Új hozzászólás Aktív témák

  • mave13

    őstag

    válasz Rebelf #98333 üzenetére

    Tudják...

    MM-ben vettem az Air-t, valamikor 08.13-án délután. A gépen meg lehet nézni a garanciát is, ekkor átirányít az Apple honlapjára, ahol minden garanciális infót megtudhatsz. Meg azt is, hogy 90 napon belül történt-e javítás.
    Péntek este még nem volt elérhető a funkció, azt írta, hogy most nem tudja megjeleníteni a garanciás infókat. Szerdán már működött, ki is írta, hogy korlátozott jótállás 2022.08.12-ig, és igénybe vehetek Apple Care-t is (amit viszont itthon csak telefonon lehet intézni, sajna).

    Egyébként, amikor vettem a gépet az MM-ben a dobozon levő vonalkódok közül többet is lecsippantottak, úgyhogy felteszem akkor regisztrálták hogy az adott sorozatszámú gépet eladták. Aznap aktiváltam is, és indult a garancia.

    Pont ez a gond a nem hivatalos partnerekkel... hogy az Apple csak azt regisztrálja, amikor a hivatalos körből kikerül a gép, tehát sufni GSM számlára megveszi (jó esetben). Onnantól a gép elveszik, mert feléd a GSM bolt jó esetben is csak egy általában TAM-os számlát állít ki, regisztrációról szó sincs.
    Közben a garancia meg lehet, hogy a ki sem csomagolt termékre is már régen ketyeg az Apple szerint.

    De, javítsatok ki, ha valamit rosszul tudok, ez a fajta ügyintézés, és termékkövetés nekem is új.

    Icewolf || kósza ||

Új hozzászólás Aktív témák