-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
össze szokott ragadni az antenna, nekem volt hogy csak a gumi borítás teljes szétroncsolásával sikerült letekerni fogóval.
csavarlazítóval lehet esetleg segíteni rajta, bár nekem a wd40 nem nagyon hatotta meg. egy ideig javítottam zsugorcsővel aztán lecseréltem egy aftermarket antennára.
-
gabor9991
őstag
Velem is ezt csinálták
Felhívtam őket vezérműszíj csere miatt és mondtak valami horror árat, de valami 250 körül számolt úgy emlékszem.
Montam neki, hogy a Ford oldalán 129000 az ajánlat azt keressük már meg és hirtelen tudta, hogy mi az és már
129-is lett a horror árból, ebből még lealkudtam a két hosszbordás szíjat és már csak 99900-volt az árajánlat.
Gondolom most a kulpunggal ugyanígy bepróbálkoznak.[ Szerkesztve ]
-
Acélfelniket leadtam, legkorábban 1,5-2 hét múlva lesz kész.
Addig nyárin csoszogok.
Holnap kész a sárvédő csere és a küszöb javítás./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.
Tegnapi napon lettem tulajdonosa egy 2005-ös 1.6 TI-VCT motoros Ford Focus-nak.
A hiba jelenség a következő:
Alapjáraton, illetve alacsony fordulatnál (ezres fordulaton) 1-esben elkezd a fordulat ugrálni olyan 700 és 1300-1500 között aminek a vége az, hogy leáll a motor magától.
Ha mondjuk nagyobb gázt adok, és feltudok váltani 2-esbe onnan már jó volt, bár ezt sokáig nem csináltam, mert nem mertem eltávolodni így a háztól nagyon messze.Amennyire tudtam lekameráztam:
Felvétel a jelenségrőlMegvételkor tüzetesen átnéztem a kocsit hosszú ideig járattam a motort ami szépen egyenletesen járt hidegen is és melegen is, a próbakör során teljesen jól működött.
A jelenség miután haza hoztam autót kb. 100 km után jelentkezett.Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!!
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz tomszli11 #29205 üzenetére
Szia,
Mindenképp a kereskedőhöz mennék, ez pont az a kategória, ami rejtett hiba volt, és a kereskedőnek vállalni kell a felelősséget érte.
Itt egy érdekes videó: [link]
Ebben az van, hogy egy srác direkt 100.000-ért vett egy BMW-t, hogy megnézze, mit is kap ennyiért. És itt 1-es fokozatban rángatott az autó, de azért, mert a levegő szívó cső el volt repedve, és fals levegőt szívott, amikor a kocsi elindult, mert akkor nyílott szét a cső. Amikor már elérte azt a sebességet, és nem rángatott a kocsi, akkor a repedés sem volt annyira szétnyílva, és stabilan ment az autó.Nem azt mondom, hogy ennél is tuti ez a baj, de egy ellenőrzést megér.
-
patomi
őstag
válasz erdey_a #29206 üzenetére
Ebben nem olyan már, mint az mk1 fokában volt. Egy nagy egység a szívósoron. Drága cserélni.
tomszli11.
Nálam korábban hasonlót okozott a kartergázcső repedése. Illetve alatta a szelep is tönkre ment. Mondjuk, menni sem ment a kocsi, alig pörgött a motor. Annyit babráltam vele, hogy volt amikor ezt produkálta. Érdemes megnézni. (Igaz sima 1.6 az enyém)Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
tomszli11
tag
válasz oliwire #29207 üzenetére
A kereskedőhöz való visszavitellel az a gond, hogy mint írtam is ott amikor megnéztem teljesen szépen egyenletesen járt, bő fél óráig járt a motor, majd utána a próba kör alatt is amikor vezettem teljesen jól ment, majd most megvételkor úgyszintén minden rendben volt így attól tartok nem tartozik bele a rejtett hiba kategóriába.
-
oliwire
őstag
válasz tomszli11 #29209 üzenetére
De ha minden rendben van az átvételkor, és a próbakör alatt, nem zárja ki, hogy 100 km múlva, ha leáll alattad, akkor az te okoztad. Egyszerűen meleg volt a motor próbakör alatt, akkor rendben volt minden, majd most hidegen indítva már jönnek a problémák.
Jogod van visszavinni, és a kereskedőnek kötelessége ezt orvosolni.[link] Ezt olvasd el. 100 km után még semmi olyan természetes kopásból eredő hibának nem kellene előjönnie, amit most az autód produkál. Vagy vásárláskor fel kellett volna hívni a figyelmet minden olyanra, ami 6 hónapon belül csere, mert ugye kereskedőnél ez az időtartam a szavatosságra.
-
tomszli11
tag
válasz oliwire #29211 üzenetére
Az a baj hogy szerintem félre értés történik, mert nekem ez az autó kell, azért vásároltam meg, mivel karosszériára beltérre illetve egyéb műszaki állapotra teljesen rendben van. Szóval inkább az a kérdés hogy melyik irányba induljak el szervizelés terén, mi lehet ami okozza ezt a jelenséget?
Pillangó szelep tömődése? Alapjárat szabályzó szelep? Vákuumcső? Vagy mi más egyéb lehet? -
oliwire
őstag
válasz tomszli11 #29212 üzenetére
Igen, ahogy felettem is írták, ne te álld a javítás költségét, hanem az eladóval vigyétek szervizbe, javíttassa meg a saját kontójára, és a szerviz keresse meg a hibát, ne neked kelljen kutakodni.
Az autót mi se gondoltuk, hogy emiatt vissza kellene adni.
Amiket felsoroltál, minden lehetséges, de csak személyesen, szerelés után lehet biztosra megállapítani. -
robertka
tag
Az előző hozzászólásokat olvasva szerintetek ha én két hete vettem az autót és azt mondták hogy valószínüleg csak a párakicsapódást hallom sípolni most kiderült hogy a kinyomócsapágy sípol és feltehetően a generátor szabadonfutó akkor írjak a kereskedésnek én is ne javítatsam még meg?
-
oliwire
őstag
válasz robertka #29215 üzenetére
Szerintem hívd fel a kereskedést, illetve látogasd meg őket, 2 hete vetted, egy csapágy nem 2 hét alatt kopik meg úgy, hogy ilyet produkáljon. Az a hiba már vásárláskor is benne volt, és ráadásul téged (szándékosan vagy sem?) megtévesztettek, hogy csak párakicsapódás. Első körben kereskedő, hogy ezt illene orvosolni.
-
robertka
tag
válasz oliwire #29216 üzenetére
Köszönöm írok neki, hogy legyen nyoma. Gondolom ha a fék minimumon van konkrétan 23.01mm de nincs válla (én csak azt néztem első körben nem vettük le a kereket) és szép sima, gondolom fel lett szabályozva azt is érdemes beleírnom? Amúgy én nem tudom mit szigorítottak ezen a műszaki vizsgán de ez most lett honosítva 2 hete.
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz robertka #29217 üzenetére
A féket is megpróbálhatod, de az ha eléri a minimumot, és még működőképes, arra simán mondhatja, hogy ugye ez kopó alkatrész, vásárlás pillanatában még szabályos méretekkel rendelkezett, és azóta kopott le. Nem tudom milyen méretekkel kell rendelkeznie a fékbetéteknek vagy a tárcsának, így ilyen mélységben már nehézen tudok neked segíteni.
-
robertka
tag
válasz oliwire #29218 üzenetére
Azt én is elengedném de a kuplung picit zavar főleg hogy rákérdeztem a sípolásra azt mondták hogy a hosszbordás csúszik picit mert nyirkos idő volt ami igaz is volt. A fék min. 23mm az nem gond nem is annyira drága mint a kuplung.
Csak úgy alkudtunk meg hogy teljes szervizelést kap műszaki előtt ha valamit cserélni kell akkor azt ők álják, egy hátső ablaktörlőt cseréltek.[ Szerkesztve ]
-
robertka
tag
válasz gabor9991 #29223 üzenetére
A fékre gondoltam, hogy nem lesz de ez a kuplung kinyomó sípolás szerintem rejtettnek betudható ők azt mondták hogy a szíj csúszott pára miatt aztán most meg egy komolyabb költség derült ki de tudom ez is kopó alkatrész csak ha mondják hogy ez rossz akkor tudok róla. Sok reményt nem fűzök hozzá de ha felesbe beszálnak jobban esne.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz oliwire #29226 üzenetére
Elvileg nincs szükség javításra nem?
Kiemel a kuplung csak zajos a csapágy, én ezt értettem a leírtakból.
Az, hogy valamennyit állna a javításból a kereskedő szerintem csak azon múlik mennyire lehet normális.
De egy ilyen idős autóban a kopott fék meg kuplungcsere biztos nem rejtett hiba szerintem. -
zsolt1225
aktív tag
Meló után indulok felnit venni, jó állapotú és 28Ft/4db R16
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
Rozsdás tartókonzolon is segíthet egy rozsdamarózás, én is elkövettem tavasszal. Persze új már nem lesz belőle, de nem is az a cél, viszont egy cserét el lehet odázni.
Különben lehet hogy csak én vagyok tisztaságmániás, de amikor nemrég futóműbeállításon voltam, a két srác aki csinálta az autót rögtön azt kérdezte hogy télen nem használom az autót vagy miért ilyen tiszta a motortér? Egy tizenéves Focus nem így szokott kinézni..
Rájuk hagytam.Apropo Redmi, egy 4X-et használok a megjelenése óta, mert emészthető méretű telefon, de már eléggé sikerült megutálnom. Ahogy korosodik, úgy lassult be szép fokozatosan, mintha ezzel próbálnának cserére ösztönözni.. Ami a cég szempontjából érthető is, de én nem az évente_két_új_telefon tipusú felhasználó vagyok, úgyhogy kicsit csalódás a xiaomi. Van egy Amazfit sportórám is, bringázáshoz vettem, az is korosodik már, tehát bringázás közben nem egyszer fogja magát és kilép az elindított bringakörből, mentés nélkül.. Vegyek másikat/újabbat/faxomabbat (ezt pedig kukázzam) Bocs az off miatt.
-
-
nagyúr
válasz #27070592 #29231 üzenetére
3db 4x van a családban.
Nem feltétlenül a telefon tervezett elavulása teszi lassúvá, inkább sok "fejlesztett" app, ami frissülés után jellemzően méginkább erőforrászabáló lesz.
Évről évre "fejlesztik" a szoftvereket.
Egyábiránt a 4x gyorsabb volt, mint a mostani RN7-em; a bökkenő az, hogy 4x: 3GB RAM; RN: 4GB RAM.
Néha indítsd újra, azzal általában javul kicsit a helyzet, néha törölgess egy kis cache-t. Nézz rá a thumbnails-re(előnézetek, jellemzően képeknél).Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
#27070592
törölt tag
válasz DeFranco #29232 üzenetére
& cappa72 & 4X userek
Igen, lehet hogy tárhely gond lesz (bár a ritkán használt régebbi appokat simán törlöm a p-be és a zenéket/képeket is sd-kártyán tartom nem a telefon tárhelyen) de lehet hogy alaposabban le kellene takarítani.
Visszasírom az előző telefonomat, ami egy Sony Z3 compact volt. Annak a kijelzője adta fel, csak gtk-árban lehetett volna javítani úgyhogy fiókba került. De még egyszer nem adok 200k-t egy telefonért.szerk: off
[ Szerkesztve ]
-
válasz #27070592 #29231 üzenetére
Meg is rendeltem a note 9 4/128-ast, most veri ákcijós az e-máguson. (ez itt a reklám helye)
5 éves telefon már kábé csereérett.A sárvédő felkerült. Az illesztési hézagokon látszik, h utángyártott. A küszöb ki lett toldozva/foltozva. A lakatos azt üzente nekem, h normális esetben ilyet nem csinálna, most kivételt tett.
Ilyen lett (a festő készítette):
A sárvédőt a helyén még nem fotóztam, majd pótolom. De az biztos, hogy nem lett olyan mint a radiátoré.
Fújni kellett a komplett sárvédőt, a küszöböt a bal első ajtótól a hátsó végéig. Mindenhová küszöbvédő fóliát tett fel a koma és alul lerücsizte.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
#31600896
törölt tag
Bakker ez durván korrodált volt már. Ennyire nekem sem volt az. Kijavítottam otthon, mert csak felületi volt, annyi, hogy a sárvédő alja picit kilyukadt. Ott már nem csak felületi volt. Júniusban szinte körbevágtam a lyukat, és csiszi, rozsdamaró... után ment az üvegszálas javítócucc. Egyenlőre keresni kell hol javítottam.
Vagány a lila lábtérvilágításod
Rendszámtábla világításom túl sárgafényű. Mit ajánlotok, ami jó fehér fénnyel világítaná meg, és a kresznek is megfelel?
[ Szerkesztve ]
-
David891
csendes tag
Vélemény ezekről a felnikről meg maga a helyről [link]
Vagy inkább keresgéljek gyárit? -
nagyúr
-
válasz erdey_a #29244 üzenetére
15 és fél. 16 lesz a tavasszal. A karatekölyöké azé nem rohad még mer olasz. A zényim agyarországon lett forgalomba helyezve és zömében itt is közlekedett, de egy időben osztrákiába is jártak vele.
A bal oldalából ki lett hajítva a szivacs, kerékcserénél asszem a jobb oldali is repülni fog.
Garázst nem sűrűn láthatott, cégesként kezdte az életét.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Ablaktörlő lapátot kéne cserélnem, mert ez a szar amit tavasszal vettem rá már dadog az üvegen.
Milyen márkát vegyek ami kibírja egy évig?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Melyik tápegységet vegyem?
- Android játékok topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Brawl Stars
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...