-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aszti75
senior tag
Gondolom,erre gondoltál...
Azt most néztem,hogy valószínűleg lehetett már vele gond,mert körbe van szilózva.Nem hinném,hogy a gyárban ennyire sz*r,látványos munkát végeztek volna a szilóval,mint ahogy az enyémen van.
Gyárilag egyébként van mellette sziló vagy valami tömítő anyag?
Gondolom nem kéne lenni,hanem maga a gumi szépen beleül a lemezbe... -
kcsa
veterán
válasz aszti75 #29807 üzenetére
Majd a rutinos MK1 tulajok elmondják ha tudják - én nem tudom - hogy a kombiban hogy vannak a vezetékek, azt viszont biztosan tudom, hogy a Mondeoban nem voltak felsaruzva a kábelek, szóval én forrasztással cseréltem. Van rá esély hog yneked is saruzni, vagy forrasztani kell.
-
ReFleXx
addikt
elhoztam a teligumikat ma, holnap felkerulnek vegre.
persze ez sem volt problemamentes, gumis topikban leirtam : [link]2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
aszti75
senior tag
válasz DeFranco #29811 üzenetére
Olyan xixalagom nekem is van ,de én max kábel korbács összefogására szoktam használni. Szerény véleményem szerint a zsugorcső a nyerő.
Viszont,ha valaki késztetést érez,hogy tekerjen(bandázsoljon) akkor ajánlom inkább az önvulkanizaló szalagot.Xixalagtól még az is sokkal jobb és korszerűbb,valamint tartósabb.
[ Szerkesztve ]
-
SkiDev
senior tag
válasz aszti75 #29805 üzenetére
Igaz, valószínűleg már megtaláltad a hibát, de megígértem, szóval nálunk is pont úgy van, hogy 45 fok jobbra, kattanás, és 90 fokos szögben nyílik a csomagtartó.
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256
-
oliwire
őstag
válasz SECTORnooB #29818 üzenetére
Nekem akkor csinálta ezt az MK2 Focus, ha hideg volt. A folyadék kristályos kijelző kicsit ledermedt, és nekem a kormánynál lévő kijelző reagált lassan.
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz SECTORnooB #29820 üzenetére
MK2.5-nél mintha már más rádió lenne, hasonló, mint ami a 2007-es és felette lévő Mondeokban is volt. A képen a tiéd a CD6000
A klímapanelt azt nem tudom, nekem manuális volt, és nem figyeltem a többit. de találtam leírást, amiben az klímapanel átalakításról van szó: [link]
Itt a kép a rádióról: -
berek21
senior tag
Sziasztok. Ide is bedobom, hátha látott valaki már ilyet.
Nem olyan rég fellépett egy olyan problémám, hogy megáll a hűtőventillátor. Szerelő belenézett, kicserélte a ventit, és a vezérlőjét is. 1-2 napig jó volt, azután megállt megint.
Utána márrkaszervíz, hibakódolvasás. Szerintük elkoszolódott a dpf befecskendezője. Tisztít, összerak, 2 napig megy a venti, utána megint megáll. Most már hibakód sincs, de a venti nem megy. Van ötletetek hogy merre induljak el, ha már a márkaszervízben is pingvineznek?
A motor egy 2.2 TDCI 2011.LG Velvet eladó!
-
darvinya
titán
válasz berek21 #29822 üzenetére
Külső hőfok mérőt raknék be, hogy nem-e maga a hőfok mérő/zsinór, stb. a hiba.
Venti csak bizonyos hőfokon kapcsol, de dupla szenzor kapcsolja.
Azaz, mikor nyit motorban a radiátor fel hűtővíz, akkor még hőfok szenzornak határ értékét is el kell érje.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ReFleXx
addikt
válasz berek21 #29829 üzenetére
hát biztos, csak ahhoz kene tudni hogy mit kene hol mérni.
tipust nem irtal tippre Mondeo/Smax
nem biztos hogy itt tudni fogja barki, en bekerdeznem az adott tipus magyar fb csoportjaban ott nagyobb az esely.
vagy ess motor Göd on, bar roluk is megoszlanak a vélemények utobbi idoben.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
darvinya
titán
válasz berek21 #29825 üzenetére
Ok, hogy csövek, de nem mindegy melyik cső.
Ezért kellene tudni, hogy motorban kinyit termosztát és elindítja a keringetést radiátorba.
Ha nyitva a hőfok érzékelő jól működik és ezután lévő vezetékek relék jók, beleértve az érintkezők.
Szerintem utóbbi lesz, azaz relé, stb. érintkező saru/lábak elektro koszos.
Mert javításkor nincs rajta áram, így az érintkezők jobban visszahűl és e.koszt jobban ellapítja, lesz kevés érintkezés.
Amint üzemeltetve van ismét felmelegszik így az e.kosz szigetel.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ldn218
tag
válasz subaruwrc #29633 üzenetére
Mivel a trafó, kábel, gyertya cserélve lett minőségire így figyelmem az injektorok felé irányult. A kettes henger befecskendezőjét megcseréltem az egyes hengerével és mi a szösz a hiba eltünt nem vándorolt át az egyesbe. Gyanús hogy volt egy rossz kontakt. Azt kevésbbé gondolnám hogy egy külső tisztítás a cserekor ezt megoldja. Mindenesetre figyelemmel kisérem még. Okoskereket sem hányom ki egyenlőre ( az érzékelőjét ennek is felcseréltem a hiba maradt a kipufogó oldalt, a solenoid tükörképe a szívás oldalnak azt nem tudtam ), marad a forszírozott használat hátha észhez tér.
[ Szerkesztve ]
-
válasz SECTORnooB #29818 üzenetére
Nekem tegnap a jobb oldali "fagyott" le, nem lehetett állítani rajta semmit. Power off majd újra "beonoltam" neki és meggyógyult.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy a 2005-ös 1.6 benzines Ti motoros Focusokba milyen a gyári gyertya?
Bosch vagy Motorcraft?
Az igaz, hogy a Fordok nagyon kényesek a silányabb gyertyára?
Köszi előre is! -
darvinya
titán
válasz tomszli11 #29835 üzenetére
Silány gyertyára minden motor kényes, főleg mikor beleesik a dugattyú térbe a gyertya.
MotorCraft nem gyárt gyertyát, csak felcímkézet Bosch, stb. bérgyártó termékek árul.
Bosch jó, NGK-ból sok a kínai hamis (ez ami tönkre teszi a motort).Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
David891
csendes tag
Sziasztok mondeo téli 17 es felnire (R17/ET55/7,5)
Milyen méretű gumit vennétek ahogy nézem neten az ideális szélesség a 215/225 max 235 -
Joker88
őstag
Erről az autóalkatrészek24.hu webáruházról van tapasztalat,vélemény? ami nekem kellene jelenleg pár csecsebecse a kocsihoz, azoknak eléggé jó áruk van az itthoni kínálathoz képest..
In loving memory of Garrett Lockhart
-
-
#27070592
törölt tag
Sziasztok!
Ha már épp boltokról van szó, egy kis segítséget kérnék, sehol nem találok itthoni webshopban vízpumpa szíjtárcsát, 2002-es 1.8 Zetec benzinmotorra.
A gyári száma xs4z 8509aa.
Elég hülye hangja van az autónak, esélyes hogy ez a tárcsa lóg egy kicsit, az kelti a hangot, nem akarom megvárni amíg ledobja a hosszbordás szíjjat.
Itthon elég ismeretlen fogalom ez a szíjtárcsa, nem értem miért. Bontottban is csak négycsavarost láttam, Zetec blokkhoz való három csavarost nem. Vegyek egy komplett donorautót és bontsam ki magamnak?
Köszi. -
berek21
senior tag
válasz berek21 #29822 üzenetére
Elkészült a javítás!
A hiba, a hűtőventillátor vezérlőre menő csatlakozó volt. Illetve a benne lévő lila színű kábel csatlakozó saruja volt laza. Ezért nem érkezett jel a ventillátorhoz.
Teszteltem extrém alacsony hőfokon bekapcsolt klímával, és simán indul jéghideg autónál is.LG Velvet eladó!
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek ez a gyújtás kábel jó lehet egy 2005ös 1.6 Vct-Ti motoros Focushoz?
kábel
Köszönöm szépen előre is!