Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    Rövid elemzés a játékról, ha már tegnap engem is beszippantott.

    The Good: Szórakoztató, legalábbis alacsony szinten. Megvan az újdonság varázsa, egy nem-túl-profi játékos, mint jómagam is szerezhet sikerélményeket már az elején, látványos a fejlődés (mindjárt Tier III.-nál vagyok, pedig jó, ha van 3 óra játék benne). A grafika elfogadhatóan szép és nálam legalábbis gyors. Az irányítás magától értetődő, nincs agyonbonyolítva, nincs megkergítve.

    The Bad: Ahogy a WoT-nál, itt se látni a személyzetet, ami nekem nagyon hiányzik, egyszerűen kiábrándító azt látni, hogy a csak lövegpajzsal védett ágyúim maguktól, varázsütésre fordulnak, tüzelnek, töltenek. Már Tier II. környékén láttam olyan csatákat, ahol egy-egy AFK top-tier eldöntötte a csata kimenetelét, vagy egy láthatóan összeszokott és nem kezdő hajóraj péppé alázza a kezdőket, ami előre vetíti a magasabb tier-ben lévő csatákat.

    A láthatósági rendszert belerakni óriási hiba. A WoT-ban se értettem még igazán, bár valahol logikus volt, hogy egy álcázott / kevésbé felderíthető járművet ne lehessen ugyanolyan messziről észrevenni, mint egy MAUS-t, de a megvalósítás rendesen hazavágta a játékélményt. Most a tenger közepén válik láthatattlanná egy hajó úgy, hogy amúgy se eső, se köd, se álcafestés, se semmi nem indokolja...

    The Ugly: Olyan zseniális dolgokat hagytak ki, amik tényleg rengeteget adhattak volna a játékélményhez, például álcázófüst fejlesztése, így egy sérült csatahajót a gyors rombolók megmenthetnének úgy, hogy füstfelhőbe burkolják. Nincs éjszakai csata, ahogy nézem, ahol igazán kijöhetne a torpedó-csata (a tűzvezető radarok elterjedése előtt ugyebár tüzérségi párbajt még világító lövedékek mellett is csak pár km-ről tudtak rendesen vívni, így a 6-10km hatótávolságú gyors torpedók gyilkos eszközök voltak a valóságban is...)

    A hajók egyénivé tétele is nagyon fapados, nem lehet egy-egy hajót úgy átalakítani, hogy mondjuk több, de kisebb ágyút szerelünk fel, hogy közelre veszélyesek legyünk, vagy a fő fegyverzet helyet mondjuk a légvédelemre koncentráljunk, és a többi. Ezekkel szvsz rengeteget lehetett volna adni a játékélményhez....

    A Tier-besorolás erőltetése detto gyilkos dolog, inkább időszakra bontott fejlődés kellene, hogy ne találkozzon egy 1900-ban épült hadihajó egy 1944-essel, és akkor az se lenne probléma, hogy időközben bőven megduplázódott az effektív lőtávolság. Itt most megint az lett, hogy egy Tier X.-es romboló valamiért összehasonlíthatattlanul jobban bírja a találatokat, mint egy Tier III.-as cirkáló. Mindez csak azért, mert a Tier X.-es hajó esélyesen túl kell élje egy másik Tier X.-es sorozatát, hogy ne instant váljon gőzzé, de ezt csak a Tier-alapú játékmechanika diktáltja...

    A másik óriási problémám, hogy ha már butítva van sok minden (másodlagos fegyverzet, nincs személyzet, a grafika azért messze lehetne jobb is 2015-ben), akkor miért kell ennyire limitálni a játékosok számát? 16 vs. 16-os csaták még élvezetesebbek lehetnének, még egy picivel nagyobb pályákon persze. A csatafelállásnak is lehetne jelentősége, a csatahajókat kísérő romboló rajok veszik körbe induláskor, és rávezetni a játékosokat, hogy sokkal jobban lehetne csatajátékot játszani, ha nem céltalanul bolyonganak, vagy 'LeRoy Jenkins' módjára rontanak előre az ellenség karjaiba, hanem kisebb flottillákba összeállva koncentrálják a tűzerejüket.

    Verdict: A játékkal ugyan az a baj, mint a WoT-al. Van egy iszonyú jó alapötlet, egy elég jó megvalósítás, de túl sok dologban igyekeznek játékmechanikai okokból korlátozni (pl. a korhatár-besorolás miatt személyzet nincs megjelenítve), szabályozni, értelmetlen elemeket beépíteni (látóthatósági rendszer...), ami miatt folyton ott motoszkál az emberben, hogy ejj, ha ezt vagy azt másképpen valósították volna meg, mennyivel jobb lenne a játék...

    Ettől függetlenül sikeres lesz, biztos vagyok benne. Könnyen fogyasztható, kellően addiktív, látványos és szórakoztató, olyan mértékű hibáktól mentes, amik egyből elveszik az egyszeri játékos kedvét a továbbjátszástól. Csak hát az a keserűség, ami a WoT-os fejlesztéseket látva megvan a régi játékosokban (a WoT CBT-vel kezdtem el WoT-ozni...), az itt is megvan...

    És persze tudjuk mi erre a reakció a WG részéről... How terrible... :)

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    @Micsurin: Várok a WT-re, de a WT:G után annyira mégsenemse. A WT:G akkora csalódás lett, mint ide lacháza, hiába vannak benne jobb, reálisabb megoldások, de a játékélményt pont ezek annyira agyoncsapják, hogy csak na. A StuG III.-al való két napnyi szenvedés után uninstalláltam az egészet, pedig a WoT-ban az arty-para mellett is évekig játszottam. Sajnos ezek alapján lehet kell is az a 1,5-2 év... :U

    @Ch0b: Igen, már felhívták a figyelmem, hogy van benne, csak én nem találkoztam vele (pedig volt már Tier III. és Tier IV. romboló csatába mellettem/ellenem, de sose láttam, hogy bárki használta volna...).

    @CactuS: Igen, az MM-et okkal nem írtam, Tier II.-ben vagyok, itt még irreleváns, egyszer bekerültem Tier IV.-be, több tapasztalatom nincs vele, feltehetően itt is magasabb tierben jönnek a gondok.

    A Tier besorolással nem is feltétlen az a bajom, hogy a sorsolásnál összerak magasabb tier-üekkel, hanem az, hogy akkora ugrások és szórások vannak Tiereken belül, hogy az fáj. Nagyon. A régebbi WoT-osok még emlékeznek gondolom a KV-2 Tier 5.-ös alázásokra (gyakorlatilag instant lőttek ki mindenkit). Na ezektől megy az ember falnak....

    @Atlantis: Ez azért nem feltétlen igaz, mert anno a WoT is hasonlóan indult, még bétában, aztán ahogy egyre több és több jármű került be, egyre inkább romlott a helyzet. Hajdan a Tier VIII.-as Ferdinand egy übercsászár áttörő jármű volt, amit viszont ha valaki oldalba kapott, pillanatok alatt megrépázta. De élvezet volt vele játszani, mert tudtad, hogy gondolkodni is kell, és ahogy észrevettem az ellenfelek is így álltak hozzá (volt, amikor egy kis Tier 5. StuG III. került mögém, és lelkesen szorított a falnak, miközben a 105-öséből durrogtatott... kínos halál volt nekem, de elismerem, hogy bátor és merész manőverrel elkapott az ellenfél).

    Ahogy olvasgatom a fórumokat, azért azt olvasom, hogy itt is vannak pro és kontra helyzetek tierekben, szóval itt sem fenékig tejfel az élet, és ahogy bővül a választható egységek köre, a balance is elkezd majd megint meginogni...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Micsurin #924 üzenetére

    2-4, jó vicc , maradjunk a max 1-2-ben.... de inkább csak 1.

    Függően attól, melyik ágat nézed, a japánoknál igaz hozzávetőleg a 2-4-es szorzó a másodlagos tüzérség esetén.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Micsurin #926 üzenetére

    Gondolom ugyanaz van, mint WoT-ban, van egy papír szerinti fegyverzet/sebzés, és vannak titkos szorzók, amik ezeket az értékeket befolyásolják.

    Anno a Zárt Béta WoT-ban mikor ez kiderült, és a hivatalos fórumban nekiálltunk szétcincálni a rendszert, hirtelen mindenki, aki erről írt, kapott egy ideiglenes ban-t, és kitakarították a fórumról az összes ilyesmit tárgyaló hsz.-et. Abba voltak olyanok, hogy pl. Hetzer armor elölről/oldalról/hátulról = XY, alatta új sorok: szorzó elöl/oldal/hátul = 1.2. Szóval megcsinálták a korrekt értékeket, majd balanszoljunk felkiáltással nekiálltak szorzókkal játszani...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Micsurin #931 üzenetére

    A sötét oldal elragadta testvérünket, beszippantotta a hordozók kapitányjainak könnyű utat ígérő, ám velejéig romlott szektája. Megmételyezte lelkét, eltorzította testét, mert Ő gyenge volt, és nem tudott ellenállni a Gonosz kísértésének....

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Micsurin #933 üzenetére

    Ahogy olvasgatom a fórumokat, a hordozók vagy Op.-ok, vagy tele van exploittal a játék. Csak hordozóktól látni 5-6-7-8-9 (!!!) K/D arányt. No comment...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz capulet75 #1006 üzenetére

    Miért lenne 5 csomóval gyorsabb? A játékban a realitásokhoz közelíti dolgok közül pont a sebesség az, ami úgy-ahogy stimmel (bár a gyorsulás már kevésbé), azért ha már eredeti, létező hajókról mintázták a játékban lévő egységeket (vagy legalábbis a többségüket), akkor valamennyire illene ezeket tiszteletben tartani.

    Az újratöltés sebessége mondjuk más tészta, azzal nyugodtan lehetne játszani...

    A rombolók érthető okból gyorsabbak, de ezért is van töredék mennyiségű életerőpontjuk. :)

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz gaben88 #1009 üzenetére

    Viszont 1080p-ben, maxon a játék fix 71 fps-el fut VSNYC nélkül. Ez normális?

    A te gépeden? Nem lenne meglepő... :P

    Lehet valahogy lockolni az ellenséges hajót, hogy manőverezés közben is lehessen lőni őket?

    Alaphelyzetben befogod őket (célkereszt felettük), közben nyugodtan tudsz manőverezni.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz LK #1015 üzenetére

    Automatikus célzás abból a szempontból van, hogy stabilizált a tűzvezetés. Magyarul akárhogy mozogsz, forogsz, a célkereszt helyzetét a saját hajód forgása, haladási iránya és sebessége nem befolyásolja, az a célpont helyzetéhez képest "fix" helyen van, ha elengedsz mindent.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz gaben88 #1017 üzenetére

    A térképen annyira lehet látni, hogy ne menj neki a szigeteknek (főleg, hogy van proximity alert), a csapattársakba belemenni meg azért nem olyan könnyű. :)

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz mikron #1023 üzenetére

    Addig örülj, amíg olyan csatába nem keveredsz, ahol az ellenfélnek van CV-je, a te oldaladnak meg nincs... :DDD

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz capulet75 #1033 üzenetére

    Apró probléma, hogy a béta fázis miatt simán elképzelhető, hogy amit ma leírsz, a következő patch után hirtelen nem lesz igaz. Én is írtam WoT ismertetőt (lásd blog), de especiel még nem érzem a késztetést, hogy ennek is nekiessek. Persze ha van önként jelentkező, szívesen segítek. :)

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    @bullseye: Igen, nálam is ilyen, a fizika messze nem tökéletes. :(

    @capulet75: Ha vége a bétának, kezdődik előröl minden?

    Ha wipe-ra gondolsz, akkor úgy tudom, hogy nem lesz több wipe (vagyis nem törlik a hajóidat, pénzedet, stb.).

    Csatánként 1500-2800 csillagot ad (ha túlélem), de most van VIP vagy mi a sz@r (kaptam 1 napot) , ha nincs akkor olyan 3-400-at.

    A prémium +50%-ot jelent XP-ben és pénzben is. Szóval ha prémiummal kapsz 1500-2800-at, akkor nélküle 750-1400 lett volna.

    Namost így egy 20kba kerülő cruiser meg az upgradje az 100 csata. Hááááát.....

    Lásd WoT, ott is Tier V. felett szépen belassul a fejlődés, a Tier IX.-ről X.-re való lépés már több száz csata átlagos játékosnak...

    Nem lesz ebből így játék ha csak a vásárlással lehet előrébb jutni.

    Előre lehet jutni prémium nélkül is, csak ugye sokkal lassabb. Minden szikrányi WG felé irányuló gyűlöletem ellenére is be kell látni, hogy ők sem azért csinálják, mert a Máltai szeretetszolgálat megtetszett nekik, és étel helyett szórakozást nyújtanak a rászorulóknak. Ez üzlet. Ha úgy érzed lassú a fejlődés, akkor fizess....

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz bullseye #1041 üzenetére

    Jogos, valóban csak megfeleztem, holott 2/3-adot kapott volna.

    Szóval ha 2800-at kapott prémiummal, akkor 1848-at kapott volna prém nélkül.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Komplexinum #1225 üzenetére

    Milyen szinten jársz, hogy ilyen alapos elemzést írsz róla? :DDD

    A grafika nem rossz, de akadnak problémák vele (pl. nincs a kezelőszemélyzet megjelenítve, mert hát akkor a korhatár befigyelne), a fizika is problémás (a hajók úgy fordulnak, mintha egy gombostűt szúrtak volna a mértani közepükbe - így fordul egy valódi hadihajó), a láthatósági rendszer meg vicc a 3km-ről láthatattlanná váló DD-kkel. Ahogy az is, hogy kvázi minden hajó "egynek" számít, tehát egy játékosnak minősül egy DD és egy BB is, vagyis ha egy DD a tenger fenekére küld egy BB-t, az hatékonyság szempontjából ugyanúgy egyenrangú, mintha fordítva történne - holott ugyebár a tengeri hadviselésben a rombolók nem éppen a csatahajókkal egyenértékűek.

    A "kis gyerek" megfogalmazást nem teljesen értem, sajnos a taktikai képességek terén általános hiányosságokkal találkozok folyton. Tegnap beírta az egyik önjelölt Horatio Nelson, hogy mindenki SE (Dél-kelet) felé. Beírom, hogy azt úgy hívják, hogy Lemmingtrain. Észak-nyugaton egyedül kerültem szembe 2 csatahajóval, és bár elsűllyesztettem őket a Kuma-val, de bele is pusztultam.

    Következő csatában a stock Kawachi-val (amelynek a dugós puskái ugye csak 8,8km-re hordanak el) szenvedtem, mert a csapattársak (BB-k, CL-ek, CA-k közösen) a lőtávjuk maximumából lövöldöztek, így miközben próbáltam lehetőleg fedésben az ellenfél közelébe pöfögni, feltűnt a semmiből egy DD, és miközben körbetáncolt, négy méretes lyukat ütött a vízvonalam alatt torpedókkal. A hajóm legénysége ennek hatására hamarosan a tengeri csillagok és tengeri uborkák társaságát élvezhette. A saját DD-ink pedig a pálya közepén bugiztak az ellenfél BB-ivel. Holott elviekben a DD/CL/CA osztály feladata lenne a DD-k elleni harc.

    Következő csatában a hordozónk egyhelyben állva várta az ellenfél repülőgépeit, írtam, hogy A3-ban ellenséges gépek, csipkedje magát. Nem csipkedte, el is sűllyedt, mint a kő.

    Igen, szórakoztató. De azért sokkal több inteligenciát én nem vettem észre az átlag játékosoktól, mint egy átlag WoT csatában...

    (A teljesség kedvéért néha én is akkora zöldségeket hozok össze a nagy taktikai játszmáim közben, hogy csak bámulok ki a fejemből, miért lő öt ellenséges hajó, majd a térképre pillantva meglátom, hogy tök egyedül, Banzai felkiáltással sikerült az ellenfél karmaiba rohannom...)

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz LK #1233 üzenetére

    Eleve úgy kell kezdeni, hogy kell valami közös VoIP (Mumble, TeamSpeak, alternatíva a füstjelek és a postagalambok használata), mert a játékban ugye nincs Division chat. Szóval vagy mindenki látja, hogy mit írnak a Division-ban lévők egymásnak, vagy "csak" a saját csapat. Mindkét esetben rövid úton spam miatti panaszokra lehet számítani.

    Én nem is igazán értem, hogy egy ennyire alap dolgot miért hagytak ki a játékból...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    Videó egy Tier IX. CV csatáról, az ellenfélnél nincs se CV, se Tier VII.-nél magasabb. A csóka pedig a hivatalos fórumban magyarázza, hogy igazából szerinte jó volt az MM, mert így is csaknem 20 perces csata volt, és majdnem az összes ellenfelet neki "kellett" kinyírnia (10 (Tíz!!!) killje volt egy olyan csatában, ahol 12 vs. 12 hajó vett részt). Szóval szerinte az MM a saját csapata gyengeségét vele ellensúlyozta.

    Ezek után több kérdésem nincs... :DDD :W

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz LK #1244 üzenetére

    Ez nem válasz arra, miért pakol egy Tier IX-es CV-t olyan csatába, ahol a másik oldalon egyetlen CV sincs (még csak Tier VII.-es se), sőt, az ő oldalán van egy Tier VIII.-as DD. Sehogy se lehet megvédeni ezt a felállást.

    Azt elfogadom, hogy egyszer van sorban 6 vereség, aztán sorban 6 nyert csata. Ez benne van a pakliban, a "nagy számok törvénye" nem létezik a valóságban. Viszont az irtó gáz, hogy egy Tier IX-es CV-t ilyen setupba pakol be...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Tuco Ramirez #1246 üzenetére

    Hát dunno, egyfelől ostoba volt a játékos is (nem értem, miért indult el észak-nyugatra, ha tudta, hogy ott a romboló), másfelől az ellenfél sem kevésbé (belefut egy hatalmas jéghegybe, és így rövid úton megdöglend).

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Tuco Ramirez #1250 üzenetére

    Hang nélkül néztem a videót, így ez nem jött le. :B

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Skyhunter #1249 üzenetére

    Egyéni izlés kérdése, de én így kezdeném:

    -Situation Awerness (1 pont) -> hogy tudd, megláttad (segít abban, hogy pl. bújkáló rombolóra figyelmeztessen)
    -Basic Fire training (1 pont) -> később a légvédelem miatt lesz hasznos, illetve ha a hajón van másodlagos tüzérség
    -Basics of Survalibity (1 pont) -> Sokat számít a -15% javításokra
    -Aiming Expert (2 pont) -> gyorsabb célzás, must have szerintem
    -Torpedo Armament Expertise (2 pont) -> Japán hajóknál szvsz kötelező, a 10%-al gyorsabb töltés és javítás hasznos
    -High Alert (3 pont) -> A javítócsapat rengetegszer tudja megmenteni a hajót (kilőtt kormánylapát/hajtómű, tűz, stb.)
    (-Vigilance (3 pont)) -> Ez csak zárójelesen, 20%-al messzebbről látod meg a torpedókat, gyorsabb cirkálóval még van esélyed kikerülni őket, szóval hasznos szerintem, de hogy mikor költesz rá, az már rajtad áll.
    -Last Stand (4 pont) -> Ha kilövik a hajócsavart / hajtóművet vagy a kormánylapátot, akkor még mozgásképes és irányítható maradsz korlátozottan.
    (-Preventive Maitance (5 pont)) -> A 34%-al kisebb modul-kilövés roppant kellemes. Viszont piszok drága...
    (-Concealment Expert (5 pont)) -> Ha szeretsz lopakodni, lövés nélkül rárontani ellenfelekre. Ettől függetlenül az értelme (pláne ennyi pontért) kérdőjeles.

    A zárójelesek nélkül ez: 14 pont (amerikaiaknál a Torpedo Armamanet Expertise spórolható, ott 12), a többi a játékstílusnak megfelelő. Ne feledd, hogy 19 pontot tudsz maximum elosztani!

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Malibutomi #1253 üzenetére

    Sajnos sokszor a stock egységek rosszabbak, mint az előző tierben kifejlesztett elődje. Ez szívás, és elég gáz játékmenet szempontjából, de ez van.

    Később nem lesz olyan gáz, mert kap plusz ágyúkat, és a kazamatás kiépítése miatt gyorsabban fogsz a célra állni, így manőverezés közben is jól tudsz tüzet vezetni, ami egy japán cirkálónál nem annyira egyértelmű. A torpedókat meg élvezd ki, igaz a rövid hatótávolságuk miatt csodákra ne számíts, és ne erre építsd a taktikádat, de ha valaki 4,5km-en belül van, akkor üdvözölheted egy torpedó salvo-val. :)

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Cooper911 #1258 üzenetére

    @Cooper911: Anno megjegyeztem, hogy lehetne ilyet írni, de nekem most nem nagyon van időm egy alaposabb írást kanyarítani (ilyen téren "sajnos" igyekszem magasra rakni a lécet, lásd a Logout bejegyzéseimben a WoT ismertetőt), sok egyébb dolgot bevállaltam, és a körmömre is égtek / égnek.

    Van magyar rajongói oldal, benne "kezdőknek" menüpont, elindulni az alapján is el lehet. Nem mondom hogy hibátlan vagy igazán mélységekbe menő, de most ha őszinte akarnék lenni, minőségben én most ennél jobbat belátható időn belül nem tudnék összehozni (max. ha felmondok a jelenlegi munkahelyemen, és ennek szentelem az elkövetkezendő két hetet :DDD ).

    Megjegyzés a margóra: egy korábbi hsz.-be felvetettem, hogy ha valaki felvállalja, akkor amiben tudok, igyekszem segíteni. Ha jól rémlik nem sok reakció volt rá. ;)

    @Malibutomi: Sokszor szokták azt reagálni a játék hibáira, hogy még csak béta. Ezt anno a WoT maxolta ki, mert ugyebár valami két évig volt open béta fázisban. ;]

    Tele van a játék kiegyensúlyozattlan egységekkel, és sajnos a szokásos WG stratégiát követik itt is a jelek szerint, vagyis fontosabb az új egységeket / nemzeteket mielőbb belerakni a játékba, mint az, hogy a bent lévőket rendbetegyék először.

    Akadnak még ilyenek, a Myogi a japán csatahajó ágon például ideális példa erre, a gigászi testével, a "mindössze" 6 fő tüzérségbe tartozó ágyújával, amelyek szórása hatalmas, miközben a repülő ellenfelekkel szemben kb. albán légvédelem szintjén áll (feláll egy matróz a fedélzetre, és beint az ellenséges repülőgépeknek), amire a fejlesztés sem hoz gyógyírt (két matróz áll a fedélzetre, és használja a középső újját). :)

    Azt mondják egyébként, hogy az Omaha és a Cleveland már sokkal jobb. Persze ahhoz először abszolválni kell a Phoenix-et...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Malibutomi #1263 üzenetére

    Sajnos a WG megint belefutott a szigorú beosztályozás zsákutcájába, ahogy a WoT-ban is. Ott is anno a Tank Destroyer-ek közé lettek berakva a torony nélküli harcjárművek (magyar terminológia: rohamlöveg). Aztán jöttek az amerikai és angol TD-knél egy ág, amelyek toronnyal bírtak. Nesze neked logika...

    Itt ugyan ez. A japán CL-ek (könnyű cirkálók) valóban nagy méretű rombolók (mint a Kuma-osztály), eredetileg is az volt a terv velük, hogy romboló osztagok parancsnoki egységei lesznek. Aztán jönnek a japán CA-k (Furutaka, Aobe, stb.) amelyeknek már inkább az ágyútüzérségük a fontos, a torpedófegyverzet másodlagos.

    Igazából mindegyik hajóosztály külön világ, a csatahajók inkább messziről való "adok-kapok", a cirkálók a gyors mindenesek, a rombolók pedig az "üss-és-fuss" erők. A repülőgép hordozók meg egy másik RTS játékot képviselnek. :)

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Malibutomi #2466 üzenetére

    Olyan sima vízen, mint ami a játékban van reprezentálva, olyan 30km-ről meglátnád a másik csatahajó füstjét, egy rombolót is észrevennél ~15-18km-ről. Arról nem is szólva, hogy sok hajón láthatóan fent vannak a radarantennák, amelyek némelyike akár 30km-ről is észrevenne egy rombolót. :)

    Pedig milyen jó lenne Sea State 10 környékén hajózni... Már ha a játék fizikája legalább köszönő viszonyban lenne a hajók valódi viselkedésével..

    Csak hogy miről beszélek...
    Ugyanez orosz kiadásban...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz sutyi^ #2518 üzenetére

    Majd most buffolják a Furutakát, kap 10km-es torpikat, gyorsabban forduló tornyokat és nagyobb tűzgyorsaságot.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák