Új hozzászólás Aktív témák
-
emlekmas
tag
válasz emlekmas #4996 üzenetére
Találtam
Szöget ütött a fejemben a gyanú, hogy nem csak a 7870-es szériák lehetnek érintettek...
Ha kiderül, hogy az én Sapphire 7950-nemnek is ez a baja (merthogy a részegységeknek semmi baja külön-külön), miközben ezerrel szívok a garanciázással, hát nem is tudom, mit csinálok.
Balcsuklóbóllazánfődhözbac&jobblábbalmegtapos, vagy valamii hasonló...i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750
-
nubreed
veterán
Nekem is kb sablon szöveget küldtek, szerintem amúgy mindenkinek.
A szervizelés meg tényleg úgy megy ahogy Wolfman is írta.
Ezzel a 15 nappal biztos, hogy nem stimmel valami.
A honlapjukon is 15 nap van simán megemlítve, illetve a garanciás lapon is, amit tőlük kapsz, sehol nincs leírva, hogy ez munkanap lenne. Ez ilyenkor naptári napot jelent egyértelműen. Ehhez képest az egyik válaszukban amit nekem küldtek, már 15 munkanapot emlegetnek. Ez jogilag hogyan értelmezhető?[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
fsb1000
nagyúr
-
emlekmas
tag
válasz nubreed #5002 üzenetére
Ahogy a tapasztalatokat, visszajelzéseket nézem, igazából mindenki a garanciális szervízt ekézi. Valahogy a normál szervízről nem nagyon olvastam itt negatív véleményt (leginkább semmilyet sem) ...vagy legalább is nem rémlik. És a bolttal sincs nagyon probléma. A vásárláskor rendesen jön az sms, e-mail, hogy mikor lehet menni a cuccért. A vásárlós felület meg jól áttekinthető, és jól lehet követni a termékeket. Furcs módon a vásárlós rész ketyeg rendesen.
Ebben ott a buktató, hogy a vásárló szerintem a garanciális szervízt inkább a kereskedelemhez társítja (legalább is én biztosan), hiszen kifizetett valamit, amiért valaki vállalta a felelősséget, hogy az adott időtartamon belül az eszközt gond nélkül használni tudja. Ehhez képest ugye itt már az is probléma, hogy probléma van a termékkel, ami zavart okoz, hiszen nem tudja az ügyfél használni a terméket, és még szaladgálnia is kell az ügyintézés miatt, meg szerelgetni ki-be a cuccot...időkiesés, plusz telefonok, plusz szervezés, stb...ami nehezen bocsátható meg.
A sima szervíznél meg mindenki tisztában van vele, hogy ami oda bekerül, arra már semmi garancia, hogy javítható és a jövőben használható lenne (cégek már régen leírták értékvesztéssel, az egyszerű polgár meg reménykedik, hogy talán még minimál javítással hosszabbítható az élettartama olcsón, és nem kell újat vennie), tehát mindenki tudja, hogy csak a jószerencse faktorban lehet bízni. Talán ezért is kevésbé zavaró a tökölés a normál esetben, mert benne van a pakliban, hogy a cucc nem menthető, és az ügyfél kénytelen lesz újat venni úgyis. (nem azt mondom, hogy egy sima szervíznél el lehet engedni a gyeplőt, de annyira nem égető a helyzet. Ott főleg a versenytárs szervízeknél kell jobbnak lenni, hogy termelődjön a bevétel.)És ezért is fura számomra, hogy Iponék pont a garanciális szervíz-tevékenységet adják ki külső szervíznek, és hagyják, hogy ennyire nyögvenyelősen működjön. Amikor a garancia kérdéskör felmerül, ott helyből dupla presztízsveszteség lehetőségéről van szó. Egyrészt a termék gyártója irányába, merthát ugye mégiscsak az ő gyárából jött ki az a hibásnak tűnő(!) eszköz, másrészt a kereskedelmet bonyolító cég irányába, merthogy eladták a gázos cuccot.
Ha mérlegelni kellene, hogy mi adja az Ipon névnek az értékét, akkor szerintem igazából a kereskedelem és a garancia erősen együtt határozza ezt meg. Én legalább is sokkal komolyabban venném ezt a kérdést. Még akkor is, ha éppen erőforrás problémával küzd is a cég, a garanciális szervízháttérnek nagyobb prioritásúnak kellene lennie. Ehhez a külső céggel sokkal komolyabb és feszesebb együttműködési folyamatot kellene kiépíteni a gyorsabb és megbízhatóbb ügyintézés érdekében. Értem ezalatt az óramű pontossággal ketyegő eszközszállítást oda-vissza, illetve akár a fix időközönként AUTOMATIKUS tájékoztatást az ügyfélnek, hogy hogyan halad a termék bevizsgálása. Mondjuk e-mailt 3 naponta, hogy mi van a termék munkalapján. Ez egyértelműen motiválná a külső szervízcéget is, hogy ne üljön a terméken fölöslegesen (mert úgyis mindenki látja, ha csak a töküket vakarják), hanem minél gyorsabban alakítsa ki a szakvéleményét. Adott esetben a motiváció növeléséhez és a határidők betartásához akár kötbért is életbe lehet léptetni (mondjuk 14 nap után naponta a termék eredeti árának 3%-a, ha nincs szakvélemény, - ex-has -) ha már mindenképpen külső céggel akarnak dolgoztatni.
Az átfutási idő szigorúan alacsonyan tartása meg azért (lenne) fontos, mert ha nagyon hagyják elnyúlni, akkor azokat is elkezdi zavarni, akik egyébként nyugodtan kivárnák a két hetet, amíg méregetik-nézegetik-forgatják a visszavitt terméket. Így fölöslegesen kezdenek az emberek érdeklődni, a kérdéseik megválaszolása miatti folyamat erőforrást köt le, aki innentől nem a szervízzel foglalkozik -> még lassabban haladnak -> még több kérdés -> még több magyarázkodás -> még több feszültség a szervíz és az ügyfél oldaláról is -> ördögi kör, aminek soha nem jó a vége.
Ha meg belső emberekkel intézik a garanciális szervízt, akkor is meg lehet azt szervezni korrektül, hogy tényleg ügyfélközpontú legyen és óramű pontossággal ketyegjen. Nyilván akkor más módon, más eszközökkel, de azt is meg lehet oldani.
Én azért szurkolok a cégnek, hogy ne induljanak el a lejtőn azzal, hogy bizalmatlanság és elégedetlenség lengi őket körül a garancia miatt. Sajnos láttam már ilyet, ők a hatodik cég, akiktől rendszeresen hosszabb vásárolok. A korábbi ötből gyakorlatilag egy vegetál még úgy-ahogy.i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750
-
akom
senior tag
Sziasztok!
Régen volt az iponnál, olyan hogyha eléri x összeget az eszköz, akkor küld róla értesítést.
Ez a funkció már nincs meg? -
captain81
csendes tag
Azt hiszem kezdek én is kiábrándulni az iPonból. Volt már garanciális ügyem a múltban és nem volt gond, de amit a mostani esetben van, az már kezdi kiverni a biztosítékot. Egy biztos, egy garanciafutáros kérelmemre sem reagáltak 1 órán belül. Viszont az az állításuk igaz, hogy emailben keresd, mert az biztosabb, ugyanis telefonon szinte lehetetlen elérni őket.
A mai levelem az rma részére pedig már 8 órája pihen válasz nélkül. Biztos nem kapták meg... -
DaveJr
őstag
Sziasztok!
Én is megosztanék egy elég negatív tapasztalatot az iPon garanciális ügyintézéssel.
6 hete(!) vittem be hozzájuk egy Samsung microSD kártyát. Kb 3 hét után bementem hogy mi a helyzet mert 2 hetet ígértek. Már ezen is meglepődtem hogy egy ilyen kaliberű terméket nem cserélnek ki azonnal vagy bevizsgálás után 2-3 nap múlva. Ugye itt szó sincs javításról. Akkor azt ígérték jövő hétre megjön. Azóta se semmi.
Ma megyek be újra hozzájuk és ha nem kapok új kártyát a hibás helyett biztos hogy visszafogom kérni a pénzem mert ez már azért durva hogy nem képesek kicserélni egy javíthatatlan terméket.
Én is dolgoztam számtech szervízben pontosan tudom hogy működnek a nagykeres garintézések. De ahol én dolgoztam mi megcsináltuk azt hogy saját szervízben bevizsgáltuk és ha tényleg hibás volt kapott egy újat a raktárból. Aztán mi lerendeztük a nagykerrel. Persze az ilyen kisebb dolgokkal voltunk így mint a pendrive vagy memóriakártya.A telefonos elérhetettlenséget én is meg tudom erősíteni. 15szöri hívásra vette fel egy életunt bunkó. Mikor érdeklődni szerettem volna a garanciális ügyintézés állapotáról beböfögte hogy nem ő foglalkozik ezzel írjak e-mailt majd köszönt és lecsapta a telefont....
Szóval emberek! Senkinek sem ajánlom bármennyire is csábítóak az áraik. Ha egyszer valami tönkre megy ne számítsatok gyors ügyintézésre!
Soha többet nem vásárolok náluk![ Szerkesztve ]
Isten és a programozók versenyt futnak egymással. A programozók egyre hülyebiztosabb programokat készítenek, Isten pedig egyre hülyébb embereket.
-
dethroner
veterán
Egyre több a negatív komment. Tényleg ennyire elszaródott ott valami?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
fsb1000
nagyúr
válasz fsb1000 #5003 üzenetére
Az Ipon rendezte a kuponos problémát. 4 nap alatt.
Adjunk nekik egy piros pontot.
Kicsi fekete, az elérhetetlenségük miatt.
Még kisebb fekete azért a morgolódásért amit átvételkor hallgathattam meg, hogy ilyen pedig nem szokott történni (pedig de, jópár eset olvasható az NV fórumán) -
DaveJr
őstag
Na ma végre lezáródott a történet. Bementem és megmondtam hogy vagy adnak egy új kártyát vagy kérem vissza a pénzt. A srác hátra ment, gondolom a szervízvezetőhöz, majd előre jött hogy hát ők már 2szer küldtek e-mailt hogy visszaadják a pénzt mert nem tudják cserélni. Mondtam hogy ja persze az érdekes mert egy olyan e-mail címet adtam meg amin abszolút nincs spam szűrés mert az enyém a szerver.
A pénzt visszakaptam, elmentem egy másik boltba és vettem egy másik gyorsabb kártyát olcsóbban.
Soha többet iPon.....remélem a Samsung nyomtatóval nem lesz gond amit szintén náluk vettem....bár azt legalább tudom egyből a Samsung szervízbe vinni....Isten és a programozók versenyt futnak egymással. A programozók egyre hülyebiztosabb programokat készítenek, Isten pedig egyre hülyébb embereket.
-
04ahgy
nagyúr
válasz dethroner #5012 üzenetére
Mert aki elégedett, mikor fog jönni és keresni a topikot, hogy beírhasson? Anno te sem elégedettségedben találtál rá, ha a visszaolvasásom helyes.
Ebben a gazdasági helyzetben meg:
- tarts raktárkészletet, hogy akárki akármit akar, azt azonnalderögtön tudd biztosítani (bármilyen eset is legyen).
- tarts fenn külön telefonost, aki azonnal, de mindent meg tud mondani.
- saját szervizt tarts fenn, akármit behoznak, azt 2-3 nap alatt vizsgáld be, és amint ez kész, azt azonnalderögtön cseréld újra (persze zsírújra, elölről kezdődő garival)! Mert ugye a vásárló (aki nem mellesleg manapság, nagy általánosságban hajlamos ezen egy tény miatt az ISTENT játszani, hiszen ő a vásárló) nem fogadja el, hogy a termékét javítsák, meg az 3-4 hétig eltartson, merhát egyszer már elromlott, akkor neki nem kell javított.
- legyél kedves, udvarias,s*ggny*ló.
- sose hibázz.
- és mindezt persze lehetőleg minél közelebb az ingyen elvégzett munka fogalmához tedd, sőt, alatta.Kiveszett az emberekből a türelem, tolerancia. Ez van. Ez a tendencia sajnos egyre csak romlik. Továbbá ott van Oliverda aláírása. Az még szörnyűbb. Nem tudnak az emberek kifinomult és normális kommunikációt kezdeményezni. Az udvariast direkt hagytam ki.
Aztán egy továbbgondolata a senki sem türelmes, toleráns szálnak: mindenki az xyz boltot bombázza, mikor lesz kész, mikor lesz kész, letelt a 3-5-10-15-xx nap! Sőt, letelt a napnap is, és mostazonnalakkor vételár! Van egy kicsi úszás xyz helyen, elkezdenek az emberek türelmetlenkedni. A türelmetlenkedésekre való válaszok (amik ugye hosszabbak a szimpla igen-nemnél) elveszik az időt az egyéb ügyintézéstől (pl. az telefonozik, e-mailezik, aki amúgy a nagykert basztatná, h cseréljen...), és nem nehéz továbbgondolni a többit, kész is a pozitív visszacsatolás.
És úgy van, 2001 a béke éve volt 2011-hez, de még inkább 2013-hoz képest.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
wolfman87
csendes tag
Csak annyit szólnék hozzá, hogy ahogyan a hotelekben (minőségi) megkövetelik azt, hogy ha szar kedved van, ha nem, akkor is a vendég azt érezze, hogy neki jó ott, és kedves legyél vele, úgy egy garanciális ügyintézőtől is elvárható ez, mivel itt is az múlhat rajta, hogy a kedves vendég vissza tér-e, avagy sem.
Nem ingyen dolgoznak, kanpak fizetést...ez a dolguk.
Minden cégnek fel kell mérni, hogy melyik éri meg jobban:
A: vesz fel egy embert havi 100 bruttóval, hogy naprakész legyen, és mindenki a minőségi szolgáltatást érezze a háttérben, vagy
B: nem vesz fel senkit, és a minimális kommunikáció és gyatra tájékoztatás miatt egyre többen elpártolnak a cége mellől.Amúgy meg fletó megmondta. El lehet innen menni...
Többet ésszel, mint ész nélkül!
-
bul07
nagyúr
Ez oké
De ha már elusznak a dolgok kicsit azt merjék is felválalni, írják vagy mondják meg a tényeket ne sablon szöveget tolják
És ez úgy álltalában momdom minden boltra értve
Mert még a csúff valóság is jobb a handabandátólMost lesz egy érdekes garanciás ügyintézésem, méghozzá egy matracé, kiváncsi leszek a hozzáállásukra
Tegnap írtam meg a boltban a Jegyzőkönyvet a fogyasztói minőségi kifogásról
És már csak várom a fejleményeket( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
dethroner
veterán
Igen, én sem voltam mindig és mindennel elégedett, de ha visszaolvasol pár hónapnyi hozzászólást, akkoriban elég sok volt a köszönő és a pozitív hozzászólás, míg manapság szinte csak kritika jön.
Azt meg felejtsük már el hogy a számtech üzletek milyen minimális haszonnal dolgoznak. És, kit érdekel? Ha ezt a nyereséget nem lehet korrekt tájékoztatással, hozzáállással, ügyintézéssel egyeztetni, akkor vagy elfogadja a bolt hogy szarják szapulják, vagy megváltoztatja a profilját.
És legvégül, miért is minimális az a haszon? Az ipon a 2011-es üzleti évben 36 millió forint adózás (és minden más költség? utáni NYERESÉGET könyvelt el. Vagyis, 3 milla az összes járulék, bér, adó, és közüzemi díj kifizetése után. Akkor ez olyan rossz pénz?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
DaveJr
őstag
Persze már jó pár éve kötelező nyilvánossá tenni:
e-beszamoloÉn csak annyit tennék hozzá a hosszú hozzászólásodhoz hogy:
- tartson raktár készletet: igen tartson pl 10 ezer forint alatti eszközökből vagy azokból amiket nem javítanak. Ez nem nagy kérés. Plusz ha elolvasod az én esetemet a szervízes is mondta h (3 hét után) hogy rendeljem meg a honlapjukon és akkor már másnak átvehető. Magyarán van raktárkészlete de nem képes egy memóriakártyát azonnal kicserélni a készletből.
- szervízest mindenképpen fent kell tartania. Sőt a tesztelést sem ússza meg mert a nagykerek úgy dobják vissza a teszteletlen dolgokat mint a huzat. Tudom, tapasztaltam.Amiket írtál azoknak a hiányát egy kis cégtől az ember jobban elnézi. De az iPon nem most kezdte és már nem kis üzletről van szó. És a garis ügyintézés folyamatosan romlik ahogy visszaolvasgattam.
Én türelmes voltam. 6 hétig vártam egy memóriakártyára. Azt hiszem bőven túlteljesítettem az átlagot.
Isten és a programozók versenyt futnak egymással. A programozók egyre hülyebiztosabb programokat készítenek, Isten pedig egyre hülyébb embereket.
-
Kolev33
tag
Hali.
A 3 napos visszavételi garanciába beletartozik a hétvége is?
Vagyis, ha szerdán vásároltam valamit akkor a napok úgy értendőek, hogy Csütörtök, Péntek, Hétfő?
Választ előre is köszi.
-
DaveJr
őstag
válasz Kolev33 #5022 üzenetére
Általában 3 munkanap szokott lenni. A legtöbb helyen ezt úgy szokták érteni hogy vásárlást követő 3 olyan nap amikor nyitva van a bolt. Tehát iPonnál munkanapnak kell venni.
Isten és a programozók versenyt futnak egymással. A programozók egyre hülyebiztosabb programokat készítenek, Isten pedig egyre hülyébb embereket.
-
Kolev33
tag
Kedves HunRépa.
Sajnos megint problémám van az önök által cserélt alaplappal (2013.02.27 Asrock FM2A85X Extreme6)
A problémám a következő:
2x4Gb Kingston HyperX Predator KHX2400C11D3/4GX ramom van (Ezt is önöktől vásároltam, majd 2013.02.27-én vissza kaptam, hogy a RAM hibátlan.).Az A1-B1-es slotban csak az egyik ramot kezeli (csak az egyik ramot látja).
Az A2-B2-es slotban is csak az egyik ramot kezeli (csak az egyik ramot látja).
Az A1-A2-es slotban kezeli a 8 Gb-ot. Viszont így nem képes dual chanel módban kezelni a két ramot, csak és kizárólag single chanel módban.
BIOS frissítésen túl vagyok. 1.40-ről 1.80-ra.
A hiba továbbra is fent áll.
Szerintem ön is megérti, hogy most lett elegem ebből az egészből.
A kérdésem az lenne, hogy meddig vihetem vissza az alaplapot, hogy vissza kaphassam a vételárát?Válaszát előre is köszönöm.
Üdv, Kolev ZoltánDaveJr: Köszi
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
A normal hetvege nem szamit bele a 3 munkanapba hiaba van nyitva a bolt.
Ha hivatalos munkanap a szombat (le kell dolgozni egy masik helyett) akkor bele szamit.#5022:"A 3 napos visszavételi garanciába beletartozik a hétvége is?"
Olyan, hogy 3 napos visszaveteli garancia nem letezik.
A 3 munkanap arra vonatkozik ha a termek elromlik akkor cserelniuk kell (tehat nem javitathatjak), vagy a teljes vetelarat vissza kell adni.
Vannak boltok ahol visszaveszik a termeket 3 munkanapon belul, de erre nem kotelezi oket semmilyen jogszabaly.Online rendeles eseteben van 8 napos (szinten munkanap es hetvege nem szamit) elallasi jogod, ez azt jelenti, hogy visszaviheted a termeket (minden tartozek, csomagolassal egyutt) es indoklas nelkul elalhatsz az uzlettol, a vetelarat 30 napon belul kell visszaadjak.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz Kolev33 #5024 üzenetére
Az, hogy a ram nem kompatibilis dual channel modban az alaplappal nem a bolt hibaja.
Itt megtalalod az alaplap gyarto altal tesztelt memoria kompatibilitasi listajat, ez persze nem azt jelenti mas memoria nem mukodik, de ha nem mukodik ami nincs a listaban azert a gyarto nem valal semmi felelosseget, a boltnak meg aztan foleg nem kell.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz Kolev33 #5031 üzenetére
Ez a tipus benne van, hogy kompatibilis az alaplappal dual channelben, akkor hajra
Holnap vidd be az alaplappal egyutt az a biztos.Ha tudod akkor nyomtasd ki a tamogatott memoriak listajat, es vidd azt is. (nem mintha ott ne lenne net, hogy meglehessen nezni, de ezzel fel lehet gyorsitani a problema megoldasat)
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
válasz Kolev33 #5036 üzenetére
En nem varnak a valaszukra, mivel holnap van a 3. munkanap.
Vidd be, mondd el a tenyeket, hogy rajta van a kompatibilitasi listan a memoria, hogy megy dual channelben, de megse mukodik egyik paros slotban se dual channelben.
Ha megoldjak a problemat orulsz.
Ha elismerik a hibat es kitudjak cserelni pontosan ugyanilyen tipusra akkor nincs lehetoseged (jogilag) a vetelarat visszakerni, ha csak masik tipusra tudnak cserelni, akkor nem vagy koteles azt elfogadni, es ebben az esetben kerheted a vetelar visszafizeteset.Persze van amikor a bolt is megunja a vevot (vagy megsajnalja ), es inkabb visszaadja a vetelarat akkor is ha kitudna cserelni pontosan ugyanolyan tipusra.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
dethroner
veterán
válasz fricz19 #5026 üzenetére
Az "adózás utáni" kifejezés azt jelenti, hogy a tiszta, kivehető pénz. Ugyanis először a járulékokat kell megfizetni, majd levonni az összes költséget ami az üzleti tevékenység során felmerül, és a maradékból kell megfizetni az adót.
Az összegek ezer forintban értendők.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz fricz19 #5039 üzenetére
Mondjuk az igazsághoz hozzátartozik, hogy a 40 misi mint a kereskedelmi tevékenység eredménye 4,1 milliárdos forgalomból jött össze, szóval százalékosan tényleg nagyon kevés a haszon, viszont alkalmazták az "inkább sok fillér mint kevés forint" elvet. De szép és erős növekedés van évről-évre a forgalomban. Kérdés hogy a sok negatív tapasztalat mennyire fogja visszavetni ezt.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
őstag
válasz dethroner #5041 üzenetére
Még mindig azt vallom, hogyha olyan rossz lenne, akkor nem növekedve, illetve több panasz is érkezne.
4,1 milliárdos forgalomhoz azért rengeteg terméket el kell adni.
Nyilván vannak problémák, de hol nincsenek?
Nálam is volt lassú a garanciájuk, vagy lassabban kaptam választ a levelemre(mondjuk eon 2hét alatt válaszolt, na ott már én is morogtam), de én megértem(ők is emberek, hibáznak, lebetegednek, stb ).
A mostani durva panaszkodás/fikából is kiderült ,hogy 2 hazugság(vagy finomabban nem állja meg teljesen a helyét(#5040) =HG=
ez nem értem miért írtad nekem, de okéAM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
nubreed
veterán
válasz HUN]Repa #4922 üzenetére
Kedves HUN]Repa:
Soraidból azt veszem ki, hogy az Iponnál dolgozol. Hadd kérdezzek valamit, mert van itt egy dolog ami nagyon nem tiszta nekem és szerintem alkalmas a vásárlók megtévesztésére:
A garanciális ügyeintézéshez kapott lapon, amin átveszitek a hibás terméket szervizelésre a vásárlótól, illetve a honlapotokon is 15 napot emlegettek, mint az általában várható ügyintézési idő. A probléma az, hogy mivel sehol nincs leírva, hogy ez MUNKAnap lenne, ezért ez így ebben a formában naptári napnak tekintendő. Ezzel szemben, mikor érdeklődtem valamikor múlthéten emailben, a 15. (naptári) napon, hogy mi újság van a szervizelésre beadott hibás cuccommal, a kollégátok azt válaszolta nekem az emailre, hogy 15 MUNKAnap az átfutási idő.
A kérdés az, hogy akkor most melyik tekintendő az igaznak? Ha valóban 15 MUNKAnap átfutási idővel kell számolni, akkor miért nem azt írjátok rá az átvételi lapra is illetve rakjátok ki a honlapra így?
Szerintem sokan, mint én is, jóhiszeműen azt gondolják, hogy 15 nap az még nem olyan vészes, "tök jó, hogy 2 hét alatt lezárul" a dolog. Ehhez képest később jön a feketeleves, amikor a 15. nap környékén elkezd érdeklődni a vásárló, teljesen jogosan, hogy mi van a cuccával és kapja a választ, hogy hohó 15 munkanapról van szó, türelem türelem.... Te is beláthatod, hogy még egy nagyon türelmes embernél is képes ez a hozzáállás kiverni a biztosítékot.A választ előre is köszönöm!
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
emlekmas
tag
válasz emlekmas #4971 üzenetére
Fejlemény nálam is, szerdán este küldtek levelet, hogy a gari intézés lezárult. Csütörtökre már nem tudtam megoldani, hogy menjek érte, így pénteken hoztam haza az Asrock pro3 lapot.
A bevizsgálás szerint náluk minden kártyával adott képet, de azért tettek rá friss biost. Ennek megfelelően reménykedtem, hogy hátha az segít, de lelkileg rákészültem, ha mégsem, akkor gyorsan igp-ről rendezem a felgyűlt tennivalókat (főleg az adóbevallást akartam megcsinálni februárban, de jól megszívtam.), és utána akkor az egyéb alkatrészeket is visszaviszem.
Összeszerelés ezerrel, indítás után tényleg van kép...Bios ellenőrzése ...örülés.
Aztán a windows indítás közben kifagy (amikor a körbe szaladgáló pöttyöcskéből képre kellene váltania), reboot. És már IGP-ről is. Ennyit arról, hogy hétvégén megcsinálom a sürgős dolgaimat, mielőtt megint beadok valami létfontosságú alkatrészt.Most itt van táskában a proci (ésszerűen ő lett a következő gyanúsított), a VGA (bár így, hogy már az igp sem megy, csökken a valószínűsége, hogy ő lenne a hibás), a tápegység (ez meg magas hangon ciripel mint állat álló venti mellett is, és az agyamra megy, de legalább is fejfájást tud okozni egy fél óra alatt), és azért betettem vissza az alaplapot is, biztos ami biztos. Ha már úgysem lesz megint gépem egy hónapig, akár az összes cucc ott lehet náluk nyogodtan. Estére zárás előtt talán beérek vele. Kíváncsi leszek, ez a készlet mennyi idő alatt fut át a rendszeren.
i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750
-
rocket
nagyúr
válasz nubreed #5044 üzenetére
Jol van irva a weboldalukon, 15 nap van a jogszabalyban, emailben irtak marhasagot.
"Szerintem sokan, mint én is, jóhiszeműen azt gondolják, hogy 15 nap az még nem olyan vészes, "tök jó, hogy 2 hét alatt lezárul" a dolog. Ehhez képest később jön a feketeleves, amikor a 15. nap környékén elkezd érdeklődni a vásárló, teljesen jogosan, hogy mi van a cuccával és kapja a választ, hogy hohó 15 munkanapról van szó, türelem türelem.... Te is beláthatod, hogy még egy nagyon türelmes embernél is képes ez a hozzáállás kiverni a biztosítékot."
Nem tudom mi kene kiverje a biztositekot, az, hogy nem vagy tisztaban a jogszabalyokkal a te hibad.
Megkene mar tanulni egy lenyeges dolgot, torekedni kell a 15 napon beluli garancialis ugyintezesre, es nem az szerepel a jogszabalyban, hogy kotelezo a garancialis ugyintezeset 15 napon belul lezarni, ha tullepik se lesz semmi.Ez a topik szinte mar csak arrol szol, hogy felinformaciok alapjan koveteloznek az emberek, ahelyett hogy eloszor olvasnanak, hogy pontosan milyen jogaik vannak.
Termesztesen ertem en, hogy nehez varni, de ha valaki veszi a faradtsagot es leirja a negativ tapasztalatat, akkor legalabb legyen tisztaban a jogszabalyokkal igy korekkt a ceg iranyaba.
Mert ami itt megy abbol az jon le, hogy milyen trehany az Ipon garancialis ugyintezese, pedig szinte minden esetben a garancialis jogszabalyok rossz ismerete altali hozzaszolasok szuletnek.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
04ahgy
nagyúr
válasz emlekmas #5045 üzenetére
Átállítottad te az AHCI módot? Nekem akkor csinál ilyet, ha IDE-ben telepítek és AHCI-ben indítanám a rendszert, vagy fordítva...
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
Új hozzászólás Aktív témák
- Asztrofotózás
- Xbox Series X|S
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- További aktív témák...