Új hozzászólás Aktív témák
-
ThuG4LifE
senior tag
Olvass akkor vissza itt a topikban!
Én eddig több gépet - laptopot vettem innen, nem volt semmi problémám, egy garis ügyem volt, az is simán ment. Persze kivételek mindig vannak, de nyugodtan rendelj!''I'm seein nuttin' but my dreams comin' true while I'm starin' at the world through my rearview ...'' RIP 2Pac
-
Zoli54213
aktív tag
Amúgy milyen futárszolgálattal szállít az iPon?
GigaByte X570 Aorus Elite ::|:: 48GB DDR4 3200Mhz ::|:: AMD Ryzen 7 5800X3D + NZXT Kraken Z63 ::|:: RTX 4080 Phantom 16GB ::|:: Samsung 980 Pro 1TB + 860EVO 1+1TB + 250GB ::|:: Acer XV322QK KV 32" 4K 144hz 10bpc ::|:: Logitech Z906 ::|:: Corsair HX850i
-
04ahgy
nagyúr
Ha a központi e-mail címre elküldöd nekik, hogy elégedetlen vagy a futárszolgálattal, akkor lehet, még foganatja is lesz.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
dethroner
veterán
Srácok, még most az a szokás hogy a garifutár nem ad semmi elismervényt arról, hogy átvette a terméket? Tavaly még ez volt, fostam is így odaadni, de hát mit van mit tenni, ugyebár És mostanában sajna időszerű lesz egy futárt rendelni , ezért tudni szeretném mire számítsak.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Teodor52
senior tag
Sziasztok!
Egy kis történet+garanciális ügyintézés:
iponba nagyot csalódtam + egy hasznos információ is lehet a számotokra
Ipon elérhetőség:
Sokadik próbálkozás után nagy nehezen felvették a telefont és azt mondták, hogy sajnos nem tudnak segíteni ebben az ügyben mert a garanciális ügyintézést a dévai üzletükben bonyolítják le, akivel meg beszéltem, az pedig a francia úti üzletben dolgozik és csak ott van telefonos elérhetőség.Mondtam a hölgynek, hogy emailt is írtam vagy több mint 4 órája és semmi válasz.
Mellesleg mi az, hogy egy ilyen volumenű üzlet mint az ipon(+2012-ben) a garanciás ügyeket nem lehet telefonon elintézni csak email-ben.Ezen kiakadtam, de teljesen.Sőt a weboldalukon fel van tüntetve, hogy az email-re általában 1 órán belül válaszolnak.De ha el is tekintünk az 1 órától, akkor már vagy közel 7-ik órába vagyok benne,és semmi reakció.
Legalább válaszolnának rá vagy valami, hogy lássam rajta vannak az ügyön
Továbbá még mindig nem jött email!Felhívtam az nfh-t és említettem nekik ezt a problémámat + az email-es elérhetőséget és a hatóság is érdekesnek titulálta!Nagy a valószínűsége annak, hogy elállok az adás-vételtől.Természetesen tértivevényes levéllel egybevéve,ugyanis az nfh szerint, akkor lesz egy kézzel fogható bizonyítékom, ha esetleg nem lennének hajlandóak az elállási jogaimnak eleget tenni!
Jelen pillanatban így állok.Húúúú de bánom, hogy onnan rendeltem!!!!!![ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
válasz Teodor52 #3860 üzenetére
Csak pár gondolat (kérlek ne vedd támadásnak, ha úgy is fog hangozni, nem gondolom úgy...):
Ez már korábban is probléma volt, hogy a telefon vonaluk nagyon leterhelt. Ennek az az oka, hogy a bolt nagyon népszerű és rengetegen próbálnak telefonálni. A vezetés úgy látja, hogy nem lenne nagyobb a bolt forgalma a telefonos ügyintézés bővítésével (amivel egyetértek).Garanciális ügyekre egy jól bejáratott rendszerük van ami (sztm) elég jól működik. Nem is értem miért akar vki telefonálni, hiszen az pénzbe kerül, míg egy e-mail nem és nyoma is marad (később vissza lehet olvasni, hogy mik lettek megbeszélve).
Az általában 1 órán belüli válaszolás nem azt jelenti, hogy mindig. Nem válaszoltak 7 órája? Akkor írj még1 e-mailt, kezd úgy, hogy x órája/tegnap küldtél egy e-mailt amire nem kaptál választ ezért arra gondolsz, hogy biztos átsiklottak felette, szal itt van még egyszer. Nem fognak megsértődni.
Továbbá nem csak e-mail-en lehet elérni őket, be is lehet fáradni a dévai utcai üzletükbe.Milyen adás-vételtől szeretnél elállni? Nem a garanciát akarod érvényesíteni?
-
Teodor52
senior tag
8 nap az elállási jogom amivel élhetek és élni is fogok!!!
Írtam már több emailt a nap folyamán!
Befáradni nem tudok mert kb 160km távolság van az otthonom és a dévai cég között!
Telefonnal kapcsolatban pedig a hoppá díjcsomagba vagyok a t-home-nál amit még tavaly áprilisba kötöttem meg és az akkori szolgáltatás révén(ami most változott a hoppá díjcsomagban ez évben, de mivel, hogy 2 éves hűségidővel kötöttem meg és annak lejárata után ismét hosszabbíthatok, így a tavaly áprilisi kedvezmények érvényesek a szerződésembe)
Havi 5000percet beszélhetek le ingyen vezetékes hálózatba és 30-as telefonokon természetesen 60 perces megszakításokkal.
Illetve a telefonos kapcsolat az még is közvetlenebb és gyorsabb mert az email amit elküld az ember arra nem mindjárt válaszolnak(mai pl).
Szóval nálam az ipon elásta magát.Többet biztos, hogy nem fogok rendelni onnan!!!
Az email-al kapcsolatban még annyit, hogy nyoma is marad,hiába marad, ha azzal nem tudok érvényesülni az NFH-ál.Nem saját kezűleg írtad,nincs aláírásod stb.Tértivevényes az már bizonyíték...[ Szerkesztve ]
-
Teodor52
senior tag
válasz Teodor52 #3863 üzenetére
Ui:hogy nehogy összekeveredj:
igen először garanciális cserére álltam rá,de nem rég úgy döntöttem, hogy az elállási jogomat fogom gyakorolni!
Ja és még egy említés a telefonvonalukkal kapcsolatban: nem volt leterhelve, kicsöngött úgy néhány percig majd a lassúbb búgást gyorsabb ritmikus bugás váltotta,ami a tel. kinyomásra enged következtetni!
[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
válasz Teodor52 #3863 üzenetére
Válaszod jó pár gondolatomat tárgytalanná teszi .
UPC hívásvárakoztatás: "a hívó fél foglalt jelzés helyett kicsöng jelzést hall". Feltehetőleg már foglalt volt a vonal, csak a hívásvárakoztatás miatt hallottál kicsöngést jelző hangot és ez a hívásvárakoztatás járt le pár perc múlva, átváltva foglaltat jelző hangba (vagy kinyomták, mert érezték, hogy sokáig fog tartani a már folyó hívás). De persze az is lehet, hogy igazad van és bunkó parasztok.
Azzal, hogy hibás terméket nem garanciáztatsz, hanem elállsz a szerződéstől, ingoványos talajra lépsz, nem ezért hozták ezt a rendeletet. Van vhol itt a PH!-n egy garanciás problémákkal foglalkozó topik, ott biztos találsz olyan történeteket amik hasonló szituációkat írnak le, talán érdemes átfutnod őket, hogy mik lehetnek a buktatók (nem mintha én megtettem volna, csak jó tanács, mert biztos vannak buktatók).
Majd légyszives azt is írd meg, hogy hogyan zárult a történet.
-
Teodor52
senior tag
Egy idézet:
Kell-e indokolnunk a szerződéstől való elállásunkat?
Nem, a szerződéstől való elállásunk esetén nem vagyunk kötelesek a kereskedő kérésére magyarázatot adni az elállás okára. Tehát a szerződésnek megfelelő, hibátlanul működő és a rendeltetésszerű használatra alkalmas termék esetén is gyakorolhatjuk elállási jogunkat. Természetesen az esetek többségében az elállásra az adhat okot, hogy a kiszállított termék mégsem olyan, mint amilyennek a honlapon közölt leírás alapján elképzeltük, vagy bármilyen okból nem felel meg az elvárásainknak. Fontos jogszabályi garancia, hogy az eladó elállási jogunk gyakorlását nem kötheti semmilyen korlátozó feltételhez.
további infó:[link]
Persze majd megírom, hogy mi lett a vége!
-
Teodor52
senior tag
-
dethroner
veterán
válasz chester99 #3861 üzenetére
Az, érdekes. És ha mégsem jut be a boltba a visszaküldött termék, vajon hogy bizonyítom hogy átadtam a futárnak?
Vagy ha futárt rendelek és az valami okból nem talál otthon, azt is állíthatom hogy de bizony otthon voltam és átadtam a terméket és verjék le a futáron? Ez egy bonyolult helyzetet szülhetA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Teodor52 #3860 üzenetére
Szia !
Szabadságolások vannak ilyen esetben más olyan kolléga válaszol akinek nem ez a fő munkafolyamata így sajnos több idő is lehet a levelek megválaszolása. Következő héten már leszek Én is így ez teljesen a helyére megy. Aki ismerő a "nagy" levelező rendszert az tudja, hogy ott úgy működik, hogy ha több levelet küldesz akkor azt összerakja így sajnos a levél felugrik a listázás tetejére (legutolsó levél írásának idejéhez) A kolléga pedig "alulról" a legrégebbiek szerint válaszol így lehet, hogy még nem kaptál választ, de biztosan fogsz minden kérdésedre. A kellemetlenségért pedig elnézést kérünk minden érintettől következő héten minden a régi kerékvágásba fog történni.
u.i.: A panaszokat/észrevételeket mindig e-mailben vagy személyesen fogadjuk sajnos nagyon sok rossz tapasztalatunk van a "telefonba valaki ezt ígérte azt ígérte" esetekkel így mindenkinek a kezében a megfelelő válaszok és ügyintézések menete egyeztetések vannak, ezen később sem szeretnénk változtatni, de ettől független a Francia úti bolt telefonja teljesen le van terhelve így hívásvárakoztatás mellet ők sem tudnak mindig foglalkozni, de az e-mail hozzánk teljesen jó út mint szerintem 2012+-ban minden internetes webshop céghez.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
őstag
válasz Teodor52 #3871 üzenetére
Ez már egy kicsit kezd idegesítő lenni - mármint a hozzászólásaid. Alapvető problémáim vannak csak, amit lehet, hogy csak egy-két kimaradt információ okoz:
- mi is a vásárlás tárgya?
- mikor ment a termék vissza hozzájuk?
- személyesen vagy garifutárral?
Ha már az NFH felé vitted a dolgot, akkor kíváncsi leszek a fejleményre - bár eddig az eddig elmondottak alapján az iPon is tartja magát a szerződéses kötelezettségéhez. Ők ugyanis webboltként üzemelnek...Azért furcsa számomra a dolog, mert velem eddig teljesen korrektek voltak minden esetben, de várom a fejleményeket!
"Önérzetem van, de hülye azért nem vagyok!"
-
Teodor52
senior tag
válasz PhoenixK #3872 üzenetére
És most mit csináljak veled?
Nem neked kell idegeskedni,nem te ülsz egy közel 140000ft-os laptop mellett úgy, hogy bizonytalan és kilátástalan az egész helyzet!!!!!!!!!!
Nem tudod hogy mit tegyél mert senki nem válaszol!!!Megnéznélek azért, hogy te mit tennél az én helyembe!!!!!!!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Teodor52 #3875 üzenetére
Akkor előröl: Az zavaró számomra, hogy hét hozzászólásból annyi derült csak ki, hogy nem válaszoltak azonnal, és az NFH felé vinnéd a dolgot. A fent említett pár kérdés megválaszolása mellett talán tudnánk tanácsot/segítséget adni, mivel páran már intéztünk garanciaügyet velük.
Szóval én kérek elnézést, ha megbántottalak, nem is zavarok tovább. Részemről vége!
szerk.: Személyeskedésnek esetlegesen érezhető rész kiszedve!
[ Szerkesztve ]
"Önérzetem van, de hülye azért nem vagyok!"
-
Teodor52
senior tag
Na srácok csoda történt!Válaszoltak az email-re!
Hétfőre rendelnem kell egy futárt, hogy visszavigyék a cuccot!
Elkezdett billenni pozitív irányba a mérleg nyelve,deeeee, még nincs vége a dalnak.
(Elállási jog) -
Teodor52
senior tag
válasz Teodor52 #3880 üzenetére
Kapott email tartalma:
Amennyiben elszeretne állni a vásárlástól akkor kérem 8napon belül juttassa vissza a terméket (elállási nyilatkozattal, saját költségén) átvételtől számítva és a jogszabályban megadott 30napon belül visszautaljuk a termék vételárát ,ha sérülésmentes és minden tartozéka hiánytalanul megvan.
Nem ismerik a 17/1999. (II.5.) Kormányrendeletet ami tartalmazza, hogy indokolnom nem kell ha elállok a szerződéstől,illetve nem 8 napon belül kell eljuttatni a csomagot a címzetthez,hanem: 8 munkanapos határidő nem jelenti azt, hogy a visszaküldött terméknek 8 munkanapon belül meg is kell érkeznie az eladóhoz, hanem elegendő, ha a 8 munkanapos időtartamon belül kifejezzük elállási szándékunkat az eladó felé. !
-
őstag
válasz Teodor52 #3884 üzenetére
Akkor ennek még érdeklődj utána, mert ha tényleg így lenne, hogy elég csak jelezni, de érdemi lépéseket nem tenni a visszajuttatásra, akkor rengeteg visszaélés lenne, hisz megveszi, majd jelzi, hogy jaj, elállok a szerződéstől, de vígan használja tovább, viszont ő ugye már jelezte a szándékát, így bármikor amikor kedve szottyan új eszközt vásárolni, visszajuttatja a régit, és az árát szépen visszakapja.
¯\_(ツ)_/¯
-
Teodor52
senior tag
válasz Szabesz #3886 üzenetére
Tisztában vagyok vele amit írsz!
És utána is jártam hogy kire milyen szabályok,előírások tartoznak!Épp ezt mondom.Az NFH törvénye értelmében az én kötelességem visszajuttatni a terméket de nem 8 napon belül!
17/1999. (II.5.) Kormányrendelet ami tartalmazza hogy indokolnom nem kell ha elállok a szerződéstől,illetve nem 8 napon belül kell eljuttatni a csomagot a címzetthez: 8 munkanapos határidő nem jelenti azt, hogy a visszaküldött terméknek 8 munkanapon belül meg is kell érkeznie az eladóhoz, hanem elegendő, ha a 8 munkanapos időtartamon belül kifejezzük elállási szándékunkat az eladó felé. !
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
HUN]Repa, az hogy van hogy amikor a futár hozza a megrendelt vagy gariból visszakapott terméket, akkor alá kell írni nyomtatványokat, ezekből én is és a futár is kap példányokat, de ha futárral küldök vissza valamit, akkor semmit nem kapok annak elismerésééül, hogy átadtam a terméket?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz dethroner #3889 üzenetére
Szia !
Elektronikus úton történik a csomag nyomon követése, így külön nem kell papír, amikor kiviszik azért fontos az aláírás, hogy a Sprinter igazolja, hogy sérülésmentesen vetted át.
Feladáskor ez úgy nem számít mert a futár sérült terméket vagy rosszul becsomagoltat át sem vesz.God save us from the arrows of the Hungarians.
-
dethroner
veterán
válasz HUN]Repa #3890 üzenetére
Úgy látszik nem értjük teljesen egymást
Lehet elektronikus a nyomon követés, de ha azt sem tudom mit kell nyomon követni, akkor cseszhetem az egészet. Se egy papír, se egy kódszám, semmit sem szoktak adni, amikor elviszik csak megfogja és már fut is. Ebből kiindulva, akár el is tűnhet a csomag, mivel bizonyítom vitás esetben hogy átadtam? Miért nem lehet kitalálni a visszaküldésre is egy nyomtatványt?
Vagy ti sem kaptok a futár cégtől elismervényt, amikor átadjátok neki a megrendelt, elküldendő új termékeket?[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
vasii
senior tag
Üdv!
Gondolom így van, de biztos ami biztos:
Ha hasznaltan veszek vmit ami meg garis, de az eladonak kell a szamla mert tobb minden van rajta, akkor egy sima szamla fenymasolattal ugyanugy gariztathatom a termeket ugye? -
Tomics
addikt
Sziasztok!
Ha egy komplett gépet összerakatok és házhozszállítással kérem, akkor tápkábelt kapok hozzá, vagy ne reménykedjek?
Nem nagy érvágás ha nem, csak hétfőn elvileg hozza a futár és nem szeretném csak nézegetni tápkábel hiányában. Szóval ha nincs felkészülök és veszek valamelyik helyi boltban mielőtt beér a futár
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Jester01
veterán
Akkor most már mindegy, de szerintem megérte volna azt a +600Ft-ot ha inkább a hexa 400-ast veszed.
Jester
-
Tomics
addikt
Sziasztok ujra
Valszeg tonkrement az SSDm amit 2 napja vettem full konfiggal egyutt.
Legalabbis azt hiszem mert egy regi sata 2es hdd-t latja a bios ezt meg nem (delutan meg jo volt most meg nem bootol, nem latja a bios. kulso usb3as hdd rack se latja de gondolom latnia kene ha jo lenne, hiaba sata2es a rack ill. hddnek lett kitalalva)
Gariztatas hogy megy? Kapok cseret egybol vagy varni kell? Mert 80km rol mennek.
Bocsi ha hulye a kerdes de jelenleg telefonrol irok es innen korulmenyes lenne vegig ongeszni az ipon oldalatPH! addikt since 2004
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Már elérhető a Resident Evil 4 Remake magyar szinkronja (PC)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Tippmix
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Automata kávégépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...