Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bjørgersson
félisten
Köszi mindenkinek!
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility... • Samsung Galaxy S9, Fractal Design Define C, Kefine Delci HiFi IEM, Donner Dobuds ANC TWS eladóak: https://tinyurl.com/2jhv79td
-
-
SSJPeter
őstag
Hát, ha van ugyanolyan termék, akkor ugye elsősorban cserélni kellene, de ha visszaadják a pénzt úgy sem szegnek szabályt...
Bár ha most nagyon jogászkodni akarok, akkor elvileg ők a pénz visszaadásával elállnak a szerződéstől, szerződéstől pedig csak a szerződésben és a jogszabályokban meghatározott feltételek mellett lehet elállni.
Meg kéne nézni, mi van az adás-vételi szerződésben, erre most így látatlanul nem tudok válaszolni, de nem hiszem, hogy bármit is tudnál csinálni ellene...mellesleg, miért is adnák vissza a pénzt, előbb mindig cserélni szoktak, mert az a boltnak inkább megéri.[ Szerkesztve ]
Let’s go Brandon!
-
ACE-
addikt
válasz SSJPeter #7603 üzenetére
Pont ez az, hogy van ugyanolyan termék, csak azóta 2500 Ft-al drágább. Először úgy gondolták, hogy visszaadják a pénzt, ráfizetek 2500-at, és kapok egy ugyanolyat. Azért ezt végiggondolva is vicces. Veszek egy terméket egy összegért, és mivel meghibásodott, én fizetem a plusz költséget, amiért felment az ára? Persze azóta helyt adtak a kérésemnek és cserélik.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
Bjørgersson
félisten
Most nézem egyébként, hogy 2014.09.18. óta nem elérhető a ház iPonnál.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility... • Samsung Galaxy S9, Fractal Design Define C, Kefine Delci HiFi IEM, Donner Dobuds ANC TWS eladóak: https://tinyurl.com/2jhv79td
-
SSJPeter
őstag
Először úgy gondolták, hogy visszaadják a pénzt, ráfizetek 2500-at, és kapok egy ugyanolyat.
Jó vicc, ilyet nem lehet, cserélni kell mindenképpen ilyenkor, természetesen felár nélkül.
Azért mondom, hogy ők sem állhatnak el a szerződéstől csak úgy...
Ha "emberkednek"---> Fogyasztóvédelem[ Szerkesztve ]
Let’s go Brandon!
-
SSJPeter
őstag
válasz Killer01 #7604 üzenetére
Csak akkor nem kötelesek cserélni a terméket, ha ki tudják menteni magukat a kontraktuális felelősségi szabályok alapján.
Vagyis ha igazolják, cserélni azért nem tudnak, tehát azért szegnek szerződést, mert idézem a Ptk.-t: "előre nem látható, ellenőrzési körükön kívüli esemény következett be, és nem volt elvárható tőlük, hogy a kárt elhárítsák vagy elkerüljék".
A Vis Maior (árvíz, tűzvész) például lehet egy ilyen ok, de ha ott áll a polcon a csere-termék akkor szerződést szegnek ha nem cserélik ki, és ilyenkor akár kártérítést is lehet követelni, persze bíróságon, ügyvéddel...hiába adják vissza a pénzt, ha a vásárlót kár éri, (vagyis ha csak drágábban tudná megvenni máshol mondjuk) azt a különbséget minimum követelheti.
[ Szerkesztve ]
Let’s go Brandon!
-
Chal
addikt
Ezt az IKEA gyönyörűen megoldotta. Vettem náluk egy íróasztalt, 10 év garival, jó drágán. 7 év múlva cseréltettem volna, erre közölték, hogy az a termék már nincs. Én meg néztem hülyén, mert tökre volt, csak más néven, más cikkszámon. Szóval visszakaptam a pénzt, és +5eFt-vel többért vettem egy asztallapot bent az áruházban (csak a lapot gariztattam a lábakat megtartottam), és perszehogy jó volt a 7 éves lábhoz, hiszen tök ugyanaz a rendszer volt.
Mondjuk ettől függetlenül szeretem őket, a csuklómnál kopott ki a lap, ott ahol egerészek. A büdös életbe nem foglalkozott volna ezzel egyetlen cég sem, mert használatból adódó kopás. De azért jót röhögtem a kis trükkjükön.
(bocs az off-ért, de valamelyest kapcsolódó téma volt )
[ Szerkesztve ]
-
SSJPeter
őstag
válasz anarkee #7549 üzenetére
Jaj, jaj, jaj...egyre inkább visszaolvasok pedig ha jót akarok magamnak nem kéne, mert mindjárt rám sütik, hogy agit prop-ot folytatok, pedig higgyétek el, hogy, nem. Csak az ELTE jogi karán szerzett ismereteimet szeretném továbbadni.
Az új Ptk. abszolút a fogyasztó mellett áll, tehát ebben az esetben:
"Sajnos jelenleg a normál garancia keretein belül nem tudjuk kezelni,
mert a töltőaljzatban lötyög a töltőfej.
Ezen okok miatt csak feltételes ügyintézéssel tudjuk a
terméket átvenni......Általánosságban elmondható hogy ez az időtartam egy és hat hónap közötti, de
ritkán az egy évet is elérheti."
Sajnos ezt nem ellenőriztem küldés előtt, hogy lötyög-e. Fel sem merült bennem, az biztos, hogy tölteni tölt a készülék. De ha még igazuk is van és lötyög a fej, akkor is elég érdekes, hogy 1 szoftverhibát ezzel az indokkal akarnak kikerülni. Amúgy majdnem 100%-ra töltve lett elküldve nekik.A Ptk ide vágó passzusa:
6:158. § Hibás teljesítési vélelem
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.
Nos egy szoftverhiba kapcsán ezt a vélelmet nyilvánvalóan nem lehet azzal megdönteni, hogy lötyög a töltőfej, mert egy szoftver hibát értelem szerűen ez nem okozhat!
Ergo, mit kellene tennie a kereskedésnek?A szofter hibát kutya kötelessége javítani a kereskedőnek a lötyögéstől függetlenül, ha a terméket 6 hónapon belül vitted vissza!
Ha bizonyítani tudja, hogy a vásárló hibájából került sor a lötyögés kialakulására, azzal nem kell foglalkoznia...vagyis azt nem kell kijavítania, de semmiképpen sem lehet ezt a "feltételes garancia" megoldást alkalmazni erre.
Tehát a szoftverhibát javítaniuk kell, a lötyögést nem, de el nem utasíthatják a garanciáztatást erre hivatkozva!De befejezem bakker, mert ezért nekem nem fizet senki...de mindenki tudja, hogy mihez van joga
A kötelezettség egyértelmű: a vételárat ki kell fizetni, méghozzá egy összegben, igaz? Viszont e mellé jogok is járnak ám![ Szerkesztve ]
Let’s go Brandon!
-
SSJPeter
őstag
válasz SSJPeter #7611 üzenetére
Ha van valami kérdés, akkor azt inkább privátban, ha lesz időm válaszolok, de ide nem szeretnék írni többet, nem vagyok érintve, csak jól esett egy kicsit jogászkodni, még akkor is ha még 1.5 évem van a diplomáig.
Utána ilyeneket már csak pénzért nyomok.[ Szerkesztve ]
Let’s go Brandon!
-
Qmi
tag
Sziasztok.
Van egy Gigabyte HD7950 Windforce 3-am amin az egyik venti elkezdett morogni, zajongani. Kézzel megpörizve nem forog szépen, mint a másik 2 társa + lötyög is (feltételezem csapágyas lett). Takarítva relatíve sűrűn volt. Ipon garanciám (36 hónap) még van rá 2016. Januárig .
Kérdésem annyi, hogy ilyen esetben lehet érvényesíteni csak a hűtésre/ventillátorra valamiféle csere garanciát?[ Szerkesztve ]
-
Bjørgersson
félisten
Nem hiszem, egyben érvénes az egész kártyára a garancia.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility... • Samsung Galaxy S9, Fractal Design Define C, Kefine Delci HiFi IEM, Donner Dobuds ANC TWS eladóak: https://tinyurl.com/2jhv79td
-
ACE-
addikt
Vidd vissza, majd észlelik hogy meg vannak nyíródva a ventilátor csavarjai, és nem veszik át... Csak vicceltem, egyben érvényes a gari, tehát átveszik, visszaküldik a gyártónak, az kicseréli rajta a ventit, majd visszaküldik, cirka fél éven belül meglesz, addig tedd félre a játékokat.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
ACE-
addikt
válasz SSJPeter #7611 üzenetére
Ezt is jogászkodd már meg: "Nos egy szoftverhiba kapcsán ezt a vélelmet nyilvánvalóan nem lehet azzal megdönteni, hogy lötyög a töltőfej, mert egy szoftver hibát értelem szerűen ez nem okozhat!"
Fél éven belül megdönthető, ha szakvéleménnyel bizonyítják, hogy a töltőfej okozta a hibát. Tehát Te, mint jogász nem mondhatod meg hogy milyen hibajelenség milyen hibát okozhat, azt max. egy szakértő leírja egy szakvéleményben. Fél év után viszont ez rád hárul, neked kell bizonyítanod hogy a szoftverhiba már megvolt a szerződés megkötésekor, és azt nem okozhatta a laza töltőfej. Nem elég ehhez hogy leírod hogy az nem okozhatta...Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
monosz
őstag
Üdv!
Időközben lezárult a garanciás ügyintézés,egy 780 Lightning kártyát küldtem vissza,mert megmakkant.
Pár email váltás után,(1 hónap) sikerült megoldani a cserét.Ugyan kicserélték a VGA-t,(ugyan olyanra) de ez bizony szerintem használt,vagy legalább is már valaki a fóliát levette róla,és a műanyag védő kupakok hiányoztak a kimenetekről,és az Sli hidakról.(Be volt már ez építve gazdagon)(Én nem így küldtem vissza) Természetesen az eredeti dobozában kaptam vissza a terméket.Lepapírozva jött vissza,és innentől él a 3 év gari.
Örülök is meg nem is,mert használt a "vas" de legalább működik.
Részemről viszonylag pozitív,hogy 1 hónap alatt lezárult a folyamat,csak hogy nem új kártyát küldtek,ez egy kicsit elszomorított.A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..
-
ACE-
addikt
Használt kártyát nem küldhetnek elvileg. Ha javítják, akkor is csak új alkatrészt építhetnek be, és ha cserélik, akkor is csak új termékre. Feltehetően 14 napos elállásos kártya volt, azért volt megbontva. Ha a gari ugyanúgy él rá, akkor szerintem ezen nem feltétlen kell problémázni... de megtehetnéd és kénytelenek lennének újat küldeni.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
monosz
őstag
Nem javított,mert megkérdeztem,és cserélték.Más a gyári száma is.
Biztos hogy használt,vagy legalábbis kipóbált,mert látszik a beépítés nyoma.
Nem akarok szarakodni,mert bitang a kártya,és megy szépen.(meg ragaszkodnék ehhez a tipushoz)
Egyenlőre rendben van a dolog,és hogy innentől él a 3 év gari,az meg külön jó.[ Szerkesztve ]
A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..
-
eldarin
tag
Szia mindenki!
Múlt héten vettem egy Gigabyte G1 gtx 970 videókártyát, amiről pár nap használat után kiderült, hogy elviselhetetlenül cicereg (Coil whine), ezért vissza vittem szombaton és elálltam a vételtől, mindent rendben találtak, szóval két héten belül vissza küldik a pénzem.
Sajnos szükségem van videókártyára, ezért már szombat délelőtt rendeltem magamnak egy ugyanilyen kártyát, hogy legyen amíg ennek vissza kapom az árát, bízva abban, hogy ez nem fog annyira ciceregni.
Mai nap folyamán átvettem az új kártyát a megadott Pickpackpoint-ban, ám itthon kibontás közben észre vettem egy érdekes karcot a doboz alján, egy ugyanolyat amilyen az előzőleg vissza vitt kártya dobozán is volt. Leellenőriztem az előző kártya garancia levelén a gyári számot és láss csodát vissza küldték nekem az előző kártyát, ugyanabban a dobozban és még a hozzá járó kupont is kifelejtették belőle.Mellékesen megjegyzem, hogy amikor vissza vittem a kedves alkalmazott rögtön azzal kezdte hogy 'nyugodj meg a következő is ciceregni fog'.... nem csodálnám, ha valakinek a keze benne lenne a dologban.
Holnap vissza viszem és követelni fogom a nekem járó "új" terméket vagy mind két kártya vételárát 224 ezer forint, és másik boltban fogok ezentúl vásárolni az biztos.
-
bul07
nagyúr
válasz eldarin #7621 üzenetére
Oké hogy nem szép dolog de
Szóltál visszavitelkor hogy hibás a kártya mert ciripel ?
Ha nem akkor honnan is kellet volna hogy tudják hogy hibás a termékAmúgy mi a rákért kell köztudottan hibás szériából rendelni, és nem is egyszer, főleg egy gyenge gyártótólNa jó erre minden fanatikus ugrik így inkább nemDe attól még nem szép visszavitt alkatrész újként eladni
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
04ahgy
nagyúr
válasz eldarin #7624 üzenetére
Szerinted melyik nem fog ciceregni, ha külön kell árulni a cicergésmenteset? Miért nem ilyet vettél, ha tudtad, hogy zavarni fog a cicergés? Rákerestél a fórumokon a GTX 970 coil whine-ra? Miért gondolom, hogy nem? Mert akkor láthatnád, hogy nem mondtak hülyeséget, mindegyik cicereg. MSI, ASUS (igen, a híres félpasszív STRIX is), GIGABYTE, ZOTAC, EVGA. Sorolhatnám tovább.
Az iPon meg webshop, nem raktározzák el azt sem amit rendeltél és elálltál. Visszaküldik a nagykernek, ha megint megrendelik, a nagyker ugyanúgy kiküldi nekik is a visszavittet. Sőt, csavarjunk egyet a történeten: megveszed az iPonban, elállsz, visszaküldöd. De te rafinált vagy ám, és a PCX-ben veszed meg a másikat, mert olvastad a fórumon, hogy xy boltban előfordult ilyen. És hopp, viszontlátod régi jó barátodat, mert a másik bolt is attól a nagykertől szerzi be. Gondolkozz el egy kicsit.
Másrészt mire gondoltál, hogy megsemmisítik azért, mert neked cicereg? PH! kiemelt tudástár írás a cicergés oka, és a magyarázat, hogy nem okoz károsodást. A rendeltetésszerű használatot meg még annyira sem akadályozza. Hol itt a nem működő kártya (csak azért, mert követelni fogod a működőt, de hisz azt megkaptad, nem)?
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
őstag
Főleg úgy, hogy a ciripelés nem hiba, vagyis a gyártó nem hibaként kezeli, és nem is foglalkozik vele
Főleg ez a fos sapphire....Nyilván elállásnál fogják, vissza a polcra, vagy beszállítónak vissza aztán eladják megint
Ez gondolom világos, hogy mindenhol így megy.(Mondjuk ez story elég fail)
VGA-t, AM4, AM5/ Intel 10-14. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-, DDR5-t, SSD-t veszek!
-
eldarin
tag
Ha már természetesen egyből úgy kezded, hogy mennyire buta vagyok mert utána sem néztem hogy milyen a széria és azt sem tudom hogy mi a Coil whine, nem hinném hogy akarnék veled társalogni bármiről is. Linkelhetek neked 3 héttel ezelőtti posztot a 970/980 fórumból ahova írtam hogy remélem szerencsém lesz és nem lesz túl hangos, de nem teszem, mert nincs kedvem bányászni a hsz-ket.
Azt is tudom, hogy minden kártyának van Coil whine hangja és táp meg a többi alkatrész is közre játszik. Az előző kártyámnak is volt vapor-x 7950 de csak 300-400 fps környéken nem pedig 60 és am 5 fps mellett is zúgott hangosan
Nem is vártam el és nem hiszem, hogy bárhol írtam volna, hogy semmisítsék meg a kártyát, csak annyit hogy ha rendelek egy új kártyát, akkor egy újat kapjak, de ezzel sincs baj holnap vissza megyek és kérek egy másikat.
Már azzal elégedett lennék, ha csak annyira cicereg mint a többi, nem kell teljesen halk, de legalább ne azt adják el, amit már egyszer megvettem, szerintem ez ne túl nagy kérés.
De természetesen én vagyok a buta hiszen én vagyok a vevő.
-
04ahgy
nagyúr
válasz eldarin #7630 üzenetére
Az én hozzászólásomban csak kérdések vannak feléd, sehol nem írtam, hogy buta lennél. Olvasd át megint.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
őstag
válasz Bélaaaa #7633 üzenetére
Ha nevetsz minek vered falba a fejed?
BS hiba óta megfogadtam, hogy soha többet.
És nem a hiba miatt, hanem az undorító garanciális ügyintézést(vagyis annak hiánya).De felőlem vegyed, ezeket is el kell adni
VGA-t, AM4, AM5/ Intel 10-14. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-, DDR5-t, SSD-t veszek!
-
04ahgy
nagyúr
Vagy inkább a kérdésekre a saját maga által adott válaszok.
Már nem azért, de mosógépet akarok venni, olvasom róla, hogy az XYZ új generációs típus gyakran szétszaggatja a ruhát centrifugálás közben, de csakazért is olyat veszek, hátha szerencsém lesz és az enyém nem fogja. Aztán akkor kezdek vakarózni, mikor jön az első mosás, és bizony szétszakadt a ruha centrifugálás közben...
Mit lehet erre még írni?
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
SSJPeter
őstag
Csak egyetlen egy HSZ-t szeretnék még a coil whine témához, úgy általában, mert ez nem kereskedés-specifikus téma.
Lehet, hogy a rendeltetés szerű használatot "szakmailag" nem akadályozza, de viszont mindössze egy olyan orvosszakértői vélemény kellene hozzá, hogy a magas frekvenciájú, hangos zajok károsítják a hallást, és máris meg lehet dönteni ezt a "szakmai" vélekedést.
Szvsz nem lenne nehéz egy olyan fül-orr gégész szakorvost találni, aki ezt hajlandó lenne aláírni, hogy bizony a folyamatos magas frekvenciájú zajok károsítják a hallást hosszú távon és akkor máris lehet menni a bíróságra, nyilván a bolt hoz egy ellen szakértői véleményt, a bíróság meg el fogja rendelni a bizonyítási eljárást, meghallgatja a zajt és/vagy elfogadja az egyik szakértői véleményt és dönt az ügyben.
Persze ez rohadt nagy macera lenne a fogyasztónak, de mint végső mentsvár nem lenne lehetetlen megpróbálni.
Persze ez erősen függ a zaj mértékétől és frekvenciájától meg, hogy 2D-ben, folyamatosan hallható-e...Összefoglalva: A "szar" kártyáknak a gyártónál kellene "lecsapódniuk", nem a fogyasztóknál.
A fentiek pusztán magánvéleményemet tükrözték, ami annyit ér mint bárki másé.
[ Szerkesztve ]
Let’s go Brandon!
-
D@ve89
tag
válasz eldarin #7621 üzenetére
Mivel a kártyának garancia szempontjából (sajnos vagy sem) nincs baja, ezért beáll abba a sorba, annak is az elejére, amelyek eladásra várnak. Ipon egy webshop, nincs raktárkészlet, illetve valószínűleg ilyen elállásokból keletkező készleteik azért vannak. Amikor ők visszavették, betették a nyilvántartó rendszerükben az eladható áruk sorába. (Ez történik az elállt termékekkel, nem kell senkinek sem csodálkoznia, nyilván el kell adni azokat is.) Te rögtön megrendelted még aznap ugyanezt a típusú kártyát. Mivel nem a legolcsóbb kártya, plusz alig telt el idő a visszavétel és a megrendelésed között, ezért nyilvánvalóan nem volt a köztes időben más megrendelő pont ugyanilyen kártyára, így megrendelésed leadásakor a számítógépes rendszer már a "raktáron" lévő terméket hozzá is rendelte a megrendelésedhez. Egészen biztos lehetsz benne, hogy az egész láncban egy ember sem vett részt a kiadás/kiszállítás pillanatáig, és nem is fognak senki kedvéért, ez a webshop lényege. Bosszantó számodra? Nyilvánvalóan igen, de a működési elvből fakadóan ennek így kellett történnie.
-
eldarin
tag
Én a az új terméket szombat reggel 7:44-kor rendeltem a régit pedig szombat délután 17:00-kor vittem nekik vissza. Hétfőn délelőtt pedig csomagolták és átadták a futárnak. Nem tudom, hogy vasárnap mennyire dolgoznak a nagykerekben, de elég gyorsan sikerült elintézniük akkor hétfőn az egészet. De mivel előbb rendeltem az újat mint hogy vissza vittem a már meglévőt, reménykedtem, hogy egy új kártyát kaphatok, úgy látszik ismételten én tévedtem.
-
04ahgy
nagyúr
válasz SSJPeter #7636 üzenetére
A cicergést azért hallani, mert eltér a frekvencia a gép többi alkatrészének hangjától (igen, egy számítógép nem hangtalan!), az emberi szervek jórésze pedig a differenciális hatásokra érzékenyebb, mint az abszolútakra (hiába van nagyon meleg, a változást hamarabb és jobban érzékeled, mint az abszolútértéket, ugyanez íz, tapintás, hallás, látás, szaglás esetén, stb.). Amúgy nem hangos maga a cicergés. Ha a meghatározott végfelhasználói készülékekre előírt zajszint alatt van, akkor írhat a doki bármit. Egy tudományos állítást – teszem azt 30dB hangerejű 2-3kHz-es cicergés károsítja a hallást – tanulmányokkal is alá szokás támasztani. Az az orvos, aki meg valótlant "szakért" olyan kamarai kizárást, eltiltást kap, hogy onnantól kuruzslónak hívhatják csak maximum.
Az amerikai kártyák is ciripelnek, mégsem hallani az általad vizionált perekről és szakértői véleményekről. Pedig ott aztán be lehetne perelni rendesen.
Sőt! Pereljük be az áramszolgáltatót, mert az oszlopon a transzformátor búg! Meg a vasutat is, mert a mozdony is! Sőt, a teherautó, sőt a személyautó is zúg! Azt is pereljük be! Meg pereljük be a világegyetemet, mert a kozmoszból érkező nagyenergiás sugarak (kozmikus sugárzás), ami egy ionizáló sugárzásként, igen, rákot okoznak, ha épp osztódás közben ionizálják a sejtjeid DNS-ét. Ez mindig van, háttérsugárzás, és a hatása is bizonyított.
Tipikus jogászi szűklátókörűségre vall ez a szakértőzés...
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
SSJPeter
őstag
Ha a meghatározott végfelhasználói készülékekre előírt zajszint alatt van, akkor írhat a doki bármit. Egy tudományos állítást – teszem azt 30dB hangerejű 2-3kHz-es cicergés károsítja a hallást – tanulmányokkal is alá szokás támasztani.
Vannak 10-15khz-es frekvencia tartományba eső coil whine-ok is, én a saját fülemmel is hallottam ilyet 2D-ben, folyamatosan, az a frekvencia szvsz bizony halláskárosító lehet hosszú távon, ha ott van a füled mellett fél méterre és hangos, de ezt nem mi fogjuk eldönteni.
Kicsit szarkasztikus a stílusod amúgy...de a Te dolgod.
[ Szerkesztve ]
Let’s go Brandon!
-
D@ve89
tag
válasz eldarin #7638 üzenetére
Végülis az automatizmusok miatt ezesetben is simán lepörgethető az általam vázolt szituáció. A sor elejére került a te terméked (valahol az ellátási láncban), és szerencsétlen módon visszakaptad. Igazából csak arra szeretnék kilyukadni, hogy nem kell feltétlen rögtön őket (Ipon) hibáztatni, még ha esetleg az ő rendszerük miatt is van mindez, nagyon nagy valószínűséggel nem direkt (emberi beavatkozás által, te szivatásod céljából) történt meg az eset.
-
Csabahun
senior tag
-
ACE-
addikt
Azért ha van egy kis eszük, ha egy vevő ugyanazt a terméket hozza vissza, akkor a programjukban ha újra rendel az illető, ugyanazt a terméket párosítja hozzá. Ez csak programozás. És ha végiggondolod ez jogos is, a saját üzleti érdeküknek megfelelő. Viszont ha én kapnék olyan terméket, ami látszik hogy már bontott, beszerelt, stb., tuti hogy elállnék a vásárlástól, és kérném hogy cseréljék újra, ha nem teszik meg, akkor pedig rendelnék máshonnan...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
7600 GS
addikt
- EVGA Step-Up: 90 napon belül a különbözet megfizetésével új termékre válthat
Ez mennyire működőképes itt Magyarországon az iPon-nál?
-
HUN]Repa
aktív tag
Ismét összegyűlt néhány tisztázni való:
- Az iPon mint valószínűleg tudjátok nem tart raktárkészletet. Elállásnál általában a következő történik a termék sérülésmentessége és hiánytalansága esetén a beszállítóhoz visszajuttatjuk. Amennyiben ezután a terméket megrendelik - különösen az elállás és a rendelés között rövid idő telik el - a rendszer automatikus működése folytán ugyan attól a beszállítótól fogja jó eséllyel megrendelni a terméket mint előzőleg mivel vagy onnan a legkedvezőbb a beszerzése vagy csak ott kapható a termék így előfordulhat - mint esetedben is -, hogy újra ugyan azt a terméket kapod meg illetve amennyiben egy másik rendeléses módon működő webshoptól rendeled, akkor is ezzel a termékkel fogsz szembesülni.
- A kuponokkal kapcsolatban jó, ha tudjátok, hogy az nem gyárilag a termékkel érkezik a csomagolásban, hanem külön, esetenként a termék már rég raktáron van, de az akció megkezdésekor külön a gyártó vagy a beszállító küldi. Előfordulhat, hogy az első vásárlásnál még tart az akció a következőnél meg már nem. Ebben az esetben nem jár a kupon illetve felléphetnek hiányok melyeket később pótolnak a gyártó, beszállító.
- Végül még egy dologra térjünk ki, mert leendő jogász kommentelő nem vette számításba azt az esetet amikor a termék jóváírásra kerül, de nincs készleten. Ebben az esetben álláspontunk szerint az üzlet nem kötelezhető a termék magasabb áron történő beszerezésére.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
ACE-
addikt
válasz HUN]Repa #7646 üzenetére
"- Végül még egy dologra térjünk ki, mert leendő jogász kommentelő nem vette számításba azt az esetet amikor a termék jóváírásra kerül, de nincs készleten. Ebben az esetben álláspontunk szerint az üzlet nem kötelezhető a termék magasabb áron történő beszerezésére."
Ha nincs raktárkészlet, akkor mit értesz készleten?
Akkor szerinted az teljesen normális, hogy veszek egy árut 10ezerért, majd az tönkremegy, és később ha annak felmegy az ára, akkor ki kell fizetnem a különbözetet az akkori, és aközött az ár között, amikor megvettem? Ebolt is felismerte, hogy ez abszurd, és küldött nekem cserét, attól függetlenül hogy jelenleg nem volt náluk raktárkészleten, viszont rendelhető volt. És ez így normális.Vegyük azt az esetet, amikor a vinyóknak horribilisen felment az ára, és nekem van egy korábbi olcsóbb vinyóm, ami tönkrement. Mi közöm van az árvizekhez, miért velem kéne megfizettetni annak különbözetét, amikor az én hibámon kívül megy tönkre a vinyóm? És itt nem is nyerészkedésről van szó, nem arról van szó, hogy egy régi drágább cucc kifizetését kérem, hogy abból egy új, sokkal jobbat vegyek, itt azt és arra kérem cserélni, amit az adásvétel során megvettem.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
ACE-
addikt
Amikor voltak Tajvan-ban vagy hol az árvízek, és víz alatt volt az egész vinyó gyártósor, akkor a feleakkora vinyók mentek fel dupla annyi összegre, mint a kétszer akkorák... A vinyós példa erre az áremelkedésre vonatkozott. De úgy általában minden áremelkedésre.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Lexus, Toyota topik
- Tőzsde és gazdaság
- AMD A10, A8, A6, A4 7xx0 "Kaveri" & "Godavari" APU
- Elektromos autók - motorok
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elektromos cigaretta 🔞
- Autós topik
- Xbox One
- További aktív témák...
- XBOX ONE FAT 500 GB gyári tartozékaival, 2 kontrollerrel és 2 játékkal
- XBOX SERIES S KONZOL 512GB-os Játékkonzol - Azonnali termékcsere garanciával
- Vegyes filamentek PLA/PETG/ASA
- Legion 5 15ARH7 15.6" FHD IPS Ryzen 5 6600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest