Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Előreutalással rendeltem 1 terméket pénzt elutaltam kaptam egy emailt a tárgy "számla" volt viszont az emailbe nemvolt benne semmi szöveg meg melléklet-se nektek is volt már ilyen?
iPhone 13 Pro Max
-
TaliGa
aktív tag
válasz jozsi252 #2951 üzenetére
Ez nem fordítva kellett volna, hogy történjen? Mármint rendelsz, visszaigazolják, másnap kapsz számlát, utalsz (és a számlán lévő számot a megjegyzés rovatba vésed)... Én is előreutalással szoktam rendelgetni, és ezzel az ügymenettel, ugye a számla azért kell előre, mert egyrészt az jelzi, hogy minden termék volt és összeállt a pakk, másrészt a beérkező átutalásnál gondolom a papír száma alapján könnyebb beazonosítani a rendelésed.
"So say we all"
-
ADAM1337
nagyúr
Sziasztok.
Múlthét csütörtökön leadtam a tápomat gariztatni egy Corsair tx650-et.
Mennyi esélye van hogy még forgalmazzák a tápot és nem kell levásárolnom ?
Mert nem találom melyik nagykerből rendel az ipon pedig anno tudtam. (Csak hogy forgalmazzák-e még a tápot.) -
ADAM1337
nagyúr
Egy olyan kérdésem lenne hogy vettem 1 lapot decemberbe még.
Egy foxconn lap és az ipon 1 év garanciát adott rá a garancia levélen, viszont az alaplap dobozán a HRP jótálási lapon meg gar idő: 3év van feltüntetve.
Most akkor a hrp-s a valós ? -
-
ADAM1337
nagyúr
válasz HUN]Repa #2963 üzenetére
Jah csak kíváncsiságból kérdeztem hogy akkor úgye a hrp-s érvényes.
Jelenleg szerencsére nincs baja a lapnak csak most akartam eladni és amikor elővettem a dobozát láttam meg a hrp-s lapot amit furcsáltam.
Csak nem volt kompatibilis a vga-mmal aztán találtam bios-t végül hozzá.
Tehát gondolom nem írtok új garilapot de amit a hrp vállal azt akkor ti is, erre irányult a kérdés. -
adalbert1
veterán
Szerintetek mennyi esély van garanciában kicseréltetni egy Gigabyte P35 DS3 alaplapot az alábbi hibával: az utóbbi 1 évben többször előfordult az, hogy a hálókártya egyszerűen nem működik. Az OS látja, viszont semmilyen kapcsolat nincs, a ledek sem mennek. Átlagban olyan 2-3 havonta fordul elő, általában áramtalanítás megoldja.
-
adalbert1
veterán
-
Gyuri27
félisten
-
adalbert1
veterán
válasz Gyuri27 #2970 üzenetére
Oké, ha adnak gigabitest... Azért nem vittem el (mint már előbb is leírtam): mert ritkán áll fent a hiba, nehezen, vagy egyáltalán nem reprodukálható (habár ők biztos jobban értenek az ilyenekhez), nincs kedvem ahhoz hogy akár hetekig ez a gép nélkül maradjak.
Másrészt nem ragaszkodom a P35-DS3 rev.1-hez, rengeteg hasonló tudással rendelkező lap van még most is a kínálatban.
Ellenben a Te hozzászólásodból burkoltan az jön le, hogy azért nem vittem el mert a jövendőbeli anyagi jólétemet abból akarom megalapozni, hogy visszakapom a lap eredeti árát. -
Gyuri27
félisten
válasz adalbert1 #2971 üzenetére
Nem szeretem az ilyet, ez tény.
Ha eddig nem volt érdekes a hiba akkor most miért?
Egyébként puszira akkor sem adnak másikat ha a nem ehhez a tipushoz ragaszkodsz. 15 nap van a garit intézni. Tehát 2 hétig igyse, úgyse lesz géped. De mint mondtam akkor ugyanilyet tudtak volna adni. Mostmár biztos hogy égen-földön nincs ilyen. Magyarul a lustaságoddal sz.padot a boltot.
Nézem az ipon jelenlegi kinálatát, közel távol hasonló lap sincs a giga kinálatában (más gyártóéban se nagyon).Amd - Radeon - Ryzen
-
smiti
addikt
Hello!
A garanciafutár megrendelése után mennyi időn belül jön meg a visszaigazoló email ? Mert hétvégén kitöltöttem az adatlapot mondván kedden jó lenne ha jönne a futár de még nem kaptam meg a visszaigazolást.
Bár ha nem autamatán jön a visszaigazolás akkor persze tudom, hogy csak munkaidőben van feldolgozás.
üdv.: smiti
-
adalbert1
veterán
válasz Gyuri27 #2972 üzenetére
Mostmár azért érdekes:
a, eleve rohadt bizonytalan voltam egy ilyen hibára a garis ügyintézéssel kapcsolatban, a semmire meg nem akartam heteket várni
b, mert többször jött elő, így már biztos vagyok benne, hogy nem valami pillanatnyi zavar lehet, így már megalapozottnak látom a garanciális ügyintézést is
c, nem szeretném, ha szép lassan lehalna a lap, úgy hogy mondjuk kifutok a gariidőbőlAzért kérdeztem, hogy egyáltalán ilyen hibára lehet-e gariztatni? Elő tudják-e valahogy idézni? Ugyanis ha nagy eséllyel nem lehet legariztatni, inkább megkimélem magam a felesleges szerelgetéstől (a proc hűtő pont rálóg a táp 4-es csatijára, ami az alaplaptartó tálca mögött van elvezetve, így számomra elég szívás a ki-be szerelés), utazástól, időpazarlástól, és inkább hajtom amíg teljesen be nem krepál (ha még gariidőn belül leszek akkor legalább biztos bemutatható a hiba, ha meg nem akkor veszek egy gigabites hálókártyát, vagy valami low-end lapot helyette).
Igaz hogy P35-ös Giga lap már nincs, de több olyan lap is van amivel szerintem megfeleltethető (hú de szépen hangzik) az alábbi kritériumok alapján: S775, DDR2 2-nél több memóriafoglalattal, Intel chipset (mondjuk ahogy nézem nagyrészt G41/P41/P43 van már csak, amelyik lapot megnéztem azt pont ICH7-el szerelik, az visszalépés az ICH9-hez képest), 400-as FSB (mondjuk ezt nem tudom mekkora gond ezeknek a lapoknak, de elméletileg egyet megnézve megy bele 1600-as FSB-jű processzor is, így ezt pont tudniuk kellene), Gigabites lan, Ultra Durable kiszerelés.
Az igaz, hogy már elméletileg nem kapható, de ha tegyük fel a gariidő lejárta előtt krepál be a lap (ha jól emlékszem 2010 dec-ig van rá gari, de meg kell még majd néznem a papírját), ez a probléma akkor is fennáll nem? Az pl. miért az én hibám, hogy a nagyker vagy a Gigabyte nem úgy készletez hogy a vállalt gariidők alatt tudjanak ugyanolyat adni? Ha tavaly vesz valaki 3 év garival ilyen lapot, akkor ha már most nem kap ugyanolyat, mi lesz 2012-ben? Nyílván ha a meglévő alkatrészeit akarja továbbra is használni, akkor valamilyen kompromisszumra fog kényszerülni, a bolt akkor se fog olyan lapot találni, ugyanez a helyzet fog fennálni.
-
dudika10
veterán
-
adalbert1
veterán
válasz dudika10 #2976 üzenetére
Kösz, legközelebb kipróbálom! Mindenesetre úgy döntöttem hogy nem viszem vissza így hogy ritka a hiba, és lehet hogy nem is tudják reprodukálni... Az a baj, hogy arra viszont nem emlékszem hogy mikor kb. 1 éve előjött a hiba akkor is Win7-et használtam-e vagy még xp-t, így a rossz drivert ki lehetne zárni.
-
Ariadne
őstag
válasz adalbert1 #2975 üzenetére
Az élet már csak ilyen bizonytalan dolog... Főleg a fogyasztók pártján szoktam állni, de ezt akkor sem tartom valami fair dolognak, hogy ennyit vársz, csak mert kényelmetlen visszavinni. Ha 3 évvel vetted, akkor valszeg jár rá jótállás egyébként (nem derült ki számomra, mennyi ideje vetted).
Azt az összefüggést sem igazán értem, hogy ha többször előjön, mitől lenne könnyebben bizonyítható, hogy hibás. Ha nem tudod megmondani, mitől jön elő, ugyanúgy van esély rá, hogy nem tudják reprodukálni, mint amikor először előjött...
Van most egy pár hónapos cipőm, ami nemrég elkezdett szétmenni, tizenezer volt. Semmi kedvem visszavinni, mert nehéz lenne az ügyintézés, nem volt szimp a bolt igazán. Ezért leültem, eldöntöttem magammal, hogy mi a jobb nekem, ha megküzdök érte vagy ha nem viszem vissza . Arra jutottam, hogy az utóbbi a jobb, nem hiányzik nekem a szaladgálás (az idő is pénz ugyebár), egyszerűen ilyen márkát nem veszek többször. De nem várom meg a 6. hónap végét, hogy majd akkor visszaviszem, vagy amíg jobban szétmegy, hogy ne legyen vitatható... Másik cipőt viszont volt, amit egy hét után visszavittem, mert felhúztam magam azon, hogy elkezdett szétmenni, ott így döntöttem.
mod.: Egyénként egy jó régi alaplapom van, de annak is meghalt nemrég a hálókártyája (az egyik), először random haldoklott csendben, majd egyszer kimúlt: Ezek már csak ilyenek sajnos.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
adalbert1
veterán
válasz Ariadne #2979 üzenetére
"Azt az összefüggést sem igazán értem, hogy ha többször előjön, mitől lenne könnyebben bizonyítható, hogy hibás."
Ezt főleg magam felé értettem, tehát számomra jobban tudatosult, hogy nem valami random jelenségről van szó, hanem egy rendszeresen előjövő hibáról.
Aminek az oka persze ismeretlen, legalábbis számomra (semmi előjele nem volt, gép benyom, nincs net, jé hálózat sincs).Cipő ügyön én pl. eléggé felhúztam magam a szakértői véleményen, amit az egyik szagértő adott (nevezetesen, hogy a ragasztás azért engedett el, mert beázott a cipő, ami persze úgy kezdődött, hogy elkezdett engedni a ragasztás ahogy hajlik a cipő, közben pedig tény hogy érhette nedvesség, amitől tovább engedett - de ezt úgy beállítani, hogy csak az én hibám lenne, és nem a terméké hogy szétment, na ahhoz azért erősen pofa kell). De se energiám, se kedvem, se időm nincs hogy ezen sz.rakodjak, inkább bojkottálom a céget és a márkát.
-
Gh057
csendes tag
Üdv Mindenkinek!
Sajnos nekem is igénybe kellett vennem múlt héten a Garanciafutárt, azonban eddig minden teljesen gördülékenyen ment, a kollégák is készségesen segítettek, de nemnagyon érkezett azóta visszajelzés. A terméket elvitte a futár, mail is érkezett hogy az megérkezett és az ügy folyamatban (ez volt csütörtökön) azonban ma mégsem érkezett semmilyen válasz a cseredarabról.
A garanciáztatás oka egy szektorhibás WD merevlemez, ami még teljesen új korában produkálta mindezt. Ha jól olvastam vásárlástól számított 3 napon belüli hibabejelentés esetén nincs javítás, hanem egyből csere, remélem ebbe nem kavar bele az, hogy a számla 08.13-án kelt, de a futár csak 16-án ért ide vele, még aznap este kikristályosodott a probléma, így 17-én igénybe vettem a szolgáltatást, a futár pedig 18-án reggel vissza is juttatta. Véleményem szerint 48 órán belül jeleztem a hibát, tehát javítás helyett cserét kell alkalmazniuk, nem? (pláne hogy merevlemezeket többnyire nem javítanak ha jól tudom)Megköszönném HUN]Repa-nak ha utánanézne, hol is tart a dolog, (és itt zárójelben jegyzem meg, hogy a memória se volt kompatibilis a lappal, kékhalálokat csinált win telepítés alatt is, ennek cseréjének mikéntjét már megbeszéltük az egyik kollégával e-mail-en keresztül, a memória a WD-vel egy csomagban ment vissza)
Remélem nem fog elhúzódni a dolog, nemrég volt máshol merevlemez garanciáztatásos ügyem, ott majdnem egy hónapig húzódott a dolog, de végül megoldódott, csak ugye most a frissen vásárolt konfig itt áll, pedig szükség lenne rá, de memória meg merevlemez nélkül nehéz munkára bírni...
A választ előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
zjuhasz
aktív tag
sziasztok,
esetlegesen erre járó iponost kérdeznék egy gar.javval kapcsolatban:
ref.szám:968133240
Egy Chieftec táp volt leadva július 19-én. Aztán aug 4-én mentem be érte, mert jelezték, hogy kész. A probléma (magától bekapcsol és nem lehet leállítani) megmaradt, ezt ott helyben ki is próbáltuk. Akkor újra elindult a procedúra. Kérdezném tisztelettel, hogy van-e valami az ügyben? Persze már vettem ott egy új tápot, 1 hónapot fél lábon igen, de táp nélkül kibírni nem lehet...Az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség. Gyakorlatilag van.
-
adalbert1
veterán
Másik kérdés: HDD-t gariztatni hány hibás szektorral lehet? Ugyan most annyit ír rá a HDSentinel hogy 8 gyenge szektor található a felületén, melyek későbbi használat során áthelyezésre kerülhetnek.
-
Gh057
csendes tag
válasz adalbert1 #2983 üzenetére
Gondolom gyártótól is függ, nálam a WD support oldalán azt írta a hibakódra amit a tesztprogramjuk adott ki, cserélje a lemezt... de azért szerintem a mai világba nem a hibás szektorokat kéne számolgatni, bár azt se kérhetjük, hogy minden hdd-t egyesével teszteljenek napokig...
-
HUN]Repa
aktív tag
Aki gari után érdeklődik ,kérem pü-be a adatkezelés miatt írja meg a nevét ,vagy a garszámát (sajnos ref szám nem jó) 1napon belül biztosan válaszolok valami megoldással. Köszönöm mindenkinek a türelmet. Vagy továbbra is a rma@ipon.hu-n megtaláltak hivatalból
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
Rossi
addikt
Az 512 MB-os Sapphire Radeon HD5750-hez és HD5770-hez következetesen az 1 GB-os kártyák képe van betéve 2 db DVI csatlakozóval, holott az 512-eseken csak 1 van mindkét kártyánál. Illetve ezen kártyákat az egyik konkurenciánál jóval olcsóbban lehet beszerezni ingyenes házhoz szállítással, szóval ejnye-bejnye...
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
0. óra >> jelentés a hibáról
3. óra >> termék leadva
24. óra >> új termék a gépben működik! -
Rossi
addikt
Jól értelmezem, hogy előreutalásnál nincs futárköltség?
Illetve csak a raktáron lévő termékek vannak az árlistában?
[ Szerkesztve ]
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
RootRulez
félisten
Előreutalásnál X% kedvezmény(1%-3%-5%, nem emlékszem pontosan). Tehát ha drága cuccot rendelsz, akkor nincs futárköltség, mert lejön engedmény gyanánt Egyébként sokkal de sokkal több dolgot vettem volna tőlük, ha nem lenne olyan drága a szállítás... Nem is az hogy drága, csak szar, egy ventiért, ami 1200Ft. kifizetni a majd 4K-t mert elhozták.
[ Szerkesztve ]
═════════════════════════════════════════
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Macska topik
- Filmgyűjtés
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Androidos tablet topic
- Call of Duty: Mobile
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- További aktív témák...