Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • focvis

    veterán

    válasz Integrale #5648 üzenetére

    Szvsz nem éri meg felújítani az 1.9 TTID (az olasz nevét nem tudom) turbóját; 140 ezer Ft-ért vatta új biturbót kapsz hozzá [link].

    Tavaly sokat foglalkoztam a kérdéssel: a motor bivaly; viszont a szívósort cserélni kell, vagy kibelezni; a DPF szinte mindegyikben (Saab) korán elhalálozik. 190 ezer valósnak tűnő km-rel vettem az autót, már kiütött DPF-fel, nagyon csúnyán kormolt, nem jártam utána az okának, vagy a turbó vagy az injektorok fáradtak meg, ettől függetlenül az autó nagyon jól ment.

    Volt régebben csippelt 1.9 CDTI-m - 150-ről ~200 le / 430 Nm - az is baromira ment, és mivel sokkal elterjedtebb, így alkatrész, szaktudás jobban van hozzá. A TT nagy előnye, hogy 1500 rpm-től tol, a sima 2000 alatt teljesen halott. Opeles szerelő szerint a 160 lovas Opel 2.0 CDTI megoldásai nagyon hasonlóak az 1.9 TTID-éhez; a Fiat verziókat nem tudom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák