Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz horvathkrisz #137 üzenetére
T.Forumtárs !
Nem értem ezt a felháboritó és orditó hangnemet?? Már attól halláskárosodást kapok hogy soraidat olvasom... én is több kiskerben szoktam megfordulni hol mi az olcsóbb ,de ha igy állnék oda evvel a hangnemmel akkor nem csodálom , hogy az eladó is igy viselkedne! Én még nem vásároltam az iponba ,de vásárlás elött elolvasom mindig a kisker oldalán feltüntetett feltételeket ,hogy később ne essek pofára ,hogy nem rendelkezik 1.000.000db-os raktárkészlettel amiből egyből lejön , hogy nem fogják nekem ott kicserélni a terméket ,ha elromlik hanem ők is küldik tovább a nagykernek....sry hogy közbeszoltam ,de nem szeretem az indulatos embereket...
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz westlake #185 üzenetére
Tehát a kiskeres gari intézés sokszor a nagykerek töketlensége miatt csuszik és mivel a vásárló nem a nagykerbe viszi vissza az amugy onnét (de kiskeren keresztül megkapott) vásárolt cuccot igy a kisker lesz lefikázva...!!
DE védeném a nagykert is mert mivel véleményem szerint nem napi 3-4db terméket kell gariztatniuk igy lassabb lehet az ügyintézés!Elhiszem hogy mindenkinek a saját terméke a legfontosabb ,de ha belegondolunk akkor hogy is van ez ??.....
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
és senki meg se emliti milyen csinos a pénztáros csaj én csak azért járok oda )
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz djcapaporc #288 üzenetére
"Az iPon Computer Kft. csak olyan terméket értékesít, amelynek ára a pénzpiaci értékesítő által nem irányítható ingadozástól függ, ennek alapján értelmezi a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletet, a távollévők között kötött szerződésekről, melyet a vevő vásárláskor elfogad. Az iPon Computer Kft. készletet nem tart, a beszerzéseink minden esetben az aktuális valutaárfolyam függvényei. Az áraink csak az adott időpontban leadott rendelésekre vonatkoznak, és folyamatosan változhatnak."
A 8 munkanap igy rájuk sztem nem vonatkozik !!!
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz sniper elite #331 üzenetére
A csavarok honnan hiányoztak vagy mi volt amibe belekötöttek ott ?? Mert ha pl visszaküldök valamit garba és mondjuk a termék széthullik mikor kibontják.. ugy nem valószinü hogy én is legariztatnám! Eredeti állapotába küldted vissza ? vagy benne voltak a te cuccaid is ??
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Az iponba is megprobálják megoldani a fizikai sérüléseket erre van a Feltételes Garanciás dolog náluk! Kiküldik a gyártóhoz és ha ők bevizsgálva megállapítják hogy a sérülés nem befolyásolta a hiba keletkezését. Van rá élő példa hogy kicserélik ezeket a termékeket is ,csak sajnos ez az út a gyártó és a kisker/nagyker között elég huzós (30-40nap) igy a jogszabályban megállapított 30nap-ot sajnos átlépi ezért van a Feltételes szó itt igy segítve a vásárlót megtesz mindent a bolt szerintem...
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Az Ipon esetében nem a kereskedő fog nyilatkozni hogy mit csinál a termékkel a szerviz , mert mivel nincs szervize csak a nagykerhez tudja vissza küldeni a terméket , ott meg valszeg nem 3napon belül fogják megmondani hogy mit csinálnak vele! Sztem feltételes gar nagyon is jó köztes megoldásnak , fizikai sérülés esetén meg kinek kötelessége hogy bizonyitsa hogy nem a vásárló tette tönkre a kártyát ???
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz horvathkrisz #385 üzenetére
Akkor csak müködik az hogy normálisan kell hozzá állni és akkor ők is ugy állnak a vásárlóhoz és rugalmas is lesz mindenki egyből !!!
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
3napon belül lehet a külső garjeggyel ellátott termékeket (multifunkcios , monitor, noti) a kiskerhez vinni utána a garjegyen feltüntetett márkaszervizbe kell vinni (nem a kiskerek találták ki) a asus-nak a acer-nek szintén van "garanciafutárja" akárhol lakhatsz elviszik a rossz terméket és hozzák amint kész !!!
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Godolj bele mit csinál a kisker...ugyan azt mint a felhasználó ha elromlik a terméke (a hivatalos szakszervizzel veszi fel a kontaktot és ugyan ugy "elviteti a rossz terméket" ! Mi tart több ideig ha a kisker még feladja futárigényt behozatja a boltba másik futár elviszi visszahozza kisker feladja vásárlónak vissza... vagy egyből a vásálótól viszik el és viszik vissza... a vásárlónak mind1 a kiskernek nem hiszem hogy számitana hogy 5nap vagy 10nap nem ő szeretné használni azért lett kitalálva igy szerintem...
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Ha az Asus ugy hirdeti hogy 0db és cicereg a kártya hozzájuk kell menni panaszra a cicergés a kártya "specifikációja" szerintem a kiépitéséből és az anyagok miatt "szinte" mindegyik passziv kártya cicereg!!
Baráti tanács ne nagyon bizzatok a passziv hütés "előnyeibe" !!God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz horvathkrisz #439 üzenetére
Teljesen igazad van ! De akkor mire is jó a passziv hütés
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Ha a kártya ezt produkálja és ettől még teljesen jól müködik ( nem szemetel,fagy..stb) csak olyat hirdet a gyártó amit technologiailag nem tud biztositani az a gyártóra nézve kellemetlen!
Mint a 8tojásos gyermelyi tésztára is rá van irva hogy tojás származékkal van csinálva , a zacsi hátoldalán az összetevőknél!
Sajna a gyártó ilyenkor maga alatt vágja a fát , a kereskedő csak azt árulja és ugy ahogy a gyártótól jön a termék, de persze mindig a kereskedő van rossz helyzetbe mert a vásárló csak hozzá tud menni panaszra ! A kereskedő meg nem mondhatja a vásárlónak hogy : "figyejéé máá ne vegyél ilyen szart mert mind ilyen..."
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Hát nem tudom az uj Asus kártyáknál már a 0db alatt egy kis matrica van hogy csak olyan gépbe lehet kéne szerelni (required) ahol a hütés mit tudom én milyen barom elv szerint van, ha nem ilyen elven van akkor ciceregjen a drága vásárlónak! További információért és a technologia dolgokért látogasson az Asus oldalára , ez angolul van ráirva a csillagozás helyett és csak a mostani kártyákon láttam ilyet.. ezek szerint máshol is volt probléma a passziv hütéssel !
Na de! Ha a kártya passziv hütéses akkor minek mondja a gyártó hogy ilyen olyan hütési eljárással kell a kártyát használni a gépbe !! SEMMI értelme a passziv hütésnek véleményem szerint !
Ha valaki egy kiskerbe megkeresi a szervizest biztos elmondja a véleményét és tapasztalait meghibásodás terén , vagy a forumokon lehet utána olvasni ( pl. prohardver.hu ) Nem nézhetik a boltokba az árukiadók hogy ki mit vesz egy tömött sornál és nem küldhetnek mindenkit a szervizeshez hogy ugyan jól tettem-e hogy ilyen kártyát vettem !
Tudatos vásárlás emberek , ha valaki szart akar hát vegyen szart !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz adalbert1 #459 üzenetére
Ha a melegedés hátráltatja a rendeltetésszerü használatot akkor garis tehát , csere vagy pénz vissza! De csak arra hogy melegedik még egy kiskert se láttam aki cserélte volna a kártyát , nyilván azért mert neki se cseréli erre a nagyker! Csak ha valami hibát csinál a kártya !!
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Alvin_ti4200 #511 üzenetére
Ez igy van ,csak az ember nem gondol ezekbe bele , hogy egy idő után a bolton csattan minden ! A vásárló akit egyrészről megértek egyrészről nem azt mondja "én nem a nagykerrel vagyok szerződésbe" ! De könyörgöm ha ez az eljárás egy olyan boltba ahol nincs raktárkészlet (nyilván ezért olcsóbb is) akkor a garis ügyintézés menete igy kell hogy legyen!Vásárló behoz ---> nagyker visszaküld---> nagyker csere----> vásárló örül általában ez 1.5hét szokott lenni ha parás a termék ...pl nincs a nagyker készletében akkor huzodhat tovább vagy ha egyszerüen "szarnak letesztelni" vagy rosszul tesztelik le és visszaküldik ugy hogy jó ! A Kermin kivül nincs senkinek joga a nagyker szerviz "hivatalos álláspontját" megkérdőjelezni , ha azt mondja jó akkor jó ! Sajnos ez van aki ezt nem meri bevállalni az vásároljon drágábban
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Ez igaz nincs szerviz , raktár készlet stb... de olcsó és ekkora forgalom mellet ha lesz is nem ebbe a boltba lesz , mert méretileg se hiszem hogy elférnének ! Amugy még mindig ott a lényeg hogy olcsó sajnos Mo.n még mindig ez a legelső szempont és hazdik az aki azt mondja hogy nem!
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Általában ez szokott lenni a bevett szokás ,de sok ember nem ért hozzá és ugy hozza vissza hogy semmi baja !!! Elküldik letesztelik és utána vissza jön hogy TOK (tesz OKÉ) ha addig rendezve van már az ügyfél felé , akkor mit csinál a cég a visszajött használt JÓ cuccal ?
Az egyértelmü hibás cuccokat amugy gyorsan cserélik HA van készleten olyan !God save us from the arrows of the Hungarians.
-
-
HUN]Repa
aktív tag
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz Produkció #883 üzenetére
Szia ! Ha még nem vetted át honnan tudod az utánvét összeget , amúgy meg ha tévedés történik akkor a számlán egyértelmű nyoma van így a többletköltséget természetesen visszautalják számodra ! A szállításhoz még csak annyit ,hogy előfordult már kereskedelembe ,hogy nem a megrendelt termék érkezett meg a boltba vagy éppen kifogyott az általad kért típus ,így lehet az összeszerelésnél mondjuk problémákba ütközik , vagy a tesztelésnél derült ki valami , és azt cserélik , de ha megsértette valami az igazságérzetedet akkor szíves elnézésedet kérjük !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz sid.:Rc211v #910 üzenetére
Hi ! Érkezett az közben és cserélték is már nekünk , nem az a baj hanem amit küldtek azt megnéztük és az is pixelhibás volt , ha te most ugy is kéred én elküldöm neked ,de akkor megint nálunk fog kikötni ahogy lesz olyan (amugy pénteken lesz megint) akkor megnézzük és feladom neked , ha kell másik tipus vagy pénz vissza ,az is megoldható bármikor !
Sajnálom ha kellemetlenséget okoztunk neked ! De sajnos a monitorokat nem én gyártom ;)
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
a gyártó nem mindig ad teljesen új . bontatlan csomagolásu terméket ,amikor mi leadjuk akkor van hogy csak a csomagba azt cserléik ami hibás (antenna ,kábel , maga a készülék stb..) szerintem a csere ténye szerepel a lapon és erre a gyáró is ugy ad nekünk garanciát ! De ha problémája van szintén az uj termékkel akkor az ugyan ugy számít garanciának sőt 3naposnak igy akkor javítani már nem is lehet ,tehát vagy kicseréljük neki (de mivel jelezte hogy mást szeretne) meg fogjuk neki oldani a levásárlát !
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
Szia ! Nem vonja ki senki magát sehonnan .... és szó nélkül nem cserélik hanem előtte jól letesztelik és megnézik hogy valóban az a rossz vagy esetleg a delikvens más eszköze hibásodott meg , igy csak utána cserélik ha hibás !! Amugy ami a garlevélen szerepel az egy tájékoztató jellegű dolog feléd ,hogy azt tudd nincs raktárkészletünk tehát cserélni HELYSZÍNEN nem tudjuk neked !
God save us from the arrows of the Hungarians.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Tőzsde és gazdaság
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mazda topik
- Drón topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...