Új hozzászólás Aktív témák
-
Joshi
titán
válasz Sub-ZeRo #4134 üzenetére
Ne add fel ilyen könnyen. A gázadás működik felbőg a motor? A sebességek működnek, vagyis ha beteszed 1-be v 3-ba láthatóan azt mutatja? USB hosszabbító kábelt használsz? Ha igen akkor próbáld meg anélkül. Ami még fontos lehet hogy már azelőtt csatlakoztasd a kormányt mielőtt elindítod a játékot, és még a Win asztalon teszteld le a Logitech profilerben a biztos működést. A Logitech 5.10-es gaming driver kell.
Ha semmi nem használ de más játékokban hibátlanul működik a kormány+pedál+váltó akkor szedd le az Assetto-t és rakd újra tiszta telepítéssel lehetőleg ne a C:\ meghajtóra.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz Sub-ZeRo #4140 üzenetére
Nem tudom de nekem valahogy úgy tűnik hogy user error lesz, sajnos látatlanba nem nagyon tudok többet segíteni. Nekem is G25 van de nekem van külön egy TH8-as váltóm én azt használom nem a G25 váltóját.
Szerintem az újratelepítés lehet hogy segítene azt még próbáld meg, ill a hosszabbító kábelt iktasd ki próbaképpen. Fontos hogy minden zavaró tényezőt kizárj különben nehéz lesz megtalálni a probléma forrását. -
N€T0X|N
őstag
válasz Sub-ZeRo #4140 üzenetére
Ha a hosszabbítóval megy a többi játék normálisan, akkor nyilván nem az a baj, mert akkor semmi más se menne normálisan. Nekem is G25-öm van, de nem csinált ilyet soha. Végignyomkodtam még tavaly ilyenkor a kalibrálást kezdésnél és azóta megy.
AC fórumon azt írják, hogy ha valami nem kerek, érdemes megpróbálni kitörölni a documents and settingsből az AC mappáját és elölről kezdeni minden beállítást (nem kell minden szarságért újratelepíteni a játékot, ez kicsit gyorsabb). Egy integrity checket is rá lehet esetleg előtte/utána engedni.Btw egyéb gombok működnek a váltóházon amikor már a játékban vagy?
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
#70869248
törölt tag
válasz Sub-ZeRo #4140 üzenetére
App-t úgy teszel ki hogy az egeret kiviszed a képernyő bal szélére, és a kibújó panel ikonjaira kattintva aktíválod-deaktiválod
rakj ki egy olyan app-t ahol látod a sebességváltó helyzetét, addig rákeresek az ilyen problémára, mert több ismerősöm is van aki H váltóval használja, de nem tudok ilyen problémáról, viszont az is igaz, hogy már nagyon régen használják, lehet régebben felmerült ilyesmi.
Az App-k közül amit így ismerkedésképpen ki kellene rakni, az a: pedál, a sebességváltó, és az elektronika kijelzése.
A pedál nem fontos, de most hogy probléma van, jó ha csekkolod...elképzelhető hogy állandó kuplung,..vagy mittomén, bármi anomália van ott látod.
A sebességváltó helyzetének kijelzése nyilván azért kell, hogy egyáltalán beteszi-e sebességbe.
Az elektronika meg csak...abs-kipörgásgátló-drs-edl ezek látszanak.ha a pedálok jól működnek, és sebességbe is berakja, akkor a kuplung felengedésére el kell induljon.
Nekem sajnos csak szekvenciális botváltóm van, és nem is vagyok otthon (rokonlátogató)...de addig olvasgatok hátha..[ Szerkesztve ]
-
winfier
senior tag
válasz Sub-ZeRo #4147 üzenetére
Szerintem elsőre nem rossz, miden képen sok gyakorlás kell és szokni a játékot. Gyorsan kíváncsiságból nyomtan 3 kört. A harmadik kör az 1.47:921 lett. Teljesen gyári beállításokkal, összes létező segítség kikapcsolva. Nekem csak egy MOMO-m van, így a rendes H váltós manuális váltás kimaradt.
"Végy egy erős motort, akassz rá négy kereket, és te győzöl!" - Régi szép idők
-
Joshi
titán
válasz Sub-ZeRo #4147 üzenetére
AC fórumon azt írják, hogy ha valami nem kerek, érdemes megpróbálni kitörölni a documents and settingsből az AC mappáját és elölről kezdeni minden beállítást
Lehet hogy nem kellett volna újra rakni az egész játékot, ha legközelebb hasonló gondod lesz elég csak a fentieket végig csinálni. -
#70869248
törölt tag
válasz Sub-ZeRo #4147 üzenetére
sirály
Ahhoz hogy meg tudjuk ítélni milyen a köridő, ahhoz pl. tudni kell hogy vezetsz. Óriási különbség van akár már egy normál 5km-s pályán, ha kuplungolva váltasz lefele is,...vagy csak tologatod a váltót.
Egy E30 normális vezetés mellett, azaz minden váltás elkuplungolva, minden visszaváltás kuplungolva, egy sincs elspórolva! Jóval nagyobb élmény mint a köridőket döntögetni.
Senkinek sem tanácsolom hogy a köridő fontosabb legyen mint a vezetési stílus, ha van kuplungpedálod, és H váltód, akkor már csak azokkal lehetsz versenyben akik szintén így vezetnek, a tologatós kétpedálos arcokkal nem.
Vannak autók amiben felesleges a kuplung, mivel a valóságban is kétpedálos technika. De kis utánajárással meg lehet tudni melyik milyen.
De legyél rátarti erre, ne csábulj el a köridők felé..a szim hiába jó szim, ha maga a szimes arcade.
pályavágások, idióta moddok, pocsék vezetési stílusok születnek a köridőkből felszínes hajszolásából.
Amit nyersz vele az ...ha valóban jól sikerült elsajátítani, akkor egy magányos vezetés (gyak. offline hotlap), teljesítményféltés.
Sajnos nagyon erre ment el minden, nem csak a szimes piacon, sikerélményt kell árulni, nem kűzdelmet.
Az autókezelés zseniális az AC-ban, ekkora kínálat mellett persze nem mind, de nagyon jó az arány, és hajtástól függetlenül, előlhajtásban is jó, hátulhajtásban is jó.
Az autókezelés online bizalom kérdése, ha kiteszed a pedál app-t akkor azért látod mások vezetési stílusát, de pl. replay-ben nem
Tehát ez a Nurgburgring-s idő lehet jó, és rossz is. Attól függ hogy használod az autót. -
N€T0X|N
őstag
válasz Sub-ZeRo #4147 üzenetére
Érdemes feltenni ennek az app-ját, mert itt sokan vannak, tudod mihez hasonlítani a köreidet, látod a szektorokat, a segítségeket (a pro rankra kapcsolva pedig azt, hogy ki az, aki mindent kikapcsolva ment - ideértve a kocsi beépített elektronikáját is).
Sent from my keyBoard
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Politika
- Hardcore café
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom mobilszolgáltatások
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Külpolitika
- További aktív témák...