Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
140-ert nem rossz szerintem, bar en ettol fuggetlenul is a 2.0-at valasztanam.
Opelben csak a 2.0-bol volt biturbo, az alap ugyan a 2.0 mJet, csak az Opel varialt a hengerfejen (a szimpla turbosnal is), a 2.0 mJet pedig egy felfrissitett 1.9.
A 2 literes 1750-nel adja le a 360 Nm-t (165 loeros verzio)."Bad reklám is reklám too"
-
CalibRasta
tag
140eFt-ért ritka jónak gondolom az árat. Ami tényleg nem vészes. Azért az 1.9tt 190pacija azért csak többet ad 25Le-vel és 60Nm-el mint a 2.0Mjet, s gondolom a 1.9tt is lehet húzni ....ha csak tényleg ennyire ki nincs e hegyezve? A pacik nekem valamelyest számítanak, bár nem minden áron, azaz nem a tartósság nagy mértékű rovására. Még ez miatt újra felmerült bennem a 1.8Di-T de az ritka sokat zabál, legalább is amiket találtam és amiket mondtak róla(10,8tól). Bár találtam 2db 8,6l körüli átlagot is ami még érdekesebb lenne, de vhogy nehéz elhinni a dolgot amikor mindenkinek minimum 3literrel többet eszik alapon a kocsi...és abban nincs sok város és ,,versenyzés". Számolgattam a többlet fogyasztással, de irgalmatlan sok pénz hosszabb távon(is). Így mindenképpen az 1,9TT tetszik a számok alapján, ha csak a turbó ad plusz veszélyforrást az még szerintem vállalható.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Filmvilág
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Asztrofotózás
- Autós topik
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autószerelők, autószerelés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen