Hirdetés
- Frostpunk 2 - 350 ezer eladott példány alig néhány nap alatt
- Premier dátumot kapott a Monument Valley III (Android, iOS)
- Predator: Hunting Grounds - Egy hét múlva érkezik PS5-re és Xbox Series X/S-re
- Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
- Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
-
GAMEPOD.hu
WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
Új hozzászólás Aktív témák
-
legenda
válasz goodluck #54097 üzenetére
Szia,
Első körben az eszköztől elkülönítve kell ellenőrizni adott helyen az előfizetést, illetve a kapcsolódó szolgáltatást, például egy megfelelő okostelefonba behelyezve a SIM kártyát, azon tesztelni.
Sok helyen van panasz egy ideje a Telenoros mobilinternetes sebességre, emiatt fontos szűkíteni a hibalehetőségeket, hogy nálad is ez a helyzet, vagy más gond van.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
humigabi
aktív tag
válasz goodluck #54097 üzenetére
Szia!
Én is ilyet használok, szintén korlátlan Telenor adatkártyával, de nekem csak a csúcsidőkben csökken az átviteli sebbeség, 10 Mbps alá nem is megy. Nem tudom nézted-e - amikor még "jó" volt a sebesség - a router menüjében a jelerősségre és a jelminőségre vonatkozó adatokat. Ha igen, nézd meg most is, és hasonlítsd össze a korábbival. Ha sokat romlottak az értékek, akkor a szolgáltató felől áll fenn valami műszaki probléma, vagy a hálozat lett sokkal terheltebb. Külső antennát használsz, vagy csak a belsők fogják az Lte jelet? Újraindítást próbáltad?
humigabi
-
goodluck
tag
válasz goodluck #54097 üzenetére
Sziasztok!
Tegnap végre pont került az i-re!
Ügyfélszolgalat felhív, majd ott közölték, hogy az adott szolgáltatás nem is él... "WTF" Mi lennénk közel a 101-dik ügyfél aki hibára jelezte a szolgáltatást. A pannon rendszerében van a hiba...
A napokban érkezik az új sim bővebb infó utána...MSI GV72 8RE =+= ASUS PG248Q ROG SWIFT =+= IphX
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen