hogy rájöttem (mivel ma tanultuk ), hogy hogyan lehet képet betölteni (kicsit eltér az Applet-ek képbetöltésétől): Szóval valahogy így kell:
Image img=Toolkit.getDefaultToolkit().getImage(''kep.jpg'');
utána pedig paint()-ben g.drawImage(img,0,0,this). Apró szépséghiba, hogy a kép nem jelenik meg. Vajon miért nem? Add metódus nincs képekhez, requestFocus() nem kell neki, tehát elvileg már látnom kellene a képet. De mégsem látok semmit. Ötlet?Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Rájöttem, hogy miért nem találta meg az átlókat. Azért, mert a lefele balról jobbra függvény csak a mátrix felső háromszögét járja be, az alsót nem, és ugyanez igaz a másik irányra is. Szóval ezt kellene még megoldani. De az lehet, hogy már holnapra marad.Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Sajnos nekem sem volt időm arra, hogy átnézzem újra a kódot, viszont az egyik tanárom elmondta, hogy mi a hiba az eredeti programomban. Ezt beidézem:
''a program azért hibás, mert nem a megfelelő feltétel esetén törlöd a számlálót.
Vegyük például a clone1-et. Ha például 3 darab 0 van egy oszlop végén, pl.
mint itt a harmadik oszlopban, akkor az első elemtől lefelé indulva talál két egyezést,
így clone1 értéke 2. Majd mivel a tábla széléhez ér, a második elmetől
kezdve keres egyezést, és talál egyet, így clone1 értéke már 3, és igazzal tér vissza.
{{'0', 'x', '0', 'x', '0'},
{'x', '0', 'x', '0', 'x'},
{'0', 'x', '0', 'x', '0'},
{'x', '0', '0', 'x', '0'},
{'0', 'x', '0', '0', '0'}}''
Szóval ezért hibás a dolog. A nagy kérdés az, hogy hogyan lehet kijavítani!
De valszeg érdemeseb a te progidat továbbfejleszteni. A lényege az lenne, hogy amikor a te progid balról jobbra megy felülről lefele, akkor utána egy jobbról balra felfelé ugyanolyan ciklus kell. És ugyanez a másik irányban is, csak ott meg fordítva. Remélem érthető.Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Jó a te kódod, hogy vízszintesen, majd függőlegesen utána meg átlósan keresel, de az átlósak nem keresik meg mindet, mert pl a balról jobbbra le csak így fut le: 0-0,1-1,2-2,..., majd utána 0-1,1-2 stb., tehát nem megy végig a 3-0... stb irányokban. Ezért csak a felső karéjt ellenőrzi, tehát kimarad az alja. Erre kellene egy ugyanilyen kereseés, csak fordítva (jobbról balra felfelé, illetve balról jobbra felfelé). Ennyi. Ezt kellene megcsinálni, dfe a héten nem nagyon van rá időm.Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Addig is míg megoldjuk a négyzetháló problémát, valaki elárulja nekem, hogy ha van egy Frame, aminek beállítok egy képet háttérnek, és a Frame déli részére berakok egy panel-t, amin van két gomb, akkor hgoyan tudok a panelra is képet rátölteni? Mert ugye amikor a képet kirajzoltatom a g.drawImage(img,0,0,this)-el, akkor a háttérre rakja ki a képet. Viszont ha ezt használom g.drawImage(img,0,0,p), ahol p a panel, akkor miért nem rajzolja rá a panelre?Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Sajnos még nem akadtam rá a panel-es megoldásra, viszont óriási hírem van: hétvégén SIKERÜLT olyan algoritmust írnom, amelyik rendesen keres a négyzethálón, tehát sikerül hibamentesen kerestetni vele ( kb. 3 órát gondolkodtam rajta). Eddig még nem tudtam megszívatni, szóval most már talán menni fog a dolog. Ráadásul a kép betöltése is sikerül, tehát már háttér is van. Ha kész lesz a progi, akkor majd publikálom
Természetesen most MI-t kellene bele rakni. Van elképzelésem, de ha valakinek van valami szuper ötlete, akkor ne kíméljen!Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Persze, hogy örülök De rájöttem, hogy ez az MI dolog nem is olyan egyszerű. Ezzel is lesz pár gondolkodós órám úgy vélem. A panel-es cuccot nem tudtam megcsinálni, pedig egy másik órán ma erről tanultunk, de semmi ilyesmiről nem volt szó, csak annyit mondtak, hogy a panel a frame egy része. Szóval lehet, hogy azt hanyagolom.Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
BME Informatikán vagyok.
Ami a problémádat illeti (bár nem tudom, hogy milyen formában oldottad meg), én általában az ilyen kölcsönös kizárású dolgokat flag-gel szoktam csinálni. A te esetedeben talán az lenne a legjobb, ha irányonként csinálnál boolean flag-eket, és az egymást kizáróakat nem engedélyeznéd (pl. if (előre && !hátra) ... stb. ) Persze emiatt kissé meg kellene variálni az irányítást, de elvileg működne. De ez csak egy ötlet, ha másnak jobb van, szóljon nyugodtan.Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Kipróbáltam, tök pofás a játék. Tehát jó lehet az a szálas megoldás, mit egy másik kolléga ajánlott, vagy csinálhatod azt, hogy csak akkor engedélyez irányváltást, ha már legalább 1 ''egységet'' mozdult a kigyó feje jobbra vagy balra. Gondolom, hogy ez is megoldható, feltéve ha te nem egészen máshogy programozol, mint én Majd írd meg, hogy mire jutottál!Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Nem akarok hülyeséget mondani, de ha nem applet-ként csinálod a dolgokat, akkor a szerverre felrakott Java application simán kezeli a szerveren lévő file-okat. Lehet, hogy nem olyan szép egy Java frame, amint leugrik a böngészőből, de legalább normálisan lehetne file-t kezelni. Ha nagy hülyeséget mondtam, akkor bocsika.
Ami az én problémámat illeti, MI-t írni szerintem a legnehezebb programozási feladat. Eddig úgy viselkedik, mint egy kutya, amelyik nincs betanítva Egészen mást csinál, mint amit én szeretnék. Olvastam valahol egy oldalon, hogy lehet olyan progikat csinálni, amik fejlődnek idővel. Remélem, hogy ez is ilyen, mert egyelőre nagyon buta. Írt már valaki MI-t Java-ban?Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Tudna valaki nekem segíten? Létrehoztam egy MenuBar-t, amiben beleraktam egy Menu-t, majd ebbe 2 feliratot. Hogy tudok erre eseménykezelővel hivatkozni? actionListener kell, vagy ItemListener? És hogy érem el pl a file menü ''Exit'' parancsát?
Eddig ezekkel probálkoztam:
class myChooser implements ActionListener
{
public void actionPerformed(ActionEvent e)
{
if(e.getSource().equals(file)) //file=new Menu(''File'')
{
dispose();
}
}
}
illetve:
class myChooser implements ItemListener
{
public void itemStateChanged(ActionEvent e)
{
if(e.getItem().equals(''Exit''))
{
dispose();
}
}
}
De egyik sem működik, mindkettő hibát ír ki. itemListener valszeg azért, mert azt elsősorban CheckBox-nál érdemes használni. Valaki magyarázza el, hogy hogy tudom kezelni a menümet!
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Sajnos még nem sikerül megoldani a menü eseménykezelését, de haladok az MI-vel. Még nagyon buta, és mégis mindig nyer De talán pár hét alatt kissé sikerül lebutítani. Senki nem tudta még kipróbálni a menükezelést? Bárminemű hozzásszólást szívesen fogadok.Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Sikerült a menükezelés, az IBM oldalán jó sok okosság van. Majd kirakom a játékot a honlapomra, és csinálok egy ''nyílt bétatesztet'' Aztán akinek ötlete van, az megírhatja a véleményét. Remélem, hogy hasznos lesz a dolog.Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Alakul a dolog, már olyan az MI, mintha ''gondollkodna'', általában optimálisan próbál lépni (most még csak sor szerint optimális). Ha ezt összehozom, akkor megveregetem a vállam Remélem, hogy nem vesztem el a fonalat a kódolás közben, mert már így is elég bonyolult a dolog.Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Legegyszerűbb ha írsz rá egy paraméteres batch állományt, ami megkönnyíti a dolgod. Mondjuk ez nem pont Java megoldás. Én Eclispe 3-at használok, de nem találtam meg még benne az automatizált jar állomány létrehozást. És az a legjobb, hogy nem is működik a jar-os megoldás, ugyanis a manifest file-t nem mindig fogadja el, ami felettébb érdekes, ugyanis fél órán keresztül magyarázták, hogy a jar készítés hogy történik, és a manifest file-nak mit kell tartalmaznia. Szóval így megy a dolog:
jar.exe -cvfm manifest akarmi.jar *.class *.jpg
és a manifest filenak ezt kell tartalmaznia:
Main-Class:'Foosztaly'
Ennyi lenne a dolog, szépen létre is hozza a jar file-t, azonban mikor futtatnám, akkor manifest hibával leáll, hogy a manifest által hivatkozott osztály nincs meg. Erre varjatok gombot...
[Szerkesztve]Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Csak hogy megint ''dicsekedjek'', már minden irányban működik az MI, elég nehéz megverni, eddigi hibája annyi, hogy még nincs prioritás szerint működés, tehát néha a kevésbé fontos lépést választja, de általában elég jól játszik. Még kicsit javítok rajta, aztán jó lesz.
A kérdésem a kövekező: csináltam egy applet-et, ami elvileg létrehozza az apllication-t. Van ezzel kapcsolatban pár kérdésem: egy applet akkor tudja létrehozni az application-t, ha ugyanabban a könvyvtárban vannak? Vagy van más módja is, hogy egy weboldal elindítson egy application-t? JavaScript vagy valami? Aki tud, adjon pár hasznos tanácsot. Köszi!
[Szerkesztve]Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Tudja valaki, hogy hogyan lehet egy szöveg köré olyan ''besüppedős'' keretet rakni, ami Visual C++-ban alapból megvan? Fontos lenne, hogy jó legyen a design.Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Miért van az, hogy egy alkalmazás minden további nélkül képes létrehozni egy másik alkalmazás új példányát, ha egy könyvtárban vannak, egy Applet viszont mintha nem is reagálna, semmi nem történik. Pedig szerintem itt nem sérti meg az applet-ek szabályait, ha a szerveren lévő file-okat használja, és nem ír a lokális gépre. Valaki segítsen, hogy hogyan működne a dolog.Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Ilyet még nem láttam. Google nem talál egyetlen olyan oldalt sem, ahol le van írva: ''how to run a Java application from a web browser''. Soha életébe még senki nem próbált meg futtatni alkalmazást, amit esetlegesen egy Applet indít?Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Nem szórakoztam, simán felraktam jar file-ként a játékot, onnan le lehet tölteni. Várom az észrevételeket és javaslatokat. Az MI része még nincs kész (mint azt bele is írtam a játékba). Nemsokára megírom a hálózati részt is, akkor lehet neten is játszani. Kis türelmet...
Bővebben: link
[Szerkesztve]Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Aprócska technikai probléma miatt egyelőre nem tölthető le a játék, ugyanis a jar file futtatása után nem tölti be a képeket, és ahogy a neten olvasom, rengeteg embernek ugyanez a problémája. Hiába használnak relatív útvonalakat, a képek nem töltődnek be. Azt hiszem, ez ''felsőbb'' (értsd SUN) probléma, mivel megoldást még nem találtam rá. Sajnos az Eclipse JAR csomagolója is mindenre jó, csak arra nem, amire kellene (viszont jól tömöríti a NEM Java állományokat ) Szóval ha sikerül megoldani valakinek a problémát, és én is hallok majd róla, akkor elérhető lesz.Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Nem sikerült megoldást találnom, ezért felrakom a class file-okat, zip-ben csomagolva. A link:
Bővebben: link
Remélem, hogy mindenkinél működni fog(a file-okon használtam obfuscator-t, ha valakinek kell a forráskód, az írjon, és megdumáljuk).Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
Hi!
Valaki letöltötte már? Ha igen, valamit jelezzen vissza. Köszi!Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
válasz Makarenkó #98 üzenetére
Hi!
Nem menekülni akarok a segítségadástól, de a net tele van Java kezdőknek tutoriallal (a legtöbb ugyan angolul, de ha vágod az angolt, akkor az egyszerű dolgokat könnyedén ellesheted példákon keresztül). Szerintem érdemes az ilyen dolgokkal kezdeni, főleg mivel ingyen vannak. A következő megoldás, ha pénzért veszel jó kis Java könyveket, de akkor már inkább a free netes cucc. Amúgy tudok ajánlani egy egész jó Java könyvet, csak sajnos az ára elég magas (~4000 Ft).Andris - http://andriscs.blogspot.com
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Dell notebook topic
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vicces képek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Midnight 256GB iSTYLE 2025.03.26. GARANCIA
- LG UltraWide 38WN95C-W Monitor 1 év Garancia
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i5 3.8 GHz / 40 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 580 8 GB + doboz
- iMac 2017 27" Retina 5K CTO / i7 4.2 GHz / 40 GB DDR4 / 500 GB SSD / Radeon Pro 575 4 GB + doboz