Új hozzászólás Aktív témák
-
emlekmas
tag
Nekem jelenleg egy alaplapom van benn garanciális vizsgálaton az Iponban, és mivel leveleztem velük néhány fordulót, annyi infót már kaptam, hogy náluk nem jelentkezett az a hiba, ami miatt én viszont nem tudtam használni a gépemet.
Ettől függetlenül úgy tűnik, hogy Biost upgradeltek nekem.Ez viszont megindította a bogarat a fejemben, és elkezdtem azon agyalni, hogy más alkatrész okozhatta-e a nálam előforduló hibajelenséget.
Arra jutottam, hogy a táp lenne a következő gyanúsítottam.Namármost van-e arról tapasztalatotok, hogy ha egy garis táppal mennék vissza, akkor azt is mindenképpen elviszik beszállítói garis vizsgálatra (és megint beletelik újabb hetekbe, mire visszakerül hozzám az alkatrész), vagy rendelkeznek ott a szervízhelyen olyan táp-teszterrel (és azt a garis eseteknél sem félnek használni), amivel ott akár a helyszínen tudnak nekem mondani valami konkrétumot, hogy a táppal érdemes-e elkezdenem a bevizsgálási macerát, vagy szerintük az teljesen tökéletes?
Nyilván meg kell várnom, hogy először legalább az alaplapot visszakapjam, mert lehet az új biossal már menni fog minden, de érthetően igyekszem úgy szervezni a dolgaimat, hogy lehetőleg minél gyorsabban működőképes gépem legyen, ezért agyalok a következő lépés lehetőségén.
Ami nekem nehezítés, hogy meló miatt csak hétfőn vagy pénteken tudok menni hozzájuk, azt is csak erősen záróra közelében, ezért nem elhanyagolható, hogy előre rendesen szervezzek mindent.i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750
-
bul07
nagyúr
válasz emlekmas #4903 üzenetére
Mivel van másik géped és így ki tudod próbálni annak a tápjával is
Visszajön a lap, ha produkálja a hibát melléteszed a másik gépet és a vezetékeit rádugod , még kiszerelni se kell( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
emlekmas
tag
Nincs másik gépem odahaza (az is a bajom, hogy otthon lassan 3-ik hete nincs gép). Melóból tudok levelezgetni, mert a szervíz meg csak mailben érhető el, legalábbis a központi Ipon telszámon azt mondták...és én sem találtam hozzájuk közvetlen telefonszámot.
Itt melóhelyen kaptam annó egy ősrégi kölcsön vga-t (illetve az enyémet itt kipróbálták egy másik gépben, ami akkor éppen darabokban volt), amivel kizártam a vga hibát. Azóta nincs itt bontott gép, ezért ennél többre nincs lehetőségem, tehát a tápot nem tudom sem magamnak odahaza megnézni, sem itt a melóhelyen leellenőriztetni.i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750
-
=HG=
addikt
Te sem, és Én sem voltunk ott, de az egész írásból tartalmilag az jön le, hogy a tisztelt szervizes pont leszarta az ügyfelet, aki csak 17 éve és anyucival érkezett. (Ami itt egy pár embernek ciki...szerintem nem) Kezdve azzal, hogy elfelejtett köszönni...Az ügyfélnek gondolom ez nem tetszett. Innentől kezdve halálra volt itélve az egész ügyintézés. Mindketten nagyarcot játszottak. Csakhogy ezt egy boltban dolgozó nem teheti meg !
( És ilyet más is tapasztalt) Normálisan is el lehet magyarázni, hogy mi az ügyintézés menete, és mi-miért történik (esetleg pénzért) De a 3-4 hét alapból nálam is kiverné a biztit. Az hogy dobálják az alkatrészeimet, meg felháborító. Természetesen lehet, hogy az egész nem így történt... De Te írogatnál ide felháborodva ha normálisan rendezik veled a problémád ? Na ugye, hogy nem...Akkor mindenki azt hisz el az egészből, amit akar.[ Szerkesztve ]
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Kolev33 #4853 üzenetére
Ügyedben több dolog is tisztázásra szorul, ami ahhoz képest, hogy mennyit vásárolsz - tehát ismered az iPont némileg furcsa, valamint annak fényében, hogy szakértelmed is lehet, abból ítélve, hogy tudod mi az a tápteszter. Megjegyzem egyáltalán nem számít a garanciális ügyintézésnél, hogy ki mennyit vásárol, tehát aki kevesebbet, sem lesz hátrányosabb helyzetben. Nézzük sorban:
SteelSeries:
Egyrészt ne haragudj, hogy nem tudtunk megfelelő tanáccsal szolgálni, bár ezt a levelezést nem találtuk meg - legalábbis a most használt emailcímed alapján. Amennyiben a termékkel problémád van szerintem praktikusabb lenne garanciális ügyintézésre visszaküldeni, a távsegítség ritkán működik ilyen esetben. Ezt nem tetted meg, de erre továbbra is lehetőséged van amennyiben a termék garanciaidőn belül van, tehát nem igazán helytálló, hogy "A füles meghalt, nyugtáztam. -26 ezer ft."'.
AMD CPU:
Nem találtam olyan ügyintézést AMD processzorral, amely garanciavesztesként végződött - bár ezeket is egy kezemen meg tudnám számolni - úgy, hogy a sérülés nem lett észrevéve még az ügyintézéskor, illetve a neveden csak a mostani ügyintézést dobta ki a rendszer. Írj meg infót erről és szívesen reagálok arra a panaszra is.
Komplett számítógépes panasz:
Egyrészt úgy gondolom a beszélgetés nem szóról szóra lett idézve, a kolléga sem "kajálni ment" akkor viszont megtévesztő ez a párbeszédes idézés, és így némileg anderseni hatást kelt. A lényege valószínűleg hasonló , a stílust megkérdőjelezem, az átvételt kamerafelvétel rögzíti, azt ellenőrizni fogjuk. A hivatkozott 2013.01.05-i e-mailt nem találtuk meg, ez egyébként egy szombati nap, de ha elküldöd milyen e-mailcímről jött - vagy esetleg pü-be - ezt az e-mailt, reagálunk erre is. Ha kellemetlenség ért, elnézést kérünk, de néhány dolgot nem árt tudnod:
Ha komplett számítógépet veszel tőlünk, annál hiba esetén a hibaszűrés díjtalan. Esetedben alkatrészeket vásároltál. Egyrészt nem tudjuk hogy azokból komplett gép lesz-e, de az biztos, hogy szakszerű üzembe helyezés szükséges amennyiben beépítésre kerülnek. Feltételezzük, hogy a szakszerű üzembe helyezést végzőnek elegendő tapasztalata van hibaszűrés terén is, hiszen ezért szakszerű. Amennyiben még sincs megfelelő szaktudás ilyen esetben a lehetőségek többek között: A hibát néhány alkatrészre szűrve azokat visszajuttatod, a további tesztelést elvégezzük. Hozzáértőt hívsz a géphez és vele szűritek ki a hibás alkatrészt, amit utána visszajuttatsz. Bevizsgálási díj ellenében nálunk szűrik ki a hibás alkatrészt, sőt van lehetőség a szervizszolgáltatásaink között 24 órán belüli bevizsgálás megkezdését is kérni (felárért). Az átvevő kollégának mindenesetre nem feladata a termékek bevizsgálása, és nem is ott történik.
A termék hiánytalansága és sértetlensége alap, tehát ez a normál állapot a garanciális ügyintézés során. Amennyiben ettől eltérés van azt szoktuk megjegyezni az átvétel során. Egyébként amennyiben az esetleges sérülés és a vélt hiba összefüggésben van az később is okot adhat garancia megvonásra.
Amikor a garanciális ügyintézés befejeződik, attól függően mi lett a befejezés módja valóban van vagy lehet lehetőség a kapott termék helyett másikat választani, ezt azonban a kolléga az ügyintézés kezdetén megígérni nem tudja, nem fogja. A garanciális ügyintézés keretében a fogyasztó elsősorban a termék kijavítását vagy kicserélését (érts: ugyanolyan típusra) követelheti, a vonatkozó jogszabály szerint is.
A poszt megírásakor 1 napja volt leadva a termék, tudtommal az lett lebeszélve, hogy amint kiszűrjük a hibás alkatrészt, arról tájékoztatni fogunk, ez azóta megtörtént, a hibás termék vissza lett juttatva a beszállítóhoz. Nem kizárt, hogy 5 napon belül meglesz a csere, az általad gondolt egy hét sem lehetetlen, a kolléga által ígért 3-4 hét viszont az esetek 90%-ban annyi is volt, hiába ígérne mást, illetve amit mond azon van némi biztonsági ráhagyás, mivel gondolom nem árulok el titkot, az ügyfelek ezt a határidőt kérik számon, függetlenül attól, hogy van-e ráhatásunk az ügyintézésre vagy nincs.
Még valami:
Van kollégám aki kb. pókerarccal dolgozik, van akinek az nem felel meg mert azt flegmának találják. Engem is meggyanúsítottak, hogy kinevettem az ügyfelet pedig azt sem tudtam miről van szó, illetve olyan is volt már, hogy hátul valaki nevetett és ezt azt egy ügyfelünk magára vette, így ebben a mosoly dologban nem tudok igazságot tenni. Az biztos, hogy lesznek változások az ügyféltérben, talán ezek a dolgok is rendeződni fognak.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
=HG=
addikt
válasz HUN]Repa #4914 üzenetére
Bocsásd meg tájékozatlanságomat, de érdekelne, hogy milyen pozícióban dolgozol a cégnél. Mondjuk 1-10ig rangsorolva, ahol az 10 a tulajdonos. Tehát arra lennék kiváncsi, hogy mennyire vagy megbecsülve a munkahelyeden, ill. a vezetőség mennyit tud a PH-s tevékenységedről. Mondhatod, hogy semmi közöm hozzá, nem fogok megsértődni. ( lehet priviben is, ha gondolod) De én úgy gondolom, hogy ilyen munkaerőkre lenne szükség egy ilyen volumenű cégnél. Nem fényezni akarlak, (ill.dehogynem) csak néha idetévedek és Te mindég kultúráltan helyrerakod a dolgokat...
-
emlekmas
tag
válasz djculture #4909 üzenetére
Játék közben kifagyott a gép, reset után már nem adott képet. Átdugtam igp-re, ott meg volt kép. VGA-nak lehúztam a 2*6-os tápcsatiját, és 2*molex/6-os átalakítóval kipróbáltam, úgy sem adott semmilyen képet, de igp-re átdugva rögtön látszott, hogy rendben bebootolt a háttérben a windows. A VGA-t behoztam céghez, megnéztük, működött. Hazavittem innen egy ősöreg vga-t (külön tápot nem igényel), és azzal sem ment az otthoni gép, de az IGP még mindig működött.
Ezért tippeltem első körben az alaplap PCI slotjának hibájára.
Március 4 óta bent van szervízben, a hét elején kapott tájékoztatás szerint addig egy 560Ti kártyával nézték meg, amivel elsőre adott képet, de azért tettek rá friss biost, illetve az volt a mondás, hogy majd még más kártyával is megnézik. Előbb utóbb csak eljön az igazság pillanata...mondjuk már jó lenne visszakapni, mert már egy hónapja nincs gép odahaza, és nekünk ez volt az egyetlen médiaeszközünk a rádión kívül, úgyhogy a gyerekeknek sincs semmilyen mesenézés azóta. Reménykedem, hogy segített az újabb bios, mert ha a táppal is ennyi macera lesz, az már durva. TV-t meg csak nem akarok venni.i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750
-
-
emlekmas
tag
válasz emlekmas #4916 üzenetére
Azt persze lehagytam (módosítási idő meg lejárt), hogy a memóriákkal is végigpróbáltam egyesével minden slotban, az eredmény ugyan ez volt. Illetve van egy bootolós memtest progim, azt is ráengedtem IGP alatt, de nem jelzett hibát egyik modulra sem, tehát a memóriát meg ezért zártam ki.
Lehet mégis a tápot kellett volna először bevinni, vagy egyszerre mindkettőt. Legközelebb (bár remélem nem lesz legközelebb) már rutinosabb leszek.i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750
-
emlekmas
tag
Őszintén szólva én valami slot körüli kontakthibát tippeltem.
De ezek szerint akkor még simán lehet a proci is az oka attól, hogy egyébként meg működik.
Ezek alapján ha visszakapom a lapot, és még mindig nem oké, akkor a táppal együtt a procit is vissza kell vinni... ez egyre borzasztóbb , és az adóbevallást is csinálni kellene. Még jó, hogy nem mostanában kell leadni.i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750
-
emlekmas
tag
Alaplap nélkül eléggé nehéz, IGP ide vagy oda
De valszeg ez lesz, ha azt visszakapom, addig nem adok be másik alkatrészt, amíg az APEH nem lesz kielégítve.[ Szerkesztve ]
i5-3570K, ninja, asrock z77 pro3, 2*4 gb corsair vengeance, sapphire 7950, samu 120 ssd, 2*500Gb WD green, gigabyte IF333, corsair GS 600, valamilyen Labtech bill, Logitech G500, Creative S750
-
HUN]Repa
aktív tag
Köszönöm megtisztelő soraidat, annyit elárulok, hogy 1 fölé és 10 alá kell pozicionálni. A feladat nem túl hálás, aki garancia ügyintézésre jön ritkán teszi ezt jókedvvel, az ügyintézők pedig általában kétfelől is kapják az ívet, plusz ott a felelősség, hogy mindeközben ne hibázzanak. Mindenesetre próbáljuk úgy csinálni, hogy a kecske jóllakjon, a káposzta is megmaradjon...
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Keller16
aktív tag
Sziasztok!
Rákérdeztem a tápom ügyintézésre és ezt a választ kaptam:
"Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek. Kívánsága szerint választhat másik terméket kínálatunkból, melyet Önnek kell megrendelnie a Dévai utcai üzletünkbe (megjegyzésben feltüntetve az RMA számot és azt, hogy garanciális levásárlás). Ekkor csak a két termék vételára közti különbséget számlázzuk ki Önnek.
"
Ugye ilyenkor nem kell még egyszer házhozszállítást fizetnem? -
Kolev33
tag
válasz HUN]Repa #4914 üzenetére
Engedd meg, hogy reagáljak írásodra itt a fórumon.
SteelSeries:
Egy percig sem bosszantottam magam ezen a témán magam. Viszont már itt kiderülhetett volna az, hogy valami nem stimmel az alaplappal. Ezt a terméket nem nálatok vásároltam. 2 év garancia van rajta. 3 éves a füles.AMD CPU:
Nem minden terméket a saját nevemre vásárolok. Lásd vagy nézd, a komplett gépet sem a nevemre vásároltam. E-mail címem is szokott változni. Bocsásd meg nekem ha egy 2010-es eseményre nem tudok rendesen vissza emlékezni, hogy akkor milyen névre, illetve milyen e-mail címen rendeltem meg.Komplett számítógépes panasz:
"Egyrészt úgy gondolom a beszélgetés nem szóról szóra lett idézve"
A gondolom és az állítom(írásom) között elég nagy szakadék van. Az írásom a mérvadó."így némileg anderseni hatást kelt."
Ezt remélem csak viccből írtad. Rá mondod, írod egy ügyfélre, hogy hazudik??? Ezt kikérem magamnak. Te úristen..."az átvételt kamerafelvétel rögzíti, azt ellenőrizni fogjuk."
Ezt remélem csak viccből írtad.
A törvény részletesen megállapítja az elektronikus megfigyelőrendszerek üzemeltetésének feltételeit. Meghatározza azokat az időtartamokat, amelynek letelte után – felhasználás hiányában – a felvételeket törölni kell. Alapesetben ez három munkanapAlapesetben mit akarsz te megnézni egy olyan kamerafelvételen, amit már 24 órája törölnöd kellett volna?
"Amikor a garanciális ügyintézés befejeződik, attól függően mi lett a befejezés módja valóban van vagy lehet lehetőség a kapott termék helyett másikat választani, ezt azonban a kolléga az ügyintézés kezdetén megígérni nem tudja, nem fogja. A garanciális ügyintézés keretében a fogyasztó elsősorban a termék kijavítását vagy kicserélését (érts: ugyanolyan típusra) követelheti, a vonatkozó jogszabály szerint is."
E-mailen és itt is le írom.. még egyszer és utoljára! Amennyiben lehetséges, hogy a hibás terméket egy másik típusra ki lehessen cserélni akkor az árkülönbözetet természetesen kifizetem. Értelem szerűen, ha a két termék között ár különbség van.Amennyiben nem lehetséges, akkor a hibás alaplap helyett szeretnék egy ugyan olyan alaplapot amit vásároltam újonnan! Nem javítottat. Mivel én nem javított alaplapot vásároltam 3 hónapja.
"tudtommal az lett lebeszélve, hogy amint kiszűrjük a hibás alkatrészt, arról tájékoztatni fogunk"
Sajnos rosszul tudod. Az lett megbeszélve a Francia úton, hogy még aznap este(2013.02.18 Délután 2-fél3 között) kiszűritek és értesítetek mindarról, hogy melyik termékem a hibás. Nem e-mailen, hanem telefonon!!
2013.02.19 én E-mailen keresztül lettem értesítve.
A véleményemet leírtam. Az egyik kollégádat ismerem. Ő pontosan tudja, hogy milyen rendszerességgel voltam törzsvásárlótok. Mint azt a tegnapi e-mailemben is jeleztem, többet nálatok nem kívánok vásárolni.
Részemről az ügy lezárva.
Továbbá várom a hibás alkatrészem mihamarabbi cseréjét.Ui: Megkérnélek arra, hogy legközelebb a személyiségi jogaimat nem sértve, Privát üzenetben reagálj az írásaimra amit mint vásároló tettem közzé! A hatályos jogszabályokat fellelheted az interneten.
Üdv, Zoltán
[ Szerkesztve ]
-
ESP
senior tag
válasz Kolev33 #4927 üzenetére
A törvény részletesen megállapítja az elektronikus megfigyelőrendszerek üzemeltetésének feltételeit. Meghatározza azokat az időtartamokat, amelynek letelte után – felhasználás hiányában – a felvételeket törölni kell. Alapesetben ez három munkanap
Alapesetben mit akarsz te megnézni egy olyan kamerafelvételen, amit már 24 órája törölnöd kellett volna?Itt makogsz akkor miért kéne törölnie?
Leírtad, hogy 18-n vitted be. Már akkor csináltad a fesztivált. Ki kell vizsgálni az ügyet, még szép hogy nem törlik
Na most pedig folytatom a
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
bul07
nagyúr
válasz Kolev33 #4927 üzenetére
Nem szoktam üzletett védeni mert mindnek megvannak a hibái de a te stílusod kicsit furcsa
Akinek nincs takargatnivalója az magasról tesz rá hogy van kamera vagy nincs, 24órig őrzik meg vagy 10napig nem mindegy(bkv most akar kámerázni és ha jól emlékszek 14 vagy 30 napig fogják megőrizni)
Sőt ha úgy nézük míg le nem rendeződik az adott ügy miért ne lehetne visszanézniMásik te itt a fórumon írtad le a negatív véleményedet akkor neki miért privátba kellene válaszolnia rá, főleg mert másokat is érdekelhet hogy egyes panaszokhoz hogy áll hozzá az adott cég
Azért remélem megnyugtatóan zárul a garanciáztatásod
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Kolev33
tag
Mint le írtam. A témát az én részemről lezártnak tekintem. A sértegetéseket pedig legyetek kedvesek befejezni.
-
dethroner
veterán
Az ilyen emberek miatt lesz lassan minden percünk megfigyelve és minden területe az életnek bekamerázva.
Te tényleg szeretnéd hogy minden pillanatban megfigyeljen valaki? Mert ha nem, akkor mégis van olyan amit nem szeretnél megmutatni?
Amit meg a törvény jogilag megenged és kötelezővé tesz, azt be kell tartani. Fel kell hívni az ember figyelmét hogy kép és hangrögzítés történik, annyi ideig lehet megtartani a felvételt, amit a törvény előír.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
04ahgy
nagyúr
válasz Kolev33 #4927 üzenetére
Én amúgy nagyon szívesen megnézném azt a videofelvételt (természetesen Téged kitakarva), hogyan dobálta például az alaplapot a szervizes. Mert Te azt állítod, az általad leírtak mérvadók. A videofelvétellel egyértelműen pálcát lehetne törni a vitád felett, és bebizonyíthatod, hogy az irományodra aggatott anderseni jelző hamis. Persze az iPon is bebizonyíthatja vele ennek ellenkezőjét.
Pár kiragadott momentum, a teljesség igénye nélkül:
"SteelSeries:
Egy percig sem bosszantottam magam ezen a témán magam. Viszont már itt kiderülhetett volna az, hogy valami nem stimmel az alaplappal. Ezt a terméket nem nálatok vásároltam. 2 év garancia van rajta. 3 éves a füles."Hmmm, az alant idézett írásod alapján nagyon úgy tűnt, a fülesed is az iPon hibájából ment tönkre, sőt, elég "bosszankodósra" sikerült a mondat hangvétele, ennek tükrében a fentiekkel önmagad cáfolod...
"Füles bedug, néma. De jó. Nézem a usb-s hangkártyát semmi. Nem ég a zöld led. De jó. Usb-ből kihúz. Simán bedugtam az alaplai hangkártyába. Néma. A füles meghalt, nyugtáztam. -26 ezer ft."
Amit három évig használtál, azt veheted úgy, hogy leamortizálódott, így a -26 ezer Ft sem igazán helytálló, hisz a készülék bőven kiszolgált.
***
A nyitó hozzászólásodban hivatkozol többszöri e-mailezésre ("Erre 2012.12.14 óta válasz nem jött(A vásárlás 2012.12.12-én történt)." valamint "Ekkora megint írtam az iPonba, hogy miért van az, hogy megvásárolok egy terméket "jó pénzért" és le kell butítsam ahhoz, hogy használni tudjam?! Valami megoldást igazán találhatnánk rá. Az e-mailemet 2013.01.05-én írtam. Választ a mai napig nem kaptam(2013.02.19).")
Később írod: "Nem minden terméket a saját nevemre vásárolok. Lásd vagy nézd, a komplett gépet sem a nevemre vásároltam. E-mail címem is szokott változni. Bocsásd meg nekem ha egy 2010-es eseményre nem tudok rendesen vissza emlékezni, hogy akkor milyen névre, illetve milyen e-mail címen rendeltem meg."
De azért elvárod, hogy összekapcsolják veled, ugye? Mert eléggé követelőzőre sikeredett a hangvétel.
***
"Sajnos rosszul tudod. Az lett megbeszélve a Francia úton, hogy még aznap este(2013.02.18 Délután 2-fél3 között) kiszűritek és értesítetek mindarról, hogy melyik termékem a hibás. Nem e-mailen, hanem telefonon!!"
Ha e-mailt írnak, az a baj, ha nem írnak, akkor meg az a baj. Egy kis hallgatnivaló ebben a témában.
Mindenesetre a szó elszáll, az írás megmarad. Nagyon jól tették, hogy e-mailt írtak.***
"E-mailen és itt is le írom.. még egyszer és utoljára! Amennyiben lehetséges, hogy a hibás terméket egy másik típusra ki lehessen cserélni akkor az árkülönbözetet természetesen kifizetem. Értelem szerűen, ha a két termék között ár különbség van.Amennyiben nem lehetséges, akkor a hibás alaplap helyett szeretnék egy ugyan olyan alaplapot amit vásároltam újonnan! Nem javítottat. Mivel én nem javított alaplapot vásároltam 3 hónapja."
Ki kell javítsalak.
A fogyasztó – választása szerint – elsősorban kijavítást vagy kicserélést igényelhet. A jótállásra kötelezett azonban az egyik igényt a másikkal szemben megtagadhatja, amennyiben az aránytalan többletköltséget eredményez. Hogy egy példát említsek: a lap kicserélése aránytalan többletköltség lehet a hibás működésért felelős egyik chip / kondenzátor / FET / stb. kicseréléséhez, ezáltal az alaplapod javításához képest. Ha ezt a kötelezett indokolja, neked a jogszabály értelmében is el kell fogadnod azt. Tehát igenis visszakaphatod a javított alaplapot.
***
És végül engedd meg, hogy a nyitó hozzászólásod egyik sorát idézzem: "A stílus maga az ember." - Erre, rímelve annyit mondok, hogy a nyilvánosság meg kétélű fegyver.
HGyu
[ Szerkesztve ]
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
bul07
nagyúr
válasz dethroner #4937 üzenetére
Engem aztán nem érdekkel hogy megfigyelnek
Dolgoztam olyan helyen ahol 4kamrea figyelte ki mit csinál velem együt(egy roulett terembe dolgoztam)
Az se zavar ha közterületen vagy bárhol máshol elhelyeznek kamerákat
Falunk is be van kamerázva és csökent is a bűnesetek számaNemrég eszembejutott hogy a szobámat meg az udvart is be kellene kamerázni és valami zárt rendszeren keresztül interneten tudnám figyelni hogy mi folyik othon
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
minas
aktív tag
válasz HUN]Repa #4924 üzenetére
Üdv HUN]Repa,
Másfél hónapja vettem egy komplett gépre való hardwert, így egy Toshiba hdd-t. (bár ne tettem volna, ez az első és asszem az utolsó Toshiba winchesterem)
A vásárlás/beüzemelés után már néhány nappal időnként elkezdett kattogni, olyankor minden program akadozik. Fel is tettem nemsokára a HDSentinelt, 4 nap 14 óra működési idő után 15%-os lett a kondíció 323 bad sectorral. Azóta is figyelem, időnként - rendszertelenül - kattog és ma 15 nap 20 óra működési idő után 6%-os kritikus kondíciónál tart és 1189 bad sectornál. Várjam meg, míg lemegy 0%-ra, vagy amíg teljesen behal, vagy ezzel már tudok/érdemes menni gariztatni? Jó lenne nem 2 hetet várni a jótállási ügyintézésre. És nem kell megint Toshiba Tudok küldeni képet, vagy HDSentinel riportot.
[ Szerkesztve ]
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Kolev33 #4927 üzenetére
Ha nem haragszol hasonló formátumban válaszolok.
SteelSeries:
- Akkor nem egyrészt nem igazán értem, ha nem tőlünk van, miért került a kommentbe (illetve miért lényeges a típusa és az ára), másrészt írtad: kiderülhetett volna ekkor a hiba. Amennyiben panaszod volt, garanciális ügyintézést kellett volna kezdeményezned.
AMD:
- Továbbra sem találtam a történetre illő ügyintézést. Ezért kértem, hogy pontosíts - akár modellszám is elég lehet -, mindenesetre állítottál valamit, amire reagálnék, ha megtalálnám a nyomát. Úgy gondolom, hogy ha ezt itt a fórumon egy céggel kapcsolatban megírtad igenis elvárható, hogy legyél képben a történetről, ne csak kb. emlékezz rá.
"Rá mondod, írod egy ügyfélre, hogy hazudik???"
- Én ilyet nem tettem. Szerintem különbség van aközött, hogy valaki szánt szándékkal félrevezetőt ír vagy esetleg csak nem jól emlékszik, félreértett valamit (nézd meg pl fricz19 kommentjeit, nem rólad írta, hogy anyukáddal mentél be), mindenesetre a kamerafelvételek nem támasztanak alá általad állított dolgokat, pl senki nem ment hátra kajálni. Én arra akartam rámutatni, hogy amennyiben nem tudod szóról-szóra pontosan idézni a párbeszédet, az általad leírt dolgok félrevezetőek lehetnek, illetve akkor a párbeszéd a te álláspontodat - illetve mondatokat a te értelmezésed szerint - tartalmazza, nem az elhangzottakat.
"Meghatározza azokat az időtartamokat, amelynek letelte után – felhasználás hiányában – a felvételeket törölni kell. Alapesetben ez három munkanap
Alapesetben mit akarsz te megnézni egy olyan kamerafelvételen, amit már 24 órája törölnöd kellett volna?"
- A terméket 18-án adtad le, a poszt 21-én került ki, tehát a harmadik munkanapon. Kérdés lehet még, hogy téged vett-e a kamera vagy az ügyintéző kollégát, akkor az általad említett határidő nem mérvadó.
Azzal azért legyünk tisztában, hogy az iPon nem garantálta a termékek folyamatos, hibamentes működését. A számítástechnikában az átlagos meghibásodási arány 3-4%. A hatályos törvények jelenleg az eladástól számított 3 munkanapon belüli meghibásodás esetén zárják ki a javítás lehetőségét, a többi esetben elsősorban javítás vagy csere követelhető, és ez a követelés az aránytalan többletköltségre hivatkozva felülbírálható, tehát nem lényeges hány hónapot ment az alaplap az ügyintézés szempontjából. Amennyiben emiatt vagy az általad kigondolt határidő be nem tartása miatt nem szeretnél tőlünk a továbbiakban vásárolni azt szomorúan vesszük tudomásul.
A telefonos megkeresés megígéréséről egyeztetni fogok a másik üzletben dolgozó kollégával, akinek tisztában kell(ene) lennie azzal, hogy az iPonban az emailes kapcsolattartás van prioritásban, legfőképp azért, mert az írás megmarad. Mindenesetre emailben tájékoztattunk a hibás termékről másnap, ez valóban így volt, az üzenet célba ért, és remélem az a néhány órás csúszás nem okozott további jelentős kellemetlenséget az ügyintézéssel kapcsolatban.
Ne haragudj, hogy utolsó kérésednek nem tudok eleget tenni. Amennyiben privát üzenetben vagy emailben keresel meg minket, úgy fogok válaszolni, ez viszont egy olyan fórum amely az iPonról szól, így azt gondolom az mi álláspontunk közzététele helytálló, és érdeklődésre tart számot a fórumban. Nem gondolom, hogy személyiségi jogaidat sértettem, amennyiben te igen, kérlek írd meg mire gondoltál.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
bul07
nagyúr
Ilyen katanás nállam is jelen van , bár a többi hiba még nincs, szerencsére
Remélem nem is lesz bajom vele, hogy tudnék 1.2TB adatott menteni fogalmam sincs( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
smiti
addikt
Sziasztok!
Meg tudjátok mondani, hogy ha eladom egy cuccomat akkor a garanciafutár szolgáltatást az új tulaj igénybe tudja venni?
-
dethroner
veterán
Voltak és mindig is lesznek exhibicionisták, ezzel semmi bajom ha te is közéjük tartozol, de azért a nagy testvért nem kéne az élet minden területén ráengedni a népre.
Nagyon jó ötlet a lakásod minden helyiségének bekamerázása, és a képet realtime-ban netre feltenni, akkor legalább nézhetnéd magad a monitoron, nem kéne tükröt használnod, csak rápillantasz a monitorra hogy jó-e a séród vagy sem
De rossz hírem van, ez nem eredeti ötlet, már a tv-ben is mentek ilyen műsorok. Nem lehet hogy oda kellett volna bekerülnöd?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!