Hirdetés
-
GAMEPOD
Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed olvasd el a Témaösszefoglalót, a Téma tudnivalókat vagy használd a keresőt.
Az esetek nagy többségében megtalálható a válasz!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fortum
tag
Sziasztok !
Egy hete vettem egy XFX RX480 BE 8GB-os kártyát. Kezdő vagyok és most kezdek csak játszani,de érdekelne a kártya viselkedése alap szinten.
Pl: hőmérséklet? Meddig van biztonságban a kártya ? A gépházam Zalman Z11 Plus nagyon jó hűtéssel,de azért ultrán játszva mindennel néha félek,mert sose volt ilyen komoly kártyám.
A 74° Far Cry4-nél ultrán mennyire számít vészesnek? (ilyenkor is csak nagyon langyos levegő távozik a gépemből.)
Szóval a kérdésem,hogy milyen módon tudom játék közben néha csekkolni a VGA tulajdonságait.
Esetleg hogyan tudok egy elemzést készíteni a játékról?GPU-z-t letöltöttem de használni még nem igazán tudom. A játék közben hogy tudom megnézni ? Mindig lépjek ki ?
+1 kérdés: a legújabb driverben,hol kell beállítani,hogy mutassa az FPS-t játék közben.
Előre is köszi a válaszokat !
Új hozzászólás Aktív témák
● Hozzászólás előtt olvasd el!
- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Idővel bárkinek lehet saját Waymo robottaxija
- Politika
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- Intel ARC A770 16GB GDDR6 / Cooler Master 600W Elite V3
- Országos! KÉSZPÉNZES - UTALÁSOS VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS! Korrekt áron! NVIDIA!
- ÁRGARANCIA! Beszámítás, 27% áfa, 5db Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről BOMBA ÁRON!
- 3DB gyönyörű EVGA GTX260-275-285 Eladó !!
- Retró És kuriózum AGP kártyák Eladók !!!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52