-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Đusty
addikt
-
pusi1981
aktív tag
Ilst én sem vágom, az istennek sem akarja elkapni. Valamit nagyon rosszul csinálok... pedig már vagy 100 youtube videót néztem hogy kéne használnom airbusban az ilst.
-
vatoteam
tag
Nekem sem mennek túl jól a dolgok A sebesség az tiszta káosz, hogy a fenébe kell beállítani, hogy korrektül menjen magától? 250kts/10000ft be van kapcsolva... Lefut a climb checklist, és pillanatok alatt overspeed lesz, pedig vissza van húzva flex-ről, szépen emelkedünk is... Nekem kéne kézzel beállítanom? Elvileg magától kéne csinálnia... Süllyedésnél ugyanaz. LOC elkapásáról inkább nem is beszélek... Fúúúú, de hülye vagyok én az airbus-okhoz
-
wolruf
őstag
válasz vatoteam #11105 üzenetére
A végén én is visszaálltam a JustFlight F-Lite A318-ra, mert túl macerás ez az Extended bus... Majd ha lesz lelkesedésből és időből több, megnézem, hogy mit nyújt a pénzemért ez a cucc, addig elpihen a plane rosterben
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Korcsii
őstag
válasz cintula187 #11108 üzenetére
Ddiscontinuity: Úgy, hogy kitörlöd. CLR majd katt a sor melletti LSK L gombra.
Másik: olvassatok manualt, az alapján elvileg mennie kéne.
-
wolruf
őstag
válasz cintula187 #11108 üzenetére
Na az nekem sem sikerült Viszont ennek megfelelően az egyik route ment szépen, majd egyszer csak ,,visszacsatolt'' egy korábbi pontra Lett benne egy szép ,,háromszög'', majd szépen lezuhant. Jó volt amúgy
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
wolruf
őstag
válasz Korcsii #11109 üzenetére
Én is köszi a tippet Végignyálaztam a manualt, de már a tutorial flight is elvérzett
Van egy Legacy-m is (szintén megvett, még kis jetes időszakomból), ott is elvérzek a computer programozásánál. Komolyan mondom, szerzek egy pilótát, hogy oktasson már ki rendesen(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
wolruf
őstag
Hát, ezért szeretnék menni jan vége-febr. elején a csapattal én is, hátha ragad rám némi ész Ha meg nem, akkor lenyúlok egy igazi airbust és gyakorlok rajta. Annyira bonyolult nem lehet, slusszkulcs nem kell hozzá
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
cintula187
addikt
-
pusi1981
aktív tag
Ha már Highfly akkor egy kis mazsola...
Karira kaptam páromtól: [HighFly Aviation landing és egy kis tutorial Airbus A320] -
cintula187
addikt
válasz pusi1981 #11117 üzenetére
Akkor én ha lehet megint inkább kollegával és nem oktatóval akarok beülni. Múltkor is behuppantunk Rudival elsőre.
- repültetek már?
- hát így jah FSXben.cold&darkból életre keltettük a 737 et és már mentünk is. Mint a valóságban, sose találkozott együtt a 2 pilóta de tudta mit merre kell és ment is a gépezet. Ígyekszem bemagolni vagy kinyomtatni checklistet airbushoz.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
-
Korcsii
őstag
válasz djfules #11121 üzenetére
Ők legalább lerakták X-ray-re, igaz cintula187?
Én nem tudom, lámpaláz vagy mi ez, de élesben sosem akar összejönni. VACCHUN Xmas flyin-en is kétszer próbáltam a majdnem üres busszal, és mindig elrontottam a végét, nem bírta megállni addig. Offline meg bármikor, teli default 737-essel vagy busszal is.
HighFly-ban dettó, olyan lett az appoach amilyen, és még vissza is pattantunk (ezt mondjuk szívesen ráfognám a747-es kilebegtetési technikámra ).
-
djfules
tag
válasz pusi1981 #11122 üzenetére
Elnézést de nem bántásként mondtam, vettem hogy nem te ültél bal oldalt ezért voltam kicsit nyers, mert ha az az "oktató" volt tőle azért jobbat várna az ember és a magyarázata is béna volt.... ó én sem vagyok profi de már rég rontottam el a landing-ot... de aláírom hogy ott adrenalinnal tele nehéz oda figyeli, de ha odafigyelsz egy két dologra nem lehet elrontani. Teszem azt ha oda figyelsz a sebességere az nagyon fontos ne 200 csómóval ess a küszöbre, az ILS-t mindig alulról kell elkapni és a futómű fékszárny legyen leszállási kofigban így egyenletes sebességgel tudsz süllyedni. Ilyen sebességnél a kormányfelületeknek már nincs akkora hatásfoka ezért gyors és nagy kitérítéssel kell irányt módosítani, erre mondják -meg a videókon is látszik - , hogy rángatják a botot...
-
Cypresss
senior tag
válasz Cypresss #11067 üzenetére
Urak (tényleg, van köztünk hölgy?),
Február 2. 12-15 óra között lefoglalva a HighFly. Menetrend a következő:
- 12-13 óra: only A320
- 13-14 óra: A320 és 737 parallel
- 14-15 óra: only 737Így mindenki azt a gépet repüli, amit jobban szeret.
Ár: ugyanazt a kedvező árat kapjuk, mint tavaly, de még kufárkodom Janival egy kicsit, mert nem bírom megállni.
Akik eddig jelezték, hogy jönnek:
Jorus
Rudi50
Korcsii
Cintula
Wolruf
Én(#11123) Korcsii : A titok, hogy ne fogalalkozz semmi mással, mint a vario-pályaközépvonal-TD zone szentháromságával. Engem teljesen leköt ezek figyelése, nincs időm izgulni.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Heti [AZTA].
#11128) djfules:: jelen állás szerint 25ezer a három óra (az akciós 45ezer helyett).
Azért kedvezményes, mert Jani a központ vezetője jó barátom.
Hogy kire mennyi idő jut az megbeszélése kérdése és a párokon múlik, de ebből tavaly sem volt gond.
Ki mit repül ugyancsak döntés kérdése.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
uRSul
tag
válasz Cypresss #11129 üzenetére
Azért ez egy nagyon jó ár!
Lehet menni akár nézőnek is? Szóval egy 3. fél is bemehet vagy mindenképpen csak 2 személy tartózkodik bent egyszerre a két ülésben? Én szívesen megnézném, hogy hogy néz ez ki, de annyira pro még nem vagyok, mint ti, biztosan bénáznék élesben! -
wolruf
őstag
Én sem vagyok pro egyáltalán, de szerencsére ez ezért szimulátor Lehet, hogy igazi Yoke vagy Joystick lesz a kezembe és már megyek is szántani a pálya mellé Azért ez nem ugyanaz, mint egy Cessna Aztán persze lehet, hogy minden simán megy és olyan egyszerű, hogy szárnyvéggel rajzolunk művészi ábrákat a kifutóra Aki volt, az valamit nyilatkozzon, hogy elsőre mennyire volt NAGYON más
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
nagyúr
válasz wolruf #11133 üzenetére
Konkrétan a HighFly-nál még nem voltam, de repültem már többféle szimulátorral, és hát nagyon más volt minden, mint otthon a CH yoke-kal. Leginkább az irányítószervek érzékenysége, a trim reagálása volt más. Ugyanakkor meg lehet szokni a jót, a harmadik iskolakör már egészen elfogadható volt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
cintula187
addikt
válasz Cypresss #11129 üzenetére
Királyos akkor fix az időpont. Ár is kitűnő.
Ez a 3. fél nézőnek ár engem is érdekelne. Persze csak úgy h. ne legyen zsúfolás, bár ahogy emlékszem a 320 as mögött egész nagy hely van, nem egy cockpit méret mint a 737,
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
wolruf
őstag
válasz cintula187 #11136 üzenetére
Akkor azt ugye jól értem, hogy fejenként 25ezer az ár 3 órára?
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #11129 üzenetére
Az úgy kellemes ár.
Amúgy szerintem iskolakörözni (vagy csak úgy repkedni kicsit) jobb, mint útvonalat repülni, bár egy (nagyon) rövid abból is beleférhet. Végső soron a fel/leszállás ami a legtevékenyebb - a tájban gyönyörködni ráérünk otthon is, ott úgy sincs annyi kapcsoló/kar/akármi, amit piszkálni lehet.
Más: QW 787 cockpit preview: [link] (face-n van még pár kép)
-
wolruf
őstag
válasz cintula187 #11138 üzenetére
Brutááál!
Más... Megvétel előtt kipróbáltam a QW Ultimate 146 collectiont (jó, kövezzetek meg). Hát, csalódtam. Nem tetszik. FPS-ben még egész jó, jól használható, grafika is jópofa, de vagy én vagyok nagyon béna, vagy a gép irányíthatósága nem ideális, de sokszor pl az autothrottle nem egyenletesen kezeli a 4 hajtóművet (bal külsőtől jobb külsőig szép ívben tolja fel a tolóerőt, ergó bal első már kb. csőgázon megy, amikor a jobb oldali még csak 25%-on, ettől csavarodik a gép), és így sokszor irányíthatatlan. Meg szeretném venni vagy ezt, vagy a Just Flight által készítettet, de egyelőre nem felhőtlen az öröm, lehet, hogy lemondok a 146-ossal repülésről, pedig belebolondultam ebbe a kis dögbe :-/
[ Szerkesztve ]
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Korcsii
őstag
válasz wolruf #11141 üzenetére
146-oshoz mintha most jött volna frissítés... vagy valami volt... mondjuk most nem találok erről semm infót...
Hát, nekem a 757-esük van meg, egy kicsit többet vártam én is. Mondjuk szépen repül, online repülésre teljesen jó, de egy pár funkcióval többet szívesen láttam volna benne.
ui: AirbusX Extended uodate holnap várható
[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
Amíg nem érjük el a maximum tíz fős korlátot, persze lehet. A kérésem annyi - a korrekt elszámolás érdekében -, hogy akik csak nézelődni jönnek, azok ne üljenek be repülni.
Beírhatlak?
(#11132) RCH663: : Ez egy eddig még nem rendszeresített változat.
(#11133) wolruf:: NAGYON más. Hirtelenjében azt sem fogod tudni, hova nézz vagy nyúlj. Ha pedig még soha nem voltál, akkor szinte biztos, hogy kicsit szédülni fogsz. Igaz FB szimulátor (tehát nem mozog), de a vetítés 180 fokos, emiatt nehezebb lesz állandó referencia pontot találni, persze IFR-pilcsik, nem foglalkoznak a külvilággal.
(#11137) wolruf: : IGEEEEEN, jól érted. Tőled 75ezeret fogok kérni. Természetesen 25ezer a három óra összesen. Ezen osztoznak a részvevők.
(#11140) Korcsii: Nem tudom a többiek mit fognak csinálni, de nekünk tolnunk kell egy LPMA 05 visualt SNT Transitonnal. Persze sötétben.
(#11143) Jorus: : Ezt még délelőtt kaptam. Ezek szerint azóta változott a progam? Tulajdonképpen mindegy, ha kell kint alszom...
17.15 óra Regisztráció a 2-es Terminál SkyCourt 1-es konferencia termében (Érkezési szint 2A felőli utastérből a 2B felé vezető folyosón található). Személyigazolványt ( azonosságot igazoló okiratot) hozzatok magatokkal.
17.45 óra Belépés a repülőtér elzárt területére az UB vizsgálatot követően (kérjük a biztonsági előírások betartását – veszélyes eszköz, folyadék nem vihető be)
18.15 óra Beszállás az autóbuszokba, melyek a külső állóhelyre érkező járathoz szállítanak
18.50 óra A járat tervezett érkezése. Tervezett állóhely: R278/A
Érkezés után, az utasok kiszállítása és a beszállítás közötti időtartamban a gép közelében fotózási lehetőség (engedély esetén is csak az a pár ember mehet fel a fedélzetre pár percre). Kérjük csak azon a területen belül mozogjatok, melyet a DAM számunkra előzetesen kijelöl.20.10 óra Járat indulás fotózása, buszokkal visszaérkezés a Terminálhoz, program vége
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Đusty
addikt
válasz cintula187 #11148 üzenetére
Az tökéletes, én ilyeneket szoktam, az LHSM-LHBP nekem már maraton. Mondjuk emlékeim szerint ez egyszer sem jött össze normálisan
[ Szerkesztve ]