Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
senior tag
válasz
GalaHU #10896 üzenetére
Most a jogsikat próbálom aranyra megcsinálni mind minden segítséget kikapcsolva, az első kettő megvan. Utána nem tudom, kipróbálom majd az onlinet, de valahogy nem érzem, hogy szét akarom farmolni magam
Edit: volt olyan verseny, ahol voltak pocsoják, érdekes volt, hogy mennyire megfogja az autót, ez a része tök jól sikerült, de mondjuk annyira még nem győzött meg a játék, hogy szerezzek újra kormányt, meg építsek hozzá egy szimulátor állványt.[ Szerkesztve ]
-
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
undercover #10894 üzenetére
4.600.000
-
bardi
senior tag
válasz
GalaHU #10891 üzenetére
Áh, én azt hittem, hogy ez valami fícsör a kontrolleres embereknek, akkor próbálkozok majd vele. Mivel ugye a TC-t többnyire 1-esre állítva használom, nagyon ritka, hogy jelentősen megcsúsznék, a kávézós menük végigvitele alatt egyszer volt olyan, hogy nem értettem mi történik, lehet valami bug volt, a Gr4-es Genesissel.
-
ProEvoFan
nagyúr
Ford Mark IV Race Car '67 legendary autó megint megvásárolható. Ugye ez az egyik, ami kell a "Three Legendary Cars" trófeához.
-
-
bardi
senior tag
-
bardi
senior tag
válasz
[HUN]NIMROD #10878 üzenetére
Köszönöm, most befejeztem a menüket, szerencsére a végén már nem viccelt meg egyszer sem.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
hitchins #10883 üzenetére
Naja
Amúgy nálam 160 misi már autókban pihen ha már flexelünkÉééééés elővettem a kormányt, egyelőre nem a Tomahawk hanem a circuit experience miatt (mert van 60 milla biztonsági tartalék is, a farm így már nem olyan fontos), és azonnal meg is csináltam Le Mans-t, ami sokáig pihent. Az utolsó szektorban azon belül is a dupla sikánnál 1 másodpercet jelentett.
-
hitchins
őstag
válasz
[HUN]NIMROD #10882 üzenetére
Mindenkinek megvan a maga problemaja.. van akinek nincs eleg zseton a kispolski-ra van, aki meg nem tudja mar hova tenni a penzet.
GT7 real life simulator[ Szerkesztve ]
-
ako001
aktív tag
Igen egy darabig elég lesz
ProEvoFan
Ok,bár egyelőre sok látnivaló nem lesz, mivel az elején, csak végig rongyoltam mindenen, ahogy esett úgy puffant alapon. Most tervezem kijavítgatni a dolgokat.
Ez jo hir,hogy müködik automatával is. Eddig mindig TCS1 et használtam mindenhol, azt ki kell majd kapcsolni ?GalaHU Megvettem azt a Toms suprát,biztos ami biztos
[HUN]NIMROD Nem ad már hozzá semmit, megcsináltam egy licenset goldra,és lepörgött a számláló de nem adta hozzá a végösszeghez :_D
-
lo_jo
senior tag
válasz
ako001 #10874 üzenetére
Gondolom van preorderből a 100k credited, az külön van számolva, olyan, mintha vetted volna a store-ban. Tehát van a pénzért vett credit és van az "ingyen" szerzett. A patch notes-ban is így szerepelt a limit emelése:
- Increased the upper limit of the free in-game Credits from 20,000,000 to 100,000,000 Credits; -
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
ako001 #10874 üzenetére
Amikor 20M volt a határ, akkor is valamivel többnél állt csak meg a számláló. Szinte biztos hogy 100M felett ez a 10653 a megmagyarázhatatlan plusz, mindig ennyi lesz. Csinálj meg így egy 2 körös versenyt, és azt fogod látni hogy ehhez már tényleg nem tud semennyit sem hozzáadni.
bardi: nem lehet, de vannak olyan futamok amikor minden egyes indításnál ugyanaz történik, tehát ha egyszer megtapasztaltuk, akkor arra már lehet építeni taktikát. Persze vannak olyanok is ahol mindig más és más. Az egyetlen amivel ilyenkor lehet kicsit előre figyelni az a felhőradar az MFD-n.
A PP-számításba minden belejátszik, és állítólag az értékek egymásra is hatnak, tehát nem abszolút módon dől el hogy az adott szám optimális-e, hanem az összkép számít. -
bardi
senior tag
Sziasztok, eléggé kezdő vagyok GT játékokkal, szóval lehet hülye kérdéseim lesznek.
Verseny előtt lehet valahogy tudni, hogy milyen lesz az időjárás? Nem látom sehol, de lehet csak kiüti a szemem.
Illetve a PP miért változik, ha állítom a szárnyat? Az valahogy nekem nem annyira logikus. -
edeleny
őstag
válasz
[HUN]NIMROD #10867 üzenetére
Megnéztem! Úgy csinálom!
A gond az, hogy valami beakadt az elméjébe.Amikor megvettem az autót, nem tudtam mitől lezs PP 1300 -ból PP-600.
Elkezdtem állítani, és ki-ki léptem a váltó menüből, a háromszöggel mentettem, és szépen látszott, hogy jön le a PP.
Most bármit csinálok 1: kilépek, és mentek a háromszöggel, vissza megyek, és az eredeti váltó áttétel van. 2: kilépek, mentek, vissza megyek, a váltó áttétel a beállított, de a PP még nőtt is kicsit!A váltó állítás után nem aktív, pirosan villogó háromszog a bal felső sarokba. Szürke, mint ha semmit sem csinlta, volna.
Holnaptól meló, leghamarabb csütörtök délelőtt tudok ránézni.
-
válasz
Ghostface #10866 üzenetére
Én is bejelöltek, ahogy többeket is innen, Doughnut_Joe lennék.
Én jelenleg a Barcelonai circuit experiencével kinlódok, bár már csak 3 tizedre vagyok a teljes körös aranytól. Legutóbb a Laguna seca-val izzadtam ennyit.
Ha már itt tartunk, szerintem a GT3-as Viper sokkal kezelhetőbb, mint a Huracan.
-
Ghostface
senior tag
Sziasztok!
Ha gondoljátok vegyetek fel barátlistára: Nifty_Ghostface
Épp a licenseket csinálom, és megnézném ki milyen időeredményeket tudott elérni. Már csak az S10 van hátra hogy minden arany legyen ott is közel járok már (2:26:402), de több mint egy hete nem akar összejönni...
Utána szeretném majd a Circuit Experience-eket is csinálni, meg a missionöket, aztán ott is jó lenne látni, ki mit tudott kihozni ezekből.
Köszi! -
edeleny
őstag
Segítséget szeretnék kérni!
Tegnap megvettem a Tomahawkot. A videó alapján beállítottam. (kellett vele játszani), mentem is pár kört.
Reggel is futottam egy versenyt. majd gondoltam kipróbálom más pályákon is.
Monza. Nem enged be PP1230.
És azóta bárhol bármit állítok ez nem változik. Kivettem a váltót, vissza tettem Full-ba újra kalibráltam, még csak több a PP semmivel sem kevesebb.Mit rontok el?
Utóirat:
Hogy lehet ezzel 1 perc 10 körüli időt menni?1 perc 30 de az.......
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz
Black&White #10860 üzenetére
Az szép. Jól nyomod.
Spa Circuit Experiencet. 2:20.059-el végre arany lett ez is. Örültem hogy a szintemhez képest ennyire jó időt mentem azzal a GR3as Porscheval.[ Szerkesztve ]
-
ProEvoFan
nagyúr
Ma délután kicsit nyomtam a Tokyo Circuit Experiencet.
Ezek jó, technikás pályák, meg egy kicsit szemét is, mert ha kicsit hozzáérsz a falhoz, kezdheted újra. Gold lett mind a három.
A pénz farmolós Tokyo East pálya első két kanyar kombinációja nagyon cseles. Azzal szívtam a legtöbbet. -
Sordoran
addikt
-
ProEvoFan
nagyúr
Invitation-al kapcsolatban kérdeznék.
Ha lejár az autó invitation-ja, akkor onnantól nem tudom megvásárolni amíg újra nem kapok rá meghívást?
Ha ez így van, ennek mi az értelme? -
neo-geo
senior tag
válasz
-Nándesz- #10850 üzenetére
Köszönöm, igyekeztem nem úgy mint a GTS-ben.
Sokszor ki is léptem, és azt nem számolja bele szerintem a statisztikába. Jah, érdekes fordítás a Pole position-re.ProEvoFun: Köszönöm.
Itt hamarabb meglesz neked a platina, mint már egyszer írtam is!
Igen, itt valahogy jobbak, tisztábbak a versenyek, és az ellenfelek is mások mint a GTS-ban voltak.[ Szerkesztve ]
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz
neo-geo #10846 üzenetére
Gratulálok!
Nekem GTSben 5-6 hónap volt a platina, a 91.ig online győzelemhez 4-5 hónap kellett.
A hetedik részben sajnos örököltem a B/S rangomat, de itt nem vagyok még B szintű versenyző.Sőt, nem is leszek az. Még szerencse hogy tetszik a 10. helyért is a harc.[ Szerkesztve ]
-
edeleny
őstag
válasz
ako001 #10845 üzenetére
Egyrészt egy régebbire:
Amikor lemerül a távirányítóban az elem, azt is jó erősen kell nyomni! Nem?Más:
Teljesen láma vagyok, de a videóba nem látom, hogy az 1300 PP-ből hogy csinál 599-t?Igen kicsit furcsa a GT7
Amíg megy a Cafe menu, addig olyan mint ha amatőr szint lenne. Aztán belecsöppensz a profi szintre.
Azt hiszed, hogy tudsz vezetni és jön a valóság.
Egy Aston Martint v12-t vettem. Sokadjára, fejlődgetve, de sikerült vele az első 800-as versenyt megnyerni.
A kör elején hogy állítjátok be a FuelMap-ot? Bal nagyujjal vezetek, és azzal kellene a le-fel gombokkal állítani, de ha kanyar van megy a full szerencsétlenkedés. -
[HUN]NIMROD
senior tag
-
v!ct0y
veterán
válasz
[HUN]NIMROD #10842 üzenetére
Ez melyik "tuning" alapján van beállítva?
-
[HUN]NIMROD
senior tag
6-oson 1:07.339
Ez végre tiszta kör volt, csak az első kanyarban hibáztam egy nagyobbat, szóval így is be lehetne menni 07 alá simán. De azt tényleg érzem, hogy ebben így sokkal-sokkal több már nincs.Peat76: direkt a legkönnyebbre állítottam, hogy amivel lehet, minél gyorsabban végezzek. Aztán olvastam egy olyat valamelyik küldetésről, hogy akkor lehet visszafogni a botok köridejét, ha a legnehezebbre állítjuk. Nem teszteltem, csak követtem a leírást, és sikerült nyerni.
-
Peat76
őstag
Ki milyen nehézségen tolja? Eddig normal-on játszottam, de Suzuka 5 kör GR3 kiverte a biztit...Bár néztem YouTube-on autó és beállítások kérdése...de a Normal is izzasztó..
-
Elims
veterán
válasz
ako001 #10834 üzenetére
👍
Már patika!! :-) 1:09 akárhogy is nézzük 6-on nagyon fasza!!! :-) 👍A porsche ára biztos nem került levonásra,szerintem úgy vette mintha nem is vettem volna meg. :-(
Pedig jó lenne az a kocsi most.. a spa-s pálya utolsó negyedét gyakorolhattam volna. :-/
(mondjuk most az pihenőpályán van,pénzt próbálok csinálni ahogy idő engedi.)Nimrod: Szép idő!! :-)) 👍👍👍
De megint nem 6-oson van a fuel map. :-( Lehet látni,hogy jobban húz az autó.. De tényleg szép idő! :-)Hitchins: :-)
-
lo_jo
senior tag
válasz
edeleny #10836 üzenetére
Az, hogy kanyarodsz és benyomod közben, nem törvényszerű. Nem állítottam azon pont semmit és nekem jó így, nem "erőből" kanyarodok, ha nem fordul, akkor fékkel vagy gázzal segítek rá, szituációtól függően. Nálam csak a boost/nitro került L1-re, sokkal könnyebben kezelem így, mint R3-on.
Nagyobb tank nincs, ha 1 kiállást akarsz, akkor van 3 lehetőséged, de BoP versenyen ez igazából csak 2:
- short shift, autótól és tuningtól függ, hogy mennyire, ki kell tapasztalni, de lehet, hogy többet buksz vele, mint amennyit nyersz
- másik autó, esetleg nézz meg pár streamert, hogy milyen taktikával, melyik autóval, milyen fuel map mellett mennek és főleg mikor váltanak, a meta nem véletlenül alakul ki
- szabad tuning mellett: power restrictor, kisebb teljesítmény -> kevesebb üzemanyag használat, de nagy benzintemető egy tuning turbo vagy supercharger is, cserébe sokat ad teljesítményben. Nekem a Le Mans farmolásra használt Gr.4 M4-ben van egy high-rpm turbo, de fuel map 6 és nagyon korai váltás kell, hogy kényelmesen elég legyen a benzin, de még így is bitang erős, szélárnyék nélkül lehet vele az egyenesekben előzni, nem is kell feltétlenül a féktávra várni. -
edeleny
őstag
válasz
hitchins #10817 üzenetére
De hát azzal a joystickval kanyarodok! Jó, hogy nyomom. El kell onnan rakni a lámpát. Ugy is automata. Világítson ha kell ha nem.
Más.
Lehet, valahogy nagyobb tankot tenni az autoba?
DeepForest 10 kör, Supra. 3,maximum ha a Fuel Map 6os,akkor 4 kört bír. A gumik bírnak. Valahogy át kellene tenni 1 kiállasra. -
[HUN]NIMROD
senior tag
"Én biztosan nem. :-)" : Ennek örülök, és tessék íme most meg úgy lett újabb saját rekordom 1:06.520 hogy előzgetni kellett
Sose jön össze egy tiszta kör... Különben én közben mindig nézek/hallgatok valami mást, sosem ide koncentrálok teljesen, ezért átlag 19 perces az összidő. Tele vagyok büntikkel, mondjuk ennek jó része a balfsz botok miatt van. Ezen a mostani FL-on is teljesen meg voltam lepődve amikor vége lett a menetnek.Egy pár héten keresztül minden használt autót megvettem, és most úgy látom, elfogytak? Amiket mostanában bead, már megvannak régebbről.
-
ako001
aktív tag
Most este volt egy köröm, megvolt az 1.09 . 6on, és lehetett volna 16+perc is a menet,de természetesen az utolsó kört elszurtam, annyira, jól akartam menni.+30sec bünti
De egyébként tényleg finomabban lehet igy fékezni, Köszönöm hogy rábeszéltetek:-))
"Se híre,se hamva annak a porsche-nak"
Az komoly. Ilyenkor mi van? Az ára legalább visszakerült? Vagy már tudja a fene? -
Elims
veterán
válasz
ako001 #10820 üzenetére
15-16perc?? :-o Ma csak két menetre volt időm,az első volt összidőben a leggyorsabb,17:24.
17-et nagyon ritkán látok,egy kezemen megtudom számolni hányszor volt 17:xx."Hat pedig még kell."
'hát pedig már nem! :-) 👍Se híre,se hamva annak a porsche-nak. :-(( Szerintem én azt elcsináltam.. :-(
Megvettem (ez 100%),utána rögtön nyithattam egy ticket-et,nem tetszett,kiléptem.Szerintem így lett füst a kocsinak. :-(((
Akkoriban kérdezett rá a ps,hogy a felhőben tárolt mentés (gt7) nem egyezik meg a gépen lévővel (soha nem kérdezett még ilyet),mi legyen,melyiket tarsa meg?Én a gépen lévőt írtam,így a felhőben tároltat felülírta.
Azóta ha a ticket-re akarok rápróbálni,előtte mindig kocsit váltok,azt biztosan megjegyzi.Nimrod: "Tudom, nagyon jó vagyok"
Ennyi! :-))) 👍👍👍👍
"Szóljatok ha már unjátok"
Én biztosan nem. :-)
Undercover: Vedd meg a tomahawk autót,olvass vissza,mindent leírtak.
Utána nyomni kell egy 12 körös versenyt,annyit játsz azzal a kocsival azzal a pályán,amennyit csak bírsz.
Ugyanez vonatkozik Edelenyre is!! ;-) -
ImACeltic
őstag
Csapatjátok a Trail Mountain-en Gr4.-es autókkal? Milyen idővel kvaliztok? Nekem 2:01:482 jött össze kontrollerrel.
-
busman
veterán
Van megint Alfa 155..
-
lo_jo
senior tag
válasz
[HUN]NIMROD #10823 üzenetére
A közösség pletykája volt, hogy kiszedik, a patch notes sem említette, hogy a váltót érintő PP bugot javítanák, csak power restrictorhoz köthetőt. Valószínű, hogy idővel ki fogják javítani, mert ez okozza, hogy sportban csak BoP versenyek vannak. Hasonló PP csökkenést lehet elérni bármelyik autónál, ha hasonlóan elcseszett áttétekkel állítod be, de persze kell a sok lóerő, hogy használható legyen 4-ből az indulás.
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz
[HUN]NIMROD #10823 üzenetére
Szerintem ha kiakarták volna szedni, már megtették volna.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
undercover #10822 üzenetére
Hát a Tomahawk-os pénzfarmolás amit már ki akartak szedni a legutóbbi frissítéssel, de csak még gyorsabb lett.
-
undercover
őstag
válasz
[HUN]NIMROD #10821 üzenetére
Mi ez a verseny amit annyira nyomtok meg egymás idejét döntögetitek?
-
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
[HUN]NIMROD #10799 üzenetére
Megőrülök: teljesen szándékolatlanul megjavítottam pár századdal ezt is, de úgy hogy a kör elején büntilassításban döcögtem!! Tudom, nagyon jó vagyok
Szóljatok ha már unjátok
Lecseréltem a visszajátszásokat.
Egyébként vicces a kerékcsere ezen a pályán, a csapat fele kint áll a haladós sávon. Nem tudom, máshol is ez van? Úgy elütnék őket mint a szél ha ott jönne egy másik autó. -
edeleny
őstag
válasz
undercover #10812 üzenetére
Ezt most nem értem. Az L1, a bal alsó a fék, felette az L2 a hátranézés. Jobbkézzel csak elengedem az R1-t és nem csinálok semmit, kipróbáltam. Egyébként végig myomogattam, fingom sincs melyik a lámpakapcsoló! Nem az L2-R2!
GT ChampionShup. 3. futam Mountpanoráma. Mindig csak a hegytetőn a szűk fordítókba csinálta. Nem minden féktávon villogott be.
Más!
Na akkor most jön a szenvedős rész! Nagyon szenvedős.
Jé kopik a gumi, fogy a benya, hatalmas csata az utolsó helyért, máramikor.....
Autót keresek, mert amivel megyek, azzal az egyenesekben is csak távolodom....
Kell egy jó PP600, PP700, PP800 -
Peat76
őstag
Ez a Suzuka 5 lap GT Cup GR3 normálon is nagyon durva..
Nektek milyen autóval sikerült?.?, sehogy nem megy...jelenleg Peugeot-val..Egyedül a TCS van 1esen...
De szívó vele rendesen... -
Elims
veterán
válasz
ako001 #10808 üzenetére
Köszönöm a jelzőt! :-) Mondjuk nem érvényes rám.Vannak itt sokkal jobbak.
Azt sajnálom,hogy a topiknyitó Nokia párti (Norbi),Szabika,Tégla nem játszik a játékkal. :-((
Nagyon kemény időket tudnak menni a gt-ben.
Nekik 1:05 alatt lenne..A visszafordítóban jól kell eltalálni az ívet és simán veszi 4-ben (persze csak a 2-3. körtől).
Jól kihúzod balra és amennyire tudod levágod a kanyart a bójákig,a kanyar 2. felét pedig az eslő tükörképére próbálod venni.Kb.65-70 kezdek el kanyarodni és csak hanyom a motorfékre a kanyarodást.Kb.55-nél adagolom neki finoman,hogy ne rakja le 3-ba.
Sima ügy lesz neked! :-) Ha egy sikerülni fog,rájössz,hogy mit írtam ebben a kusza megfogalmazásban. ;-)Nimrod: "...simán lehet hogy úgy sikerül egy jobb idő."
👍👍 Szorítok! :-)
-
edeleny
őstag
Menu book végig víve.
És most?Komolyan Mrs Hirosima azt találta ki nehezitésnek, hogy éjjel, amikor a gyertyalángok miatt egyébként sem látok semmit, féktávon bevibrál, lekapcsol a lámpa?
Ettől már Mrs E ötlete is jobb volt, hogy az F1 futamokon randomba locsolják fel vízzel a pályát! 😁
-
ako001
aktív tag
-
Elims
veterán
válasz
[HUN]NIMROD #10799 üzenetére
👍👍👍
Szép! :-)
Kár,hogy a replay-t raktad fel. :-((( Nem látom a sebességet. :-((
De szépen mentél!! :-) 👍
Próbáld ki majd vmikor a csodakormányod légyszi'. :-)"...1-es fogyasztás..."
Itt van füst. :-/ Ákos 6-os fogyasztást írt hard racing gumival.Pont ez lenne a lényeg.
1-es fogyasztással gyorsabban tudsz menni.De tényleg szépen mentél. :-)
-
akey
tag
válasz
Sundesz #10800 üzenetére
Számomra a legérdekesebb, hogy 1db új pálya sincs a GT7-ben. De még zeneszám sem nagyon (tudom, hogy ez irreleváns, de sokat pörgettem régen a japán OST-ket). Furcsállom, hogy még a friss SuperGT autókat sem sikerült belepakolni. A GT5-nél vettek WRC, Nascar meg Le Mans licenceket is. Most eléggé spórolósra vették minden téren. Csak polírozták azt, ami megvan. Mintha teljesen visszavágták volna a büdzsét.
-
Peat76
őstag
A Replay-ket hogy tudom menteni??
Mivel eddig nem igazán sikerült....én vagyok ekkora Láma..
Új hozzászólás Aktív témák
- Playstation 5 DualSense God Of War ragnarök limited edition kontroller
- 3 db gyűjtői állapotú SONY Playstation 1 konzol egyben eladó
- Sony Playstation 5 SLIM, garanciás, lemezes gyári állapotban, tartozékaival, eladó!
- HASZNÁLT XBOX Series - Limitált kiadású Starfield kontroller eladó
- Steam Deck gyári 512GB matt kijelző + HDMI USB dokkoló + hordozó tok + szilikon tok