Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
barcalaci84
őstag
nálam is csak a Loopback adapter segített h servert tudjak indítani (és én is tudjak rá csatlakozni
)
friis windows telepítés után mindig anyázok h miért nem megy a serverem, aztán csak ez segít...
persze nálam még a portnyitogatás sem elég, még muszáj DMZ-t is állítanom a routerben -
Jack@l
veterán
válasz
kokoaliga #4191 üzenetére
Itt írnak a bibiről, még most tanakodnak hogyan lehetne megoldani ac- belül...
http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/cant-join-my-own-multiplayer-server.18800/
NAT loopback-et kell csinálnod a saját gépedre, van hozzá egy kis microsoftos progi, linkelem ha megtalálom.Meg is van:
install the "Microsoft loopback adapter" (http://4sysops.com/archives/how-to-install-loopback-adapter-in-windows-8/), this will create a new virtual network interface
assign your external public ip address (http://www.whatismyip.com/) to this new interface (Click the right mouse button on the adapter in "Network and Sharing Center", choose "Properties" and go to the entry "Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4), click "Properties") -
jozsi252
veterán
Komolyan nem értem az FFB beállításokat a játékba. A driverbe spring damper effect lehúzva 0%-ra. Játékba az FFB-nél a Gain 80%-on van. Filter - Damping - Kerb - Road - Slip minden le van húzva 0%-ra. De mégis mikor tök egyenesen megyek, kicsit ráz a kormány, ha meg kanyarodok, úgy hogy nem is csúszik meg, akkor mégjobban ráz a kormány. Nem értem hogy miért van ez.
G27 kormányom van, inverz FFB-t nem kellett neki beállítani. Már nem nagyon tudom mit állíthatnék még. Mi a tippetek hogy mi okozza ezt a rázkódást?
-
H.Ezredes
őstag
Nekem némileg csalódás a játék. Nagyon vártam újra ezért vettem kormányt stb. karácsonykor meg is vettem mindent de irányításba szerintem túl sok köze nincs a valósághoz. Nekünk van egy BMW 1M-ünk ezért is vártam nagyon a játék. Természetesen az első kocsi amit kipróbáltam az 1M-volt . lézeres szkennes pályák licenszes kocsik... A lényeg megyek az 1M-el egyrészt gyengébb mint élőbe a 400 lovas verzió már majdnem olyan mint élőben de még ott is kicsit gyengébbnek tűnik..... Mivel a kocsi járt már Slovákia Ring-en Imolába szlalom versenyen stb így van tapasztalat róla.... Olyan helyeken megy el keresztbe az Imolai pályán a kocsi ahol az életbe padlógázon átmész sehol semmi.... apámnak is megmutattam,h próbálja ki de ő is sírva fakadt... Nem csinál ilyet egy autó ami a játékba van ilyet csinálna elve rommá tört volna Imnolában Slovákia Ringen és az utcán.... Természetesen minden DSC DTC OFF életben mint ahogy a játékban is... És úgy csinálja ezt,h itt SLICK gumi van fönt...
Életbe sima utcai..... Lejtős féktávon keresztbe akar állni a kocsi ?!?!
Kigyorsításon életbe padlógázon nem áll keresztbe a játékba SLICK-en meg megpörög ?!?! Hagyjuk már..... Bemegyek a Drift pályára de valahogy ott se sikerül... Életbe a bólyák között úgy megy a kocsi mintha sínen menne akkor és úgy megy keresztbe ahogy akarom. Lehet akkor én vagyok a béna elhiszek mindent de a tény,hogy élőbe ilyet nem csinál ez-az autó se Imolába se sehol az tény és,hogy ott soha nem esek le vele az útról nem halok meg nem pörgök össze vissza az is tény :/ Valami akkor nem az igazi....
-
kokoaliga
tag
Sziasztok.
Szeretnék szervert csinálni de amikor menteni szeretném akkor ezt írja ki"Found at lest one driver without a GUID for NON-pickup server"
Nincsen bepipálva a Pickup Mode.
Mit csinálok rosszul? -
AMD_ok
őstag
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
menj szerverre minél hamarabb, mert ott szoktak lenni fps esések, meg proci limitek meg mittomén.
Online nekem még a böngészőt is ki kell lőjjem hogy ne szaggason be
bár még ddr2-s rendszerem van jó régi minden, csak a VGA viszi a hátán az egészet.Szal ha LFS volt akkor teljes nyugalommal mehetsz szerverre.
Masters
Maszim
Rc-hu-Hroc -
Sziasztok!
2 napja én is elkezdtem AC-zni.
Nagyon elszoktam én ettől. LFS-el toltam, de jó 7 éve abbahagytam. Most az AC elé ülve, teljesen más világ.A gépem :
- Phenom II X4 4x3.7GHz
- 8GB 1600Mhz DDR3
- GTX480
- home made cockpit G25-el.A számítógépemen ezeken a beállításokon ellenfél függően 70-130FPS között fut. Rajtnál 70-75 a min FPS, de ahogy elszáll a füst, stabil 100FPS. Ritkán jön be alá.
Még csak tanulgatom a pályákat, szokom a kocsik viselkedését. A drift nagyon tetszik, bár piszkosul nehéz. Legalábbis 2 nappal a hátam mögött nem rajzolom végig a pályát.
Majd egyszer, ha már az alien nehézségű gép ellen elvagyok, kimerészkeden fun-ra, de addig marad az AI...
-
#70869248
törölt tag
Csak a szimben lennél gyorsabb, a valóságban nem váltják el feltétlen azért a két tizedért.
pl.:
Van egy mezőny a valóságban, és mondjuk, a 80% nem váltja el azért két tizedért, a maradék elváltja minden körben, két dolog történhet, vagy megforognak mert elcseszik az egyik körben, vagy esik a teljesítmény mert már nem tart a kuplung. Mondod hogy legyél jobb képességű versenyző, és vegyél erősebb kuplungot...igaz ez már egy másik mezőnyt jelent, mert kupás autóban nem variálhatsz.
Egy másik mezőnyben egy másik, de hasonló problémával fogod magad szembetalálni, mert erősebb hajtáslánchoz erősebb motort használhatsz, és ott megint meg fogod erőszakolni a technikát
sosem lesz vége, illetve egy vége lesz amíg van szponzorod aki fizeti a kopást, addig versenyzel, de olyan arc leszel aki kívülről nézve peches, mert mindig történik vele valami pedig tök gyors. Mások meg versenyeket-bajnokságokat nyernek.
Ezért vezet egy hotlapos szimes valószerűtlenül, mindig kihegyezve a pálya minden pontján, és ha károsodik a technika, mert megpróbálja a játék ezt a részét is bemutatni, ...akkor lejjebb kell venni, vagy ki kell kapcsolni...
..hasonló az AC büntetésrendszerével szembeni ellenkezéssel, aki normálisan vezet az általában csak hibázáskor találkozik ezzel a büntetéssel gyári pályán, ha viszont úgy akarsz menni hogy a leggyorsabb légy de még nem büntessen a program pályaelhagyásért...akkor gyakran fog idegesíteni. ...és persze ki kell kapcsolni, mert úgy is 'felesleges'. -
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4165 üzenetére
Kicsit ugy erzem elbeszelunk egymas mellett
Ertem amit mondassz, de en nem erre gondoltam, hogy miert lassabb kuplungolni. Inkabb arra gondoltam hogy a tobbi szimben az autoclutchnak elbol szokott lenni valami "buntetese", hogy ne instant legyen a valtas, mivel H-val sem lenne az. AC-ben szo volt arrol hogy lehet majd kuplung nelkul valtani megfelelo blippel de ez tonkre fogja tenni hosszu tavon a valtot. Ha ezt meg is valositjak az autocluch meg kap egy normalis fix valtasi idot, akkor osszessegeben nem feltetlenul kellene lassabbnak lennie a kuplungolasnak.
Most az hogy a szim hogy kezeli a kuplungot megint mas kerdes, amit en csinalok H&T cimszoval azt biztos finomitani kellene egy igazi autohoz, de mivel nincs ra lehetosegem (1.3-as elsokerekes swfit nem eppen erre van kitalalva) igy a szimhez tudok csak igazodni.
Az meg tok kiraly lenne ha mindenki igy menne persze, de meg azok kozul se megy szerintem 25% se kuplnggal akinek meg van hozza a szettje es akkor meg ott van akinek nincs is kuplungos+ H valtos kormanya. -
neilszab
őstag
válasz
N€T0X|N #4157 üzenetére
Igen, az aktuális RUF WR-t és a hozzá tartozó setup-ot a FunRace topikjában megtaláljátok!
-
JoinR
őstag
válasz
#70869248 #4168 üzenetére
Olyan sokszor van, hogy kijáraton nem optimális fordulatszámtartományra érkezik van a kocsi pl. egy hosszú áttétel miatt, de ha ez a ford.szám annyira kicsi, hogy megéri utólag visszaváltani, akkor már kanyar előtt meg kellett volna tenni akár nagyobb lassítás árán is, legyen akármilyen ív vagy dőlés, hiszen valszeg ott kevesebb időt veszít, mint kigyorsításon a visszaváltással. Még az is lehet, hogy az elméleti és a gyakorlati ideális ív különböző lesz emiatt, van ilyen.
A valóságban versenypályán menni meg eleve rizikós, nem nagyon találkoztam még olyannal, aki ne mert volna visszaváltani azért, hogy gyorsabb legyen
Ettől függetlenül egyetértek, vannak a szimben olyan helyzetek, amikor a valóságban nem váltana vissza az ember, és szerintem is jó lenne egy kuplungos mezőny -
#70869248
törölt tag
A pedálom load cell-s.
Átgurulni egy kanyaron meg nem választás kérdése, amúgy sem minden esetben engedhető meg hogy megszakítsd a hajtásláncot, mert rögtön tapadásvesztés lesz a vége, ott egyenletes motorfék többet ér mint hogy kigyorsra már ideális fokozatban legyen az autó. általában kanyaríven mélyen fékezés, kifelé dőlő kanyar necces.
A valóságban nem rizikózol be egy rossz váltást, mert nagy rá a sansz hogy megforgat, vagy leesel az ívről, vagy ledadog a motor..stb.
a szimes minden kanyart élen próbál teljesíteni, ezért lehet néha olyan visszaváltásokat hallani amit kár megcsinálni nyersz vele 2 tizedet, de az meg azért suta.
De ez már messze vezet, nem ez a lényeg, a lényeg hogy kuplungos autót kuplunggal váltsunk, és ezzel a technikával gyorsuljunk...szenzációs lenne egy ilyen mezőny. -
-
JoinR
őstag
válasz
#70869248 #4165 üzenetére
Ha kanyar után kell visszaváltanod, az tényleg sutaság
De arról nem a technika vagy a heel'n'toe tehet, hanem a gyakorlás hiánya...inkább forogjon le kanyar előtt 1 mp-ig, minthogy kigyorsításon kelljen visszaváltani.
Nem sok játék kezeli jól a h&t-t, bár a Ruf Yellowbird-öt ahogy próbálgattam, elég érzékeny volt rá, ha nem voltam elég precíz, felvillant a váltó, hogy nem tett jót neki a műveletsorom
Amúgy játékpedál és játékpedál között van különbség, már egy load cell is sokat segíthet, persze egy hidraulikus mod az igazi...ott már nincs ilyen probléma, hogy felengeded fél centit. -
#70869248
törölt tag
válasz
KaraDani #4158 üzenetére
Nem akarok ellentmondani az elöző hozszólásomnak, igen is kuplunggal kell elváltani a sebességeket, ha olyan az autó, ....és ha sután jön ki akkor bizony be kell vállalni hogy csak a kanyar után fogod tudni visszatenni, vagy jóval korábban kell visszaváltani és bizony nem szimes kihegyezettséggel fogsz minden kanyarból kihozni a legtöbbet...az életben az vigasztal ilyenkor hogy nincs ember aki ezzel az autóval másként csinálná, néha át kell gurulni egy kanyaron és csak utána lehet visszatenni...érzed hogy benne maradt vagy fél másodperc ebben a kanyarban, de az áttételek így adják ki...le kell nyelni, még így is gyorsabb vagy mint ha ehhez a kanyarhoz tolod az áttételt, de a pálya más lényeges pontján többet buksz ez miatt.
...
Nem minden H&T az aminek látszik, Nem megyek az iRacing-l, régebben mentem bár nem saját előfizu alatt, de azóta megszűnt ez a lehetőségem.
biztos van ember aki ténylegesen jól csinálja és gyors is, de én kétlem.
A valódi fék taposásánál mikor mellényomod gázt visszaváltásnál nem változik akkorát a fék...a játékpedálnál fél centi emelés a féken már túl sok fékvesztéssel jár, és blippelni meg úgy kell hogy ha nem sikerül akkor a bal láb már érzésből úgy engedi rá a motorféket...mindehhez az kell hogy a szim hasonlóan a valós körülményekhez, rögtön megtoroljon minden hibát. ...és akkor itt is rákényszerülnél hogy minden H&T tökéletes legyen, vagy ha nem az akkor azok történjenek amiknek kell.
Sok videót láttam már szimes H&T-ra de azoknak a nagy része a valós videókhoz hasonló rugdosás volt a pedálokon, de a valóságban a H&T technika azért fejlődött ki, mert úgy gyorsabb tudott lenni a versenyző...a szimeknél ez extreme feeling.DE a valós autónál nincs más alternatíva(!), ezért bátorítok mindenkit a kuplunghasználatra, mert még ha nem is tökéletes, akkor is közelebb áll a szimuláláshoz mint ha eltologatod kuplung nélkül.
szerk:
Nekem mikor megnézte a körömet egy versenyszerelő annyit mondott, a lényegi részt kiemelve, hogy vagy keressek szponzort, vagy változtassak a vezetési stíluson mert saját pénzből nem fogom bírni, hiába volt jó a köridő a technikát nem lehet megerőszakolni, úgy kell gyorsan menni hogy a technikának is jó legyen, ha bizonyos dolgok túlmelegednek, akkor le kell lassulni...tehát vagy megyek ezzel a technikával négy kört gyorsan, és két kört lassan, vagy jobban csinálom az egészet...de nem gyorsabban. -
proof88
addikt
válasz
proof88 #4159 üzenetére
Rögtön bele is futottam egy problémába. Ki akartam kapcsolni a gépet, hogy lássa a kormányt (hosszú történet). De a Steam-et nem tudtam bezárni, mert szerinte még fut az AC. Feladatkezelőben semmilyen AC-re utaló folyamatot nem találtam. Elindítani sem tudtam már, mert Steam szerint fut. Úgyhogy nálam is jelentkezett ez a probléma, pedig az én gépemen olyan szűz a játék, hogy éjjel töltötte le a Steam és ma délelőtt indítottam el először.
Szóval regeltem assettocorsa.net-re. Ott van egy csomó topik hasonló gonddal. Mindet megnéztem, de nem jó. Viszont délelőtt 2x indítottam el a játékot, tehát a gond csak másodjára jelentkezett ezek szerint. -
proof88
addikt
Nna most végre én is kipróbálom. Délelőtt már megnéztem a menüjét.
-
KaraDani
addikt
válasz
#70869248 #4150 üzenetére
Tokeletesen egyetertek azzal hogy menjen normalisan az ember, de miert kell ebbol hogy az kovetkezzen hogy kulonbseg lesz? Ennyire el van cseszve AC ilyen teren, hogy gyorsab fulekkel? Itt nincs fix valtasi ido szimulvalva a H valtos autoknal fulekkel vagy mi? (nenm probaltam H-s autot soha nem H val AC-ban azert nem tudom)
IR-ben Sinka Dani ugyanugy agyonvert mindenkit H&T-zva, en se voltam lassabb magamhoz kepest amikor atalltam, sot. -
válasz
neilszab #4155 üzenetére
Próbálta már valaki, itthoni alien mindkettőt? Mert szerintem az F40 lényegesen jobb (fun race-re ez mindegy, nem azért mondom), legalábbis ha én vezetem őket, másodperces különbségek vannak - és igen, feltekerem a turbót.
De ez nem mérvadó, nemzetközi listákon meg még nem láttam komolyan vehető pofákat időt menni a Ruffal. -
neilszab
őstag
RUF CTR Yellowbird vs Ferrari F40 FunRace!!
A versenyek péntek és szombat este ~20:00 körül kezdődnek, a részvétel nyílt, de mindenkitől elvárjuk a fair és korrekt hozzáállást a pályán és a versenytársak tiszteletét!
Bővebb infók itt, gyertek!
-
Az nem baj, ha valaki köridőre gyúr, viszont én is agyrákot kapok attól, ha úgy veri a mellét, hogy közben igazából nem - csak - skillből megy jól, hanem mindenféle valóságtól elrugaszkodott beállítással (pl. váltófülekkel H helyett, miközben G27-tel nyomja - van ilyen sajnos). Ez most nem célzás senkire és semmire, csak örülök, hogy más is így gondolkodik e téren, azért jegyeztem meg.
Nyilván sose lehet igazságot tenni, hiszen valakinek eleve nincs H váltója és kuplungja, így hát ha akarna se tudna másképp vezetni. Pl. rFactorban lehetett olyan modokkal találkozni, ahol az ilyen használat lassítva volt fix váltási sebességgel, miközben a H váltózás megkövetelte a rendes kuplungolást (megoldható, bár igazából tudtommal AC-ben is így van, hiszen van rendes váltómodell, a füles váltást meg lassítják, nem? sose próbáltam úgy...), de akkor meg az volt a nyíkás tárgya, hogy jaj a H váltós emiatt gyorsabb egyenesben, mert ha jól csinálja, gyorsabban tud váltani, ami igaz, csak ugye féktávon három pedált kellett használnia, ott meg már lassabb volt... -
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
Sub-ZeRo #4147 üzenetére
sirály
Ahhoz hogy meg tudjuk ítélni milyen a köridő, ahhoz pl. tudni kell hogy vezetsz. Óriási különbség van akár már egy normál 5km-s pályán, ha kuplungolva váltasz lefele is,...vagy csak tologatod a váltót.
Egy E30 normális vezetés mellett, azaz minden váltás elkuplungolva, minden visszaváltás kuplungolva, egy sincs elspórolva! Jóval nagyobb élmény mint a köridőket döntögetni.
Senkinek sem tanácsolom hogy a köridő fontosabb legyen mint a vezetési stílus, ha van kuplungpedálod, és H váltód, akkor már csak azokkal lehetsz versenyben akik szintén így vezetnek, a tologatós kétpedálos arcokkal nem.
Vannak autók amiben felesleges a kuplung, mivel a valóságban is kétpedálos technika. De kis utánajárással meg lehet tudni melyik milyen.
De legyél rátarti erre, ne csábulj el a köridők felé..a szim hiába jó szim, ha maga a szimes arcade.
pályavágások, idióta moddok, pocsék vezetési stílusok születnek a köridőkből felszínes hajszolásából.
Amit nyersz vele az ...ha valóban jól sikerült elsajátítani, akkor egy magányos vezetés (gyak. offline hotlap), teljesítményféltés.
Sajnos nagyon erre ment el minden, nem csak a szimes piacon, sikerélményt kell árulni, nem kűzdelmet.
Az autókezelés zseniális az AC-ban, ekkora kínálat mellett persze nem mind, de nagyon jó az arány, és hajtástól függetlenül, előlhajtásban is jó, hátulhajtásban is jó.
Az autókezelés online bizalom kérdése, ha kiteszed a pedál app-t akkor azért látod mások vezetési stílusát, de pl. replay-ben nem
Tehát ez a Nurgburgring-s idő lehet jó, és rossz is. Attól függ hogy használod az autót. -
Joshi
titán
válasz
Sub-ZeRo #4147 üzenetére
AC fórumon azt írják, hogy ha valami nem kerek, érdemes megpróbálni kitörölni a documents and settingsből az AC mappáját és elölről kezdeni minden beállítást
Lehet hogy nem kellett volna újra rakni az egész játékot, ha legközelebb hasonló gondod lesz elég csak a fentieket végig csinálni. -
winfier
senior tag
válasz
Sub-ZeRo #4147 üzenetére
Szerintem elsőre nem rossz, miden képen sok gyakorlás kell és szokni a játékot. Gyorsan kíváncsiságból nyomtan 3 kört. A harmadik kör az 1.47:921 lett. Teljesen gyári beállításokkal, összes létező segítség kikapcsolva. Nekem csak egy MOMO-m van, így a rendes H váltós manuális váltás kimaradt.
-
Újra raktam a játékot tegnap és ma arra fogadott a játék, hogy megy a manuális váltás. Nem értem miért. Na mindegy.
Nurburgring short-on a BMW 1M-el 1:50, 1:51-es idő milyen? Gyári beállítással van a kocsi és csak az ABS van factory-n.
-
Köszi srácok, holnap megnézem amiket mondtok, mára már elfogyott a türelem. Addig is köszönöm!
-
hermanyi
addikt
Nem bunkóztalak .
Egyenlőre úgy néz ki a játékban van a szarság ,mert letöröltem újraraktam az egészet és most megy .Pedig ugyanúgy van beállítva most is ahogy volt .
Amúgy nem csak kettőnknek van ilyen problémája van egy pár hozászolás ezzel kapcsolatban egyéb fórumokon.Amúgy nekem nem nagyon számított ,mert nem sokat megyek olyan autóval ami H váltós, csak mivel Sub-ZeRo megjegyezte írtam én is ,hogy nekem sem működött E30 al ami ugye elvileg annak kellene lennie .
-
#70869248
törölt tag
válasz
Sub-ZeRo #4140 üzenetére
App-t úgy teszel ki hogy az egeret kiviszed a képernyő bal szélére, és a kibújó panel ikonjaira kattintva aktíválod-deaktiválod
rakj ki egy olyan app-t ahol látod a sebességváltó helyzetét, addig rákeresek az ilyen problémára, mert több ismerősöm is van aki H váltóval használja, de nem tudok ilyen problémáról, viszont az is igaz, hogy már nagyon régen használják, lehet régebben felmerült ilyesmi.
Az App-k közül amit így ismerkedésképpen ki kellene rakni, az a: pedál, a sebességváltó, és az elektronika kijelzése.
A pedál nem fontos, de most hogy probléma van, jó ha csekkolod...elképzelhető hogy állandó kuplung,..vagy mittomén, bármi anomália van ott látod.
A sebességváltó helyzetének kijelzése nyilván azért kell, hogy egyáltalán beteszi-e sebességbe.
Az elektronika meg csak...abs-kipörgásgátló-drs-edl ezek látszanak.ha a pedálok jól működnek, és sebességbe is berakja, akkor a kuplung felengedésére el kell induljon.
Nekem sajnos csak szekvenciális botváltóm van, és nem is vagyok otthon (rokonlátogató)...de addig olvasgatok hátha.. -
válasz
Sub-ZeRo #4140 üzenetére
Ha a hosszabbítóval megy a többi játék normálisan, akkor nyilván nem az a baj, mert akkor semmi más se menne normálisan. Nekem is G25-öm van, de nem csinált ilyet soha. Végignyomkodtam még tavaly ilyenkor a kalibrálást kezdésnél és azóta megy.
AC fórumon azt írják, hogy ha valami nem kerek, érdemes megpróbálni kitörölni a documents and settingsből az AC mappáját és elölről kezdeni minden beállítást (nem kell minden szarságért újratelepíteni a játékot, ez kicsit gyorsabb). Egy integrity checket is rá lehet esetleg előtte/utána engedni.Btw egyéb gombok működnek a váltóházon amikor már a játékban vagy?
-
Joshi
titán
válasz
Sub-ZeRo #4140 üzenetére
Nem tudom de nekem valahogy úgy tűnik hogy user error lesz, sajnos látatlanba nem nagyon tudok többet segíteni. Nekem is G25 van de nekem van külön egy TH8-as váltóm én azt használom nem a G25 váltóját.
Szerintem az újratelepítés lehet hogy segítene azt még próbáld meg, ill a hosszabbító kábelt iktasd ki próbaképpen. Fontos hogy minden zavaró tényezőt kizárj különben nehéz lesz megtalálni a probléma forrását. -
Dehogynem. Minden játékban hibátlanul működik a kormány, legyen az bármilyen autós, kamionos és a 7000 Ft-os játékban meg minden klappol, kivéve a manuális váltás H váltóval, egy E30-as BMW-nél... Azt ne mondjátok, hogy gyárilag nem H váltóval jött ki, mert nem szekvenciálissal jött ki...
50 percet "játszottam" a steam szerint, de az csak annyi volt, hogy a manuális váltót életre leheljem...
Hát kapják be a készítők... De amit olvastam a steamen is a dolgokat, ott is vannak ilyen gondok embereknél... És akkor nálam van a hiba, nem a játékban. Hát persze, akkor a többi játékban sem múködnének a dolgok, de mennek hibátlanul.
Bántam már hogy megvettem.. Na de mindegy. Off vége....Hosszabítót használok, de nem nagy. Kétlem hogy az lenne a baj... Amúgy igen, felbőg a motor, de az autóban nem látom a sebességet. A beállításoknál minden látszik, ha megnyomom a gombokat, vagy a kormányt elfordítom. Az autóbam meg a minden megy, kivéve a kuplung + első sebesség, vagy bármelyik...
Profile-ban is jó a kormány, meg a race07 után indítottam el a játékot. Restart is volt a játéknak.Nem a C:\-n van a steam mappa alapból.
-
Joshi
titán
válasz
Sub-ZeRo #4134 üzenetére
Ne add fel ilyen könnyen.
A gázadás működik felbőg a motor? A sebességek működnek, vagyis ha beteszed 1-be v 3-ba láthatóan azt mutatja? USB hosszabbító kábelt használsz? Ha igen akkor próbáld meg anélkül. Ami még fontos lehet hogy már azelőtt csatlakoztasd a kormányt mielőtt elindítod a játékot, és még a Win asztalon teszteld le a Logitech profilerben a biztos működést. A Logitech 5.10-es gaming driver kell.
Ha semmi nem használ de más játékokban hibátlanul működik a kormány+pedál+váltó akkor szedd le az Assetto-t és rakd újra tiszta telepítéssel lehetőleg ne a C:\ meghajtóra.
-
Igy vannak beallitva es meg sem moccan az auto. e30-as es semmi. szoval nem tudom mi a baj. marad a race07... az legalabb mukodik.
-
Joshi
titán
(#4124) Sub-ZeRo, (#4129) hermanyi Csak azokkal az autókkal lehet H váltóval váltani amik a valóságban is H váltósak, kezdésnek a BMW E30-at ajánlom nagyon élvezetes menni vele. A beállításokban minden egyes sebességet állíts be külön az alábbi képen.
Az alábbi képen is állítsátok be a dolgokat, rákattintasz és lenyomod a megfelelő pedált.
-
Üdv!
Ma megvettem ezt a gyönyürűséget. Egy bajom van vele. Manuálisan nem tudok váltani H váltó beállítással.
A kormány G25, amit felismert, be is állítottam, a játékon belül, minden működik. Kuplung, váltó, gáz, stb. Mindent látok, hogy működik, ha megnyomom. Hot lapot szeretnék menni, kicsit szokni a fizikát, és ha nem autováltón van, akkor hiába nyomom a kuplung 1-et, nem történik semmi. Üresben a váltó. Ha átrakom a autóra váltót, egyből mozdul az autó.
A beállításokban, van olyan, a váltónál, hogy separate vagy mi. Hiába kapcsolom, akkor sem mozdul az autó.A race07, formula truck, a 2013-as verziója, a dirtök, az RBR, az ETS2 játékokban simán beállítom a kormányt meg a trackir 5-öt megy. Itt meg meg sem mozdul a kocsi...
Valakinek ötlet, vagy vettem egy frankó játékot amiben nem tudok manuálisan váltani H váltóval?!
Windows 7 64 bit, ultimate, G25-höz, Track ir5-höz a szoftverek fent vannak. Minden más játékban megy mindkettő. Ebben a H váltó nem. Láttam steam-en hogy másnak is van ilyene baja de azokon a megoldáson már túl vagyok. YT-n is néztem videót, akkor sem mozdul meg a kocsi ha beállítom, ahogy mutatják.
A g25 az alaplapi usb2-re van rákötve, nem külön PCI-os kártyára.Ötlet? Vagy marad a race07?
-
Kephamos
addikt
Valami kerékhőmérséklet figyelő app létezik?
-
kovi166
tag
A Seat ban hogy lehet ülés magasságot állitani mert nem látok ki?
-
Kommy
veterán
Meg is jött a frissítés:
1.0.1
- Ruf CTR Yellowbird added
- Added /client_list and /kick_id server admin commands to ban drivers with international character names
- Fixed caret blinking period for text input boxes
- Disabled OculusVR demo mode
- Now blurred wheel objects work properly on car lods
- Added support for brake lights dimmed when car lights is on
- Server now correctly answer to launcher in LAN mode -
Kommy
veterán
Lassan jön a ruf yellowbird mivel összesen 10 szerver megy csak és nem lehet újat indítani, mivel más verzióra hivatkozva nem engedi regisztrálni a lobbiba.
Remélem hamar kijön a frissítés és ez érinteni fogja a multiplayert is.
-
Kephamos
addikt
Megvettem. Elég menő.
M3 GT2-vel Nürburgringen köröztem kicsit, na meg a turbo Lotust próbáltam. Elég eszeveszett.
-
proof88
addikt
-
Joshi
titán
válasz
HyP3b0y #4101 üzenetére
Erre az a legjobb megoldás ha egy általad kedvelt és kezelhető autóval begyakorlod a pályát, nem kell 1000 kört menni mert ha tetszik egy pálya akkor már 15-20 kör után meg fogod jegyezni a kanyarkombinációkat. Anno még a race07-el így gyakoroltam be az éppen aktuális pályát. Az űridőhöz viszont kell az 1000 kör főleg ha nem vagy egy Michelisz Norbi.
-
HyP3b0y
senior tag
válasz
#70869248 #4096 üzenetére
Én úgy általában csak a minimapot hiányolom az össze add-on tracknél, mert én nem ismerem úgy a pályát mint a tenyerem, már pedig szerintem akkor lehet jót menni ha megszokásból, vaktában ismeri az ember a pályát. Segítene a minimap, de sokan hiába csinálnak hozzá, nem illesztik és használhatatlan is.
Amúgy én is végigcsaptam gyorsan az SLS GT3-mal, így utólag nem teljesen illik oda
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra Dual sim 512GB
- BONTATLAN! Sapphire RX9070 / Asus TUF RX9070 Videokártya! BeszámítOK
- Apple MacBook Air 15" M3 Chip 16GB 256GB - éjfekete - bontatlan új - 3 év garancia
- I5-4460/GTX 1650 OC/16GB RAM/500 GB SSD
- MacBook Pro 16" 2019 i7-9750H 2.6GHz 32/500GB RADEON PRO 5300M, ÚJ,GYÁRI AKKU, Üzletből, 27% ÁFÁS ár
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest