Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Értem amit mondtok, de most nem is szóltam hozzá semmihez. Ha valami nem tetszett, akkor azt akkor kellett volna rendezni, nem pedig másnap, harmadnap, vagy tudom is én mikor. Illetve, ha valakinek nem tetszett valami küld egy mailt, hogy tisztelt xy ezért és ezért inaktiváljuk a fiókját ennyi vagy annyi időre.
A webes felület maga a bolt, ez az ő arcuk, és nem teszik ami történik rajta. Ha Nekik jó az, hogy kiesik némi kis pénz a bevételből, mert nem képesek kordában tartani az oldalt, fórumot szerkesztőket, akkor biztos meg van rá az okuk.
Én ez ellen nem tudok tenni semmit. Egy féle képen tudom kifejezni a nemtetszésem, ha törlöm magam, és nem veszek semmi többet. Még akkor is ha tudom, maximum kinevetnek.
Az info-ra hiába irok, tudom hova megy az a levél és kik olvassák. Teljesen felesleges Őket ezzel fárasztani, mert semmit nem tudnak tenni az ügyben.
Nincs ezzel gond, mindenki úgy csinálja a boltját, ahogy akarja.
(B)(#7149) Shad0w (/B)
Köszi az "í"-t, ez sem rossz, bár bevallom én valami más megoldáson töröm a fejem.
[ Szerkesztve ]
-
Killer01
őstag
válasz antikomcsi #7151 üzenetére
AltGr+J a hosszú í ha pc billről vagy
A témához nem szeretnék hozzáfűzni semmit (elkerülendő a flémháborút), kb 20-30 hsz-el korábban leírtam a negatív tapasztalataimat. -
Erdei88
veterán
Ma kaptam a levelet:
"Tisztelt Erdei Gábor,
Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek. Kívánsága szerint választhat másik terméket kínálatunkból, melyet Önnek kell megrendelnie a Tüzér utcai üzletünkbe (megjegyzésben feltüntetve az RMA számot és azt, hogy garanciális levásárlás). Ekkor csak a két termék vételára közti különbséget számlázzuk ki Önnek.
Termék neve: CORSAIR Hydro Series H100i"
Ezúton is szeretném megköszönni a korrekt és gyors ügyintézést!
-
Jester01
veterán
Szerintem teljesen fölösleges a vevőt idegelni azzal a feltételes garancia izével. Egyszerűen bele kell írni a jegyzőkönyvbe, hogy hiányzik az akármilyen tartozék és elég lesz akkor foglalkozni vele, ha tényleg baj van belőle. Ami szerintem sokkal ritkább eset, és addig sem kap gutaütést a vevő, és nem kelti a bolt rossz hírét.
Jester
-
shteer
titán
Ez így van! Soha semmi problémám nem volt az iponnal - akár megrendelés teljesítésről, akár garis ügyintézésről beszélünk. Első vételem egy Inno3D 8800GTS volt
Épp van egy alaplap gariba másik népszerűbb (a hárombetűs) boltban - érdekes a személyes átvételtől mire a szervízükbe került, megkarcosodott a PCI slot > feltételes gari. Hiba volt ott vásárolni anno.
[ Szerkesztve ]
szerintem jónak tűnik..
-
Sondi1986
addikt
válasz antikomcsi #7147 üzenetére
Azért csak írja hogy miért banoltak esetleg ki banolt téged?
-
-
Sondi1986
addikt
válasz antikomcsi #7162 üzenetére
Hát akkor sajnálom, asszem valami AMD hírhez írtál, mert ott voltak nagy törölgetések.
[ Szerkesztve ]
-
Asagrim
újonc
Én kérek elnézést hogy léteznek fórum szabályok, és a masszív offtopik társalgást annak BBCODE-dal való jelölése nélkül 3 nap hozzászólás tiltással szankcionáltam, már ha az vagy akire gondolok.
Megelégeltük hogy az a norma, hogy a hozzászólások 90%-ának köze sincs a topik nyitó tartalomhoz (cikkhez, hírhez), mindenki mindenhova azt ír amit akar, és már azért sem töröltük ami miatt moderáltunk, hogy mindenki láthassa mennyire jogos volt a moderálás.
Jelen pillanatban 194 hozzászólás van, és az utolsó tucatnyi a moderálást vitatja, amit a fórum szabályzat 1.10-es pontja szerint csak az annak fenntartott topikban lehet megvitatni, még jó hogy át lehet helyezni hozzászólásokat.
Érdekes itt is van Off topic gomb, itt sem szabály hogy a témába illően kell írni? Kétlem hogy ne lenne az ...
[ Szerkesztve ]
-
bluyoo
nagyúr
Itt mindig érdekesebbek lesznek a sztorik, mihelyst a másik oldal is ír/reagál!
Bazinga!
-
-
Asagrim
újonc
válasz antikomcsi #7166 üzenetére
"Szubjektív kiskirálykodás" ez akkor lenne, ha már nem lennék moderátor. Nem én vagyok a góré, és az, hogy még mindig abban a pozícióban vagyok, amiben akkor voltam mikor moderáltalak nyolcadmagaddal jelzi azt, hogy helyesen jártam el.
Amúgy jelzésértékű, hogy te kaptad a legenyhébb büntetést és neked a legnagyobb a szád. Aki két hetet kapott, az még számon sem kérte tőlem miért kapta, aki meg egy hetet jogosnak vélte a moderálást ...
[ Szerkesztve ]
-
válasz Asagrim #7167 üzenetére
Miért nem tudod megmondani, hogy konkrétan mi volt a baj? Melyik hozzászólás volt az, ami miatt kitiltottál?
Az mitől nem tartozik egy témához, amikor egy hír arról szól, hogy az AMD, hogyan fejlődik, új processzorok, új vga kártyák, hatalmas buli, ünnepség, hogy én pl. megemlítem, hogy FX tulaj vagyok és évek alatt még egy nyamvadt natív usb3-at sem kapok egy kipofozott chipben, vagy új processzort sem, mert az fx-8150, 8350 után nekem egy 8370 nem új processzor.
Ez igen is AMD-s hír, és hozzá kapcsolódó hozzászólás. Hisz amúgy is csak ebbe tudtál belekötni, hogy, hogy jön az usb3 az AMD-s hírhez. Nos, így!
Mindeközben nem káromkodtam, nem mocskoltam másokat, talán ezt jelzi az is, hogy nem lett törölve hozzászólásom.
Igen, jelzés értékű, hogy én vagyok felháborodva, mert teljesen jogtalannak érzem a büntetést, pláne úgy, hogy nem voltál hajlandó megindokolni, hogy melyik hozzászólás, és miért ért 3 nap kitiltást.
Nézd, én nagyon sajnállak Téged, de nem is ez a jó szó, inkább együtt érzek Veled, nyilván tudod, hogy mire gondolok, de nem én tehetek róla, hogy így kell élned. Csak sajnos kicsit már túlságosan is belemerültél ebbe a virtuális fórum világba, és nincs meg a józan ítélőképességed minden helyzetben. Nekem meg ez a véleményem.
Mint mondtam velem többet nem lesz problémád.
Amiben vagy, az nem egy pozíció, csak egy moderátor vagy, nem több, és nyilván azért nincs változás, mert a fórumon kívül én sem kerestem fel másokat, és nem is tud róla senki, de ha tudna sem érdekelne senkit egy ilyen 123-ad rangú "ügy".
Ha megfogadod a tanácsom, elmész egy jót nyaralni, és nem viszel magaddal semmilyen műszaki cikket.
-
őstag
válasz antikomcsi #7168 üzenetére
Komolyan egy számítógépes bolt fóruma miatt idegeled magad? Nem zsír mindegy mi történik ott? Eszembe nem jutna az Ipon topikjára bármit is írni, amikor itt van a jó öreg Prohardver. Az Iponba csak vásárolni járok.
The Amiga, Born a Champion
-
válasz Intelligencs #7169 üzenetére
Teljesen igazad van.
Egyébként nem a fórum miatt idegeltem magam, hanem az igazságtalanság miatt, sajnos én az ilyet nem tudom eltűrni, nem állok be a sorba még egy birkának. Nem tetszett az a hozzáállás, hogy valaki meg sem érti mit írok, de kitilt az oldalról 3 napra. Aztán pedig infantilisnek hív, mert erre rá merek kérdezni, hogy miért. Bár ez utóbbira már nem reagáltam, pont azért, mert ennyire mélyre én nem süllyednék egy oldal hasábjain. Amúgy a fórummal nem volt bajom, mert eddig kábé be sem léptem oda, nem használtam, csak a cikkek alatt megjelenő szövegdobozkába írtam be néha-néha.
Sajnálom, ha bárhol olyan emberek moderálnak, akik nem képesek belátni, hogy néha hibázhatnak, és valamit esetleg ők is félreérthetnek olykor-olykor.
Probléma megoldva, én nem fogom magam egy ilyen arrogáns ember miatt idegesíteni, kigyomláltattam még az írmagomat is az iponról. Nem ringatom magam álomba, tudom, hogy a tavalyi 4.911.535K árbevétel mellet nem az én pár millióm fog hiányozni, tehát miattam biztos nem kell leépítésre számítani.
Mindenkinek azt tanácsolom, hogy kövesse a Te példádat. Vásároljon az iponon, de eszébe se jusson bármit beírni, a manifesztálódott résszel és dolgozókkal semmi probléma, a virtuális világuk azonban maga az agyhalál.
Szerk.
Bocsánat, azt még meg kell jegyezzem az utolsó gondolathoz, hogy nem az oldal "belsős" szerkesztőivel cikk/hír írókkal van a gond, hanem a hozzászólókkal és a külsősökkel.[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
helló! most melyik futárral küldi az ipon a csomagokat?
-
JackeL
tag
Ne túlozzunk, 3 hónapja van náluk egy vinyóm garanciális ügyintézés alatt, szóval inkább hagyjuk a korrektséget, mert az tuti nem itt kezdődik... főleg, hogy 2 pötty miatt feltételes garanciális ügyintézés, ami hogyha befolyásolja a működését akkor én vagyok a római pápa
-
mekker
őstag
Kicsit ostoba kérdés, de:
Garanciafutár igénylésénél van még lap azután, ahol kéri a hiba leírását, meg a személyes adatokat?
Olyanra gondolok, ahova a megjegyzést tudnék írni.Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
huan
őstag
Sziasztok!
A SAPPHIRE R7 260X 2G videókártyám több mint 50 napja van az iPon-nál garanciális ügy miatt. Mit javasoltok, hogy mihamarabb kapjak másik videókártyát, mert kezdem sokallni ezt az időt. Nincs erre, vagy ilyen (SAPPHIRE R7 260X 2G) videókarira szükségem, hanem másikra,más típusra, mert ezeekkel sok a baj és volt nekem is. Fogyasztóvédelem? -
ACE-
addikt
Elsőre javítják vagy cserélik ugyanolyanra, ha erre nincs lehetőség úgy levásárolhatod, és akkor nem kell ugyanilyent venned. Nem feltételesen vették át? Mert mostanában ez "dívik" és az ilyen garis ügyintézés szokott ilyen sokáig tartani. Az 50 nap elég soknak tűnik...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
huan
őstag
-
őstag
Nekem ez a levásárlás kissé lehúzásszagú! Elvileg nem kötelezhetnek levásárlásra, vissza kell adniuk a pénzt.
The Amiga, Born a Champion
-
bul07
nagyúr
válasz Intelligencs #7186 üzenetére
2011-óta millió egy dolog változott
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
őstag
Nem találtam arra vonatkozóan információt, hogy ez megváltozott volna. A hatályos PTK-ban sem találtam semmit erről, csak ezt:
"6:159. § [Kellékszavatossági jogok]
(1) Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.
(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
(3) Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni."Egy másik helyen ezt írják magyarázatként erre:
"A Polgári Törvénykönyv rendelkezése értelmében, ha a kijavításnak nem tud eleget tenni a forgalmazó, ebben az esetben jogosult a termék kicserélését kérni. A termék cseréje egy ugyanolyan, de teljesen hibátlan termék szolgáltatását jelenti. Tehát ha a forgalmazó nem tudja egy ugyanilyen termékkel a cserét biztosítani, ebben az esetben joga van a vételár visszavételére. Amennyiben a kereskedő felajánlja a hibás termék árának levásárlását üzletében, Ön ezt nem köteles elfogadni, így a vételár visszatérítésére vonatkozó igénye jogos a kereskedővel szemben."
De cáfolj meg, ha nem így van.
[ Szerkesztve ]
The Amiga, Born a Champion
-
ACE-
addikt
válasz Intelligencs #7188 üzenetére
Így van, mivel a szerződéstől elállás a szerződés előtti állapot visszaállítását jelenti, vagyis olyan állapotot kell teremteni, mintha a szerződés meg sem lett volna kötve. Így a termék náluk maradhat, a kifizetett összeg pedig visszajár.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
bul07
nagyúr
válasz Intelligencs #7188 üzenetére
Én csak annyit írtam hogy amit idéztél 2011-es
Amúgy az ipon is vissza szokta utalni az összeget
Ez a legutolsó garanciális üzenetem(Lehet azóta változott a hely nem tudom, költözés miatt):
Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek. Kívánsága szerint választhat másik terméket kínálatunkból, melyet Önnek kell megrendelnie a Dévai utcai üzletünkbe (megjegyzésben feltüntetve az RMA számot és azt, hogy garanciális levásárlás). Ekkor csak a két termék vételára közti különbséget számlázzuk ki Önnek.
Termék neve: CANYON CNL-MBMSOW02
Amennyiben nem szeretne más terméket, lehetőség van a vételár visszatérítésére, személyesen, készpénzben. Házhozszállítással történő vásárláskor pedig utalással tudjuk visszatéríteni, ehhez szükségünk van az RMA számon kívül az Ön nevére, bizonylat számára, valamint egy bankszámlaszámra, ahova utalhatunk. Ezeket e-mailben küldje el az rma@ipon.hu címre, amennyiben az utóbbi lehetőséget választja.
Dévai utcai telephelyünkön történő személyes, készpénzes visszatérítés esetén javasoljuk ügyintézését a délutáni órákban megtenni, vagy előtte egy nappal való e-mailen történő egyeztetését garanciális munkatársainkkal. A reggeli nyitást követően a kasszában kisebb mennyiségű készpénz található, esetlegesen több Ügyfelünk választja az adott napot a visszatérítésre, és az ebből fakadó kényelmetlenségeket szeretnénk maximális interaktivitással elkerülni.
Személyes ügyintézéskor az átvételi lapot, kérjük, minden esetben hozza magával.
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
őstag
-
oneak7
tag
Sziasztok
Honnan érdemesebb rendelni, ipon vagy aqua?
Garancia szállítás, mondjuk az ipon-nal elég drága a szállítás! -
bul07
nagyúr
Ha Pick Pack Pont-ra rendeled akkor is jár rá a garancia futár, már ha van a közeledben átvevő pont és bele fér a feltételekbe
Én jobban is szeretem az ilyen fix helyes átvételt, ha lehetne az ipon-nál posta pontra rendelni azt használnám mindig
Futárra várni kell, és ki se számítható hogy az adott napon mikkor jön , oké hogy telefonál de akkor is , az ilyen fix pontos átvételnél meg mikkor van az embernek egy szabad perce elmegy és átveszikAmúgy fő szempontod az ár mellet a garancia idő hosszúsága legyen , most kicsit az ipon ellen írok de sokszor az ipon-nál elég rövid a garancia idő , főleg megfigyelhető ez a pendrive-nál
És ha a gyári oldalon azt látod hogy 3év gyári garancia, viszont az ipon-nál 2év van érdemes rákérdezni mert lehet hogy adatbázis hiba
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Icee
csendes tag
Sziasztok, lenne egy kérdésem.
Elhúzódó garanciális javítás esetén(meghaladta az 1 hónapot), van lehetőségem a vételár visszaigénylésére?
2 hónapja küldtem garanciafutárral vissza a videókártyámat az iponhoz, amit feltételes ügyintézés keretében 1 hónap alatt cseréltek, egy hibásra....
Ezután persze visszaküldtem ezt is, mely szintén most lesz 5. hete, hogy náluk van. Halvány jelét sem mutatják a 15 napos javításra való törekvésnek, amit jogszabály ír elő, illetve a weboldalukon hirdetnek. Az ipon persze mossa kezeit, mondván, hogy a beszállítóra várnak, ők tovább küldték a kártyát. Mik a lehetőségeim? -
StSanya
senior tag
És (#7196) Icee-nek is:
Bár törvény szerint csak törekedni kell a 15 nap alatti ügyintézésre, tehát ez sajnos nem egy kötelező, fix határidő, így elvileg várnod kéne.
De! Ha felvállalod az esetleges jogi utat, akkor arra hivatkozva, hogy a sokszoros, mondjuk már 60 napos várakozásod jelentős kellemetlenséget, hátrányt okozott, közlöd a kereskedővel, hogy a vásárlástól elállsz, s kéred vissza a vételárat.
Aztán ha erre nem hajlandó, akkor békéltető testület, vagy egyből bíróság.
Azt nem tudom, hogy feltételes garanciális eljárásnál ez járható út-e...
Szerk: Hehehe, meg ilyenre se: [link]
[ Szerkesztve ]
"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Crypto Trade
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Projektor topic
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Tudományos Pandémia Klub
- Elektromos cigaretta 🔞
- Vírusirtó topic
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- További aktív témák...
- Belépűszintű Gamer PC Eladó + Monitorral + Billentyűzettel és Egérrel
- XBOX ONE FAT 500 GB gyári tartozékaival, 2 kontrollerrel és 2 játékkal
- XBOX SERIES S KONZOL 512GB-os Játékkonzol - Azonnali termékcsere garanciával
- Vegyes filamentek PLA/PETG/ASA
- Legion 5 15ARH7 15.6" FHD IPS Ryzen 5 6600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs