Új hozzászólás Aktív témák
-
tlac
nagyúr
szerintem annyiszor érvenyesítheted a garifutárt, ahányszor fizettél házhozszállítást
tehát rendelésenkéntpl.
tehát most meghalt a tápegységem és az alaplapom is, mindkettő egyszerre, minkettőt ugyanakkor vettem (égési sérülés van mindkettőn)
elvitte a futár őket, új tápegységet héten kapok, elvileg (alig hiszem el, hogy 1 hónap után sikerült elintézni...)
ha egyszer vmi csoda folytán az alaplapot is cserélnék, akkor megint jön a futár, de azt már fizetnem kell
ha a két alkatrészt egyszerre hozná, akkor persze az ingyen lenne (de örülök, hogy már végre kapok is vmit, így inkább nem várok a lapra...) -
tlac
nagyúr
itt a topikban főleg jó vélemények vannak, de azok többnyire arról szólnak, hogy gyorsak voltak, jó áron, meg segítőkészek...
az én problémám a garancia topikban van leírva (#1167-től kezdődik és közel a végéig tart) és még mindig nincs megoldás (és eltelt egy hónap)
-
tlac
nagyúr
válasz uborka666 #96 üzenetére
ezek szerint nem voltál elég figyelmes
igen van olyan hely, ahol a égett dolgokat is cserélik
a fizikai sérülés önmagában nem jelent garancia vesztéstmikor szóba került a garanciáztatás, első kérdése az volt a boltnak, hogy igénybe vettem-e már a garanciafutárt, mivel, hogy ezt csak 1 alkalommal lehet, ezt nem én találtam ki, gondolom pénzért utána is lehet a futár költségének megfizetésével
Ennyit szerettem volna hozzatenni, vitatkozni nem szeretnek ezen, nincs kozom az ugyhoz, csak nem szeretem az egyoldalu hozzaszolasokat.viszont az ipon-hoz szerintem van...
ui.: most olvastam hogy az egett tapodat kicsereltek... es az alaplappal is kuzdenek, hogy elintezzek, ahelyett hogy elbol elhajtottak volna...a tápot csak "papíron"
a lapért meg inkább csak én küzdök[ Szerkesztve ]
-
tlac
nagyúr
válasz uborka666 #98 üzenetére
melyik része az erősen vitatható?
én úgy gondolom, ha van egy termékre garancia, akkor az elvárható, hogy a garanciát is tudjam is érvényesíteni és nem mindenfélét kitalálni (kivéve, ha bizonyíttatják, hogy nem rendeltetésszerűen használtam)továbbá az ipon féle garanciális feltételek is eléggé vicces, több ponton a fogyasztó hátrányára tér el a jogszabályokban megfogalmazottaktól, mistral hasonló pontokba már belebukott...
tobb garanciafutar is ingyenes, igy logikus.
ha tényleg így van, akkor elnézést
Iponhoz annyi kozom van mint a tobbihez
az érdekes, mert majdnem minden hozzászólásod az ipon reklámozásáról szól és nem csak itt a ph-n
-
tlac
nagyúr
válasz uborka666 #100 üzenetére
PTK 248.§ (1)
Aki a szerződés hibátlan teljesítéséért szerződés vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, ennek időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállás a jogosultnak a törvényből eredő jogait nem érinti.Tehát a boltnak kellene bizonyíttatni Független Akkreditált Laboratóriummal, hogy a hiba oka a nem rendeltetésszerű használat.
az alaplapoddal pedig a gigabyte-hoz fordultak egybol harcolni
Örülök neki, hogy bővíted a történetet, de kérdés, honnan tud általam nem közölt részletekről? (sőt, ilyenről én sem tudok)
Te folyamatosan fikazod oket, hogy milyen gonoszak.
Csak a tapasztalataimat írom le, nem "fikázok".
Ha jol tudom nem lehet reklamozni, szerintem nem is tettem.
Búrkoltan igen.
-
tlac
nagyúr
igen először ezt írtam, de utána nem voltam benne biztos, mert eszembe jutott, hogy ez lehet inkább működő cuccokra vonatkozik
Ha erről a lehetőségről nem tájékoztattak, akkor 3 hónapod van az elállásra.
viszont kint van a weblapon vmi ilyesmi
lesaux:
nem egészen, vannak kivételek
pdfna, ketten is linkeltünk
[ Szerkesztve ]
-
tlac
nagyúr
egy részlet a "garanciális" intézésükből...
-
tlac
nagyúr
válasz Tirithon #130 üzenetére
Gondoltam visszaviszem és levárásolom az árát, megtettem már ezt sok másik boltban, főleg a karácsonyi dolgokkal szoktak rugalmasak lenni.
ezt csak akkor lehetett volna, ha ha házhozszállítással vetted a géped
Közben gond volt egy RAM-mal is, amit náluk vettem, nem egészen kompatibilis az alaplappal (amit szintén náluk vettem). Kérdeztem, menniy idő alatt cserélik - azt mondja, két hét a bevizsgálás. Feltételezem ki sem cserélték volna utána, mivel a RAM alapvetően nem hibás, csak a RAM és az alapalap együtt nem jó.ha egy konfigot vettél/kaptál és ők rakták össze, akkor ez nem szép dolog...
ebből a részletből viszont nem derül ki, hogy mi lett a megoldás
Én úgy tudom, csak gyári csomgalosában kell visszavenniük bármit - tehát gyakorlatilag akkor, ha nem is bontottad ki... Úgyhogy én is kíváncsi vagyok, hogy ezek a barmok legalább ezt visszaveszik-e neked.ha ki se bontja hogyan nézné/próbálná meg?
tehát nyílván nem kizáró dolog az eredeti csomagolás, viszont hiánytalan legyen[ Szerkesztve ]
-
tlac
nagyúr
válasz Tirithon #138 üzenetére
nem azzal van gondom, hogy jogilag hogy van, hanem emberileg
nekem már az is elég lenne, ha jogilag törekednének, hogy rendben legyenek, (elfogadható megoldást adjanak a garos problémámra) többet nem kívánok tőlük
Hát pont ez az, hogy láttam leírva más boltnál, hogy csak akkor veszik vissza, ha nincs kibontva. Tehát én is azt kérdem, hogy akkor hogy nézi meg???ipon-nál hogy van ez, a 8 munkanapos dolog?
-
tlac
nagyúr
meg a csomagolást is...
belekötöttek abba, hogy ez a külső fehér doboz nem volt meg, csak a belső barna doboz és abba volt belepakolva minden cucc, természetesen ettől még a lap azonosítható volt[ Szerkesztve ]
-
tlac
nagyúr
válasz Sethdobaloah #210 üzenetére
Vettem náluk egy tft-t, doboza enyhén sérült volt, gondoltam megkérem őket, hogy kipróbálhassam.
Elhajtottak a retekbe.ezek után biztos nem vettem volna meg...
-
tlac
nagyúr
válasz Sethdobaloah #221 üzenetére
akkor viszont egy jegyzőkönyvet kiállítattam volna velük a sérült csomagolásról...
-
tlac
nagyúr
Újabb mail, válasz megint nem volt. Erre március 13.án felhívtam őket, 10 percig tartatták velem a telefont aztán azt mondták majd visszahívnak. Nem hívtak. Viszont másnap hívott a futár h engedjem be, meghozta a cuccot. A gond csak annyi hogy ekkor kb 150km-re voltam az albitól
ezeket velem is eljátszották garizatatásnál...
e-mailre csak nagy ritkán válaszoltak, ígéretük ellenére nem hívtak vissza, futár érkezéséről nem értesítettek... -
tlac
nagyúr
válasz davids83 #263 üzenetére
A kábelek kicsúsznak, ez van... vannak alaplapok, ahol adnak egy egybeépített csatlakozót, ezeket a szervízben összeszereléskor tilos volt ráraknunk, mivel könnyen lecsúsznak..
a képen a power led éppen fordítva van bekötve...
én tudom, mert mikor 15-20 gépet kell összerakni pl, akkor hibázik az ember, ez van
ezek szerint az (alapos) teszt is kimaradhat
-
tlac
nagyúr
válasz djcapaporc #275 üzenetére
vedd lejjebb a frekvenciát
Egy toshibát sasoltam ki remélem az jobb lesz.
olyanokat is árulnak
Ariadne:
sípolást sem biztos, hogy könnyű elintézni garancián belül
[ Szerkesztve ]
-
tlac
nagyúr
válasz djcapaporc #285 üzenetére
Akkor csak meghátrállnak
nem igazán...
De ilyen tipus nincs: Toshiba Satellite A200-1N2
attól még, hogy nincs listán, lehet tudnak hozatni
-
tlac
nagyúr
válasz sniper elite #323 üzenetére
pár enter-t rakj bele, ez így elég tömör
-
tlac
nagyúr
válasz sniper elite #323 üzenetére
a jegyzőkönyvet, leveleket, stb-ket vhova felraknád?
egy komplett gépet vettél és te ebbe raktád át a vinyókat?
a víz miatt romlott el a gép?
-
tlac
nagyúr
válasz sniper elite #329 üzenetére
fizikai sérülés van? (mert az náluk garanciavesztést jelent, persze nem jogosan...)
a táp nyírta ki a vinyókat?
vagy szivárgott a víz?egyébként azt nem értem miért nem archiváltál...
-
tlac
nagyúr
válasz Martinjoe #335 üzenetére
jól teszed, hogy utánanézel, mielőtt vásárolsz
A jó boltok topicja!
Feketelista, avagy a rossz boltok topicja -
tlac
nagyúr
azt hiszem minden garos problémát be kellene ide írni és akkor igyekeznének normálisan intézni
-
-