Új hozzászólás Aktív témák

  • -Solt-

    veterán

    Az alacsony GPU kihasználtság jellemzően szoftveres CPU limit miatt szokott előfordulni, egyszerűen a GPU nem kap elég "infót". DX11 és korábbi API-k esetén ezt jellemzően a draw calls nagy száma okozta, az ember lejjebb vette a látótávot (pl ArmA széria) és ezzel javult a helyzet, de előfordult olyan is, hogy 1-1 beállítást LOW-ra téve a GPU-ról átkerült a CPU-ra a számítási feladat, ami a gyengébb GPU + erősebb CPU párosok esetén segítség volt, de az erősebb GPU + gyengébb CPU párosok esetén (szoftveres) CPU limitet okozott.

    DX12 alatt a draw calls elvileg már jóval kisebb probléma, de simán lehet, hogy ezt csak majd látótáv csökkentéssel vagy objektum komplexitás csökkentéssel fogják tudni megoldani, de addig is próbáljátok ki, hogy maxra raktok mindent és úgy néztek GPU kihasználtságot. Az is árulkodó jel lehet, ha a médium és a high / ultra beállítások között nincs nagy FPS eltérés.

    [ Szerkesztve ]

    www.smart-bus.hu

Új hozzászólás Aktív témák