Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyrtyho
senior tag
Én most akarok venni náluk egy új gépházat.Érdemes náluk vásárolni vagy inkább vásároljak máshol gépházat ? Amúgy jól tudom,hogy a telephelyük a Mexikói úton van ?
best regards, egy fórumozó blogger
-
Rossi
addikt
Üdv!
Kerreg a bőven garanciális FSP Bluestorm II. 400W tápom ventije, kb. 1,5 éve cseréltétek gariban egy BS II. 500W-ról...
Nem indítás után egyből csinálja, egy idő után kikapcsolásig.
Kipucolni nem tudom, mivel hihetetlenül okos módon pont a csavaron van a garancia matrica, mintha atomreaktort akarnék építeni belőle...
Ötletek? Nem szívesen küldeném fel, nincs kedvem egy hétig gép nélkül üldögélni...
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Kleroo
veterán
Üdv!
Elég dühítő hibába futottam,az eddig makulátlan,megbízható iponnal. Már vagy 300 ezer Ft- náluk hagytam,de ilyen még nem fordult elő velem ..Rendeltem egy memóriát,és egy VGA-t.
Átvettem,és direkt leellenőriztem a memóriát,hogy tuti azt kaptam-e,amit rendeltem. Minden stimmelt.
Az azonban már akkor feltűnt,hogy a csomag nem bontatlan(én naív,visszavitt termékre gondoltam)
Hazaérve ért a hideg zuhany,hogy a dobozban más típusú memóriák csücsültek.
Ami elég problémás,ha dual chanelt szeretnék a már megvásárolt memóriáimmal.(nem is működtek,próbáltam...kékhalál)
Elég dühös lettem,hogy beszenvedek Zuglóra,le is ellenőrzöm nem hibáztak-e,erreföl a dobozban más cikk van?
A kérdés az lenne,hogy feltétlen nekem kell időt,és pénzt költenem arra,hogy kijavítsam az ipon személyes hibáját?
(Hivatalosan már kaptam választ,méghozzá szerintem HUN]Répa ph kollégától,ezért is gondoltam,hogy itt,nem hivatalos úton is tájékozódom.)
Abban pedig az áll,hogy a pénzt adják vissza,ha visszaviszem a terméket.
De számomra az lenne korrekt,ha egy futár hozná az általam eredetileg megrendelt Memóriát,és elvinné a rosszat.[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Kleroo
veterán
válasz HUN]Repa #3456 üzenetére
Szia!
Köszönöm válaszod.
Akkor jól kombináltam,hogy te lehettél a válaszadóDe mivel nem házhoz szállítással kértem,ezért ez további 2500 Ft-omba kerülne.
Ha meg beviszem az kb 1óra,és 1500Ft utazási költség.
Nekem olyan verzió kéne,hogy hozzák amit én rendeltem,és viszik amit adtak. Ez lenne korrekt.
Vagy bemegyek vele,rögtön elhozhatom az eredetileg rendeltet,és megtérítik a káromat(utazási költség,idő)[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
veterán
válasz eneasos #3458 üzenetére
amúgy ha nem futárral rendelted Kleroo a memóriát akkor nemtudom mit vársz hogy futárt küldenek érte
Amúgy nagyon korrekt cég az ipon, mondhatni nagyon korrekt árakkal dolgoznak. Én érdeklődtem hogy mikor lesz ocz ssd és vasárnap este válaszoltak, pedig az nem munkaidő
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Kleroo
veterán
válasz jozsi252 #3459 üzenetére
Én ezt tartanám korrektnek.
Az ipon személyes hibájából szívok. Az lenne a korrekt,ha ők is javítanák ki.
Ergo megtérítik valahogy az én időkiesésem,és utazási költségem,vagy a meglévő garanciafutárjukkal kicserélik.Jelenleg így nézne ki a dolog:
kb 1500 Ft-ért beutazom(NEM,nincs bérletem,De úgy néz ki most már vennem kell..)
Leadom a memóriát,hazamegyek.
Megrendelem a másikat,újból beutazom érte,hazaviszem.(persze előre megrendelhetem,de pl ez sem lett felajánlva mint ötlet)Lehet,hogy én vagyok túl nagy igényű,de nálam nem automatikus az,hogyha szar terméket kapok,akkor én szaladgáljak utána,saját költségen,saját időt elpazarolva.Aki ezt egyértelműnek veszi,az naív,és buta.
(És nem ismeri pl a Logitechet )De ahogy látom be kell mennem.Mert azt is megértem,hogy itt Magyarországon még az ipon is csődbe menne,ha minden ilyen esetet nyugati módra megtérítenének.
Szóval ennyit mégiscsak le kell nyelnem. (De aki nem veszi észre,hogy ez nyelés,és nem korrekt,az tényleg naív/buta mint mondtam)Egyébként énis kedvelem az ipont, már nem kis összeget hagytam náluk.
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
veterán
Énis már bőven 200k fölött járok amit otthagytam pénzt, nekem is volt egy ilyen, igaz nagy ügyet nemcsináltam belőle, a lényege hogy az usb hub használt volt, otthon vettem csak észre, telefonáltam meg stb, mondták vigyem vissza kicserélik, de mivel működött illetve semmi gond nemvolt vele így hagytam a fenébe, elvégre nemnagy dologról van szó. Megértem persze, hogy nemtetszik a dolog.
De sok helyen kivan írva hogy pénztártól való távo..... ismerős a szöveg szerintem. Ha veszel valamit kikell bontatni és meggyőzödni hogy az van benne, nemcsak a dobozon levő számokat leolvasni hogy mégis mi lehet benne. Nincs benne semmi ha megnézed ott. Énis amit vettem legutóbb 80k-ért lapot meg procit náluk, kilett bontva benne volt minden és kész. Tanultam a hub-os esetből mostmár figyelek énis jobban a dolgokra. De ne aggódj nemcsak náluk vannak ilyen baklövések, sok másik cégnél is.
Más: A logitechet ne hozd fel ebbe a témába, mert amit a logitech csinál azt kb a cégek 0.5% csinálja a világon, sőt mondhatni 1 kezemen megtudom számolni hogy hány olyan cég van mint a logitech, support illetve gariztatás szempontjából, tudom nekem is volt dolgom velük pár napon belül jött az új cucc régivel meg nemis kellett semmitsem csinálni.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Kleroo
veterán
válasz jozsi252 #3461 üzenetére
Hát igen. Ebből énis tanultam,hogy SEMMINEK sem lehet hinni.
Engem sem zavarna a dolog,csak direkt ezt a tipust rendeltem, a dual chanel miatt.
Az meg pláne,hogy nem bevágtam a táskáb,ohgy jóvan megvan,hanem összeegyeztetgettem a pontos típusszámot. Stimmelt->öröm->gó haza,
Az eszembe sem jutott,hogy vki,valamilyen célból más ramokat tett a dobozba.
Na de akkor le is zárom a sok flame-et.
Az ipon jó kis cég.Csak náluk is vannak hibák.
Olyan hiba is,amire nem lehet felkészülni.
Engem csak az dühít igazán,hogy mindig én fogom ki az ilyen dolgokat,amiről nem tehet az ember.Hun]Repa!
Mennyi időm van visszavinni? Mert jelenleg vírusos fertőzéssel fekszem :SHodor. Hodor? Hodooor!
-
Kassadin
addikt
Jól tudom hogy iponban ki lehet próbálni fogásra az egereket?
-
kexksz
addikt
Sziasztok!
Körülbelül mennyi idő lenne a gariztatás idő szerintetek, ha visszaküldenék egy Roccat fülest, ami sípol/sistereg? Felküldik KERMIbe? Vagy egyből csere? Netán németbe a Roccathoz?
-
Muton
addikt
Hello!
Az Ipon csak webshop, vagy be is lehet esni a boltba és vásárolni?Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
andree04
aktív tag
Sziasztok.
IPON-ról rendelnék,részletre szeretném vásárolni.
Vélemény,IPON-ról,Online hitelről?
Érdemes alkatrészt részletre vásárolni?Köszönöm.
-
dangerzone
addikt
Sziasztok Iponosok.
Az a kérdésem, hogy adott egy videokártya, még 1 évig garanciális hozzátok.
Viszont a külső, díszdoboza nincs meg, csak a belső.Ez jelent valami gondot gariztatás szempontjából?
Üdv
-
Wolfram'89
újonc
Én anno az iPontól rendeltem a gépem összes alkatrészét....tényleg elégedett voltam, gyors a kiszállítás, és alapjában véve szerintem korrekt az egész ügyintézés. Viszont fél évre rá történt, hogy a gépem random mód lefagyogatott....de volt , hogy boot időben, mikor a win töltődött, játék közben, vagy csak úgy....szal nem oprendszer hiba volt...nem volt kedvem/időm kísérletezgetni, hogy mem, alaplap, vagy miféle a gond, és úgyis arra jártam. ezért úgy ahogy van, cakkumpakk bevittem az egész gépet gariba. Mikor elsírtam nekik a problémát, az első reakciójuk az volt, hogy nosza, akkor mutassam meg hogy fagy le.....
Kicsit meghökkenve válaszoltam, hogy " dehát van hogy órákig jó, és teljesen random az egész.." De ők csak erősködtek, hogy azért mégis látni akarják....Én meg - az akkori kis fiatal naiv fejemmel - elkezdtem assassins creedet játszani. ....mikor fél óra után sem fagyott, azt mondták, na, akkor nincs baja, vihetem haza.....
Itt akkor egy kicsit elpattant bennem valami, rátenyereltem az asztalra, közelebb hajoltam, és úgy mondtam, hogy nem fogom keresztülcipelni még egyszer egész Pesten, itt hagyom, és ők eleget tesznek a jótállási kötelezettségüknek. Mikor látták h komolyan is gondolom, nagy kegyesen csak megengedték, hogy ott hagyjam nekik. Rá két hétre meg is jött az eredmény, az egyik 120 hónap garis memória volt a ludas, cserélték újra.
Ebben az egész sztoriban csak az a gáz, hogyha nem erősködöm, egy ilyen egyértelmű hibánál is simán lekoppintanak.....egyszerűen hülyének nézik az embert.
Ez pedig nem hozzáállás....
Most lesz lassan velük egy másik garis ügyintézésem....már ez is úgy indul, hogy lassan forr az agyvizem, de majd elválik...mindenesetre ha valakit érdekel, hogy alakul, szívesen leírom.[ Szerkesztve ]
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz dangerzone #3475 üzenetére
Szia !
Természetesen nem jelent semmi problémát az ügyintézésnél.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Chaser
titán
válasz HUN]Repa #3477 üzenetére
Kell nálatok garpapír, esetlegesen számla, vagy elég a terméken lévő vonalkód is? Még nem vásároltam tőletek, így nem tudom azon fel van-e tüntetve a vásárlás dátuma. illetve ha csak mailes verzióban kapom meg az "okmányokat2, elfogadható-e az nálatok? Egy itteni tagtól vennék hozzátok garis alkatrészt, de a papírt egy másik termékkel elküldte és nem kapta vissza, mailben kapott másolatot tegnap. Biztos ami biztos alapon szeretném tudni hogy ez így rendben van-e
És egy nem pont hozzátok való kérdés, de nektek is tudni kell. Ma mo-n van hatályos jogszabály arra, hogy számlát kötelező adni kérés nélkül? blokkot igen, az stimm, de én sok helyen nem kapok számlát -legyen akár az posta-, megkérdik ugyan, de ha épp nincs rá szükségem akkor minek? Sok helyen látom feltüntetve, hogy számla kell a vásárlásról. Én is dolgoztam boltban, csak akkor adtunk ha kértek. Mi most a "hatályos igazság"?_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Drizzt
nagyúr
válasz Wolfram'89 #3476 üzenetére
Én kiváncsi vagyok. Most először gariztatok, kb. egy hete vittem el a videokártyámat, várom az eredményt. Jövő hét második felében már nagyon kellene, hogy legyen, mert erősen szükségem lesz rá jövő héttől. Sajnos ebben az esetben is random előjövő hiba van. A kártyának menet közben elmegy a képe másodpercekre. Úgy vettem észre, hogy a melegedéssel függ össze leginkább. Főleg Crysis2-ben fordul elő, de Witcher2-vel is előjött már, más meg nincs is nagyon a gépemen.
I am having fun staying poor.
-
04ahgy
nagyúr
Hamisítják az iPon garancialeveleket. Friss hír az oldalukon. Nagyon durva. [link].
Wolfram: náluk szereltetted össze a gépet? Mert ha nem, akkor csak a hibás alkatrészt kell bevinned. Ha elegendő a szakmai színvonalad az összeszereléshez, akkor a hibaszűrés sem szabadna, hogy gondot okozzon.
HGyu
[ Szerkesztve ]
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Rossi
addikt
Mivel erre a korábbi hsz-emre nem kaptam választ, másképp teszem fel a kérdést:
Ha garanciafutárral elküldöm a tápomat azzal a problémával, hogy kerreg a ventilátora, akkor hogyan fogtok eljárni? Itt arra gondolok, hogy a hiba nem reprodukálható akármikor. Volt hogy zsinórban három napig meg sem mukkan, most meg indítás után 5 perccel már hallani. Egyébként terhelésre szokott jelentkezni.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
HUN]Repa
aktív tag
Szia !
A hiba leírást úgy kell mindig megadni, hogy az reprodukálható legyen, ha te azt mondod 4nap folyamatos terhelés hatására jön elő a hiba akkor addig fogják nézni, ha előbb előjön az csak neked jó mert akkor gyorsabban tudnak megoldást találni (javítás/csere) Köszi !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
rocket
nagyúr
Rendelest lehet modositani? ha nem akkor, hogyan lehet visszamondani?
2 darab termeket rendeltem tegnap este, ma reggelre kitalalta az ismerosom neki egy masik termek kell, tehat csak a rendeles egyik termeket kene torolni, es megrendelnem kulon a masik termeket amit kert.
Kozben megtalaltam a valaszt, ekoszor keresnem kellett volna
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Kleroo
veterán
Vége a kálváriámnak. Ne, kellett végül csalódnom az iponban.
1. lépcső: Kingston hyper x blu memót vettem,elmentem érte,haza,öröm.
2.lépcső. Pénz állt a házhoz tudtam venni újabb 4 gigát belőle.
Elmentem érte,leellenőriztem,hogy stimmel e a cikkszám,stimmelt
3. lépcső. Otthon kiderül,hogy más termék van a dobozba. Agyroham.
4.lépcső1 hét után tudtam visszavinni. Pénzt visszakaptam
5. lépcső. megrendeltem újra,bementem érte kocsival.Kihozzák,éééés ugyanaz amit 2napja leadtam. JUPIII..... AGYROHAM. Rögtön jeleztem,hogy nem stimmel.
6. lépcső. kellemes meglepetés.Végre volt esze valakinek"árukiadó úriembernek)
És nem rakta vissza a rendszerbe a memót,hanem "eldugta",és rendelt végre újat.
És ingyen kipostázzák.
7.lépcső. 10perce hozta a futár,tényleg ingyen,akkori olcsóbb áron.Eléggé csalódtam a cégben,de a történet végére,rá kellett jönööm,hogy hibák becsúsznak,és ők azért végül teljesen korrektül kezelték.
Más netes rendelés alapú cégnél magasról szartak volna a fejemre,még ha morálisan teljesen igazam is van.(azért meg kellett volna nézni az arcom,amikor újra a rossz memóriát hozták elő )
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
vuk777
aktív tag
CHIEFTEC CFT-750-14CS 750W Mindez idáig tökéletesen működött az alábbi hibajelenségig! Körülbelül 4 órája a CHIEFTEC CFT-750-14CS 750W tápegységem egy hatalmas durranás mellett lekapcsolta a számítógépet(a gép mellett ültem),internetezés közben!Próbáltam újraindítani a gépet de nem sikerült! A tápegység áramot ad az alaplapnak mert az azus P5Q pro alaplapom visszajelző led-je zölden világit de a bekapcsoló gomb megnyomása után a tápegység és a gépben lévő ventilátorok egy pillanatra felpörögnek majd leállnak és a gép nem indul,zöld led továbbra is világít.Újabb bekapcsoló gomb megnyomásra semmi reakció csak a led világít változatlanul.Csak teljes áramtalanítás után hajlandó elindítani a ventilátorokat az előbb leírt folyamat szerint,de a gép nem indul be! Ki lett próbálva másik alaplappal azzal is ugyan ez a jelenség tapasztalható!Más hibára gyanakodva másik tápegységgel is ki lett próbálva a gép és azzal teljesen hibátlanul működik! Ezért kénytelen vagyok a garanciális lehetőségemhez folyamodni ami e termék esetén 72hónapot jelöl a Garanciajegyen! Mindene megvan: Doboza, tartozékai! Bízom a mielőbbi garanciális tortúra mielőbbi lebonyolításában!Megértésüket és együttműködésüket előre is köszönöm!
Mire számíthatok ez ügyben?[ Szerkesztve ]
-
gabee1000
csendes tag
Tisztelt Iponosok, Fórumozók!
Nemrég rendeltem először az Ipontól, egy Gigabyte HD6870OC-t és az a problémám vele, hogy megterhelő játékoknál 15-20 perc után, de főleg Furmark alatt a leghamarabb, 73-75 foknál megadja magát mindig a kari, kikapcsol a monitor, a gép befagy. Na most garanciálisan ezzel mit kezdhetnek, ugyanis lehetséges, hogy egy jobb hűtésű házba tesztelik le a karit és így nemfog előjönni a hiba, mert nem éri el a 75 fokot. Máshol írták, hogy ennek a karinak bírnia kéne simán ezt a hőfokot.
Mi a véleményetek? A válaszokat előre is köszönöm! -
kexksz
addikt
Visszaküldtem a fülesem ~3 hete, mert sípol. Ma megkaptam, azzal a szöveggel, hogy nem észlelték a hibát. Akkor biztos az én (meg ~5 ember, akivel kipróbáltam, mindig más gépen) fülem a rossz. A pofátlanság csúcsa az, hogy a füles amit visszakaptam tiszta mancs meg kosz volt, a jack csatlakozókról meg hiányzott a védő kupak. Köszönöm, erre megérte várni három hetet!
-
Mozsa
tag
Én elég sok mindent veszek az IPON-nál, magamnak is és másnak is. Van egy barátom, akinek a cégénél elég komoly gépek vannak, mindent ott vettünk neki is.
1 extrém történet:
-nyáron villám vágott a telefonkábelbe az oszlopon, az utácban végig kinyírta a gépeket, havernál is az adsl modemen keresztül bejött, vitte a routert, a rajta lévő nas-t, telefonon kábelen vitte a 200 kilós irodai multifunkciós hálózati nyomtatót. A lényeg a nas-on volt minden munkájuk, de a 2 winyóból az egyik megúszta, adat vesztés nuku. IPON telefon minden kellene azonnal. 1 óra múlva válasz, mehetünk érte, mire felérünk Pestre meglesz a cucc. Kb 500k volt a egész minden. Este újból mentek a gépek.
Szóval részemről csak pozitívum. Volt pár garim, corsair ramok, bad sectoros hdd, döglött alaplap, gari rendben zajlott.
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
Öcsémnek ma jött meg a frissen vásárolt új laptop az IPON-ból, sajnos kibontás után már bekapcsolás előtt sikerült találnunk egy, a bolt számára igen ciki problémát.
Telefonon elérhetetlenek 1 órája, remélhetőleg az e-mailt nézik.
Be se kapcsoltuk, dobozában várja a választ az IPON-tól.
[ Szerkesztve ]
-
eneasos
csendes tag
válasz Darth_Revan #3497 üzenetére
izgi
-
Darth_Revan
veterán
válasz Darth_Revan #3497 üzenetére
Az a probléma a laptoppal, hogy 4 látható jele is van annak, hogy már szét volt szedve. Ezek annyira láthatóak, hogy ha behívnék egy hajléktalant az utcáról, még az is megállapítaná, hogy itt bizony valami nem stimmel.
Legalább e-mailre viszonylag gyorsan válaszoltak és sikerült megegyezni, hogy hétfőn elviszi futár és küldenek egy másikat. Remélem az már tényleg új lesz. Hétvégére kellett volna öcsémnek laptop, most viszont adhatom oda az enyémet én meg barkóbázhatok.
Öcsémmel nem tudom mi a helyzet, de én csalódtam bennük. Egyik válasz emailt nekik én írtam, megemlítettem benne, hogy mégis hogyan kompenzálják ezt a kellemetlenséget, ők meg rögtön rámutattak a forgalmazóra, hogy minden az ő hibája és ők mossák a kezüket, csak az a gond, hogy közvetlen nekünk a bolt okozta a kellemetlenséget, nem a forgalmazó. Egy olyan bolt esetében, ami úgy hirdeti magát, hogy "számítástechnikában elsők vagyunk a Magyar piacon" azért elvárja az ember, hogy ha nem elégedett az ügyfél, akkor azt valahogy kompenzálja. Amikor egyszer egy bolt rossz patront küldött, ingyen küldtek újat+ajándék fotópapírt, sőt még a Tesco-ban is sűrű bocsánatkérések mellett adtak ajándék kupont amikor a vásárolt terméknek nem jó ár volt kitéve. Bár, mit is vár az ember Magyarisztánban?
Na mind1, remélem másodjára nem qrják el. Első vásárlás Ipon-ból, nem a legjobb első tapasztalat.
u.i.: a szerencsétlen aki szétszedte, legalább jól tette volna vissza a hátlapot, akkor később vettük volna észre
-
Kleroo
veterán
válasz Darth_Revan #3499 üzenetére
Küldjenek még egy laptopot? Vagy mit vársz?
Így is jó,hogy van ez a garanciafutár szolgáltatásuk.
A legjobb árakkal operálnak.
Persze tudom,hogy nem a legjobb érzés ez.
Én is szívtam velük,ami iponos személyi probléma lehetett,de hát ez van. Le kell nyelni.Bár az én hajcihőm korrekt záróepizódot kapott,így továbbra is az iponnál vásárolok,ha jók az árak.Hodor. Hodor? Hodooor!
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Napelem
- Fotók, videók mobillal
- OLED TV topic
- Autós topik
- Házimozi haladó szinten
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- sziku69: Szólánc.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!