Új hozzászólás Aktív témák
-
Darth_Revan
veterán
"Küldjenek még egy laptopot?"
Azért ezt még az USA-ba se várnák el, nem hogy egy 3.világbeli országban
Komolyabbra fordítva a szót, nem várok én csodát, de remélem legalább mellékelnek a már tényleg új (cserélt) laptop mellé egy, a főnök által aláírt bocsánat kérő levelet, pénzükbe nem kerül és legalább megőrzik a reputációjukat.
A garanciafutár meg alap, az lett volna a szép, ha még nekünk kellett volna fizetni a visszaküldésért
[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
válasz Darth_Revan #3501 üzenetére
Garanciafutár nélkül nem "járna".
Más, noname netes boltoknál várhatnád. kapnád a mailt,hogy oké,küldd vissza,és postázzuk az újat.....Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Darth_Revan
veterán
Hát az elég nagy szégyen
Az egyik érv, ami IPON mellett szólt, az a garancia futár, mivel nem sok más boltnál van ilyen, alapnak számító szolgáltatás.Lehet csak én vagyok naív, de "szerintem" nem kóser, ha a vásárlónak kell fizetni amikor nem az ígért dolgot kapta.
[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
válasz Darth_Revan #3504 üzenetére
Bizony bizony
Nekem is volt egy elég idegesítő kálváriám,ahol idegességemben én is mindent elvártam volna....És nem is ingyen úsztam meg.3x mentem be a boltjukhoz,adott termék megszerzéséért,és 4. alkalommal újból baj volt. De utána ingyen kiküldték végre a jó terméket.Ezzel sztornózták nálam a bonyodalmakat. Egy kisebb cég 4.ére is behívott volna,mert hát ez van.....Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Darth_Revan
veterán
Kérhetnének néhány multitól is tippeket. E-mailben megnyugtatóbb hangnemet is használhatnának.
Pl ilyen esetben azt kellene írniuk, hogy megtesznek mindent a vásárlók igényeinek kielégítésért, de előfordulhatnak hibák, amiért elnézést kérnek és megtesznek mindent, hogy helyrehozzák, nem pedig amit jelenleg is alkalmaznak, hogy "nem a mi hibánk a forgalmazóé, visszaadjuk a pénzt vagy másik laptopot". Végül is lényeget leírták csak nem a legbarátságosabbanAz ügyfelet legkevésbé az érdekli, hogy kinek a hibája, még akkor is ha a forgalmazóé, intézzék el azt egymás között a színfalak mögött, ne pedig úgy próbálja a nevét védeni, hogy MSZP módon mutogat a másikra.
1x nyerném meg a 5ös lottót, olyan pc boltot nyitnék, hogy az ügyfelek szobrot emelnének nekem
[ Szerkesztve ]
-
04ahgy
nagyúr
válasz Darth_Revan #3506 üzenetére
Mi értelme a tettetett nyájasságnak, ha te magad is tudod, hogy tettetett. A lényeg a lényeg. Szerintem. Úgyis mindenki tudja, hogy az iPon is csak azt a terméket rendeli meg a beszállítótól, amit te az iPontól.
Megtehetnék, hogy minden terméket kinyitnak, de akkor sokkal lassabban kapnád meg az árut, nem mellesleg akkor meg a vevők másik fele reklamálna, hogy bontott a termék.
Most nem azért, de itt a PH! cikk, alul a köszönetnyilváníítás: ezt meg azt a VGA-t az Expert, Ramiris, anyámkínja biztosította a teszthez. Azt a nagyker utána szépen eladja. Az is lehet, hogy pont Te veszed meg, épp az iPonon keresztül. Tehát nem az iPon a hibás, hanem a nagyker. Természetesen egyetértek a panaszoddal, csak azzal a résszel nem, hogy az iPon a nagykerre mutogat. Jelen esetben ugyanis nem mutogat, hanem tényt állít.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
04ahgy
nagyúr
válasz Darth_Revan #3508 üzenetére
Kering egy-két ilyen sztori a neten. Nem konkrétan az iPonnal kapcsolatban, de kikereshető. Azt meg nem állítottam, hogy hivatalosan. Hanem hallgatólagosan. Amolyan mindenki tudja, hogy így van, de senki nem tudja bizonyítani.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
D.Orion
veterán
Üdv!
Egy kérdésem lenne: Hova tűntek az 1TB-os és a feletti gyors winyók? Már jóideje nincs értelmes választék ebben a körben. Csak green-ek vanank leginkább, még közepes sebességű winyó is alig van, gyors meg aztán egyáltalán nincs. Se WD Black, se Samsung F1. F2-t is csak néha látni. WD-ből meg... Hol a normál verzió és a black?
-
04ahgy
nagyúr
válasz D.Orion #3512 üzenetére
Van VelociRaptor. Meg SSD. Nem az iPon hibája. Egyébként egy-két éve volt PH! teszt, ahol az 500-as ecogreen samsung alig maradt le az F1-es 7200rpm sebességűtől.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
D.Orion
veterán
Veszek egy SSD-t és lerakom az asztalra nézegetni, mert mást már nem tudok venni. Köszi az infót, majd ha már itt tartok véglegesen, hogy a rendelés gombot kell megnyomni, akkor átnézek pár tesztet. Sata3-ban érdemes egyáltalán gondolkodni? Hozz annyi pluszt?
Ui.: Tudom japánban mindent hazavágott a földrengés meg a cunami.
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
így igaz!
én a pcx-el jártam igy.. corsair tápot küldtem vissza.. saját pénzem.. majd saját pénzen küldték vissza.. megjegyzem ugyanolyan szar volt a táp mint amikor elküldtem javitásra..
soha nem vásárolok ott se semmit az tuti
iponnal eddig csak pozitiv tapasztalatim vannak.. ezentúl is csak ott vásárolok majd
-
X2
csendes tag
Viccesnek tűnő, de egyben felháborító amit az Ipon oldalán olvasok és tapasztalok az elérhetőségről:
" (internetes cég lévén a leggyorsabb út hozzánk az e-mail, munkaidõben általában 1 órán belül válaszolunk,nyitvatartási időben)"
Valóban ma egész délelőtt hívtam őket hogy érdeklődjek egy megrendülésemről. 4 órán keresztülpróbáltam hívni őket, de nem veszik fel.
Könyörgöm,.... nehogy már a gépelés gyorsabb legyen az élőbeszédnél ![ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
Biztos meg van az oka...
A fene se tudja hány IQ hiányos hívogatta őket mindenféle hülyeséggel.
Így diplomatikusan beszélnek le a hívásról,és az e-mail elbírja a hülyeséget.Lehet rá küldeni egy egyen-emailt,hogy oké,hülye vagy diplomatikusanEzt ne magadra vedd.Csak szerintem ezért nem szeretik ha hívják őket.
Informatikában a hozzánemértés+telefonálási vágy elég sok agyfájdalmat okozhat a hozzáértőnek(ipon)Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Shad0w
senior tag
Tehát tudják a boltban, hogy nincs arra kapacitás, hogy 1 egész embert beállítsanak a telefon mellé, ezért közhírré teszik, hogy e-mail-en érdemes felvenni velük a kapcsolatot, majd miután telefonon tényleg nem lehet elérni őket te felháborodsz. Micsoda világban élünk!
[ Szerkesztve ]
-
X2
csendes tag
Már ne is haragudj, de ez a vásárlók semmibe vétele. Normális cég ilyet nem csinálhat, hogy telefonon nem elérhető. Ezt általában a csőd szélén álló, hitelezőik elöl bujkáló cégek engedik meg maguknak. Ha megy a cég szekere, (már pedig az iponnak megy, Talán túl jól is) fel kell venni egy embert, aki türelmes és válaszol a hülyék kérdéseire is. Ez baj a Magyarországon a cégekkel, amelyik cégnek beindul a szekere, teljesen megváltozik a hozzáállása vásárlóihoz. Emlékszem pár éve amikor cég a rakparton volt, felvették a telefont és segítőkészek voltak.
[ Szerkesztve ]
-
04ahgy
nagyúr
A szó elszáll, az írás megmarad. e-maillel meg pont neked a jobb. Tudsz menni a kinyomtatott e-maillel, hogy ez meg az ezt írta. Meg azt ígérte.
Az ipon meg webshop, hát az elektronikus kommunikációra törekszik, nincs ebben semmi rossz.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Kleroo
veterán
Egyébként el lehet érni őket.....
Nekem 2ből 2x azonnal felvették korábban.
És emellett él még az én teóriám.Szerintem.
Ahogy fentebb írta a kolléga biztos egyszerűbb emaileket fogadni,mint egy kollégát telefon mellé ültetni.És mint írtam,szerintem a hívások nagy része őrjítő butaság lehet,amit egyszerűbb kollektívan lereagálni emailben.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
X2
csendes tag
Visszavonom. Valószínűleg hülyeség, ha egy cégnek van telefonja. Le is kéne szerelni minden cégnél, és megszüntetni ezt az elavult kommunikációs formát. Ráadásul jobb lenne nekem :-) Sőt nem csak nekem, valószínűleg mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
Nem kéne gyerek módjára csapongani,amiatt mert nem vették fel a telefont.
Azt meg be kéne látni,hogy érthető módon inkább emailt preferálják.Vagy te amikor ott vásárolsz,jó néven vennéd ha 10-20percet vársz amiatt mert a kiszolgálódat állandóan hívogatják hülyébbnél hülyébb kérdésekkel? (pl laptopba miért nem jó a desktop-ra,vagy miért nem megy bele a hitelkártyája a laptop kártya(SD) olvasójába.... )Hodor. Hodor? Hodooor!
-
D.Orion
veterán
Leírom neked, hogy nagyjából milyen szempontok miatt van inkább email és nem telefon. De azt most leszögezem, hogy én akárhányszor hívtam őket mindig felvették a telefont. Szerintem simán mellétárcsáztál vagy kajaidőben telefonáltál. A pontok:
-Költséghatékonyság.
-Hidd el, hogy gyorsabb a GYIK-re válaszolni mail-ben, mint telefonon. Csak elolvassa a kérdést és CTRL+C > CTRL+V -vel már küldi is neked a választ. Előre megírt szövegek vannak a leggyakoribb problémákra.
-Az email mindkét fél által visszakövethető. A telefonbeszélgetésre és annak tartalmára a megrendelő csak bemondás útján tud hivatkozni. A cégnek van lehetősége a beszélgetés rögzítésére(ha ki van építve a rendszer és a jogi háttér), de azt csak bizonyos esetekben használhatják fel és nagyon bonyolult a jogi háttere. Az email ebből a szempontból sokkal egyszerűbb és hitelesebb is!
Ui.: Ne höbölögj, hívd őket újra, más időben. VAGY írjál egy kulturált hangvételű mail-t, rövid tömör szöveggel. Ha azt hiszed, hogy szarul jártál gondolj azokra akik a UPC-nek csak telefonon jelenthetik be, ha hiba van. Kérdem én, hogy jelentesz be telefonon bármit is ha nincs vonalad és nincs neted? Ennyi... UPC-nél a várakozási idő általában 35-50perc, hogy ha országos probléma van. Ezt mobilról esélytelen kivárni...
-
aki11
csendes tag
hy
megrendeltem a gépet iponról de lehagytam vmit és útolag rendeltem meg de összefűztem.
Ilyenkor csak egyszeri postázási díjat kell fizetni nem tudjátok?előre is kössz
-
D.Orion
veterán
Üdv iPON! Lenne pár kérdésem.
1. Mikor tervezitek bevezetni a webshop-ban az alaplapok menübe az AM3+ kategóriát? Azért kérdem, mert egyszerűbb lenne sokkal a keresés, ha ezeket a lapokat nem az AM3 között kéne felkutatni.
2. Eme AsRock 880GMH/U3S3 kapható nálatok? Webshop-ban találtam hasonló nevezetű lapot, de szerintem nem egyeznek ezzel. Egyik, másik.
3. Másik ilyen alaplap: AsRock 890GM Pro3 R2.0 Webshop-ban a hozzá hasonló példány: ASROCK 890GM Pro3
-
se4ever2
aktív tag
Üdv!
Azt szeretném kérdezni h ha a gépösszerakóban rendelek egy konfigot de nem választom ki az összerakást a tesztelést viszont igen, akkor letesztelik nekem de végül nem összerakva kapom meg?
A válaszokat köszönöm előre!
-
Jimmy8
senior tag
Sziasztok!
Ha az IPON-tól rendelném az alábbi memóriát : KINGSTON 8192MB HyperX DDR3 1600MHz CL9 KIT KHX1600C9D3K2/8G, azt hogyan csomagolják szállításhoz? Ezek alapból dobozolva vannak, vagy OEM termékek? PICK-PACK pontos átvétellel lenne, ezért érdekelne...
Ha dobozos, akkor rendeléskor lehet kérni, hogy csak bontatlan doboz érdekel?
[ Szerkesztve ]
-
BioNiCMaN
addikt
Alaplapot, RAM-ot, CPU-t hoztak nekem pénteken (futárral), bontatlan termékek voltak. Az egybecsomagolást nem dobozzal oldották meg, hanem kb. 1000x körbetekerték a cumót folpack-kal. Szerintem jobb, mint a kartondoboz, mert abban csúszkál ide-oda cumó, itt meg fixen van minden.
[ Szerkesztve ]
Egyetértenék veled, de akkor mind a ketten tévednénk.
-
Jimmy8
senior tag
válasz BioNiCMaN #3538 üzenetére
Egyéb dolgokat már én is rendeltem tőlük, de most csak egymagában memória lenne, az meg elég törékenynek tűnik. Ha lappal együtt rendelném, akkor ráfóliáznák a dobozra, az azért merevítené...
Persze hogy fóliázzák mert egyszerűbb és olcsóbb mint a doboz
Lehet csak futárral kellene rendelnem, talán jobb figyel a kisebb dolgokra, mint a PICK PACK pontos szállító (bár szerintem az is valamely futárszolgálat). -
qfm
senior tag
Sziasztok,
leadtam két rendelést azonos címre, futárral, pár perc eltéréssel (az elsőből kimaradt egy tétel és nem akartam hogy reggelre elfogyjon). Most este történt, tehát biztos hogy még nem csomagolták meg semmi.
De kértem a megjegyzésben a rendelések összevonását, és egy szállítási költséggel történő szállítását.
Ezt elküldtem emailben is. Biztosan figyelembe fogják venni? Nem akarok két szállítási díjat fizetni.
-
qfm
senior tag
Sziasztok,
nem tudja valaki, hogy ha számlát javíttatunk, akkor csak a számlát kell visszaküldenem, vagy a garancia papírt is? Illetve hogy székhelyre, vagy telephelyre kell e küldeni?
Ha nem kapok reggelig választ, 10körül telefonálok, ott biztos tudják, csak így gyorsabb lenne.
-
Jester01
veterán
Hű, állati nagy villám majdnem kinyírta az alaplapi ethernet portot, szerencsére power cycle segített rajta. Gyorsan rohantam is utp túlfeszültség védőt nézni hozzátok de nem találtam.
Jester
Új hozzászólás Aktív témák
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5