Új hozzászólás Aktív témák
-
=HG=
addikt
Sziasztok!
Már vásároltam 1-2 dolgot Ipon-nál, nekem sem volt semmi gondom, bár csak 1 garanciális ügyintézés volt egy Geil ram-al, amit korrektül kicseréltek....De: Megmondom őszintén nekem sem nagyon tetszik ez az amortizációs dolog. Bár jogilag nem vagyok tisztában az ide vonatkozó résszel, de gyanítom fogyasztóvédelemnél ez problémás lenne.... Csak gondoljunk bele: Sok árucikknél dönthetünk pont a garancia miatt, hogy melyiket vegyük (pl asus3 év) esetleg ez miatt egy kicsit drágábban, majd amikor gariztatnunk kéne mondjuk 2 év után, akkor értékcsökkent...Na neee, ezt nem kéne bevegye a gyomrunk szerintem (csak etikailag sem, függetlenül a jogszabályoktól)
Viszont: a fentebb leírt 560TI vs 460 csere a vevők 99%-ánál hátraszaltót eredményezett volna, viszont pont sikerült annak az 1-nek küldeni, aki felháborodott...(nehéz a vevők 100%-ának kedvére tenni..)
Azért megemlítenék egy esetet 2 év teljes körü garanciára.... Kb 5 évvel ezelőtti történet, volt egy Fujitsu Siemens 17"CRT monitorom, aminek a tápja megadta magát...Bevittem szervízbe, hogy érdemes-e vele foglalkozni, vagy kuka ?(semmi papirom nem volt róla) Erre megnézik gyári számot, és közlik, hogy ez a moncsi nincs 2 éves, tehát gariba megjavítják...Mit mondjak...erős rácsodálkozás volt, hogy ilyen létezik MO-on.. Nos,szerintem bárhogy szólnak a magyar jogszabályok(1 év gari) én biztatnám a cégeket, hogy igenis vállalják a gyártó által meghatározott garanciális időket! Próbáljunk elszakadni a balkáni berögződött szokásoktól. -
Jim74
nagyúr
Minden megbántás nélkül.... Ha nem veszi be a gyomrod, akkor ne vásárolj náluk és kész.
Én vettem anno egy 640-es HDD-t az *li*ncomputersnél... Amikor gariztatni kellett volna kiderült, hogy jogutód nélkül megszűntek. Természetesen kiderült, hogy a HDD szürkeimport így gyári Samsung garlevél sem volt hozzá. A helyükön lévő cég (akik ugyanazok a személyek voltak) nagy kegyesen elvállalták, hogy megpróbálják a nagykerrel elintézni...
Eddig én sosem kértem vissza a pénzemet, megfelelt a biztosított cseretermék. Lehet, hogy igénytelen vagyok?
-
=HG=
addikt
Ha figyelmesen olvastad volna a hozzászólásomat, akkor számodra is kiderült volna, hogy alapjában véve pozitív volt a véleményem az ipon-ról. Nem bántódtam meg, de: Nem arról szól a dolog, hogy megfelel, vagy nem a cseretermék, és arról sem, hogy te mennyire vagy igényes. Ha megegyeztek, és te is úgy érzed, hogy jól jártál, semmi gond, a Te dolgod.
Pusztán a véleményemet írtam erről az amortizációs dologról, és arra próbáltam rávilágítani, hogyha jogszabályilag az eredetileg vásárolt terméked garis, akkor 2 év után is a vásárolt összeget kell visszakapnod, (vagy levásárolnod). Akkor nem vagy "megkárosítva". Mint vevőnek vannak jogaid, ha Te nem akarsz élni vele, hát nem,...de vannak akik igen. Nem a piacon vagy, hogy Jóskapista azt mondja : " Jólvan öcsém beszámítom, de értéken alul"Ettől függetlenül még 1x leírom: Én meg vagyok elégedve az Iponnal, és a fent említett vga cserét is korrektnek gondolom. (bár nem ismerhetünk minden részletet, de a szándék minden képpen nagyon pozitívan értékelendő) És igen fogok náluk vásárolni, ha éppen ott találom meg a számomra megfelelő árucikket. És csak remélni tudom, hogy esetleg ujragondolják valamikor ezt az amortizációs dolgot...
-
Jim74
nagyúr
Az utolsó mondatot viccnek szántam
Végül is mindegy én nem akadok fent ezen az amortizációs dolgon, mert szerencsére csak pozitív tapasztalataim voltak idáig.
Mint pl. ma is Hun]Repa jóvoltából, aki nagyon gyorsan és nagyon gördülékenyen intézte az ügyeimet.
Hálás köszönetem érte[ Szerkesztve ]
-
Kris87
aktív tag
Kezdek kíváncsi lenni, hogy vajon engem mivel lepnek meg a régi alaplap helyett, ami egy asrock 870 extreme 3 volt. Mikor elvitte a futár (cirka 2 hete) még volt épp belőle, aztán eltűnt a listáról, mostanra pedig eltűnt az újított am3+os változata is. A vételi árhoz képest 2126 Ft-tal drágábban van olyan, ami megfelelne, egy asrock 970 extreme 3 személyében. Remélem kellemesen fog érinteni, csak lenne már valami fejlemény.
-
#56184576
törölt tag
Szeretnék tudni választ a kérdéseimre,bizonytalan vagyok.
1. Ha Ipon weboldalon keresztül rendelek valamit,az ingyen beszerelik?(ilyen esetben: tápegység,memória modul) Vagy csak 20% kedvezményben részesülök?
2. Tegyük fel valamelyik termék meghibásodott,amit Ipon-tól vettem 1 honapja gépösszerakóval,ilyenkor csak az adott termékhibásnál van csere ugyanarra automatikusan,vagy esetleg csere helyett kérhetem,hogy az adott hibás termék vételárát számitsák be más termékre?
Köszönöm,aki szán rám egy kis idöt a kérdéseimre.
-
=HG=
addikt
Abban egyet kell értsek veled, hogy (saját tapasztalat, és fentebb olvasottak tekintetében) garanciális ügyintézésben korrekt megoldásokkal rendezik az ügyeket... De akkor minek ez a cécó ? Nem jobb szájízzel, és bizalommal fordulnál a céghez, ha nem lennének ilyen amortizációs számítások. Pláne ha mint ezaz ominózus vga csere; ha egyszer úgyis korrektül lerendezik, akkor minek a filléreskedés ? (pláne ha esetleg nem is jogszerű)
Nálam például az is pozítív, hogy ipontól itt van HUN]Repa egy nem hivatalos fórumban segédkezni a vásárlóiknak...samu99 : Szerintem ha ott vásárolod az alkatrészt amit beszereltetsz, akkor a szervíz díjból kapsz-20%-ot ha nem tévedek..Ha 1 hónapon belül(de 3 napon túl) hibásodik meg a cucc, akkor megjavítják, ha nem lehetséges, akkor kapsz cseredarabot..
De ezt gondolom nálam illetékesebbek jobban megválaszolnák.....[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
Szerintem azért van ez a "cécó", hogy kiszűrjék azokat a vásárlókat, akik arra játszanak, hogy garanciaidő lejárta előtt hibássá teszik a terméket úgy, hogy csere legyen belőle. Ha nincs ugyanolyan, márpedig az informatika világában elég nagy a termékfluktuáció, akkor szépen visszakéri a vételárat és egy sokkal fejlettebb, jobb paraméterekkel rendelkező terméket vásárol belőle.... Így folyamatosan biztosítva van számára nulla befektetéssel az adott alkatrész naprakészen tartása...
Sajnos nem egy ilyen történetet hallottam szavahihető embertől.... -
-
Nyugdíjas
nagyúr
Abszolút pártatlan vagyok, szerencsésnek mondhatom magam, szerintem 2x ha volt garanciális ügyletem életemben, az is mindkettő Samsung vinyó . Csak megállapítást tettem.
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
rasky
senior tag
Az mennyire korrekt, hogy tegnap az iponnál a 32lm620s televízió 147 349 Ft, ma meg már 173.407Ft. Érdekes... (aki nem hiszi az árukereső még az olcsóbb árat jelzi.)
-
punk17
aktív tag
Ezen a kombón gondolkodok, és 2 kérdés merült fel bennem. Az első az hogy E3-as vagy D3-as táp van-e benne, csak azért mert linketek szerint D3, aminek örülnék . A másik kérdésem, hogy a tápra is "csak" 3 év gari van? Mert a CM honlapja 5 évet ír.
Előre is köszönöm a segítséget
[ Szerkesztve ]
Oneplus 3T | Apple iPad Air
-
dethroner
veterán
Na, úgy látszik ma bekövetkezett a vga-m szokásos meghibásodása. De most elhatároztam nem adom oda a futárnak mindenféle igazolás nélkül, és ha ők nem képesek adni semmi papírt, hát írok én egyet és aláíratom vele Mi tudtok arról, kell ezeknek a futároknál legyen valami igazolvány, saját szám, stb?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Senki nem tud infót?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
HUN]Repa
aktív tag
Szia !
Nem tudjuk mi se milyen bél-el rendelkezik a táp. A gyártói cikkszám ez: RC-912P-KKA750 reméljük találsz így infót róla. A gyártó nem ad 5év garanciát, sőt garanciát egyik gyártó sem ad szinte. Amit ők adnak az Limited Warranty ami nem egyenlő a magyarországi garanciával. A termékre 36hónap jótállás van.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
#56184576
törölt tag
Szeretném megtudni tőletek,akinek volt hasonló tapasztalata.
Mi történik,ha az általam vélt hibás gépkonfig-nál nem találják meg a hibát 15 napon belül?
(tovább húzódhat?)Igaz,hogy még van idejük,mig megtalálják,csak én inkább szeretnék felkészülni a legrosszabbra is.
-
subaruwrc
félisten
-
dethroner
veterán
válasz Jester01 #4228 üzenetére
Készültem én is, volt egy kinyomtatott 2 soros lapom, amit már épp nyomtam volna az orra alá, de ekkor láttam hogy kivesz egy zacsit a zsebéből, kivesz belőle egy papírt(gyorsan zsebrevágtam a saját papíromat), egy másikat meg ráragasztott a csomagra. És igen, rajta volt futárcég neve, feladó, címzett, csomagot sértetlen állapotban átvette, szerintem a futár száma is rajta van. Szóval ezek szerint én vagyok innen az első akinek ilyen szerencsében van része?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
miroon
aktív tag
Hali!
Egy olyan kérdésem lenne,ha pick pack pont-al rendelem a csomagot,akkor is van ingyenesen háztól házig garanciafutár?
iPhone 13 Midnight Black
-
#56184576
törölt tag
Ujabb kérdést tennék fel:
Ha 15 nap alatt nem találták meg a hibát,tudom,hogy kereshetik tovább ám meddig?Mert számomra nagy FAIL lenne ha egy gép szervizben lesz mondjuk 1-2 honapig stb...
(elsö nagy vásárlásom ilyennel végzödne az nagyon rossz lesz számomra) -
chatran
őstag
válasz HUN]Repa #4245 üzenetére
Rendben, akkor a Zotac 560Ti-t választom. A különbözetet természetesen kifizetem.
Milyen papírt küldjek vissza a dobozban, a Garanciális rendezés fénymásolata elég lesz? -
koxos:8]
senior tag
Üdv!
Lesz még nálatok gtx480?
Új hozzászólás Aktív témák
- HTPC (házimozi PC) topik
- Már elérhető a Resident Evil 4 Remake magyar szinkronja (PC)
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Epson nyomtatók
- OLED TV topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...