Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • edeleny

    őstag

    Az új frissítéssel az autó hátulja lett izgágább. Legalább is pár verseny után ez a tapasztalat.
    Olyan lelkes amatőrök a stabilizátor/kipörgésgátlót egyről háromra feltolják orvosorva van a probléma. A profik úgy is e nélkül mennek.

    Szardínia. Nissan, Mazda.
    Kb. 4 másodpercet romlott a leggyorsabb kör, vagy többet. 100 milla Cr-em van, úgy, hogy a nyeremény gyakran a levesbe köt ki, tehát nem a pénzért, a leggyorsabb verseny időért játszom ott.
    2 perc 33 másodpercről majd 25 percre romlott a versenytáv.

    A grafika, háát.
    Hiányolom a vasúti síneket a pályáról, és a csiricsáré versenyautók helyett lehetnének mozdonyok az ellenfelek. Borzasztó lett az új fizikával az AI.
    Külső ivről ne akarj előzni.
    Simán beléd mennek. Nekik meg van programban a verseny ív. Ott ne legyél semmikor.

    Szardíniában, volt, hogy első kör, hatodik hetedik voltam az utolsó előtti kanyarban, megpöckölt, mert hát a belső ivről nem tudtam olyan jól kigyorsítani. Szó szerint az összes utánam jövő belém jött, miközben ott forogtam az ideális íven. Be álltam tök utolsónak! 😪

    Szardínia egyes kanyar.
    Van amelyik gyorsabban fordul mint a Mazda.
    Még a fékezési pont előtt megelőztem, de kicsit beljebb. A kanyar csúcsponton kitolt a francba.....

    Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés