Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • captain81

    csendes tag

    válasz captain81 #5008 üzenetére

    Folytatom a sztorim.
    Szóval volt egy garanciális ügyintézésem az iponnal, azaz lett volna, mert az Intel box processzorra azt állították, hogy 1 év garis, így visszautasították a garanciafutárt.
    Szerencsére így megismerhettem az Intel hozzáállását a végső felhasználókhoz. Az Intel honlapján a warranty check-kel megállapítottam, hogy a proci valóban 3 év garanciás. Sajnos itt nehézségbe ütköztem végfelhasználóként, mert nem tudtam egyszerűen garanciális cserét kérni ( nem találtam megfelelő menüpontot). Az angol nyelvű Tech support viszont segített, igaz rengeteg kérdés és információ árán, de garanciális cserét indítottak.
    A cserére jogosító emailt március 4-én kaptam meg. A DHL-t felhívva futár vitte-hozta a procit (számomra ingyen) és március 12-én kezemben volt az új proci! Köszönöm Intel :R

    Az ipon pedig előttem elásta magát, számos esetben rendeltem innen terméket és ajánlottam ismerősöknek a boltot. Mára elmondhatom, hogy csak és kizárólag olyan termék vásárlását ajánlom ebből a boltból, aminek saját szervize van!
    Az áruk jó volt és most is jó. A szolgáltatási színvonal jó volt mostanra pocsék!
    Semmi sem tart örökké, de sokkal könnyebb elveszíteni a bizalmat, mint megszerezni!

Új hozzászólás Aktív témák