Hirdetés
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- PlayStation 5 Pro teszt
- Assetto Corsa Competizione
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- Call of Duty: Black Ops 6
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReFleXx
addikt
válasz westcoastog #29499 üzenetére
az szep futás, motor meg gyari?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
kcsa
veterán
-
westcoastog
veterán
Hozzáteszem előző tulajnál volt már gyűrűzve állítólag, meg vezérlés és vízpumpa, szóval nem bontatlan, de megy. 😁
-
westcoastog
veterán
válasz oliwire #29500 üzenetére
11-szer körbement már.
(#29503) ReFleXx
Nem láttam arra utalást hogy másik motor lenne, csak gyűrűzés volt elméletileg, de az is 300 fölött jóval szerintem, nem tudom az előző tulaj mennyit ment vele, 2 évig volt nála.(#29505) kcsa
Jó az míg nem eszi az olajat.
Tervezem sűrűn cserélni benne mondjuk, 7-8000 körül, most már esedékes lesz nemsoká. -
kcsa
veterán
válasz westcoastog #29507 üzenetére
Ha a motorszám vége megegyezik az alvázszám végével, akkor a gyári motor van benne.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
westcoastog
veterán
Megfogom nézni a forgalmit ma.
-
subaruwrc
félisten
[ Módosította: radi8tor ]
-
erdey_a
addikt
ajtótömítésre, befagyás ellen a szilkon vonalon túl van valami bevált kence?
Vérboci
-
flymi
addikt
Nem válasz, de máma gyüszmékűt meg a csillivilli úgyse lássa senkise alkatrész. Asszem te cseréltél a géptető alatt ilyen rudazatot igaz? Ha jól rémlik részletes leírást is adtál a mikéntyirű, mert emellé aztán semmisevót.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
westcoastog
veterán
válasz subaruwrc #29510 üzenetére
Iskolánk gondnoka meg állítja hogy nem lehet váltóolajat cserélni a focusán mert hogy nincs leresztő csavar..
De azt is mondta hogy motorolaj utoljára 2 éve volt cserélve benne, nívón alig éri el, váltóolaj se volt még cserélve...#29508kcsa
Egyezik a motor és alvázszám vége, a gyári motorja van a kocsiban.[ Szerkesztve ]
-
tomszli11
tag
Sziasztok korábban már írtam hogy a Focusomnak (2005 Ti-vct) ingadozik az alapjárata, napokban kijött az óracsoport hibája ami egyből szervízre került, és ott minden hiba kódot lenulláztak. Ma hosszabbat mentem a kocsival és jobban megfigyeltem, hogy a fordulatszám ingadozás inkább akkor jelentkezik amikor egy nagyobb tempó vagy 3ezer feletti fordulat után kapok egy piros lámpát vagy meg kell állni és akkor álló helyzetben üresben illetve egyesben is produkálja az 500-1500 fordulatszám közötti ugrálást.
Még annyi hogy amikor 500ra leesik akkor a fényeken (fényszóró, beltér) is látszik hogy halvanyodik, mintha fulladni akarna.
Kis gáz adással tartható a fordulat, akkor nem ingadozik. -
tomszli11
tag
válasz gabor9991 #29522 üzenetére
Gondolom a feszültség leesés a normális, nem az hogy így igandozik.
Én a folytószelepre gyanakszok vagy esetleg a benzin szűrő elkoszosodása tud ilyet okozni?
Páran mondták nekem légtömeg mérőt, az Egr-t meg a MAF szenzort.
Ezek esetleg okozhatnak effélét?[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz westcoastog #29520 üzenetére
a legtöbbön tényleg nincs, meg nem is tud az összes olaj kifolyni amelyiken van csavar.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
gabor9991
őstag
-
subaruwrc
félisten
válasz westcoastog #29520 üzenetére
végülis ez sem leeresztő csavar de egy kis odafigyeléssel még ezen át lehet a legjobban leengedni. 2 éve motorolaj csere. EHH. nem irigylem csóró kocsit.
én tízezrente cserélek a motorba, váltóba is másodjára 40 ezer km alatt. -
zsolt1225
aktív tag
Jött ma egy ilyen szilikonos kulcs védő, de benéztem és nem is ilyen az enyém, nekem alsó részén szélesebb. Esetleg valakinek van olyan amihez ez jó? Nekem nincs szükségem rá.
-
vasimnbt
tag
Sziasztok!
Abban kérem segítségeteket,hogy Ford Focus Kombi /2017/ és Ford Transit Connect /2015/ gépjárműveink kábeleit /lakótelep parkolójában/ a különböző állatok /nyest/ folyamatosan elrágják,vagy motortéri mozgásukkal károsítják.Vásároltam Kemo M100N ultrahangos nyestriasztót,s hozzá Nyest Spray-t.Van kiskutyánk,úgy szeretném beszerelni ezt a riasztót,hogy az CSAK akkor működjön,mikor lezárjuk az autót.Tud valaki ennek a bekötésében segíteni?
Köszönettel. -
#27070592
törölt tag
válasz westcoastog #29520 üzenetére
Pedig váltóolaj-cserére van egy ősi albán móccer, a feltöltő/szintellenőrző csavaron keresztül. Egy doboz (legolcsóbb fajta, tökmindegy) pumpás adagolóval ellátott folyékony szappant kell vásárolni (vagy nem kidobni a már megvásárolt de kifogyott otthonit) aminek a pumpás adagoló szerkezetére kell egy hajlékony és elég hosszú csövet applikálni.
Ezt a csövet kell letuszkolni a váltóba, lehetőleg az aljáig, majd türelmesen kipumpálni belőle a régi (gyári) olajat, persze nem a földre hanem egy alkalmas edénybe. Ha a kipumpálás készen van, gyári specifikációknak megfelelő váltóolajjal szintig kell tölteni a váltót, csavart visszarakni, és voila..
Elmebetegebb hobbisták egy éjszakára tiszta benzint töltenek a váltóba, ami feloldja a lerakódásokat, majd másnap a pumpás móccerrel kiszedik a koszos benzint, pár órát hagyják zárócsavar nélkül szellőzni a váltót hogy a maradék benzin is kipárologhasson és utána töltik be a friss váltóolajat. A benzines öblítés többször is ismételhető.
Kizárólag saját felelősségre!Egyébként ha a nívópálca nem éri el a motorolaj szintjét, érdemes szakkereskedésben hosszabb nívópálcát vásárolni.
-
westcoastog
veterán
válasz ReFleXx #29524 üzenetére
Eddig az mk2 és mk3-as mondeomon szerencsére volt leeresztő és feltöltő csavar is. Focus nem volt a kezeim között.
#29526subaruwrc
én is sajnálom azt az autót, motorolajat én 1-év vagy 7-8000 körül ledobom. Most a fékfolyadékon kívül már minden cserélve van.
#29531camelferr
Hát majd megcsináltatja a gondnok bácsi ha akarja, mindent lehet csak akarni kell.
Pár váltóolaj cserén már túl vagyok. A mondeom most castrol syntrans multivehicle váltóolajat kapott, természetesen ford spec.-nek megfelelőt.Szerintem meg nem is kell olaj a motorba ugyan már.
-
darvinya
titán
-
erdey_a
addikt
milyen váltóba cserélitek az olajat? automatába vagy kézibe?
a kocsim leírása nem szól váltóolaj-csereperiódusról... 1.6 ti-vct, ötös manuálisVérboci
-
patomi
őstag
válasz Zoli-bácsi #29538 üzenetére
Én nem értek hozzá, nem vagyok alkatrész kereskedő, sem autószerelő. Nekem a csapágy sípolás miatt kellett cserélni. (Tipikus csapágy hang volt és nem akartam megvárni míg beáll)
De gondolom te jobban tudod. Gyanítom az sem mindegy milyen körülmények között rakod bele az 500k kilométert .Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
Ford C Max 2017 1.5 dizelnél mennyibe kerül a hivatalos első 100 ezres szerviz?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
őstag
válasz Zoli-bácsi #29538 üzenetére
A Vectra ami a Ford elött volt, azt 406.000-el adtam el úgy, hogy a kuplung még gyári volt benne Kapott rendesen, mert 70%-ban csak város. Pályán néha került egy olyan aki belémállt amikor épp egy kamionsor mellett haladtam, na akkor szépen vissza 3-ba és kihuzattam 160-170-ig Szóval kapott rendesen, de nem volt hozzányúlva és hangja sem volt... A vége felé már kezdett elég fent fogni, szóval lehet még egy 50 vagy 100.000 és kuka lett volna.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
David891
csendes tag
Sziasztok ahogy nézem a gyári mondeo felniket mind ET55
Illetve a szélesség 7,5
Na most egy ilyennel nagyon mellé lőnek?
[link] -
#24556544
törölt tag
Azt valaki tudja, az milyen beállítás sync 2 nél, hogy ha az ember leállítja a motort a rádió megy zavartalanul, csak akkor kapcsolódik le, ha pl. az ajtót kinyitom.
Csak mert eddig így működött, de most engedélyeztem a gps -t a sync 2 -n mert gyárilag nem vették meg bele, és azóta egyből leáll a motorral együtt.
Nem zavar, csak fura -
ReFleXx
addikt
válasz Zoli-bácsi #29538 üzenetére
hasznalat függő, van aki lerugja 100k alatt
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
#24556544
törölt tag
válasz oliwire #29547 üzenetére
Nem tudom, igazából először a tolatókamera se ment. Sőt mikor a kocsit megvettem akkor se. Csak vissza lett állítva az egész úgy derült ki, de msot emgoldottam magamnak.
Egyetlen számot irtam át 4 esre, és ennyi.
Bár először az egész számsort irtam át a videóban szereplőre akkor nem ment a kamera. Aztán visszaírtam gyárira csak 4 essel, aztán így fasza most.
Csak leállításnál leáll a rádió, ami nekem jó, csak nem tudom normális e
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest