-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geryson
addikt
"mert en sem hiszem, hogy csak es kizarolag a piacon kaphato legdurvabb CPU kepes elfogathatoan futtatni a prg-t"
Kijavítanám: egyenlőre nincs olyan processzor, ami képes erre... Természetesen ez túlzás, mert van, de én is már 100% biztos vagyok benne, hogy az opciók fullra húzásával akkor akasztod ki a procit, amikor csak akarod. Lásd pl. a Light Bloom effects...
Amúgy az add-onok az IGAZÁN felelősek az FSX drasztikus szaggatásáért.
cintula187: A PMDG FS menüjében van az options alatt egy pipálható opció, hogy "windows undock" vagy valami ilyesmi. Természetesen mondanom sem kell, hogy az FS-t is előtte ablakos módba kell hoznod, átvinni a második képernyőre a cuccokat (pl. FMC, vagy throttle) és amikor minden a helyén van, akkor FS-ben windows mode kikapcs.
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
ryger
aktív tag
válasz Geryson #10501 üzenetére
Eleg vicces akkor, hogy meg senki nem szolt nekik, talan ideje lenne optimizalni kicsit ezt a dolgot es elerni, hogy hasznaljon tobb szalat is, mert nekem mielott elkezdtem utana jarni kicsit egybol az jutott az eszembe, hogy LGA1155 i7 es mellette egy Nvidia 670 vs ATI 7970. A masik procihoz mar a lapot is p@raszt aron merik, a CPU-rol mar nem is beszelve. Egyebkent csak Nvidia lehet a GPU (tudom, h nagyon kozkedvelt) vagy lehetne ATI is? Talan ez az a helyzet amikor jol jonne a 3 GB memcsi a kartyan.
[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
Kinek szóljon? Már nincs is az a csapat, aki csinálta, felosztották. Az az igazság, hogy tuti úgy voltak vele, hogy annak a pár ezer parasztnak csak jó lesz ez így is. Baromi kevesen játszák ezt már. Van egy csomó tweak, de hogy ezek igazán segítenek-e, azt nem tudom...
Ezért mondtam, hogy ha új beszerzés, akkor lehet FS9 jobb (bár én szigorúan FSX felhasználó vagyok), de amit ez a program művel költségszinten az csodás...
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
ryger
aktív tag
válasz Geryson #10503 üzenetére
Mar nem tudtam modositani az elozot
Latod, ennyire tudok a dologhoz hozza szagolni, hogy azt sem tudtam ez mar egy "halott" program vagy mifene . Akkor valoban azt kell kihozni maxra ami ebben van es majd talan lesz megint kesobb egy csapat, amely felveszi a kesztyut es csinal egy ujabb valtozatot.
-
Korcsii
őstag
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #10505 üzenetére
Nem tudtam, de hát sajnos érthető ez a lépés is. Most valljuk be, a mai világban ki engedheti meg magának, hogy bármi olyat is fenntartson, ami nem hoz kimondottan nyereséget és abból is baromi sokat. Egyébként a Microsoft megtehetné, mert azt hiszem van elég más programja, ahonnan dől a lé, de a jelek szerint meg nem akarja megtenni...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
RCH663
aktív tag
Sajnos nincsenek neked jó híreim ezzel a config dologgal kapcsolatosan. Ha 3x FullHD felbontás a cél akkor mindenből a legdurvább kell. Legdurvább I7 6 mag, vízhűtéssel és meghajtani 5.5 GHZ-n, ha több monitor akkor ATI, és a 3x FullHD miatt 7970. Egy ilyet viszont ki kell tudni szolgálni, kell rendes alaplap, masszív táp, és nagyon gyors ssd-k, hogy ne fogják vissza.
Ha FSX, és ilyen követelmények vannak, akkor bizony nagyon mélyen bele kell nyúlni a pénztárcába.
-
Geryson
addikt
válasz cintula187 #10509 üzenetére
Ja, azt bizony nem is lehet. Overheadet is át tudod vinni, nekem mindig az volt a háttérben, előtte az FMC és a komplett pedestral panel.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
boeing
senior tag
LHBP LHsimulations haladnak.[link]
-
Asbee
veterán
PMDG-nél már kaphatóak 777 Manuals & Training Aids-ek. Már nagyon várom.
-
wd.taz
aktív tag
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
ryger
aktív tag
válasz RCH663 #10507 üzenetére
Ez bizony nem jo hir, mert en nem nagyon ertek a tuninghoz, meg nem nagyon probaltam a sajat gepemen sem(az a cel egyebkent ), a vizhutestol meg ockodok nagyon mert abban sincs tapasztalatom ha meg elpukkan egy cso akkor meg meszeltek a gepnek. VGA-nak Zotac 680-at neztem mert aranylag turheto az ara, ATI 7970 kb ilyen osszeg szinten de meglatjuk mi lesz a vegso konfig de ugy tunik abbol amit mondtatok, hogy tenyleg nagyon zsebbe nyulos konfig kell hozza.
-
-
RCH663
aktív tag
Nézz egy combos levegő hűtést, és azzal még elérhető a megfelelő teljesítmény.
VGA: Az ATI alapból tudja a 3 monitort, eyefinty a neve a megoldásnak. Lényege, hogy egy kijelzőnek display porton kell csatlakozni ami vagy elve a monitor display portos, vagy átalakító kell hozzá, aminek aktívnak kell lenni (van erre topic itt a fórumon)
Az nV kártyáknál csak a két kártya sli-ben, vagy a dual magos kártyák jönnek számításba. A gond az hogy az FSX nem támogatja a multi GPU-t így csak az egyik GPU fog menni, a másik idle-en marad. Magyarul nem használod semmilyen módon.
A single GPU + Matrox 3H2Go megoldás van még, erről cypress kollága tud neked érdemit mondani, Ő régóta nyüstöl ilyen rendszert. A VGA választásnál a bandwith/ Bus widht érték a lényeges. A MINIMUM hogy választott kártya 256biten tudjon kommunikálni a 3x HD miatt. Ha ez nincs, a kari lefekszik a rengeteg textúra, és polygon miatt. A három kijelző nagyon más műfaj, itt ugye a pixel szám négyzetesen emelkedik. Vele együtt a számítási teljesítmény igény.
-
ryger
aktív tag
válasz RCH663 #10520 üzenetére
Mondta a cimbora, hogy neki van egy ilyen Matrox video eloszto szerkezete, gondolom az alltalad emlitett is hasonlo ha nem pont ilyen lehet. A leiras alapjan erdekesnek tunik de ha megsem mukodne akkor direkbe tudjuk kotni a VGA-val a monitorokat. A masik oldalrol a Sapphire 7970 jonne szoba, 384 bites komm-al es 3 GB RAM-al. Szamomra ez mindenkeppen szimpatikusabb minden szempontbol.
Asbee ha mar itt vagy, tapnak 750w Enermax lenne ha Te is egyet ertesz vele.
[ Szerkesztve ]
-
RCH663
aktív tag
3 monitorról beszélünk nem kettőről. Kettő monitort minden kari tud kb 15 éve. A nagy különbség, hogy nem elsődleges, meg másodlagos kijelződ van, hanem egy nagy surface az egész, egy kijelzőnek kezeli a rendszer meg az FS-is. Ebben az esetben 5760x1080p a felbontásod. Ezt tudja az ATI eyefinty, az Nvidia surround, és Matrox. Nézz utána ez egészen más, és gondolom a kérdező erre gondolt.
-
cintula187
addikt
-
cintula187
addikt
Igaz freeware scenery, de milyen kedves hogy LGAV-on ez várt
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
nagyúr
Geryson, Korcsii, pls, ha van rá időtök és lehetőségetek készítsetek nekem egy-két videót a leszállásaitokról, külső-belső nézetből, mert nekem egyelőre nagyon nem áll még kézre a 744-es. Eddig csak 738-assal repkedtem, ez meg egy egészen más világ ugye, és nagyon nem tetszenek a leszállásaim. Különösebb gond nincs velük, nem töröm össze a gépet nyilván, csak olyan esetlenek, baltával faragottak. Köszönöm előre is, ha lesz rá időtök!
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Geryson
addikt
Megpróbálom, bár még soha nem csináltam videót.
Az egyedüli különbség (ha minden más egyéb tényező, mint sebesség, szög, süllyedés) megvan, akkor egyetlen dologra kell szerintem jobban figyelni, hogy nem tudsz úgy kilebegtetni ahogy egy "kisgéppel" (de ezt értem a 737-747 különbségre is!) és baromi hamar már húzod az orrát érzésem szerint (100 láb után már kezdeni szoktam). Nekem egyszer azt mondta egy pilóta, hogy az igazán nagy gépeken lehetetlen lebegtetni a korábban ismert módon, csak inkább odateszed. Ennek mondjuk ellentmond az A380 szerintem, megdöbbentően szép volt a leszállása itt LHBP-n is, én kint voltam. Valahogy azzal annyira szépen szálltak le, hogy olyat még nem is láttam.
Bár Korcsii nagyobb mester szerintem, nekem csak olyan 280-300 leszállásom van, nekem minusz 250-350 FPM közötti leszállásaim vannak a cargoval általában 200-300.000 font súllyal, ennél jobbat nem igazán sikerült még, ha nem akarom alulról nyesni az ILS-t. 737-el azért simán tolsz 100 körülieket emlékezetem szerint.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Korcsii
őstag
Igazából ugyan az a kettő (a fenéket, nem Airbus ez ), csak meg kell szokni, hogy jóval előrébb és egyben magasabban is van a pilótafülke. Meg persze lomhábban reagál a korrigálásokra. Flaps 25, ehhez tartozó Vref+5kt (autobrake 2, reverse idle). Kilebegtetés... hát, érzésre, talán 50 környékén szoktam hátrahúzni a szarvat, 40 még gyorsan jön (30 BAV-nál kimarad), aztán twenty, ten lassan (40-20-10 között kb ugyanannyi idő marad), aztán már nagy baj nem lehet. Mondjuk havi egyszer repülve rendesen kijöttem a gyakorlatból, elég sűrűn előfordul, hogy túlságosan hátrahúzom, és földetérés után kicsit elemelkedek még, majd visszahuppanok, illetve az is gyakori hiba, hogy sokáig lebegtetem, és elfogy a sebesség, kicsit odaverem (na jó, -400fpm fölé nem szoktam menni, és azért ekkora futók rugóznak is rendesen).
Videó... megpróbálom, de eléggé el vagyok havazva...
-
nagyúr
Köszönöm nektek az eddigieket is! Pont ezekre gondoltam az esetlenség alatt, hogy zavaró, hogy nem tudom olyan szép finoman odakenni a pályára, mint a 738-ast. Eleve egy nem teltházas 800-assal kényelmesen lehet lavírozni final-en idle thrust-tal. 738-cal 400 körül süllyedek szépen 50-ig, kis gázfröccs, épp csak, hogy felpörögnek a hajtóművek, közben finoman kilebegtetem, ami szépen kivasalja a földet érést, gázkar lecsap, aztán annyi, taps hátulról.
744-esen ezzel szemben 50 feet-ről lecsapott gázkarral leesik, plusz eleve nagyobb oldalszélben már komolyan izzasztó irányvonalon maradni (jellemzően 580-600.000 font körüli GW-vel repülök, az a konfigurátorban 2/3-os LF), de ezt még megoldom. A leszállásnál azonban zavaró, hogy elegáns leszállás helyett kvázi VREF fölött picivel nekivezetem a gépet a földnek. Biztos el lehet kapni azt a tolóerőt, és kormánymozdulatot, ami épp megfelelő a finom talajfogáshoz, csak nem nagyon akar összejönni. Ezért lenne jó látni, hogy ti hogy csináljátok.
Mondjuk ha hivatalosan sem lehet szépen letenni, akkor pláne kihívást jelent.
A 380-as landolását könnyítette szentem, hogy bemutatóba jött, és kvázi üres volt. Igaz, ez a bent ülőknek inkább kellemetlen, mivel kvázi nincs rugózása a futóknak.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
Cypresss
senior tag
Le lehet tenni nagyon szépen is a 747-est. [link] és itt még oldalszél is volt.
Más - és ez a kérdés elsősorban neked szól -, ma jöttem haza külföldről és ha jól emlékszem a 31R-tól balra láttam egy szép fehér gömböt. Eddig nem tűnt fel, hogy ott van.
Kérdezném, hogy az egy ground radar, vagy a szélnyírást figyelő cucc.
#10531) Geryson: és nem füstölnek a kerekeid?
Más2: ACCU-FEEL - GLOBAL FSX ENHANCEMENT 1.1 Update Released
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
őstag
Gondolkodok én is,hogy beruházok egy Pmdg 747-re,55 dodóért már a lélektani határon billeg nálam.
Az lenne a kérdésem,hogy fps-ben hogy aránylik a 737ngx-hez?Jobb valamivel?
(Arra gondolni sem merek,hogy esetleg rosszabb lenne. )XXX
-
Korcsii
őstag
válasz Freiherr #10536 üzenetére
A 747-es jóval régebbi konstrukció, talán kevésbé is modellezett, mint az NGX. Emiatt talán kicsit kevesebb erőforrást is követel - bár kifejezetten érezhető az fps csökenés, amit okoz.
De, nem is ezért írok, sokkal inkább azért, mert elkezdtek (kezdenek?) dolgozni a 747 frissített változatán. Idén már valószínűleg nem lesz belőle sok minden (777 is előtte van még), és valljuk be, az se elképzelhetetlen, hogy jövőre sem jelenik meg. Mindenesetre ha azt a bizonyos lélektani határt súrolja, akkor inkább várnék a vásárlással, ugyanis nem lesz ingyenes update (bár 40% kedvezmény vagy mi rémlik). Persze ettől függetlenül egy remek gép, van B748 extension modellje is (nem teljesen 747-8, de legalább hasonlít rá).
-
őstag
válasz Korcsii #10537 üzenetére
Erről még nem hallottam,de ha úgy lesz,ahogy mondod,akkor az még nagyon a távoli jövőnek tűnik nekem.Ugye,a 777,meg talán volt szó valami régebbi dugattyús vasról is(talán DC-6,nem tudom).
Egy update csak nem lesz egy komplett gép ára,szóval majd meglátjuk,ha kijön.[ Szerkesztve ]
XXX
-
nagyúr
Kis videó egy összekapart leszállásról. Szeretném leszögezni, hogy standard viszonyok között nem így verem oda a gépet! Jelzem továbbá, hogy ilyen szituációt 738-assal sokkal szebben meg tudok oldani.
LOWW-LHBP 580k lb, stormy weather, BP420-ról short visual approach 13L-re, AP/AT disabled, szakadó eső, 45 fokról 18 csomós szél. Azt hittem perec lesz belőle, de a végére vhogy kiadta, és egyben is maradtunk. Sajnos nem látszik igazán, mennyire állt keresztbe a gép final-en. Innen lehet letölteni (160 MB), egyelőre nem volt időm jobb konvertálót keresni.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #10535 üzenetére
Igen, erre gondoltam. De ez szerintem nem közelkörzet....vagy igen.
Jorus?
(#10538) 00KID: : A DC-6 és az tripla 7-es egymással párhuzamosan készül, mivel előbbi a Classic széria tagja lesz és külső programozók is résztvesznek a fejlesztésben (ami úgy tudom elég döcögősen halad). 777 bétateszt a tervek szerint jövő hónapban indul és sokkal rövidebb lesz, mint az NGX tesztelése. Elsősorban azért, mert a két modell alapjai (programozási oldalról) megegyeznek mindössze a rendszerszimuláció és még néhány dolog lesz más.
Egy update csak nem lesz egy komplett gép ára...
Erre azért túl sok pénzt ne tegyél fel.
(#10539) Rudi50 Köszi, én is erre tippelek.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Megtaláltam:
- 2007. április 18-án megkezdődött a 2 db gurító radar (SMR), a multilateration (27 db) eszközök, valamint az ezen eszközök jelét feldolgozó NOVA 9000 rendszer telepítése.
- 2008. augusztus 6-án leemelték a Torony tetejéről az 1983-ban telepített gurító radart, hogy átadja helyét az SMR3 THERMA új radar berendezésnek.
- 2008. november 11-én ünnepélyesen átadták Ferihegyen az új közelkörzeti radar állomást (TAR2) és az A-SMGCS-t (fejlett földi mozgásellenőrző rendszer).Akkor ez mégis csak közelkörzet lesz.
De legalább megtudtam, hogy a torony tetején van a gurító radar.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Geryson
addikt
Én abszolúte nem látom ezt a leszállást rossznak! Kicsit nagyot korrigáltál még a végén plusz nem látom a fékspoilereket kicsapódni, de ezek részletkérdések. Ahogy írtam 737-el ezerszer szebben lehet leszállni, ez nem is kérdés.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
nagyúr
Rendesen odavertem, de a nagy oldalszél miatt szerettem volna mielőbb lent tudni a gépet, ezért egy pici belehúzás után 30 feet-en lecsaptam a gázkarokat, oszt lehuppantunk.
Spoilerek és thrust reverse pár mp-cel (spoilerek-nek még annyi sem kellett) kint voltak, és látszott is replay-ben, csak mivel így is nagyon nagy lett a videó, ezért csak a lényeget hagytam benne. Majd még gyakorlok.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...