Új hozzászólás Aktív témák
-
aginor
addikt
Na nekem is van már egy "pozitív" ipon-os tapasztalatom:
Tisztelt Ipon Kft!
A mai nap sajnos egy igen negatív tapasztalatot sikerült szereznem az Önök garanciális ügyintézéséről, egy kb. másfél hónapos videokártya kapcsán. A kártyát szakszervizükbe bevíve a szervizes kolléga közölte, hogy a kártyának égett szaga van, majd elszaladt a kártyával, pár perc múlva visszatért és közölte, hogy csak feltételesen tudja átvenni(ilyen ugye nincs is a jogszabályban), mivel fizika sérülés van a kártyán, kértem, hogy mutassa meg mégis hol található az az állítólagos sérülés, de nem tudott rámutatni, annyit közölt, hogy mivel égett szaga van, biztosan van rajta valahol, ezt én továbbra sem fogadtam el mivel NEM VOLT fizika sérülés vagy látható égési nyom a terméken. Erre kitalálta azt, hogy a hűtő alatt a kondenzátoroknak megszakítás és hézag nélkül kéne lenniük egy sorban, de mivel ezen látható hézag van a harmadik és negyedik kondenzátor között, így ott volt egy kondi ami elégett. Én azzal érveltem, hogy nem tudom elképzelni, hogy egy kondenzátor úgy elégjen, hogy köddé válik és legalább valami égett csonk ne maradjon belőle(végül is nem atomot szórtam rá). A szervizes kolléga szerint azért nincs ott semmi, mivel a kondenzátorból kifolyó folyadék elégette(egymás közt: a szilád elektrolitos kondenzátorokban nincsen folyadék, és ált. a teteje szokott kipukkanni, míg a kondenzátor palástja sértetlen marad)..
Ez után a szervizes kolléga azt javasolta, hogy szellőztessem ki a kártyát és akkor, ha már nem lesz égett szaga, akkor átveszi(nem mintha ez változtatna a kártya állapotán). Továbbá javasolta azt is, hogy én otthon szereljem le a gyári hűtőt, és nézzem csak megy, hogy ott lesz az égett kondi. Én megkérdeztem, hogy az nem jár-e garancia vesztéssel ha én otthon megbabrálom a kártya hűtőjét, erre a kolléga ezt válaszolta: „ugyan már miért járna azzal”, ezek után had idézzek az önök garancia leveléről: A termékek garanciájukat vesztik, ha: e.).. hűtőrendszer cseréje.. d.) ..A terméken végzett szerelési munkálatokat nem azok elvégzésére jogosult végzi.
Ezek után köszönöm a szervizes kollégának a szakszerű és jóindulatú tanácsot, így legalább ha kicsit naivabb vagyok, és leszerelem a hűtőt, akkor már lenne agy valódi okuk, hogy elutasíthassák a garanciális igényemet. A fentiek alapján kijelenthetem, hogy az önök cége igen „korrekt” és „tisztességes kereskedő”, nagyon remélem nem ilyen az egész hazai szakma. Természetesen a kártya állapotát nagy felbontású fényképekkel dokumentáltam(még az állítólagosan hiányzó kondenzátor környékét is), ha ne adj isten a későbbiekben valami fizikai behatásra kívánnak hivatkozni. Továbbá a legtekintélyesebb hazai hardver tesztoldal egyik tesztjéből mellékelek egy képet, mely tisztán mutatja a kártya nyákjának felépítését, és jól látszik a szervizes kolléga által hiányol kondenzátor is, itt valójában logikai kapok vannak a nyomtatott áramköri lapon, ami a saját kártyámról készült fényképeken is jól látszanak, és sérülés mentesek is.Erről mi a véleményetek?
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Némi telefonos "egyeztetés" (veszekedés) után, azt mondt a szervizes, hogy fújjuk be dezodorral, hogy ne érződjön rajta a szag, és akko méltóztatik rendes garanciába átvenni. Ha az átvételkor nem ír sérülési jegyzőkönyvet(de miért írna, ha egyszer nincs miről), akkor ha később bármi ilyesmit is állít nem fog érdekelni. Nekem vannak fényképeim a kártyáról, továbbá az a tény, hogy Ő sem talált semmit tényleges sérülést rajta. Én pontosan attól félek, hogy átveszik, majd jól összeforrasztgatja/karcolja vagy tudom is én, és rám akarja majd verni szépen, hogy ilyen volt de a hűtő miatt nem lehetett az átvételkor látni..
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Sajnos egy ismerősöm egy másik kiskernél már járt így alaplappal.
Képeket nem tudom belinkelni mivel még nincsennek feltölve, ez csak a leendő levél piszkozata, ha holnap sem meg y a dolog(még adok nekik egy esélyt)..Coyot: talán azért mert a kártyán valami elégett. Előre bocsájtom, nem volt húzva, nem volt voltmoddolva, a kártya gyári állapotban csinálta ezt(hardveres beavatkozást soha nem végzek alkatrészeken, miven nem értek hozzá, és nem is érzem szükségét).
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Alulról a nyolcadik képen. Állítása szerint az egyik kondi hiányzik...
Mert véleménye szerint az füstölt el...gondolom egyben el is párolgott
A másik kérdésedre a válasz: aquaPirossal be van karikázva a rés, ahol szerinte hiányzik
[link]
Itt pedig a ph tesztből a lecsupaszított nyák képe(pirossal jelölve a kérdéses rész):
[link][ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
A lényeg pont az, hogy ahol ő rést látott a kondi soron, oda gyorsan bele is magyarázott egy hiányzó kondit, pedig csak a nyáklapon található logikai kapuk miatt van ott pár milliméteres rés. És ha megnézed, mind a két kártya nyákja tök uo.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Ma voltam bent az ipnnál, és gyorsan le is írom a tapasztalataimat.
Ma nagyon korrektek voltak, szó nálkül átvették a kártyát, ugyan megpróbálta megmagyarázni a feltételes garancia "előnyeit", de legalább nem erőltette. Azt igérték, hogy 5-10 napon belül lesz valami eredmény már. Még a végén minden rendben lesz, ahogy annak lennie kell(remélem most nem kiabáltam el nagyon).
Az is kiderült, hogy Ők is olvassák ezt a fórumot, így mindenkinek érdemes beírni, akinek problémája van velük, így lehetőséget adva nekik, hogy javíthassák a garanciális ügyintézés menetét..
Köszönöm mindenkinek a segítséget, és remélhetőleg a továbbiakban már nem lesz rá szükség.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
A vmod nem az én asztalom, érdekesnek találom(ahogy az extrém tuningot is) de én nem vágnék bele, annál nekem többet ér egy alkatrész.
Guri27: nem tünik bizony, ma már nem is vittaták, és elismerték, hogy nincs látható külsérelmi/égési nyom.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Az iponos garancia ügy befejezése:
Tegnap már át is vettem a galaxy helyett adott msi oc kártyát(bár sajnos csak oem), ha nem balfaszkodom a telefonommal akkor már két nappal korábban meg lett volna.
A nehéz kezdet után, gyors(mult kedden adtam le a rosz kártyát) és számomra pozitív végeredmény született, most úgy elégedett vagyok.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Na, az Ipon-os garanciának volt még folytatása mivel a csere kártya is szar volt sajnos. Múlt hét végén jeleztem nekik, hogy hétfőn viszem vissza, erre hétfőn már ott várt egy új kártya(gigabyte 88gt) és azonnal ki is cserélték, ott helyben.
Nagyon pozitív hozzáállás, remélem más is csak ilyet tapasztal, és akkor komoly jövője lehet a cégnek..Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Ha nyelvcsapásoknak értékeled a véleményem, hát legyen, de szerintem ha a garit rendbe teszik akkor van jövőjük, mivel a rendeléseket határidőre mindig teljesítik, es az áraik is az egyik legolcsóbbak, azért is járnak hozzájuk sokan..
Kezdetben valóban volt velük probléma, de félúton megjött az eszük velem akapcsolatban(más nevében nem tudok nyilatkozni), és úgy tartottam korrektnek, ha nem csak a fikázást írom le, hanem a pozitív tapasztalatokat is, a legelső kártya leadásától számítva nem telt el 2 naptári hét, mire magkaptam a giga kártyát(ami már a második csere volt ugye).Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Olvastam a korábbi hozzászólásodat, sajnálatosnak tartom, hogy ilyen előfordul, már csak az a kérdés, hogy melyik a gyakoribb(ugyanakkor kétségtelen, hogy egy eset is több mint ami ideális lenne)..
De mintha ezt is írtam volna: "más nevében nem tudok nyilatkozni", háromszor rendeltem eddig tőlük, de nekem másnapra mindig ott volt a cucc, akkor én nagyon szerencsés lehetek..Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Nekem van egy újjabb pozitív tapasztalatom a garanciális ügyintézésükkel kapcsolatban.
Bevittem a hibás cuccot-és igaz, hogy két hét volt-de egy jobbat kaptam cserébe, 1:1-ben.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
Új hozzászólás Aktív témák
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia