Hirdetés
-
GAMEPOD
A jól bevált formula, ezúttal a II. világháború tengeri legendáival.
0.8.9 Patch Notes
----------------------------------------------------
Magyar WoWs Discord Közösség
----------------------------------------------------
Ajánlott Buildek
I Battleships I Cruisers I Destroyers I Aircraft Carriers I
----------------------------------------------------
Új hozzászólás Aktív témák
-
sith7
félisten
válasz
JackFeryll #999 üzenetére
nagy malacod volt
-
JackFeryll
őstag
Tegnap sikerült double killt torpedóznom egy sorozatból. (egymást mögött voltak kb a hajók és miután elsüllyedt a közelebbi a maradékba belefutott a távolabbi)
Jó érzés volt nagyon -
LK
addikt
Nem értem miért követi ugyanazt a szisztémát a wg mint a wot-nál. 8 loss folyamatosan ugyanazzal a hajóval. MM-el nem az a baj,hogy rossz,hanem az hogy nincsen....
-
bandiras2
senior tag
A legújabb peccs megoldotta a játszhatósági gondjaimat, a töltésidő kicsit nőtt, de a játék simán fut minimum beállításokkal.
-
Köszönöm a válaszokat.
GER_Raven néven vagyok a játékban, ha tutira veszíteni akartok, vagy kell egy golyófogó, vegyetek fel
-
Ric4m0nd
aktív tag
Az én megoldásom, hogy a mozgó hajó elé lövök, távolságtól és sebességtől függően közelebb, vagy távolabb a célponttól. A legoptimálisabb, ha te csatahajód oldalról támadja az ellenfelet az összes gépágyúval. Ha hozzád képesd derékszögben közeledik, akkor a legegyszerűbb lekapni.
-
-
Van ötletetek, mitől sötét a kép, ha elkezdődik a csata? Addig minden frankó, de amint el kéne indulni, eltűnik minden textúra.
-
batai15
félisten
adnátok kezdésnek pár tippet?
batai15 lesz ott is a nevem , vegyetek fel.
Várjatok , most limited time a játék? nem ugy mint a wot? -
capulet75
addikt
-
Flayer
senior tag
Csoda,hogy veszítünk ilyen hülye csappattal!
Életkép halálom után!
A hajók helyezkedését érdemes figyelni a minimap-on!(#979) batai15 Én a WOT-os reggel léptem be!Beírtam az emailt és a jelszót!
Itt tudsz reggelni!
[link] -
batai15
félisten
Üdv! Hogy lehet reggeli a játékra?
-
-
Az első login csak nekem ilyen hosszú, vagy mindenkinek az volt?
-
capulet75
addikt
Csillagot hogyan lehet nagyobb mennyiségben szerezni? Mert csatánként csak ilyen 14-20-at ad, és nagyon kéne a fejlesztéshez.
Az alap japán rombolóval nagyon lehet darálni, ellenben ami nekem most a legerősebb, a Tatsuta, az egy fos.
Mire érdemes gyúrni? Valaki írhatna egy használatit. -
Micsurin
nagyúr
Ha van egy 5-10 csata benne mesély majd
Most egy 3-4-5 napig nem akarok játszani , most a Kresz segelése a fontosabb
De a Kongo nagyon izgat meg majd a Nagato de az lesz vagy 2 év mire össze lesz szedve
De a Zao (jólírom ? passz) nagyon tetszika a 10-es crkálók közül , hmm sok szép hajó túl sok XP költség
-
capulet75
addikt
Van valahol a játékban stat?
-
mikron
tag
válasz
JackFeryll #962 üzenetére
Ez igaz, de akkor is totál idiótákkal van tele, megindult a WOT hullám.
Annyira IQ harcosok azt sem tudják mit kell csinálni.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Tuco Ramirez #963 üzenetére
A Kongoval már lehet operálni , csak lusta vagyok azt 20k-t kitermelni
-
JackFeryll
őstag
válasz
octopus666 #960 üzenetére
Miért a CBT nem így kezdődött ?
-
octopus666
tag
Open beta óta áradnak az agyhalottak.
egymást lövik ki és még örülnek is neki
Csak így tovább.
-
LK
addikt
Japán csatahajó ág meddig kaki? (visszaolvastam... akkor mennek a levesbe) Amerikai csatahajókkal milyen a játék? Mert úgy látom egyenlőre,hogy a Japán, és Amerikai cirkálók nagyon jók.
-
LK
addikt
Ez normális, hogy a Kawachi kisebb lőtávú,mint egy cirkáló? Az ellenség arcába kell mászni,hogy eltaláljam.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Sontir Fel #955 üzenetére
LOL
Majd jön a kamikaze bevetés
lőtávot növeli , legalábbis a Myogin biztos (anyit szívtam vele , ezt 100% tudom
)
-
JackFeryll
őstag
válasz
Sontir Fel #952 üzenetére
Az random megy, de valaki tényleg megmondhatná hogy mire jó. Én még nem érzékeltem, hogy messzebbre láttam volna miatta.
Ha meg még működne is akkor is hülyeség, hogy nem lehet irányítani. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Sontir Fel #952 üzenetére
Az nem csak egy felderítő gép ?
-
sith7
félisten
válasz
Sontir Fel #945 üzenetére
Kuma kicsit OP
-
Micsurin
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
-
-
Micsurin
nagyúr
Ti mind aljas gazemberek vagytok , NEM szóltatok , hogy a Carrier az egy kész kredit nyomda
Igaz ha valami megfogg az meg is....
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Kotomicuki #928 üzenetére
Fel tud-e cseszni a játék ? igen , Kell-e farmolni ? Tutti , Sokat ? tutti , Más játékban kell ? Igen , a realisztikusság meg már a HP barnál elszállt , mit vártál ? Tudtad , hogy a WG csinálta , a WoT-ra hasonlít nem a WT-re , akkor mégis mit vártál ?
SG fórumon pont a síros , Dantes (azt hiszem) írt ilyeneket
Lesz majd WT: Naval Forces , mehet majd menni oda is , (Egyszer biztos lesz , de ott akkor már azon rakétát fognak kapni az orosz rombolók
)
-
Kotomicuki
senior tag
No, mindegy: tipikus wg munka ez is -> csak a tier X lesz non plusz ultra, de addig eljutni és azt fenntartani egy kisebb, valós vagyont jelent majd!
Tehát, inkább maradok tier I-ben, ott még hihetők a script csalásai...Az all big gun BB-ket pont azért találták ki, hogy legalább 1,5x lőtávról elintézzen bármi mást - ebben a játékban ez nem így van.
A BB-k másodlagos fegyverzete (itt nem a 47-76 millis szúnyogvadászokra gondolok) pontosan azért volna, hogy a rombolókat, cirkálókat a torpedóik hatótávolságán kívül tartsa és akár meg is semmisítse - ebben a játékban ez nem így van.
A valóságban csak a rombolók és a cirkálók torpedói tudtak komoly károkat okozni a csatahajóknak, a 150 mm-es lövegeik nemigen (jó, az all or nothing páncélzatú BB-knek egy kicsit többet, de elsüllyeszteni azokat sem tudnák) - ebben a játékban ez nem így van.
Azaz, ez a játék messzemenőleg szembemegy mindennel a pénzcsinálás miatt, még csak a tisztességes üzlet sincs meg benne, hogy a felhasználó jól szórakozhasson a pénzéért - tipikus wg munka ez is... -
válasz
Micsurin #926 üzenetére
Gondolom ugyanaz van, mint WoT-ban, van egy papír szerinti fegyverzet/sebzés, és vannak titkos szorzók, amik ezeket az értékeket befolyásolják.
Anno a Zárt Béta WoT-ban mikor ez kiderült, és a hivatalos fórumban nekiálltunk szétcincálni a rendszert, hirtelen mindenki, aki erről írt, kapott egy ideiglenes ban-t, és kitakarították a fórumról az összes ilyesmit tárgyaló hsz.-et. Abba voltak olyanok, hogy pl. Hetzer armor elölről/oldalról/hátulról = XY, alatta új sorok: szorzó elöl/oldal/hátul = 1.2. Szóval megcsinálták a korrekt értékeket, majd balanszoljunk felkiáltással nekiálltak szorzókkal játszani...
-
Micsurin
nagyúr
2 Cirkáló AP-vel lazán többet lő beléd 4km-en mint te egy másik BB-be 4km-en secondaryval. Direkt most próbáltam ki , nem érzik meg max a DD-k a secondaryt komolyabban , a Cirkálók meg nem fognak 5,7-6-nál beljebb jönni szerintem , legalábbis tier V-ig nem tapasztaltam eddig. (Kongo már sokkal jobb mint az a Myogi vagy mi
de kicsit glass cannon beütést érzek rajta. )
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Kotomicuki #923 üzenetére
Ha 5-6km-re ársz magátók lő.... de ha olyan távra megy az ember 2 cirkáló szét tépi torpedóval.....
2-4, jó vicc , maradjunk a max 1-2-ben.... de inkább csak 1.
-
Kotomicuki
senior tag
válasz
Micsurin #922 üzenetére
Nincs-e?!
Olyan lőtávolság hátrányod van, hogy mire azzal megközelítenéd a magasabb szintű ellenfelet, addigra az lezúz az eleve nagyobb sebzéskiosztásával -> itt is gusztustalanul nagy a szórása a MM-nek!
A Tier III-as japcsi csatahajó önmagában is vicc: még a tier II-es cirkálóknak is nagyobb a lőtávolságuk nála!
...
A másodlagos tüzérséget - ami egy csatahajón 2-4 cirkáló tűzerejét jelentené - hogyan lehetne munkára bírni, mert a félperces újratöltések alatt nagyon védtelen a BB és hihetetlen sebzést nyel be ennek hiánya miatt?!
-
@Micsurin: Várok a WT-re, de a WT:G után annyira mégsenemse. A WT:G akkora csalódás lett, mint ide lacháza, hiába vannak benne jobb, reálisabb megoldások, de a játékélményt pont ezek annyira agyoncsapják, hogy csak na. A StuG III.-al való két napnyi szenvedés után uninstalláltam az egészet, pedig a WoT-ban az arty-para mellett is évekig játszottam. Sajnos ezek alapján lehet kell is az a 1,5-2 év...
@Ch0b: Igen, már felhívták a figyelmem, hogy van benne, csak én nem találkoztam vele (pedig volt már Tier III. és Tier IV. romboló csatába mellettem/ellenem, de sose láttam, hogy bárki használta volna...).
@CactuS: Igen, az MM-et okkal nem írtam, Tier II.-ben vagyok, itt még irreleváns, egyszer bekerültem Tier IV.-be, több tapasztalatom nincs vele, feltehetően itt is magasabb tierben jönnek a gondok.
A Tier besorolással nem is feltétlen az a bajom, hogy a sorsolásnál összerak magasabb tier-üekkel, hanem az, hogy akkora ugrások és szórások vannak Tiereken belül, hogy az fáj. Nagyon. A régebbi WoT-osok még emlékeznek gondolom a KV-2 Tier 5.-ös alázásokra (gyakorlatilag instant lőttek ki mindenkit). Na ezektől megy az ember falnak....
@Atlantis: Ez azért nem feltétlen igaz, mert anno a WoT is hasonlóan indult, még bétában, aztán ahogy egyre több és több jármű került be, egyre inkább romlott a helyzet. Hajdan a Tier VIII.-as Ferdinand egy übercsászár áttörő jármű volt, amit viszont ha valaki oldalba kapott, pillanatok alatt megrépázta. De élvezet volt vele játszani, mert tudtad, hogy gondolkodni is kell, és ahogy észrevettem az ellenfelek is így álltak hozzá (volt, amikor egy kis Tier 5. StuG III. került mögém, és lelkesen szorított a falnak, miközben a 105-öséből durrogtatott... kínos halál volt nekem, de elismerem, hogy bátor és merész manőverrel elkapott az ellenfél).
Ahogy olvasgatom a fórumokat, azért azt olvasom, hogy itt is vannak pro és kontra helyzetek tierekben, szóval itt sem fenékig tejfel az élet, és ahogy bővül a választható egységek köre, a balance is elkezd majd megint meginogni...
-
Atlantis
veterán
Itt azért szerintem jobb a helyzet, egy kisebb osztályú hajónak is sokkal több esélye van a nagyobbak ellen, mint a WoT-ban, nincs akkora jelentősége a tier-nek. Az MM még béta, az utóbbi időben legalább a létszám stimmelni szokott, patch előtt még simán előfordult, hogy egyik csapat 1-2 hajóval többet kapott. Lehet, hogy most is van még, de eddig nem tűnt fel, már kevesebbet játszom, ahogy írtam, nekem kicsit unalmas már.
-
Én ugyan US closed beta-t próbáltam, az Opent még nem, de attól függetlenül, hogy biztosan játszani fogok vele (ahogy néha pár csata/nap idejére visszamászok a WoT-ba is), egyetlen egy komoly hibát fedeztem fel, azok mellett amiket leírtál: az MM. Ez WoT-ban is szar volt, itt is szar.
Az hagyján, hogy nem stat alapján teszi össze a csapatokat (állítólag, bár XvM alapján néha tényleg kétlem, hogy ennyire egyoldalúan is tud sorsolni a random), viszont még a különböző tierek összerakását is erőltetik. Amikor mész be egy VII-es tankkal és látod, hogy vár 500 másik VII-es, majd másfél perc után betesz egy csatába, ahol rajtad kívül csak 1 vagy 2 másik VII-es van, a top pedig X-es, na az az érzés megfizethetetlen. Persze amíg megy a szekér így is, addig ezt minek javítani.
-
Rövid elemzés a játékról, ha már tegnap engem is beszippantott.
The Good: Szórakoztató, legalábbis alacsony szinten. Megvan az újdonság varázsa, egy nem-túl-profi játékos, mint jómagam is szerezhet sikerélményeket már az elején, látványos a fejlődés (mindjárt Tier III.-nál vagyok, pedig jó, ha van 3 óra játék benne). A grafika elfogadhatóan szép és nálam legalábbis gyors. Az irányítás magától értetődő, nincs agyonbonyolítva, nincs megkergítve.
The Bad: Ahogy a WoT-nál, itt se látni a személyzetet, ami nekem nagyon hiányzik, egyszerűen kiábrándító azt látni, hogy a csak lövegpajzsal védett ágyúim maguktól, varázsütésre fordulnak, tüzelnek, töltenek. Már Tier II. környékén láttam olyan csatákat, ahol egy-egy AFK top-tier eldöntötte a csata kimenetelét, vagy egy láthatóan összeszokott és nem kezdő hajóraj péppé alázza a kezdőket, ami előre vetíti a magasabb tier-ben lévő csatákat.
A láthatósági rendszert belerakni óriási hiba. A WoT-ban se értettem még igazán, bár valahol logikus volt, hogy egy álcázott / kevésbé felderíthető járművet ne lehessen ugyanolyan messziről észrevenni, mint egy MAUS-t, de a megvalósítás rendesen hazavágta a játékélményt. Most a tenger közepén válik láthatattlanná egy hajó úgy, hogy amúgy se eső, se köd, se álcafestés, se semmi nem indokolja...
The Ugly: Olyan zseniális dolgokat hagytak ki, amik tényleg rengeteget adhattak volna a játékélményhez, például álcázófüst fejlesztése, így egy sérült csatahajót a gyors rombolók megmenthetnének úgy, hogy füstfelhőbe burkolják. Nincs éjszakai csata, ahogy nézem, ahol igazán kijöhetne a torpedó-csata (a tűzvezető radarok elterjedése előtt ugyebár tüzérségi párbajt még világító lövedékek mellett is csak pár km-ről tudtak rendesen vívni, így a 6-10km hatótávolságú gyors torpedók gyilkos eszközök voltak a valóságban is...)
A hajók egyénivé tétele is nagyon fapados, nem lehet egy-egy hajót úgy átalakítani, hogy mondjuk több, de kisebb ágyút szerelünk fel, hogy közelre veszélyesek legyünk, vagy a fő fegyverzet helyet mondjuk a légvédelemre koncentráljunk, és a többi. Ezekkel szvsz rengeteget lehetett volna adni a játékélményhez....
A Tier-besorolás erőltetése detto gyilkos dolog, inkább időszakra bontott fejlődés kellene, hogy ne találkozzon egy 1900-ban épült hadihajó egy 1944-essel, és akkor az se lenne probléma, hogy időközben bőven megduplázódott az effektív lőtávolság. Itt most megint az lett, hogy egy Tier X.-es romboló valamiért összehasonlíthatattlanul jobban bírja a találatokat, mint egy Tier III.-as cirkáló. Mindez csak azért, mert a Tier X.-es hajó esélyesen túl kell élje egy másik Tier X.-es sorozatát, hogy ne instant váljon gőzzé, de ezt csak a Tier-alapú játékmechanika diktáltja...
A másik óriási problémám, hogy ha már butítva van sok minden (másodlagos fegyverzet, nincs személyzet, a grafika azért messze lehetne jobb is 2015-ben), akkor miért kell ennyire limitálni a játékosok számát? 16 vs. 16-os csaták még élvezetesebbek lehetnének, még egy picivel nagyobb pályákon persze. A csatafelállásnak is lehetne jelentősége, a csatahajókat kísérő romboló rajok veszik körbe induláskor, és rávezetni a játékosokat, hogy sokkal jobban lehetne csatajátékot játszani, ha nem céltalanul bolyonganak, vagy 'LeRoy Jenkins' módjára rontanak előre az ellenség karjaiba, hanem kisebb flottillákba összeállva koncentrálják a tűzerejüket.
Verdict: A játékkal ugyan az a baj, mint a WoT-al. Van egy iszonyú jó alapötlet, egy elég jó megvalósítás, de túl sok dologban igyekeznek játékmechanikai okokból korlátozni (pl. a korhatár-besorolás miatt személyzet nincs megjelenítve), szabályozni, értelmetlen elemeket beépíteni (látóthatósági rendszer...), ami miatt folyton ott motoszkál az emberben, hogy ejj, ha ezt vagy azt másképpen valósították volna meg, mennyivel jobb lenne a játék...
Ettől függetlenül sikeres lesz, biztos vagyok benne. Könnyen fogyasztható, kellően addiktív, látványos és szórakoztató, olyan mértékű hibáktól mentes, amik egyből elveszik az egyszeri játékos kedvét a továbbjátszástól. Csak hát az a keserűség, ami a WoT-os fejlesztéseket látva megvan a régi játékosokban (a WoT CBT-vel kezdtem el WoT-ozni...), az itt is megvan...
És persze tudjuk mi erre a reakció a WG részéről... How terrible...
-
Atlantis
veterán
Nem, csak a T5-ös (aka Furutaka) eléggé furcsa az elődje után. Én nem is szerettem, mert az elméletileg nagyobb maximális sebzés nem jön ki vele. Cirkáló akkor jó, ha darál, erre a T5-ös japán példány alkalmatlan...ráadásul kissé lomha is, bár a végsebessége jó. A T6-os már jó, följebb meg nem jutottam a wipe előtt én sem.
Különösen akkor jön át a különbség, ha párhuzamosan csinálod az amerikai vonalat is, ott pl.: a T5-ös cirkáló (aka Omaha) valósággal fossa a lőszert.
Csatahajóban pont fordítva van T5-ben, a japán Kongo simán veri az amerikai New York-ot. Olyan, mint a WoT, minden ágon van valami ipari hulladék, amin túl kell lenni.
-
sith7
félisten
válasz
Micsurin #911 üzenetére
Igen, arra gondoltam én is
Ez ?
Ez az az MM, amivel én is naponta találkozom, ha tier 4 -es csatahajóval megyek ...Más
Azt észrevettétek, hogy ha olyan hajóval mentek, amin van repülő, és azt felkülditek a levegőbe, akkor megnő a lőtávolság +2-3 km - rel, típustól függően; amíg le nem lövik ? -
Flayer
senior tag
Reggelt Úraim!
Hát ezt a játékot még szokni kell nekem nem kicsit!
Rambózni nem igazán lehet hamar meghal az ember!
Ez rosszabb mint a WOT vagy csak én kerülök idióta csapatokba!Olyan szinten megy a campelés a sziklák mögött,hogy az már fáj!Segítség itt is ismeretlen fogalom!
A billentyűzet komb. az nekem is jól jön holnap este remélem tudom kamatoztatni!
Torpedó tényleg OP! -
sith7
félisten
válasz
Micsurin #905 üzenetére
Igen, egész jó, nekem ez a hajó mindig a port - ban lesz, nagyon jó köröket lehet vele menni
Amin meglepődtem, meglett az utána lévő cirkáló, a tier 5 - ös, oké, még csak stock, de 20 mp a reload - ja
... lehet magasabb szinten már kiegyenlítettebbek az erőviszonyok ?
Gondolok itt a csatahajókra ...
-
h1mpi
félisten
válasz
Sontir Fel #904 üzenetére
Kemény árak vannak itt is
-
ledgeri
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
-
Sontir Fel
őstag
Jonnek a csomagok.
Ennyiert nem rossz, de lassan visszajonnek a cirkalok. Rendeznem kell gyorsan az anyagi helyzetem, hogy be tudjak szerezni majd egyet -
ledgeri
nagyúr
-
Greentea
senior tag
válasz
Habib[HUN] #899 üzenetére
és ledgeri: Köszi!
Sikerült az első nyertes csata vele. (Phoenix-el) De egy torpedót sem használtam, mert mindig távol vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
- SEAGATE ST6000NM0034 6TB 7.2k SAS HDD, nettó 15747Ft + ÁFA, 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest