Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
Az iponba is megprobálják megoldani a fizikai sérüléseket erre van a Feltételes Garanciás dolog náluk! Kiküldik a gyártóhoz és ha ők bevizsgálva megállapítják hogy a sérülés nem befolyásolta a hiba keletkezését. Van rá élő példa hogy kicserélik ezeket a termékeket is ,csak sajnos ez az út a gyártó és a kisker/nagyker között elég huzós (30-40nap) igy a jogszabályban megállapított 30nap-ot sajnos átlépi ezért van a Feltételes szó itt igy segítve a vásárlót megtesz mindent a bolt szerintem...
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
aginor
addikt
Némi telefonos "egyeztetés" (veszekedés) után, azt mondt a szervizes, hogy fújjuk be dezodorral, hogy ne érződjön rajta a szag, és akko méltóztatik rendes garanciába átvenni. Ha az átvételkor nem ír sérülési jegyzőkönyvet(de miért írna, ha egyszer nincs miről), akkor ha később bármi ilyesmit is állít nem fog érdekelni. Nekem vannak fényképeim a kártyáról, továbbá az a tény, hogy Ő sem talált semmit tényleges sérülést rajta. Én pontosan attól félek, hogy átveszik, majd jól összeforrasztgatja/karcolja vagy tudom is én, és rám akarja majd verni szépen, hogy ilyen volt de a hűtő miatt nem lehetett az átvételkor látni..
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
horvathkrisz
addikt
Rendeltem is -volna- csak már annyira elegem volt a várakozásokból hogy vettem egyet gyorsan máshol.
(Ahol mellesleg belémvesztek, hogy milyen tápom van és hogy az nem lesz elég mert 450-et ír a gyártó. )Szerk.: azért vettem ref.evga 88gt-t giga96gt helyett. ez volt az utolsó hogy nem referencia kártyát veszek.
[ Szerkesztve ]
-
Chaser
titán
válasz Gyuri27 #1076 üzenetére
Csak az iponnak adják 2 évvel, a többieknek 3-mal? Vagy az ipon egy, a többiek számára nem hozzáférhető helyről vásárol?
szerk: lol nem lőttem ki a primeot, már meleg van benn, de csak 53 fok a proci
[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
tlac
nagyúr
válasz Gyuri27 #1079 üzenetére
Ill vállalhatnátok jelen esetben 2+1 év garit. 2-t ad a nagyker a maradék egy évben meg probléma esetén ti kiküldhetnétek a gyártóhoz (user költségére) ha a tulaj ezt akarja.
ez elég szerencsétlen megoldás lenne
ennél sokkal kényelmesebb megvenni ott, ahol megadják a max gart -
-
tlac
nagyúr
válasz Gyuri27 #2390 üzenetére
a bios frissítés azon része, amit leírt, rendeltetésszerű használatnak tűnik
bár a béta bios nem olyan nyerőMert a lap dual bios-l rendelkezik. Tehát a régit vissza tudod állitani. De ha ebbe nem akarsz bele bonyolódni a lapod totyikjában elnátnak tanáccsal.
ha magától nem áll vissza, akkor nem egyszerű rákényszeríteni
-
pepperhaj
tag
válasz Gyuri27 #2390 üzenetére
Szia cicalány! Tudom mi a dual bios köszönöm szépen. Nem akar visszaállni magától. Nem volt tuningolva, mint mondtam még be is tudtam lépni frissítés után az új Biosba.
A back up bios a gyári biost rakja rá tudtommal. Ami viszont még nem támogatja a p2 710 procit. Lehetséges lenne, hogy ezért nem működik még a dual biossal sem?
Igen, a beta bios valóban nem nyerő de nem gondoltam volna, hogy a gép el sem indul vele. Azt hinné az ember, hogy hivatalos honlapra azért nem kerül fel ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz Gyuri27 #2581 üzenetére
Én is csak halkan említem meg, hogy a hatályos jogszabályok értelmében bizony ilyenkor oda kell adni.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
MZsoltee
veterán
válasz Gyuri27 #2581 üzenetére
Nem arról van szó, hogy elbasztam valamit, vagy sem, ha igen vállalom érte a felelőséget!
Ami nem tetszett, az az ahogy felmondták a "szerződést"...
De mind1 a lényeg, hogy ez egy valós tapasztalat, ez történt a topic célja meg az, hogy a tapasztalatainkat megosszuk az Iponról. Nem akarom se azt mondani, hogy ne se azt, hogy vásároljanak a bolttól. Nekem ilyen tapasztalatom volt velük, ez nem tetszett. Mindenki döntse el, hogy ebből milyen következtetéseket vonnak le, vásárolnak-e tőlük vagy sem.
A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
adalbert1
veterán
-
adalbert1
veterán
válasz Gyuri27 #2970 üzenetére
Oké, ha adnak gigabitest... Azért nem vittem el (mint már előbb is leírtam): mert ritkán áll fent a hiba, nehezen, vagy egyáltalán nem reprodukálható (habár ők biztos jobban értenek az ilyenekhez), nincs kedvem ahhoz hogy akár hetekig ez a gép nélkül maradjak.
Másrészt nem ragaszkodom a P35-DS3 rev.1-hez, rengeteg hasonló tudással rendelkező lap van még most is a kínálatban.
Ellenben a Te hozzászólásodból burkoltan az jön le, hogy azért nem vittem el mert a jövendőbeli anyagi jólétemet abból akarom megalapozni, hogy visszakapom a lap eredeti árát. -
adalbert1
veterán
válasz Gyuri27 #2972 üzenetére
Mostmár azért érdekes:
a, eleve rohadt bizonytalan voltam egy ilyen hibára a garis ügyintézéssel kapcsolatban, a semmire meg nem akartam heteket várni
b, mert többször jött elő, így már biztos vagyok benne, hogy nem valami pillanatnyi zavar lehet, így már megalapozottnak látom a garanciális ügyintézést is
c, nem szeretném, ha szép lassan lehalna a lap, úgy hogy mondjuk kifutok a gariidőbőlAzért kérdeztem, hogy egyáltalán ilyen hibára lehet-e gariztatni? Elő tudják-e valahogy idézni? Ugyanis ha nagy eséllyel nem lehet legariztatni, inkább megkimélem magam a felesleges szerelgetéstől (a proc hűtő pont rálóg a táp 4-es csatijára, ami az alaplaptartó tálca mögött van elvezetve, így számomra elég szívás a ki-be szerelés), utazástól, időpazarlástól, és inkább hajtom amíg teljesen be nem krepál (ha még gariidőn belül leszek akkor legalább biztos bemutatható a hiba, ha meg nem akkor veszek egy gigabites hálókártyát, vagy valami low-end lapot helyette).
Igaz hogy P35-ös Giga lap már nincs, de több olyan lap is van amivel szerintem megfeleltethető (hú de szépen hangzik) az alábbi kritériumok alapján: S775, DDR2 2-nél több memóriafoglalattal, Intel chipset (mondjuk ahogy nézem nagyrészt G41/P41/P43 van már csak, amelyik lapot megnéztem azt pont ICH7-el szerelik, az visszalépés az ICH9-hez képest), 400-as FSB (mondjuk ezt nem tudom mekkora gond ezeknek a lapoknak, de elméletileg egyet megnézve megy bele 1600-as FSB-jű processzor is, így ezt pont tudniuk kellene), Gigabites lan, Ultra Durable kiszerelés.
Az igaz, hogy már elméletileg nem kapható, de ha tegyük fel a gariidő lejárta előtt krepál be a lap (ha jól emlékszem 2010 dec-ig van rá gari, de meg kell még majd néznem a papírját), ez a probléma akkor is fennáll nem? Az pl. miért az én hibám, hogy a nagyker vagy a Gigabyte nem úgy készletez hogy a vállalt gariidők alatt tudjanak ugyanolyat adni? Ha tavaly vesz valaki 3 év garival ilyen lapot, akkor ha már most nem kap ugyanolyat, mi lesz 2012-ben? Nyílván ha a meglévő alkatrészeit akarja továbbra is használni, akkor valamilyen kompromisszumra fog kényszerülni, a bolt akkor se fog olyan lapot találni, ugyanez a helyzet fog fennálni.
-
bul07
nagyúr
válasz Gyuri27 #5106 üzenetére
Mert házat nem vett tőlük , így mibe rakták volna össze
Amúgy szerintem is bosszantó lehet így járni (ezért is szoktam olyan lapot választani amibe van integrált vga)
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Rossi
addikt
válasz Gyuri27 #5106 üzenetére
"Nem mindenért adott boltot kell hibáztatni."
Szerintem itt nem a boltot hibáztatta a kedves fórumtárs a hibás alkatrész miatt, csak a 4 hét garanciáztatást sokallja - megjegyzem teljes joggal, amire vonatkozóan a hatályos jogszabályok ugyebár túlságosan megengedőek.
Irreális elképzelés lenne, hogy amennyiben gyorsítanának a folyamaton, több lenne az elégedett vevő, és még többen vásárolnának a iPonnál?
"Csak ugye a magyar vevő mikor beszakad gariztatni nem a legjobb arcát mutatja."
Többször voltam bent személyesen, sosem tapasztaltam különösebb udvariasságot (mondjuk kifejezett bunkóságot sem), full életunt figurák, egyszavas kommunikáció... Így nehéz vevőként (értsd: akit kiszolgálnak) konstans udvarias hangnemet megütni.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Rossi
addikt
válasz Gyuri27 #5111 üzenetére
A gyorsítást globálisan értettem, nem csak az iPon részéről. Ideális esetben (ha mondjuk csak 3 szereplős a történet: vevő, iPon, nagyker, esetleg még ahová a nagyker továbbküldi) 8-10 munkanap alatt le kellene futnia egy ilyen történetnek, feltételezve, hogy mindenhol max. 1 napot áll a termék.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
minas
aktív tag
válasz Gyuri27 #5141 üzenetére
Alaposan körbeforgatta és körbenézte az átvevő emberke az enyémet is. Pont ezért is vittem be személyesen, nem óhajtottam szembesülni azzal esetleg a futáros megoldásnál, hogy azt mondják: sérülten érkezett. És kardozzam le én, hogy ki, mikor, miért és hogyan....
A hdd nélkülözésének példája csupán csak felvetés volt. Egyébként az, hogy kinek mi mekkora befektetés, azt az adott cég lehetőségei válogatják, ebben turkálni butaság. Nem szerencsés dolog rávágni sem, hogy ez nem nagy befektetés, pláne nem hülyeséggel kapcsolatba hozni. Mondjuk adott egy kisebb cég - mondjuk legyen akár könyvelő -, ahol két gépen két ember dolgozik. Amikor tönkremegy egy hdd és a garanciális ügyintézése 2 hét (vagy több, ahogy itt már előfordult), akkor mi van? Vegyen mégegy hdd-t a cég addig is, vagy addig ne dolgozzon a munkatárs, vagy addig szedjen répát a kertben? Különben pedig az összes céges számítógépben megnézném, mennyiben van két hdd. Állítom, hogy a töredékében. Nagy cégekre ez ugyanúgy vonatkozik, a kicsikre meg abszolút. És jópofa, amikor valaki a "cég" szó mögött automatikusan csakis kitűnően prosperáló vállalkozást lát, bő keretű bankszámlával. Megsúgom, ebből van ma kevesebb Magyarországon. De hagyjuk inkább, mert OFF.
-
Éliás-tóbiás
csendes tag
válasz Gyuri27 #5287 üzenetére
Kedves Gyuri27!
Mivel a vásárlástól (szerződéstől) állsz el, nem a terméktől vagy szolgáltatástól, ezért az nem érinti azt, hogy a termék hibás-e vagy nem. Egyébként hibás teljesítésnek minősülő esetnél is megillet az elállási jog 3, illetve 8 napon belül.
Másik:
Az iPon internetes áruház. Nincsen boltja, csak átvevőhelye. Ezt minek mondanád?Én a maximális tiszteletet betartva, káromkodás és lehetőleg személyeskedés nélkül próbálok írni. Természetes és sajnálatos módon ez nem mindig sikerül. De törekedem rá. Ahogy a iPon is törekedik rá, hogy 4 hét alatt kicseréljék a hibás tápegységemet. Elismerem, és elnézést, ha valakit ezzel megbántottam, de az igazságot csak le lehet már írni.Vagy nem?
Respekt!
-
torma1981
veterán
válasz Gyuri27 #5287 üzenetére
Menj fel az ipon.hu-ra ott le van írva hogy internetes webáruház. Mi ebben a felfoghatatlan? Szerinted minek számit akkor? A többiben egyetértek. A terméket úgy kell visszaküldeni ahogy jött. Hiánytalanul saját dobozában. A 8 nap elállásnál neked kell visszajuttatni a terméket saját költségen.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Gyuri27 #5287 üzenetére
Nem írtam olyat amit moderálni kellet volna, csak megondoltam magamat, mert van akivel nem érdemes "vitatkozni" mert sose lehet iazad(kicsi se)
A szomszédunk is ilyen inkább rá szoktam hagyniRemélem mihamarabb rendeződik a dolga és ......
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
lafaty80
őstag
válasz Gyuri27 #5300 üzenetére
Az a te bizonyítványod ha egy milyen értékelsz valamit. Egyékbént az ilyen okoskák nem akarok kihüvelyezni, mert nem éri meg.
De ha már említetted akkor légyszi "mutasd" már meg hogy van pontosan ilyen kötelezettsége a vevőnek. Addig is köszi a semmitCuccaim: https://kit.co/lafaty
-
dt451
csendes tag
válasz Gyuri27 #5466 üzenetére
Amennyiben reális esélyem van a gyorsabb ügyintézésre, egy hivatalos márkaszerviz által, miért is ne kellene érdekeljen? Vannak bajok bizony. Kitöltetlen jótállási jegy például. Az Iponos garanciajegy, nem jótállási jegy. Így az ember máris elveszítette azt a lehetőséget, hogy ne rajtuk keresztül, esetleg gyorsabban, kevesebb kellemetlenséggel intézze az ügyet. Ahogy a másik hozzászólásomban már írtam, ez nem minden terméknél probléma, hiszen egy alaplappal, stb... nem fogok közvetlen márkaszervizbe rohangálni. De egy TV, Monitor, Telefon, stb. esetén, ha történetesen hivatalos szervizpartner is van a közelben, miért ne választhatnám, a számomra kényelmesebb utat? Az esetből amúgy annyit tanultam, hogy a legközelebbi rendeléseim előtt, külön minden egyes termék esetében előzetesen tájékozódom, a jótállási jegy meglétéről, és jelzem, hogy terméket csak kitöltött jótállási jeggyel vásárolok, ha pedig a disztribútor, beszállító, nagyker, bárki miatt erre nincs lehetőség ekkor nem az Iponról rendelem meg.
-
dt451
csendes tag
válasz Gyuri27 #5472 üzenetére
"Másrészről nem kell a gyártó által vagy bárki által adott külön "gari jegy". Te a számlával, blokkal mindent intézhetsz (sőt másolattal is). Akár az iponban, akár a szervizben."
Az egy év kötelező jótálláson belül, és a kereskedőn keresztül az általa esetleg pluszban vállat jótállási időn belül elvileg igen.
"Mi közöd a márkaszervizhez?"
A gyártó által vállalt szavatossági idő (mondjuk úgy gyári gari) ami néha 3-5 év is lehet, már egy egészen más tészta, mint a kereskedő által vállalt jótállás. Valójában ez az amit egy márkaszervizen keresztül érvényesíthet az ember, de csak kitöltött jótállási jeggyel. Ha nincs rendben valami jönnek az általad is említett szervizes rémtörténetek.
Igen, ez valóban csak egy lehetőség a mezei halandó számára, de nem árt ha megvan, mivel megjárna. Ami a rémtörténeteket illeti, mindenhol vannak kekeckedők, ezzel szerintem az ember számol, ha gariztat... de egy szabályosan kitöltött gyártói jótállási jeggyel a kezemben, még senki nem vitatkozott velem. Félre ne érts, nem a szervizbeli személyes ügyintézést éltetem minden áron, mert nekem is gyakran kényelmesebb, és olcsóbb a kereskedőn keresztül rendezni a dolgot... - főleg a garanciafutár által vidéki lévén - csak azt mondom, hogy nem árt, ha erre is megvan a módja az embernek. A többi az esetek kilencven százalékában úgyis a szerencsén, és az ügyintézők jóindulatán múlik.
-
dt451
csendes tag
válasz Gyuri27 #5475 üzenetére
"A jótállás (köznapi nyelven: garancia) kétféle lehet: önkéntes, illetve kötelező. Utóbbiról akkor beszélünk, ha a jótállást jogszabály rendeli el. Ilyen jogszabály például az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet), ami alapján a forgalmazónak egy év jótállást kell vállalnia a Korm. rendelet mellékletében felsorolt új termékekre (a továbbiakban: jótállásköteles termék). Hangsúlyozni kell, hogy a kötelező jótállás kötelezettje a forgalmazó: az, aki a terméket a fogyasztó részére közvetlenül értékesíti. A forgalmazó kötelezettsége tehát, hogy jótállásköteles termék értékesítésekor a fogyasztó részére – a Korm. rendelet által előírt tartalmi követelményeknek megfelelő – jótállási jegy kerüljön átadásra. "
Általános tapasztalat, és erre te is utaltál egy korábbi bejegyzésedben, hogy egyes szervizek a nem megfelelően kitöltött, vagy kitöltetlen jótállási jegy, stb miatt visszautasítják a garanciális javítást. Vihetek én nekik blokkot, számlát. Azokon nem minden esetben szerepel minden szükséges adat.
Most visszanéztem a számlát , illetve a garjegyet, és az átvételi elismervényt is, amit az Ipon-tól kaptam. A gyári szám, ami kötelező, és szükséges adat egy jótállási jegyen, és ami nélkül az elvileg nem érvényes, nem felel meg a ConCorde által használt formátumnak. Ezt azért tudom, mert az esetleges szoftverfrissítéseknél figyelembe kell venni a termék sorozatszámát, és emiatt megnéztem, hogy ellenőrizhessem, van e frissebb firmware az én tabomra. A számlán, garijegyen, elismervényen lévő egy belső számkód lehet, de nem az eredeti gyári sorozatszám. Vagyis ezekkel a papírokkal egy szervizben már nem tudtam volna hitelt érdemlően bizonyítani, hogy a nálam lévő hibás termék az a darab-e amit vásároltam. Pont.
Ez a cucc nem egy nagy értékű valami, és nincs is rá több "gyári gari" mint a kötelezően vállalt jótállás aminek viszont mind a kereskedőnél, mind a gyári szervizhálózaton keresztül érvényesíthetőnek kellene lennie. Megfelelő papírok nélkül viszont nem az. Csak az Iponon keresztül volna ügyezhető...
Azt is tudomásul kell venni, hogy nem mindegy, a kereskedő kitől szerezte be a terméket, mert az egyes importőrök, másképp kezelik a "gyári gari"-t, szavatosságot. Van olyan importőr, aki csak a kötelező jótállást adja meg, hiszen neki csak ezt kötelező...., és van aki a teljes gyári szavatossági időre garanciát vállal. Ugyanazt a terméket így megveheti az ember egy év garral, vagy 5 év garral... Utóbbi pedig csak a megfelelő jótállási jeggyel érvényesíthető vita nélkül. Mindegy volna?
[ Szerkesztve ]
-
lafaty80
őstag
válasz Gyuri27 #5533 üzenetére
Nézd kívánom neked minden rossz indulat nélkül hogy fuss egyszer bele egy olyan szituba, amikről itt írogatsz (védve az eladót). Hogy érezd a másik oldalt is. Aztán persze megnézném hogy hogy reagálnád le.
Én nagyon is megértem az olyan vásárlót vagy leendő vásárlót, aki meglát egy árat és azon akarja megkapni a cuccot. Kit érdekel hogy hogyan/miért/miként/meddig/kitől/ származik az az ár. Ha ott van, akkor annyi, ha akkor veszi meg, akkor azért az árért kell odaadni.
Volt már példa más helyeken is ilyenre és nem az eladót védik a "szabályozások". Megmagyarázni könnyebb, mint elismerni.
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
bluyoo
nagyúr
válasz Gyuri27 #5544 üzenetére
60K-s CPU 45K-ért ez nem 50% ne essünk túlzásba .... Az nyerészkedés lenne ha szeretnék magamnak jó áron egy CPU-t!? Milyen ingyen pénz? Az hogy a fizetésemhez mérten normális áron juthattam volna a CPU-hoz? "Meg elmenni dolgozni." Ez hogy jött ide? De mellesleg van munkám!
(#5543) dethroner
"Más! Miért tűntek el a tegnap esti hozzászólások?" Én takaríttattam ki mivel egyesek lassan rablónak tituláltak mert ráklikkeletem arra kib.szott CPU-ra (bár elég rendesen fogott a radír ). És hogy nem tetszett hogy hogy "nem tudják beszerezni" szöveggel pattintottak le .....[ Szerkesztve ]
Bazinga!
-
bluyoo
nagyúr
válasz Gyuri27 #5546 üzenetére
"Mit gondoltál mitől olcsóbb 15k-l?"Azt én honnan tudjam. Azért nem annyira hihetetlen kedvezmény. Vettem hangszórót hasonló kedvezménnyel az iPon-ban ....
"Nézem a konfigod. Szóval nem értem a nagy halált." Mi köze a mostani gépemnek ehhez?
"Ha csak arra futja akkor ez van." Nem írta senki hogy nem futná rá mint írtam szerencsére van munkám. Én a rendelésem visszamondásán akadtam meg."De rá egy napra kaptam a telefont hogy nem tudják beszerezni az Intel aktuális tuning I5-ösét! " Persze másnap már a polcon volt .... Nem azt mondták hogy elb..tuk ... De HUN]Repa normálisan válaszolt és ennyi! Lett volna! Ha utána nem estek nekem ... nem gyengén személyeskedő hangnemben.
"Mégse tépném a szám," Most is ezt teszed ......
De mindegy is .....[ Szerkesztve ]
Bazinga!
-
dethroner
veterán
válasz Gyuri27 #5546 üzenetére
Mit gondoltál mitől olcsóbb 15k-l?
Miért kéne a vevőnek ezen gondolkodni? Rájuk szakadt egy kamionról leesett szállítmány/raktársöprés van/vagy jótékonysági alapon, kit érdekel? És egyáltalán mit jelent az hogy 15K-val olcsóbb? Miből számítjuk ki hogy mennyi a valós piaci ára valaminek? Tudtommal szabadpiac van, mindenki annyiért adja a dolgait, amennyiért neki megéri.
És ha náluk 15K-val drágább a cpu mint másnál, akkor mit teszel? Akkor is a drágábbat veszed, mert nem akarsz nyerészkedni, nehogy a többi bolt ami olcsóbban adná bukjon rajta?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
bul07
nagyúr
válasz Gyuri27 #5551 üzenetére
Nem életszerű amit írsz, lehet hogy ez szerepel valami jogszabályba de ez attól is függ hogy hogy van lekönyvelve(mert vannak kiskapuk , bármi lehet pár órára vagy darabbra értékcsökentett mert mondjuk valaki tett egy X-et a dobozra és az már sérült csomagolás)
Vettem én már olyan dolgott ami egy héttel azelőtt még dupla annyiba került
Sőt még alkudni is lehet a nagy áruházakba is, legutóbb egy mérlegre alkudtam 40% kedvezményt mert a csagolása rongyos volt, de nem a dobozára kell ráálni hogy megmérjen
Vagy metróba esett meg hogy elírták az árrat , szólttam az eladónak hogy a kiírt áron visszek három darabott, 12.000Ft helyett fizettem 7.400Ft-ot
Máskülömben beírtam volna a panaszkönyvbe
És szerinted ez törvénytelen, nem az( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
torma1981
veterán
válasz Gyuri27 #5677 üzenetére
Mit mutyizott? Joga van visszaküldeni a terméket. Minek kell beszólni neki? A gariztatás tény hogy nagyon szar náluk ez tény. Nem egy terméket küldtem vissza de nem volt problémamentes egyik sem. Biztos arról is a vásárló tehet mi? Pedig normális hangnemben beszéltem velük.
-
lowzor
veterán
válasz Gyuri27 #5682 üzenetére
Rendszeresen? Több százezer Ft-ot otthagytam már az iponban, ez az első cucc, amit visszaküldtem, ráadásul bontatlanul. Azelőtt is csak néhány dolgot küldtem vissza más boltokba, de csak azért, mert nem tetszettek. Tehát szerintem rohadtul nem űzök ebből sportot. Amúgy sem vesztenek ezzel a boltok egy fityinget sem, nem mintha sajnálnám őket, ha vesztenének.
mod: Ma, a 27. napon végre megjött a pénz Amúgy a többi bolt a szállítási költséget is visszautalta, az ipon nem...
[ Szerkesztve ]
-
-
Ace_S
csendes tag