Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Silenzio
addikt
válasz beyruth82 #18 üzenetére
Javaslom a Logout-os cikkemből ennek az oldalnak a tanulmányozgatását. Elképesztő, mit hoztak ki 20 éve a Resident Evil lore-ban. Személyiséggel bíró, a játékot önmagától is befejező, vagy éppen téged gátló MI-k, betörhető ajtók, a szokottnál jóval interaktívabb környezet, intuitív tárgycserebere. Jó cuccokat csinál anak a Bunker készítői, de ráférne végre egy valódi vérfrissítés erre a műfajra, mert az indie-k és a nagy sorozatok is csak polírozzák a régi mechanikákat.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz beyruth82 #14 üzenetére
"Ez a fajta logikátlanság szinte minden játéknál megvan stílustól függetlenül (miért nem lehet szétlőni a zárat, miért nem lehet átmászni bizonyos akadályokon, stb)"
Aha, Red Faction-sorozat, Just Cause-sorozat, Prototype, Teardown, hogy csak a nevesebbeket említsem.
A Resident Evilben meg a 4-től kezdve szét lehetett lőni lakatokat, sőt bizonyos ajtókat is. Ez tipikusan a kaland-horrorokra, puzzle játékokra és túlélőhorrorokra jellemző. A RE4 remake a tekintetben inkongruens, hogy MINDEN rombolható elképesztő részletességgel és fizikával, kivéve, ahol direkt nem mehetsz tovább, mert puzzle.https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Ki bizony, csak épp hibákat generál. A játék szemlátomást fps alapon időzít. Írják a kommentelők, ha pl. 144 fps-re lövöd be, már nem tudsz bemenni a szellőzőkbe.
Más bajom is van a játékkal. Nálam mindig balkézben van az egér, WASD helyett nyilakkal irányítok. Itt ha átállítom nyilakra, kettesével ugrik a számkódos lakatoknál, lehetetlenné téve a végigjátszást. Ezek a hibák az engine részei.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest