Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Integrale #5648 üzenetére
Szvsz nem éri meg felújítani az 1.9 TTID (az olasz nevét nem tudom) turbóját; 140 ezer Ft-ért vatta új biturbót kapsz hozzá [link].
Tavaly sokat foglalkoztam a kérdéssel: a motor bivaly; viszont a szívósort cserélni kell, vagy kibelezni; a DPF szinte mindegyikben (Saab) korán elhalálozik. 190 ezer valósnak tűnő km-rel vettem az autót, már kiütött DPF-fel, nagyon csúnyán kormolt, nem jártam utána az okának, vagy a turbó vagy az injektorok fáradtak meg, ettől függetlenül az autó nagyon jól ment.
Volt régebben csippelt 1.9 CDTI-m - 150-ről ~200 le / 430 Nm - az is baromira ment, és mivel sokkal elterjedtebb, így alkatrész, szaktudás jobban van hozzá. A TT nagy előnye, hogy 1500 rpm-től tol, a sima 2000 alatt teljesen halott. Opeles szerelő szerint a 160 lovas Opel 2.0 CDTI megoldásai nagyon hasonlóak az 1.9 TTID-éhez; a Fiat verziókat nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- EAFC 25
- AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
- World of Tanks - MMO
- Tőzsde és gazdaság
- Apple notebookok
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- EA Sports WRC '23
- Formula-1
- További aktív témák...
- Alig használt Tchibo Cafissimo kapszulás kávégép eladó
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen