Új hozzászólás Aktív témák
-
adalbert1
veterán
Én most szerdán rendeltem tőlük monitort, csütörtökön ott volt, átvettem, ár ugyanaz volt, mint amiről jött a visszaigazolás, ki lehetett a helyszinen próbálni...
Eddig elégedett vagyok velük. -
adalbert1
veterán
Amig nekem mint fogyasztónak nem származik károm az ilyen húzásokból, addig semmi bajom velük, gyilkolják csak egymást a cégek, számtech cégből úgyse lesz senki monopol helyzetben Magyarországon (vásároltam már mindkét cégnél, egyikkel se volt semmi gondom eddig, persze garanciális ügyet még egyiknél se kellett intéznem).
-
adalbert1
veterán
Jaja... Pont ma voltam a duna plázában a qwertyben, mert nem volt itthon elég sata kábel és gyorsan el kellett ugranom... 2 eladó volt bent, az egyik végig olyan fejet vágott, mintha kurva nagy szivességet tenne, hogy 1000 Ft-ért ad egy Sata kábelt (persze kellett a kábel, de rohadt irritáló jelenség volt a fickó).
-
adalbert1
veterán
Hello!
A garancia topikban jobban le vannak írva a garos intézéssel kapcsolatos dolgok, esik szó a 3 és 8 napról is, itt az egyik hozzászólás
Rohadt szomorú, hogy gyakorlatilag a legtöbb helyen már csak úgy vásárolhatsz, hogy konkrétan ismered oda-vissza a jogszabályokat.
-
adalbert1
veterán
válasz horvathkrisz #165 üzenetére
Kösz , legközelebb szólok.
g@bo: hogy ez sajnos mennyire igaz... Habár ha pár helyen jobban körül nézne az Apeh és a fogyasztóvédelem, akkor lehet hogy jobb lenne. Persze előszeretettel megy a csinálunk egy másik céget miután az előzőből kimentettük a lóvét móka is sajna.
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
válasz GariGuru #167 üzenetére
Ha a kisker>nagyker időtartamok így vannak szabályozva, akkor azon fentről kellene változtatni, így elég irreális.
Nem is várom el, hogy több milliós árúkészletet tartsanak, csak akkor legalább lenne egy normális webes felületük, ahol ki van írva, hogy raktáron x darab, vagy hogy rendelésre x időn belül. Ehelyett meg pl. az aliennél vagy van valami vagy nincs, de az szerintem rohadt gáz, hogy a honlapjukról nézve 4 féle hdd-ből egy se volt raktáron. Az aqua jobb egy fokkal, de ott meg beszoptam, hogy nem telefonáltam rájuk, hát csak 1 db volt az eladó srác elmondása szerint. És mivel nekik azért igencsak több millió a raktárkészletük, így azért elvárható lenne, hogy ne csak 1 db legyen egy 25k-s termékből.
A minimálbéres alkalmazásról meg annyit, hogy mivel jelenleg szerintem túlkínálat van és túl sok szereplős a hazai számtech piac így velejárója hogy árverseny alakul ki a cégek között, egyre kisebb haszon, ez meg egy egyszerű költségcsökkentő tényező.
Lehet azt mondani, hogy ez a fogyasztók hibája is, de mikor egy erősen túlárazott kiskerben is esetleg valami bunkó alpári alak szolgál ki, akinek a hozzáértése nulla, akkor miért fizessek ugyanazért a termékért 10%-al többet? Max. a garancia miatt, de ha ahoz is úgy áll a vezetés, mint a munkaerő alkalmazásához, akkor lehet hogy bukó az egész. -
adalbert1
veterán
Hát a leírásból szerintem is sanszos hogy ez kimaradt... Mondjuk nekem még nem volt problémám velük, mert szerencsére semmit nem kellett gariztatni, amit náluk vettem, de remélem erre nem is fog sor kerülni. Reméltem hogy nem állnak be ők is a mistral>bluefish sorába, de nagyon úgy tünik, hogy ez elkerülhetetlen sorsa minden cégnek, akinél megnő a forgalom.
-
adalbert1
veterán
A Rolls Roycenál ha jól tudom megvizsgálják, hogy ki akarja megvenni az autójukat. Tehát bárki nem veheti meg, hiába van rá pénze. De egy egyszerű kábelnél.
Superman : ja, ez rohadt irritáló jelenség tud lenni. Bárkinek lehet rossz napja, lehet hogy neki is az volt. De mivel egyáltalán nem voltam bunkó, normálisan kérdeztem és kértem az árút, így a miértjét nem értem. Mindenesetre kb. ez volt az utolsó dolog amit a Qwertyben vettem, másoknak se fogom ajánlani azt a céget.
-
adalbert1
veterán
válasz davids83 #265 üzenetére
Ez a nem tudod elrontani azért vicces kijelentés... Nálunk a cégnél az egyik területi képvieslőnek még egy ps2-es egér bedugása is gondot okozott a laptopjába, el is deformálta a csatit az egéren... Meg a számtech boltosok memoárjai című topicban is vannak olyan történetek, hogy memória fordítva beleeröltetve, procinak a pasztája mindenhova szétkenve, stb...
Tehát aki nem ért hozzá az még mindig jobban jár, ha összerakatja valakivel a konfigot.ariadne. "miért nem szakemberrel szereltetted össze, biztos rosszul volt összerakva". Erre meg csak annyit, hogy attól hogy egy boltban dolgozik valaki már szakembernek számít? Ezzel arra akarok rámutatni, hogy jópár helyen biztos max. egy érettségije van a boltban dolgozó gépeket összerakó embernek is -ettől függetlenül tegyük fel hogy nagyon profi benne-, akkor ő sem szakember.
-
adalbert1
veterán
válasz davids83 #269 üzenetére
Hát mást még nem nagyon rontott el, viszont ezzel meggyült a baja... Hogy minek neki laptop? Hát egy területi képviselő hülyén nézne ki ha nem tudná megmutogatni az ügyfélnek amire kíváncsi (így meg ugye nem kell több ezer oldal szakmai anyagot meg szóróanyagot cipelni). Plusz levelezés bárhonnan, sap-hez hozzáférés bárhonnan...
Mondjuk az már néha tényleg gáz mikor valamelyik kollégának tizedjére kell magyarázni valami nagyon alap dolgot, tizedjére is rávágja hogy érti, utána megkérdezi tizenegyedjére is...Ariadne : itt azért megkérdeztem volna, hogy mi alapján hivatkoznak erre, és milyen végzettség alapján szakember valaki. Utána meg szépen megkértem volna őket, hogy akkor mutassák meg az összes szervízben dolgozónak az ilyen irányú végzettségéről a papírját.
A szereléses dologgal kapcsolatban is igazad van, nyílván nem érthet mindenki mindenhez, és ha az egy külön szolgáltatás hogy x összegért összerakják, tesztelik, akkor jogosan várhatod el, hogy ezt a szolgáltatást normálisan teljesítsék. -
adalbert1
veterán
Ha már messze van Pest, akkor miért nem házhozszállítással rendeled, ha már úgyis összeszerelteted?
szerk.: az 50%-os vevői elégedettség meg egy nagyon gyenge arány. Én személy szerint az elégedett vevőik közé tartozom (habár jópár hónapja nem vettem semmit), de páran írnak elég hajmeresztő dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
Szerintem abban semmi kukacoskodás nincs, ha hibátlan terméket szeretnél kapni a pénzedért.
Rám már néztek 1-2 helyen furcsán, mikor egy külső rack dobozát kibontottam, vagy egy tv kártyáét, hogy addig nem viszem el, amig meg nem néztem, hogy minden tartozék megvan-e. A kedves eladó meg úgy nézett rám, mintha azzal gyanusítanám, hogy lop egy pár k-s alkatrész dobozából. Azt már nem tudta felfogni szegény, hogy ha tegyük fel a rackhez nincs tápkábel, vagy a tv kártyához távirányító azt már senki nem hinné el, hogy nem én vettem ki a dobozból. A gyárban is hibázhatnak.
Mondjuk az az Aqua volt. -
adalbert1
veterán
Tény hogy valószínűleg több az elégedett vevőjük mint az elégedetlen. Az is tény, hogy rengeteg láma user is van, aki úgy próbálkozik dolgokkal, hogy nem ért hozzá. Az is igaz, hogy biztos vannak olyanok, akik simán átragasztott azonosítókkal próbálnak gariztatni és egyebek...
Viszont az is jelent valamit, hogy a topicban is szaporodnak a negatív hozzászólások, és nem véletlen. Nyílván azokkal az árakkal amikkel dolgoznak elég szép forgalmat generálnak, és ekkora forgalom mellett simán becsúszhatnak hibák. Viszont ha ez már megtörtént, akkor megpróbálnám a helyükben minél hamarabb megoldani a problémát.
Hiszen egy elégedetlen vevőnél nincs rosszabb, főleg ha az le is írja a véleményét, és azt jópáran elolvassák, továbbadják másoknak + az elégedetlen vevő is a saját ismeretségi körének.
Az is igaz, amit Gyuri27 említett, miszerint az elégedett vevők nagy része nyílván nem ír ide, viszont aki elégedetlen, azok nagy része is csak a garanciális ügyintézéskor lett az.
Nem tudom, hogy hány alkalmazottal működik a cég, viszont én a helyükben alkalmaznék 1-2 embert, aki csak a garanciális ügyintézéssel foglalkozik, hiszen minél több eladott alkatrész, annál több várható meghibásodás, és nyílván hosszútávon az Iponnak is az lenne az érdeke, hogy a vevői elégedettek maradjanak.
Esetleg írhatna valaki az Ipon részéről is a fórumba ( mint pl. a BirdPc - kicsitomi88 vita), ha jól tudom pl. Alvin is ott dolgozik, és valószínűleg még mások is olvassák a ph!-t tőlük. -
adalbert1
veterán
Hogy viccre fordítsam egy részét azért egy bohóc polírozás jól jönne, de kicsi az esélye hogy lány vagy, így most ez kimarad...
Azt aláírom én is, hogy árverseny van a piacon, sajnos a userek is csórók, így pár ezres különbségnél már igencsak meggondolják hol vásároljanak, ez magával hozza a termékenkénti egyre alacsonyabb hasznot és egyéb költségek lefaragását...
Nyílván egy normálisan megfizetett és megbecsült alkalmazott sokkal jobb hozzáállással végzi a munkáját, mintha minimálbéres lenne és szarba se néznék, ebbe tökéletesen igazad van.
Az Iponnál ugye spórólnak azzal, hogy nincs raktárkészlet, szerintem ez már óriási előny egy raktárról is dolgozó bolttal szemben a költségek terén.
Mivel alacsonyak az áraik, így az árérzékeny userekre alapozva nagyobb a forgalmuk (ugyan kisebb az árrésük is, pontos számok ismeretében ki lehetne számolni hogy mekkora a hasznuk egy sima kiskerhez képest havi szinten)...Innen eljutunk oda, hogy tulajdonképpen ők is az userekből élnek, mint mindenki...
És ha úgy vesszük, hogy a topicban csak a felsorolt garanciális ügyintézéssel kapcsolatos problémák fele jogos az userek részéről (csak elméleti szinten, nem vonom senkinek kétségbe a véleményét és a szakértelmét), már az is negatív színben tünteti fel őket...
Ezért írtam, hogy hosszú távon jobban megérné nekik a hatékony és gyors garanciális ügyintézésre is hangsúlyt fektetni, ugyanis egy elégedetlen user nem biztos hogy fog még náluk többet vásárolni, miképp az ismerőseik sem, miképp azok jó része sem akik olvassák a fórumot, volt már pár olyan bejegyzés hogy pedig itt akart valaki elkölteni ennyit-meg annyit, de ezek után inkább mégse. Azt meg csak remélni merem, hogy nem a Mistral és a Bluefish követői szeretnének lenni... -
adalbert1
veterán
válasz horvathkrisz #429 üzenetére
Ahol mellesleg belémvesztek, hogy milyen tápom van és hogy az nem lesz elég mert 450-et ír a gyártó.
Az azért égő, hogy sok helyen olyan értékesítők dolgoznak, akiknek semmi gyakorlati tapasztalatuk nincs, vagy legalább annyi fáradságot vennének, hogy elolvasnak fórumokat, fogyasztási adatokat gyűjtenek, stb.
Vagy az is lehet hogy csak rád akartak sózni egy új tápot is. -
adalbert1
veterán
válasz horvathkrisz #439 üzenetére
Nyílván a mérnökök úgy gondolták, hogy a nagy többség egy jól szellőző házba építi be, ha normálisan mozog a levegő szerintem nem szabadna ennyire túlmelegednie...
Szvsz ha valaki meg halk gépre utazik (mi másért venne passzív kártyát), azt szerintem kifejezetten zavarhatja a kártya cicergése. -
adalbert1
veterán
válasz horvathkrisz #446 üzenetére
Szerinted miért tettem smiley-t a 7100 GS után?
Abban megegyezhetünk hogy akkor egy nagyon elrontott konstrukció...
Felsőkategóriás kártyára meg alapból nem raknék passzív hűtést csak úgy hogy támogatva van 1 halkabb ventivel, habár akkor meg a passzivitás lényege veszik el (persze így még mindig halkabb lesz sok esetben mint a gyári hűtő).tlac: nekem is volt egy olyan inno3d gst-m, én simán visszavittem gariban, nem akartam az újrapasztázással szórakozni...
Amit adtak cserébe, arra meg raktam S1-et, egyelőre kiegészítő venti nélkül is jól megy már pár hónapja. -
adalbert1
veterán
válasz davids83 #468 üzenetére
Hát én ezt nem bíznám egyik cégre se, jobb szeretem saját szemmel látni az ilyen dolgokat...
Azért a futárra vonatkozó dolgokat nézd át, sokszor le lett itt is írva és a garancia topikban is (ha jól emlékszem Ariadne és Csaba_20 a nagymesterek jogszabályokban).Az meg teljesen egyedi, hogy egy 1680*1050-es monitor 1 764 000 pixeléből 1-2 hibás kit mennyire zavar, van akit nagyon, van akit meg semennyire sem.
-
adalbert1
veterán
válasz Jhonny06 #489 üzenetére
Múltkor mi is bementünk, mivel haver rendelt pár cuccot tőlük. Péntek du. olyan 1 körül volt, és vagy 20-an álltak sorba (elképzelem mekkora szívás lehet annak, aki mondjuk csak egy pendriveot vett).
Elejétől nem voltam ott, mert átléptem a sarki étterembe könnyíteni magamon meg kávézni egyet, addig haver állt sorba a cuccáért, persze előszőr ő is rossz sorba állt, szerencsére valaki szólt neki a sorból, hogy előszőr a másikba álljon.
Eltököltünk egy jó fél órát legalább mire le tudtunk lépni, de legalább leszürtük a tanulságot, ketten kell menni, egyikőtök beáll az első sorba, addig a másik a pénztáros sorba, úgy jobban lehet haladni. -
adalbert1
veterán
Na jól gondoltam, hogy Ariadne tisztába teszi a jogi oldalát a dolognak.
Ezzel az egésszel már eleve az a probléma, hogy tudnád bebizonyítani, hogy kinél tűnt el a kártya?
Mindenesetre a futárszolgálat nevét akár priviben is megírhatnád, még véletlen se rendeljek olyan helyről, ahonnan ők szállítanak (nekem elég, ha a gyanúja felmerül). Hirtelen nem találom az ipon honlapján, hogy melyik céget alkalmazzák.
Szerk.: ill. így utólag azt is nehéz lenne bizonyítani, hogy nem érkezett meg hozzád a kártya, hiába van úgy.
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
Én nem is mondtam, csak pl. simán jöhetnek majd ezzel is, lévén így akarsz extra lóvét kicsikarni belőlük.
Amúgy ha a futárszolgálatos srácok voltak, akkor meg gratula a GLS-nek is, hogy ilyen trógereket alkalmaz... Ugyan nem tudom mennyit kereshetnek, de ha az olcsóbb munkaerő megéri azt, hogy az image-ükön ekkora kár essen...
-
adalbert1
veterán
"Na beszéltem megint a sráccal és több mint valószínű hogy a futárok nyúlták le a vidikarit..."
Írtad a 605-ben. Már csak azt kellene tudni, hogy a GLS-nél a 0 kg mikor kerül megállapításra. Mert mielőtt lemérték, azelőtt is kinyúlhatták.
Ha meg az iponos gyerek kurta el, akkor vagy nagyon feledékeny, vagy ennyit ér a becsülete. -
adalbert1
veterán
Szerintem tlac pont azért kérdezte hogy milyen a tápod, mert ha egy gatyább 400-as, akkor bőven lehet az is pár hibának a forrása, hiába fogyasztana a géped csak 200-250-et teljes terhelés alatt. Habár erről a tápos szakik bővebb felvilágosítást tudnának adni.
Amúgy van valami fejlemény az ügyben? Beszéltél velük vagy a GLS-el?
-
adalbert1
veterán
Ez elég érdekes. Tehát a GLS bevallotta volna, hogy az ő alkalmazottjaik nyúlták le a csomagot, vagy ezt csak az Iponosok mondják?
Ez a régi doboz és tartozékok visszaadás meg elég gyanús szerintem. Na meg ez sem tetszik, hogy fizesd ki te a felét, a másikat meg állítólag a GLS állja.
Ugyan a joghoz nem sok közöm van, de ennek nagyon lehúzás szaga van.
-
adalbert1
veterán
Most veszem észre, hogy van hírlevél is, eddig talán 1-et vagy 2-t kaptam (vagy lehet hogy 0-t), mióta meg elköltözött az Ipon már 2-t is.
-
adalbert1
veterán
Ki veszi észre a hibát a képen?
-
adalbert1
veterán
Mondjuk annyiból bosszantó lehet, ha vidéki a kolléga és ezzel plusz szállítás/utazgatás szakad a nyakába...
Mondjuk ott a garanciafutár, de végső soron az is plusz macera.Ilyen helyzetből én jól jártam mikor a monitorom náluk vettem... Személyesen vettem át, ott a helyszínen ki is próbáltuk.
-
adalbert1
veterán
-
adalbert1
veterán
Kövezzetek meg, de ismét vásároltam az Iponban. Persze csak 1 pendriveot és egy keyboardot, remélhetőleg nem lesz velük garanciális probléma.
-
-
adalbert1
veterán
válasz TomBoy1986 #1146 üzenetére
Én egyből a pénztárhoz szoktam menni, eddig nem szólt érte senki hogy nem az árukiadóhoz állok sorba először...
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás! Asrock H310M i5 8600K 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RTX 3060 12GB ZALMAN S4 FSP 600W
- Beszámítás! MSI B450M R5 2600X 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1070 8GB ZALMAN Z1 Neo Corsair 520W
- Beszámítás! ASUS B450M R7 5700X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN S2 TG Chieftec 750W
- Beszámítás! ASUS B450M R5 5600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN S2 TG Cooler Master 650W
- Beszámítás! GIGABYTE B250M i5 7600 16GB DDR4 128GB SSD GTX 1050Ti 4GB FSP CMT160 fekete Chieftec400W