Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PR0JECTNR56

    addikt

    Fontos új funkció jelent meg a Custom Shaders Patch-ben (0.1.74 és attól újabb verziók):

    Az AC 32 bites fizikai motorral dolgozik és ennek van egy olyan hátránya, hogy minél távolabb kerülsz egy versenypálya mértani középpontjától (7km vagy több), annál pontatlanabbak lesznek a motor kalkulációi, amiből a felhasználó annyit észlel, hogy mozgás közben és álló helyzetben is remeg az autó és a pilótafülkében bizonyos analóg vagy digitális műszereken villog a textúra (flickering).

    A probléma nyilvánvalóan a nagyobb pályákat érinti, pl. Norschleife, Targa Florio, Shutoko Project Revival stb., minél nagyobb az adott pálya, annál erősebb ez a jelenség.

    A CSP-be bekerült egy új fizikai motor implementáció, amely kiválóan megoldja a problémát, a következőket kell csak aktiválni:

    Engedélyezd a "Use double precision physics engine" opciót a következő helyen: Settings > Custom Shaders Patch > General Patch Settings

    Engedélyezd az "Origin shift" opciót a következő helyen: Settings > Custom Shaders Patch > Graphics Adjustments

    Más dolog, újabb LMP1 autó megjelenés várható a VRC részéről, ezúttal a Rebellion R13 érkezik:

Új hozzászólás Aktív témák