Új hozzászólás Aktív témák
-
PR0JECTNR56
addikt
Sziasztok!
Steam-es napi akció keretében 24 euro az alapjáték, ennyiért megéri megvenni vagy várjak későbbi akciókra? Előre is köszönöm a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
Én notebook-on tolom és a következő beállításokkal is megvan minimum 45FPS 12 autót felvonultató versenyben Spa-ban (cockpit nézetben játszom):
PC Specifications: Lenovo G510 | Intel Haswell i5-4200m | 6GB DDR3 RAM | Seagate ST1000LM014 1TB SSHD | AMD HD8750m 2GB | Chi Mei N156BGE-L21 15.6" 1366x768 | Windows 10 Pro 64Bit | Vsonic VSD2S | Logitech G9
AC Specifications: Fullscreen ON | Vsync ON | FPS Limit 60 | Anisotropic Filtering 8x (Controlled by AMD Profile) | AA 8x (Controlled by AMD Profile) | World Detail MAXIMUM | Shadows LOW | Smoke OFF | PP Effects OFF | Saturation 100% | Motion Blur 0 | Crepuscular rays OFF | Heat Shimmering OFF | FXAA OFF | Mirrors Resolution NORMAL | HQ Mirror Reflection OFF | Reflection Quality MEDIUM | Reflection Rendering Frequency STATIC
Szóval ahogyan mondták a GTX960m jó lesz kompromisszumokkal, jelentősen jobb kártya mint az én AMD-m (feltételezem FHD felbontású paneles notebookot hajtana meg).
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz tobias88888 #7927 üzenetére
Offline, rajtnál ennyi, utána felmegy stabil 60-ra (amivel teljesen "smooth" képet ad a játék nekem). A célegyenes előtti kanyarkombinációban szokott még 54-56FPS-re leesni. A notebook gaming pedig már csak ilyen, ha belépő szintű konfigon nyomja az ember, én is tervezek egy erősebb notit, de még idő kell hozzá.
(#7928) gabó: Ezt a modellt ne, a jobb hűtés és a +1 év gari miatt ezt fontold még meg, ha fontos a hazai gari és még belefér a kb. +15k kiadás.
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
Ne már srácok, nem csak a fejlesztők által kiadott tartalmakra kell gondolni.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz #70869248 #8774 üzenetére
Az elismertebb modder csapatok körében, akik igényes konverziókkal állnak elő, elfogadott egyezmény, hogy az adott tartalom (jelen esetben az Assetto Corsa Ready to Race DLC, de ez ugyanúgy igaz a Project CARS, Forza Motorsport, Gran Turismo játékokból exportált autókra) megjelenését követő 6 hónapban sehol sem kerül nyilvánosságra a csomagból rFactor-ba importált autó, annak érdekében, hogy a fejlesztőket támogassa a játékosközösség az eredeti DLC megvételével.
Ez többek között abból a szempontból is jó, hogy az modder csapatoknak van ideje megfelelő fizikával átültetni az autókat rFactor-ba, illetve külsőségek tekintetében is relatíve szép modellt kapsz, lásd az előző két screenshot-omon SCG003C 2017-es Traum Motorsport által futattot modellje (nyilván vegyük figyelembe, hogy az rFactor most augusztusban lesz 12 éves, de ahhoz képest közel sem rossz a látvány, főleg hogy a 4k-s skineket is elég simán kezeli a játék).
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz guftabi96 #9295 üzenetére
+1, elég alap lista, fontos tartalmakkal.
Ha valakinek hiányozna az AC Reboot Project listáról valami, akkor a következőkkel tudok szolgálni:
- Suzuka Circuit 2017 v0.9
- Circuit de la Sarthe 1991 v1.0
- Interlagos 1975 v1.0
- Sebring 2017 v1.1
- Sonoma Raceway v0.9.1
- Spa Francorchamps 1966 v1.1
- Kyalami 1967 (verzióra nem emlékszem, de a zárás előtti legfrissebb)
- Oesterreichring 1979 (verzióra nem emlékszem, de a zárás előtti legfrissebb) -
PR0JECTNR56
addikt
A korábban tárgyalt AC Track Reboot Project összes pályája egyben.
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
Az RSS ingyenes release mellett szerencsére a VRC legénysége sem tétlenkedett, kijött a Bentley Speed 8 (2003).
A mod fizetős, az autó nagyon rendben van. -
PR0JECTNR56
addikt
Nincs olyan ami a frissítéseket figyelné, de a Content Manager kiváló alkalmazás.
-
PR0JECTNR56
addikt
-
PR0JECTNR56
addikt
-
PR0JECTNR56
addikt
Ha esetleg valakinek eddig kimaradt volna:
Jelenleg a legjobb történelmi Nordschleife mod, különlegessége, hogy 5 egyéb vonalvezetés mellett tartalmazza a Gesamtstrecke pályakiosztást is, amihez képest az AC-ben lévő modern Norschleife Endurance verzió csak egy könnyed kis kikapcsolódás.
A mod még beta verzióban van, tehát nem mentes a hibáktól/javításra váró részletektől, de mind vizuális reprezentációjában, mind vezetési élményben garantáltan lelakkoz bármit, ami eddig megjelent.
Nyaktörő kanyarok, beláthatatlan ívek, könyörtelen útburkolatminőség, a modern pályákról ismert biztonsági futófelületeteket és szalagkorlátokat pedig el lehet felejteni, van helyette fasor közvetlen az út mellett.
A megfelelő élmény érdekében a Porsche 917K-t ajánlom a pálya mellé, kellőképpen szórakoztató duót alkotnak.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz subaruwrc #9403 üzenetére
A gyári elég szerény menü helyett első lépésként Content Manager kell, van belőle ingyenesen a Lite verzió, pár eurós paypal donationért cserébe pedig a teljes (én az utóbbit ajánlom). Rengeteg mindent tud, amibe most nem is mennék bele, de a Content Manager felületén belül tudod letölteni a Custom Shader Patch névre hallgató remek kiegészítőt.
Utolsó lépésként még a SOL-ra lesz szükséged.Szerk.: Majdnem kimaradt, de még BLM Lights.
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
Csak a saját konfigomról tudok nyilatkozni (specek az adatlapomon), ott teljesen elhanyagolható a különbség.
Ami szerintem a legjobban megterheli továbbra is a gépeket:
- nagyobb mezőny (30+ autó)
- éjszakai fényforrásokban gazdag pályák esti vezetéseknél (SX / unknown / Lebleum féle modern Le Mans layoutot ajánlom tesztelésre, jelenleg 1.6-nál jár legjobb emlékeim szerint)
- néhányan még az új Grass FX-el kapcsolatban is írták, hogy erőforrásigényes, de folyamatosan optimalizálja Ilja, nálam nem vett le semmit tapasztalataim szerintMondjuk most lehet én sem követem nyomon a legfrissebb experimental dolgokat (van még most Shader Patch-ben valami olyasmi, hogy bizony autókba szerelt fedélzeti kijelzőkön a pálya GPS képe valós időben követi a mozgásod), Legion közös projekt miatt egyelőre a showroomban / photoshopban vagyok elveszve:
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
Két, talán kevésbé ismert moddert is szeretnék veletek megosztani, hátha nem volt még. Az első a Codemasters által kiadott GRID-ben szereplő Shibuya-t portolta át Assetto Corsa-ba.
CSP támogatás éjszakai kivilágítással, jelenleg open beta verzióban, de már most is remek, más pályákat is találtok nála.
A másik úriember csatornáját itt találjátok.
Nála első sorban japán belpiacos autómodok találhatóak, Gran Turismo modellekből építkezik, tehát vizuális mindegyik csodaszép (néhány modell encryptelt, tehát CM showroom-ban nem fog látszani rendesen) klassz fizikával.
Mindkét csatorna esetében letöltési linket a videó leírásban találtok.
-
PR0JECTNR56
addikt
Új év, új modok, a United Racing Design is kiadta a Porsche 911 GT1 Evo-t (1997), iszonyatosan jó lett az autó.
Valamint a mod színtéren megjelent egy új brigád is, akik egyelőre kezdeti lépéseiket teszik, de meglehetősen ígéretesek, nem másokról van szó mint kínai illetőségű TOPRACE / ELEMENT1999 kooperációról.Sikeresen áthúzták a Lexus RCF GT3-at az Assetto Corsa Competizione berkeiből, Gran Turismo-ból a Red Bull X1 szerényebben motorizált verzióját, de van itt Mclaren Speedtail, Bugatti Chiron Super Sport 300+ és Porsche 919 Hybrid EVO rekordautó továbbá egyéb szórakoztató tartalmak.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz guftabi96 #9519 üzenetére
A TOPRACE tartalmak közül ha érdekel bármi szólj (kínai szerver, ezért nem mindig elérhető és külföldi IP-re létszám és felkeresési limitet is ad).
Chivas valóban kiváló még mindig.
Még egy fontos link, ami alapvetően mindenféle modding csapat munkáját tömöríti és 0-24-ben pörög helyi tartalmakat (befejezett / WIP egyaránt) és igazi különlegességeket is prezentálva, GT Planet Assetto Corsa Mods fóruma.
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz PR0JECTNR56 #9518 üzenetére
Időközben az URD féle Porsche-hez elkezdtem 8k-ban megrajzolni az ikonikus 1997-es Le Mans-i festést, az egyébként kellően tartós munkafolyamat közben igazán kellemesen perforálja az ember retináját az alkalmazott mintázat, ha sikerül befejezni a projektet szerintem egy kis pihenőt feltétlen meg fogok ejteni.
-
-
PR0JECTNR56
addikt
Az AGU-Modding sem tétlenkedik, rövidesen érkezik:
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
A recommended CSP verziót nyugodtan ignorálhatod, kb. mindig egy untested lesz a nyerő megoldás.
Az 1.4-es Sol-hoz a minimum a CSP 0.1.36 volt, mindez innen derül ki.
Mivel most 1.4.2-nél jár és CSP-be is bekerült néhány elég fontos javítás 0.1.38 vagy 39-et ajánlom, tiszta telepítést végezz CSP és Sol esetében is.
Mindkét modnak van egyébként Discord csatornája, ott elég aktívak a közösségek bármilyen extra probléma esetén.
-
PR0JECTNR56
addikt
CSP-t ezzel a két gombbal intézd el, néha Sol update után megzavarodik kissé, ez rendbe szokta hozni. AC-t nem kell újratelepíteni, hacsak nem csináltál valamilyen visszafordíthatatlan folyamatot modolás vagy egyéb dolog közben. AC esetében Steamen tud még segíteni a fájl integritás ellenőrzése, ha esetleg valami mellément.
Sol-t pedig a Racedepartment-en található leírás alapján érdemes telepíteni.
Más dolog: megkezdődtek az ACC -> AC modell exportok, ahogyan az várható volt:
A Lexus RCF GT3-at megjelentető csapaté ez a Mclaren 720S GT3 (WIP), de már dolgoznak a Porsche 911 GT3 R 2019-es variánsán is.
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz PR0JECTNR56 #9536 üzenetére
Innen lemaradt, csak már tegnap este sokkos állapotban voltam a 3 műszaktól:
Tehát, CSP új verziói (0.1.37 és attól újabbak esetében) VR és tripla monitoros felhasználók tapasztalhatnak majd teljesítménybeli (FPS) problémákat, valamint a szélvédőn megjelenő eső animáció lehet nem fog működni (ez mindenkire vonatkozik), állítólag vizuálisan és fizikai tulajdonságait tekintve is megújulás alatt áll ez a funkció és a következő nagyobb CSP frissítés egyik fő attrakciója lesz.Valamint itt surran már az előző posztban említett Porsche WIP, egész csinos lesz ez is:
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz guftabi96 #9538 üzenetére
Az is lesz idővel, de szinte biztos, hogy a közkedveltebb darabok megelőzik (én személy szerint a Hungaroringet nem szeretem, iszonyatosan pocsék a pálya kb. felétől egészen a végéig ).
Valamint az AGU-moddingnál fognak a jelenlegi AC-s Norschleife Endurance vonalvezetésre építkezve egy frissített késő 2019-es variánst csinálni.
Akinek nincs meg a dolog: azért tűzték napirendre, mert a valódi pályát is több helyen újraaszfaltozták, valamint a kerékvetőeket és a bukótereket is megváltoztatták.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz guftabi96 #9542 üzenetére
Ez ettől bonyolultabb, a content mappán kívül a mods, extension bizonyos részei is kelleni fognak neki, de a content és extension eleve tartalmazni fog egy csomó mindentl, ami a játékkal vagy a CM-el települ.
A CM valóban tud tömörített mappából telepíteni, de a CSP és a SOL mappa struktúrát érintő változásai miatt nem biztos, hogy jó helyre fog tenni néhány jelenleg is aktuális, de korábbi rendszert használó modot és 100MB feletti tömörített állományoknál meglehetősen lassú, ha sok fájlt kell kezelnie.
-
PR0JECTNR56
addikt
Mclaren 720S GT3 v1.0 - TOPRACE
Screenshot creditek @Kriss047 -
PR0JECTNR56
addikt
válasz guftabi96 #9602 üzenetére
Nagyjából egyetértek, a modellek között a legutolsó patch óta is vannak hullámzóbb részletek, bár összességében mindegyik autó jól néz ki, viszont a backfire effektek csapnivalóak.
A fizika nálam rendben volt, bár csak belépő szintű felszerelésem van (Fanatec CSL Elite).
Az rFactoros időben azért nem jelent meg a 3.0, mert a 2.0-ból különféle random csapatok kivágták és a saját nevük alatt terjesztettek autókat, a DRM-esek meg kiakadtak rajta. Szerintem sem egy korrekt magatartás, de az ő dolguk.Amit fontos szem előtt tartani, hogy frissítések nagyon lassan jönnek ehhez a modhoz és azon sem lennék meglepve, ha fejlesztők befejezték volna a polírozását...
Egy időben volt 8 vagy 9 eurós akcióban a mod, annyiért tudom ajánlani, mert összességébe véve egy szórakoztató összeállítás, főleg ha esetleg valaki ráunt az n+1. Formula Whatever autóra.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz guftabi96 #9607 üzenetére
Ez nem kérdéses, egy sima CM showroom / hybrid wireframe is felfedi a titkokat. Itt alapvetően a téma exkluzivitása az, ami ér valamit, de a teljes árat én sem adnám meg érte, mint ahogy mondtam.
RSS-hez: CSP képességeit a végletekig kihasználva egészen elképesztő milyen karbon / kompozit / fém felületeket képesek csinálni.
A formula autóik változatlanul totál nem érdekelnek, de a mögöttes technológiai kivitelezés valóban fantasztikus, a Kunos modelljein is könnyedén túlmutató:
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz PR0JECTNR56 #9592 üzenetére
Megvannak az új abroncstextúrák, elkezdtem dolgozni a cockpit elemein is, mert színüket tekintve nem az igaziak, az autó külsejére pedig a főbb mintákat megrajzoltam, de egy komplett listányi kijavítandó elem van a különböző 3D rétegillesztések menti torzulások miatt.
Remélem nemsokára ideér a Walter Näher - Porsche 917 Archives And Works Catalogue 1968-1975 könyve és minden a helyére kerül.
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz guftabi96 #9611 üzenetére
1970-es Porsche 917LH, GzeroD blogjáról.
Az autó a Forza Horizon 4-es 917LH alapjaiból építkezik (karosszéria nagy része, cockpit) és a véleményem szerint jobb minőségű Kunos 917 elemeket hozzáadva (felnik és abroncsok, futómű, motorburkolat, ventilátor, kipufugó etc.).
GzeroD-vel már értekeztem az autó kapcsán, szóval a legfontosabb hibák, amiket a Forza devek elkövettek már javítva vannak: rossz helyre pozícionált hátsó lámpatestek és killswitch és első futómű pozíció, valamint hasmagasság.
A konverzió egyébként egy viszonylag nyers darab, szóval Kunos / RSS minőségre nem kell számítani a részletek kapcsán, de összeségében jól néz ki, van egy hihető, az autóhoz illő fizika (végsebesség kapcsán még beszélek GzeroD-vel, mert a 360km/h kevésnek tűnik az alapján amit olvastam), az alap skinek és némely textúra viszont igazán csapnivaló, szóval itt jövök én a képbe - a screenshoton pedig a Martini International Racing Team #3-as autója, a "Hippi Porsche", vagy "Pszichedelikus Porsche" néven futó mintával, 8K felbontásban, veszteségmentes DDS formátumban, a verseny során készült fotó alapján elkészítve.
Nagy kedvencem az autó, viszont az alap Forza skinnel vallatni lehetne, mert alacsony felbontású, de legalább pontatlan is, úgy a mintában, mint a szponzorokban (ez az átka, ha múzeumi autó alapján csinálják ugye).
A következő skin is tervben van már, de ehhez majd kérnem kell egy külön fizikai csomagot is, mivel ez már a 4.9L-es motorral ment:
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz guftabi96 #9629 üzenetére
Pont most akartam linkelni. De vigaszdíjként egy minőségi autó inkább az elmúlt időszak megjelenéséből:
Toyota Supra MKIV Ridox Body kit - SLIVKAS GARAGE
Klasszikus time attack autó, a hivatalos Kunos japán DLC kell az autóhoz. Letöltőlink a május 2. során közétett VK posztban.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo 3DS és DS topic
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Autós topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Android szakmai topik
- Óra topik
- Projektor topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- Beszámítás! Asrock H310M i5 8600K 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RTX 3060 12GB ZALMAN S4 FSP 600W
- Beszámítás! MSI B450M R5 2600X 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1070 8GB ZALMAN Z1 Neo Corsair 520W
- Beszámítás! ASUS B450M R7 5700X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN S2 TG Chieftec 750W
- Beszámítás! ASUS B450M R5 5600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN S2 TG Cooler Master 650W
- Beszámítás! GIGABYTE B250M i5 7600 16GB DDR4 128GB SSD GTX 1050Ti 4GB FSP CMT160 fekete Chieftec400W