-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korcsii
őstag
A fenéket, gyertek ti VATSIM-re, Geryson-nal várunk benneteket!
Amúgy nem nevezném magam szakértőnek, csak korábban kockultam pár órát, és így az ember akarva-akaratlanul is belefut dolgokba. IVAO/VATSIM leírásoknál sosem leszek jobb, max más nézőpontból közelítem meg.
Kanadai képek meg már régiek, bár a vas nem változott alatta, de ma szebbeket csinálnék.
[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
Én megint inaktív listára tettem magam IVAO-n köszönhetően az időhiánynak , de egyszer tényleg repülhetnénk egy közös utat. Vajon a 2006-os VATSIM-es accom még aktív?
A webeye helyett nem is olyan régen még az IVAE-t használták, marha jó dedikált program volt, nagyon szerettem, ráadásul egy erdélyi srác Kósa Gergely fejlesztette, aki korábban a magyar divízió vezetője volt.
#11548) Korcsii: Van [hasonló], de account nélkül szerintem nem fogsz látni semmit.
Más: Szavazásra bocsátanék egy kérdést. Végre bedigitalizáltam a 2010 év végi ferihegyi szimulátor látogatást, még Mini DV-re rögzítettük az anyagot (nem röhög). Gondoltam megszerkesztem és feldobom Tube-ra. Eredeti hanggal vagy zenével érdekli jobban a kedves tagságot?
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #11552 üzenetére
Accountom van, csak még egy percet nem repültem, így inaktiváltak is.
VATSIM-en elvileg nincs ilyen rendszer, bár azért egy max két havonta mindig repültem.
Gondoltam bemelegítésként IVAO-n repülöm az utolsó mission-t az island hoppingon, és azt logolni kell valamilyen online módon. Végül letettem róla, elég idő elmenne az aktiválással etc. Mondjuk vataware meg nem logolta, szóval.. Mindegy, megoldva.
Nekem a kedvenc hasonló programom a Dolomynum volt hosszú ideig, azt is ő fejlesztette, és mind a két hálózatot ismeri.
szerk: most nézem épp Cross the Pond van, akkor fel is rakok róla egy képet.
Videót meg megesszük nyersen is, de ha gondolod, az unalmas részekre keverj valami zenét alá.
[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #11553 üzenetére
Servinfo és Dolomynum: nem ismerek olyat aki nem ennek a két programnak valamelyikét használta volna korábban. Servinfot én jobban szerettem, néha néha még elindítom a régi idők emlékére.
Cross the Pond: tiszta Crowded Sky. Mennyi az aktív csatlakozások száma?
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #11558 üzenetére
Na várj, ez az FMC-be írt formátum, aminek semmi köze az FP formátumhoz.
Flightplan-be elvileg az amit írtam, mert úgy a legérthetőbb az irányítónak (itt most kizárólag szimes környezetről beszélünk). Perc pontosságot (ha kell) úgy sem lehet nagyon másként megadni.
Találtam egy tök jó [oldalt]. A forrás ugyanaz amit te is írtál, de átláthatóbbak a trackek.
Tényleg kellene repülni egy oda-visszát. Ki is találtam hogyan. Privát hoszton repülünk. Kezdőknek szerintem sokkal jobb így, mint rettegve az online irányítóktól. Csak FSInn kell hozzá.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #11559 üzenetére
Kicsit bugosnak érzem az oldal végét.
Amúgy FP-t néztem, kívülről csak azokat lehet látni, és ott volt 5220N. No mindegy, akinek kell, az úgy is megérti.
Privát szerveres repkedés pedig tényleg nem hangzik rosszul. Én valami rövidet repülnék... esetleg VFR. Londhaul azért szerintem csapatban is unalmas, ha nincs se keresztező forgalom, se ATC.
-
uRSul
tag
válasz Korcsii #11561 üzenetére
Mondjuk egy LPPS-LPMA! Talán már le tudok szállni a Madeira 05-ösön!
Igaz ez talán túl rövid táv, bár csapatban is úgy jó, ha történik is valami, mint pl. tegnap éppen leszállásnál egy 6 fős kötelékrepülésbe csöppentem, valamire gyakoroltak!
Ennyit sikerült megörökíteni belőlük:#11552) Cypresss: Nem is ismertem ezt az oldalt, de vannak rajta hasznos dolgok, köszönöm én is!
-
wd.taz
aktív tag
"egy 6 fős kötelékrepülésbe csöppentem, valamire gyakoroltak" A kecskeméti repülőnapra ?!
Aug.3-4, már vannak jegyárak !
Más:
Végre, elrendeztük a nagyszüleimet az új kecóban, ma este már lesz időm összerakni a gépet
Holnap rendszer, FSX telepítés és tolok egy LHDC-LHSM-et, akár m.sárkánnyal is , az idén még nem repkedtem csak 2-3 alkalommal.....Tazi
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
Cypresss
senior tag
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Tök jó, elképzelésem sincs, hogy miért szedték le. Raktam alá pár számot, amit feltüntettem a leírásban, ráadásul ezeket az előadókat nem is ismerik, és azt hiszem már nem is forgalmazzák itthon.
A videó nagyobb részén meghagytam az eredeti hangot.Felraktam saját szerverre. Itt megnézhető. [link]
Leírás alább:
1. A szimulátort a Mechtronix nevű kanadai cég készítette.
Ára 1,2 milliárd +áfa volt (forintban), nem részenként hanem egyben érkezett hajón Európába, onnan pedig túlméretes szállítmányként Magyarországra.2. Úgynevezett Level C full motion szimulátorról van szó, 6 DOF, elektro-hidraulikus karokkal, karok végén egy-egy elektromotorral, ennek köszönhetően rendkívül kifinomult a fizikai szimuláció (ha nem tudod, hogy szimulátorban vagy, azt hiszed igazi gépen ülsz). A karpárokat három nagynyomású olajtartály szolgálja ki, 10 baros nyomást biztosítva. A szimulátor pitchben 27 fokot, rolban 20 vagy 25? fokot tud, kb 1g-s gyorsulás mellett. Olyan turbulenciát is mutattak, ahol nem tudtam megfogni a HDG gombot, úgy rázkódott a gép (erről sajnos nincs értékelhető felvétel, mert a kamerázó kolléga kezéből kiesett az eszköz.)
3. A 0:58-nál látható "lyuk" mögött a szimulátor hifi rendszere látható (éppen akkor finomhangolták) és körülbelül 12 millió forintba kerül.
Külön kompresszor van az oxigénmaszkok működtetéséhez és van füstgép is, ezzel szimulálják a fedélzeti tűzet.
A vetítésről: speciálisan, egyben hajlított üveglapra vetít - HD-ben - három kivetítő. Függőlegesen 40 fok, vízszintesen 180 fok a hatósági előírás. (A vetített kép alján található ferde vonalak nem láthatók a pilóta szemszögéből.)Mivel nem minden jön át a képen, alább a fontosabb pontok:
02:48-tól környezeti beállítások bemutatása (figyeljük meg a betöltés gyorsaságát és finomságát: 05:54-nél például a landoló fények megcsillannak a hópelyheken).
07:28-tól: első take-off
12:30-tól: touch and go
14:08-tól: Hajtómű leállás emelkedés közben, tűzoltó rendszer aktiválása.
14:51-től: Egyhajtóműves leszállás (flaps15), nem léptem be eléggé... :-)
16:23-tól: Eltört az orrfutó, miközben fordultam volna taxiwayre, kis füst.
17:10-től: második take-off, majd 200 láb magasan kaptam egy igen erős szélnyírást. Trimmeltem a gépet, mint egy őrült, megérte mert nem zuhantunk le, csak majdnem.
19:00-tól: oldalszeles leszállás (szél: 24 csomó). Ez volt a legnehezebb, már későn fordítottam be a gépet és csúsztunk le a pályáról, béna voltam.A felvétel 2010-ben készült, Béki Gábor szimulátor-mérnöknek ezúton is köszönet.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
uRSul
tag
válasz Cypresss #11567 üzenetére
Hm, ez azért már egy elég komoly technika, ez a videón is átjön.
Gondolom ennek a használata akár képzés vagy gyakorlás céljából is egy pilótának úgy számít, mintha valódi repülés lenne, a repülési órák számát növeli. (?)
Lehet azt tudni, hogy ennek mi lett a sorsa? Oktat rajta valaki vagy elkerült innen?Félelmetes az időjárás változásának gyorsasága és (gondolom ott még inkább látható) a minősége!
Ha jól sejtem ez egy elég nagy élmény volt!
A repülési tevékenységeket nem kommentálnám, majd pár év és pár (tíz)ezer mérföld múlva , szerintem rendben volt, sose legyenek rosszabb leszállásaim!
Köszi a videót!
[ Szerkesztve ]
-
wd.taz
aktív tag
válasz Cypresss #11567 üzenetére
Ez nagyon-nagyon tetszett . A videó minőségével sincs gond, brutál a technika, totál kész.... áááááá
Hát barátom, ezt én is kipróbáltam volna szívesen, de ezzel azt hiszem nem vagyok egyedül.
Valamikor régen, egy messzi-messzi galaxisban.... volt itt Kecskeméten MIG-21 szimulátor (mert kellett, hogy legyen, a bázison) és ugyan halványan (3 éves lehettem kb.) de emlékszek rá, hogy jóapám ölében ülve repültünk.
A "technika" a régi Star Treck Enterprise irányító termére hasonlított (amikor még TJ.Hoocker volt Kirk kapitány ) és vetítő géppel volt egy bazi-nagy, sík vászonra kivetítve a suhanó táj, a"grafika"Próbáltam keresni képet róla, de nem nagyon találok. Persze ez "hadititok" volt anno.....
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
wd.taz
aktív tag
válasz wd.taz #11569 üzenetére
ÓÓÓ, vagy még is ? Valahogy így nézett ki, a háttérben látható PC-k nélkül, bár lehet, hogy az is számítógép volt csak sokkal nagyobb, egy csomó villódzó lámpácska volt rajta meg sok-sok kapcsoló. 1983-ban
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
boeing
senior tag
LH Simulator LHBP Alfa verzió,egy kis infó róla.[link]
-
boeing
senior tag
válasz cintula187 #11575 üzenetére
Igen,és végre lesz egy el fogadható (szvsz) sebességű Liszt ferink,én nagyon örülök.
-
petikeh
tag
sziasztok!
van pár kiegem az fs9-hez (rex, active sky evolution) azonban hiába állítgatok vele a játékban ez nem jelenik meg... kell hozzá valami harmadik program, ami aktiválja, vagy hogyan lehet ezeket elérni? -
Korcsii
őstag
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
REX 50% off till 7/4/13 [link]
Meg húsvét van, sok helyen akcióznak, bár ennél általában kisebb mértékben.
-
Đusty
addikt
Én is FSX újratelepítésnél tartok, végre a rendszer és az fsx-is kapott ssd-t.
Mit érdemes felrakni ami javít a grafikán? Felhőzet meg időjárás nem érdekel csak a talaj, domborzat, futópálya stb. grafika.
pl. FS global 2010 ebből a szempontból mehet? Esetleg valami más?[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
Szia,
Gondolom ennek a használata akár képzés vagy gyakorlás céljából is egy pilótának úgy számít, mintha valódi repülés lenne, a repülési órák számát növeli.
Ugyanolyan repült órának számít, mintha igazi gépet vezetnél. Az éves szintentartó tréningeket is ezen csinálták a pilóták. Úgy tudom még itt van, a felszámoló majd kitalálja mit lehet vele kezdeni, de feltételezem majd valamikor elviszik innen.
Ha jól sejtem ez egy elég nagy élmény volt!
Abszolút. Előtte is kedveltem a modellt, de itt
buzultambele teljesen. A következő időszakban elolvastam róla kb 1500 oldalt.#11569) wd.taz: Jó volt a sztori.
Többieknek is köszönöm a visszajelzést.
Más: a REX-ben van mozgó hullám (tengeren, óceánon)?
Más2: Gondolom mindenki hallotta, hogy lesz itthon Wizz oktatási központ (profi A320 szimulátorral együtt). Megpróbálom összehozni, hogy – valamikor az év második felében - elmehessünk. Érdekel valakit?
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Ma repültem egy KJAC - CYUL útvonalat. Zseniális névválasztás egy VOR-nak.
Montrealban kaptam egy "gyengébb" oldalszelet. Robotot csak 400-nál lőttem ki, mert nem szerettem volna a raktárak közé landolni.
(#11577) wd.taz: Hogy muzsikál az új rendszer?
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
wolruf
őstag
válasz Cypresss #11589 üzenetére
"Más2: Gondolom mindenki hallotta, hogy lesz itthon Wizz oktatási központ (profi A320 szimulátorral együtt). Megpróbálom összehozni, hogy – valamikor az év második felében - elmehessünk. Érdekel valakit? "
Azért örülök, hogy te sem kérdezted komolyan
1 bebetonozott hely rendel
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
wd.taz
aktív tag
válasz Cypresss #11590 üzenetére
Szia!
Muszikálgat, de még "finomhangolni" kell. ProcSpeed=18745 (cfg)
Egyellőre 4.4GHz-en, 1.300V megy (sajnos elég "éhes" darabot fogtam ki 1,345V kell neki a 4.5-höz, ott meg melegszik szépen), de Intel lévén van benne "Kraft".Prezentálok, majd képeket is....
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
Cypresss
senior tag
Wizz: ok, akkor ezt megbeszéltük. Majd szólok, ha fejlemény van.
Azt hiszem szükség lesz egy nagyobb SSD-re és egy kb 200 magos procira. [link]
(#11592) wd.taz: Nagyon brutál a ProcSpeed érték. Videót lehet kérni? Érdekelne mennyire folyamatos a mozgás.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
wd.taz
aktív tag
válasz Cypresss #11597 üzenetére
Én is jelentkeznék erre a Wizz-es témára, nézőnek (valamiért elfogult vagyok a 737 iránt, ő a szívem csücske)
Ha a NET szolgáltatóm is úgy akarja, akkor lesz kép és videót is csinálok majd. Valamiért nem tudnak szolgáltatni....
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya