Új hozzászólás Aktív témák
-
CJ4567
nagyúr
válasz Kisgépkezelő #22202 üzenetére
UG1 vs UG2: Nekem az UG2-vel a legnagyobb bajom az volt, hogy az URL versenyek nagyon erőltetettek voltak, főleg a végén, és a vége felé érződött, hogy kb. azért tettek minden egyes sarokra egy-egy versenyt, hogy valamivel ki lehessen húzni a tartalmat, és az UG1 után kicsit lassúnak érződnek az autók, nekem az eltúlzott árkád gyorsaság és tapadás jobban tetszett.
Az az érzésem, hogy manapság már nem fogunk egy olyan autós játékot kapni, aminek megvan az az érzése, mint az NFS aranykorának, valahogy 15 éve képesek voltak egy jó árkád fizikát csinálni, a mostani NFS-ekben meg nem tudod, hogy most ugyan azt a kanyart kétszer be fogod-e tudni venni, mert lehet, hogy el fog pattogni az autód.
A bodykiteknek az az előnye, hogy kicsit másabb súlycsökkentést tudnak adni néha, és fixen szélesebb hátsó gumikat, amit valamiért imád a PI rendszer. Viszont sokszor tényleg elég csúnyák tudnak lenni.
No Sana No Life
-
Joccc07
addikt
válasz Kisgépkezelő #22202 üzenetére
Pont tegnap csináltam egy 350z-t A800-ra. Azt a körtét inkább fel sem raktam mert csúnya. De ami az nsx-ra való az szerintem jól néz ki. De igazad van, sok a csúnya közöttük. Ha tényleg japán lesz a következő helyszín akkor ezek remélem pótolva lesznek.
>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest